Η διαδικασία επιστροφής είναι αρκετά σύνθετη. Για παράδειγμα, διαβάζω στους ΝΥΤ ότι καθε αεροσκάφος χρειάζεται περίπου 1000 εργατώρες προκειμένου να εφαρμοστούν όλες οι τεχνικές προσαρμογές που αυμφωνήθηκαν.
Επιπλέον, πρέπει όλοι οι πιλότοι όλων των εταιρειών να περάσουν εκπαίδευση στον εξομοιωτή, αλλά δεν υπάρχουν αρκετοί ώστε να εξυπηρετηθούν όλοι τάχιστα.
Το πώς αυτά μεταφράζονται σε ημερομηνίες θα το μάθουμε σύντομα. Ειδικά ξέροντας ότι η κάθε αεροπορική θα κάνει και τα δικά της τεστ.
Το "καλό" είναι οτι λόγω coronavirus οι επιβάτες θα είναι έτσι κι αλλιώς λίγοι, άρα δεν θα υπάρξει πίεση να γεμίσουν τα αεροσκάφη, κάτι που θα επιτρέψει στις εταιρείες να "χτίσουν" εμπιστοσύνη στο κοινό τους.
Σε άλλα νέα, οι ακυρώσεις των MAX είναι πια 1.043 και το backlog 3.320 αεροσκάφη. Για σύγκριση, τo backlog των neo είναι 6.000.
Αναλυτικότερα
https://www.nytimes.com/article/boeing- ... ravel.html
https://www.seattletimes.com/business/b ... -737-maxs/
Επιπλέον, πρέπει όλοι οι πιλότοι όλων των εταιρειών να περάσουν εκπαίδευση στον εξομοιωτή, αλλά δεν υπάρχουν αρκετοί ώστε να εξυπηρετηθούν όλοι τάχιστα.
Το πώς αυτά μεταφράζονται σε ημερομηνίες θα το μάθουμε σύντομα. Ειδικά ξέροντας ότι η κάθε αεροπορική θα κάνει και τα δικά της τεστ.
Το "καλό" είναι οτι λόγω coronavirus οι επιβάτες θα είναι έτσι κι αλλιώς λίγοι, άρα δεν θα υπάρξει πίεση να γεμίσουν τα αεροσκάφη, κάτι που θα επιτρέψει στις εταιρείες να "χτίσουν" εμπιστοσύνη στο κοινό τους.
Σε άλλα νέα, οι ακυρώσεις των MAX είναι πια 1.043 και το backlog 3.320 αεροσκάφη. Για σύγκριση, τo backlog των neo είναι 6.000.
Αναλυτικότερα
https://www.nytimes.com/article/boeing- ... ravel.html
https://www.seattletimes.com/business/b ... -737-maxs/