Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
πιθανόν, τότε να ηταν απλή σύμπτωση που έφυγαν και οι 3 αεροπορικές εταιρείες, Ryanair, Ellinair και Aegean το 2017, τοτε δηλαδή που ειχε αναλάβει η Fraport. Και ηταν μια σαιζόν με αρκετά μεγάλη αύξηση στην τουριστική κίνηση πανελλαδικά !!! Δεν ηταν δηλαδή λόγω πτώσης της ζήτησης !!
 
Η Ryanair είχε κανονικά βαση στην Κέρκυρα το 2017 και το 2018. Και τις 2 χρονιές το αεροδρόμιο λειτουργούσε η Fraport.
Η Ellinair είχε βάση στην Κέρκυρα μόνο το 2014 επί ΥΠΑ και το 2018 που το αεροδρόμιο ήταν υπό την Fraport. Το που εδρεύουν τα αεροπλάνα τους εχει να κάνει καθαρά με δικούς τους επιχειρησιακους λόγους και συμφωνίες με τον Tour operator.

Τα τέλη επιβατων στην Κέρκυρα δεν εχουν ακόμη αυξηθεί αφού τουλάχιστον μέχρι το 2020 δεν ειχαν ολοκληρωθεί τα σχετικά έργα. Παραμένουν στα 12 ευρώ όπως και κατά την περιόδο ΥΠΑ.
Τα Landing/Parking fees είναι έτσι κι αλλιώς σχετικά αμελητέα, για το κόστος μιας πτήσης.
 
Ειμαι σχεδόν βέβαιος οτι για τουλάχιστον το 2018 και οι 3 εταιρείες είχαν εγκαταλείψει τις βάσεις τους στην Κέρκυρα..
Κινδυνεύοντας να βγούμε off topic, θα σε παρακαλούσα να δείς απο μόνος σου τις χρεώσεις που επιβάλλει η Fraport και τις μεταβολές οχι μόνο με το τέλος επιβατών που ήδη εχεi πάει στα 15 ευρώ αλλά με την τεράστια αύξηση στα landing fees που απο 1,90 τον τόνο , το πήγε στα 6,90 απο 15/7/2020..Το security ανέβηκε απο 1,40 σε 2,12....Υπάρχουν και άλλα ...ψιλά, όπως το cute,baggage fees που συνολικά ανεβάζουν το κόστος, με τη σειρά του το εισιτήριο που τελικά το καθιστά αποθαρυντικό. Πρόσθετο για ενα α/φ που ειχε βάση, ειναι και το parking fee για πάνω απο 5 ώρες (2,50 ο τονος), που πρίν ηταν ελάχιστο. Επίσης, η Ryanair έκανε χρήση του refuelling while boarding που επι ΥΠΑ ήταν δωρεάν (μέγα λάθος) ενώ τώρα πληρώνει 70 ή 90 ευρώ (δεν θυμάμαι σίγουρα). Θυμάμαι τον O'Leary της Ryanair, να ωρύεται για τις χρεώσεις αυτές και μιλούσε για εξαναγκασμό της Ryanair εκτός πολλών ελληνικών αεροδρομίων.. Χαρακτηριστικά ήταν τα Χανιά !
Μπορεί για κάποιους αυτές οι διαφορές στις χρεώσεις να φαινονται ψιλά, αλλά ουσιαστικά μπορεί να ειναι το συνολικό ποσό που τελικά κερδίζει μια Loco απο μια πτήση ,αν δεν θέλει να μεταφέρει τις προσθετες χρεώσεις σε αύξηση των εισιτηρίων της
 
Ε καλα τωρα ο O'Leary της Ryanair τα εχει βάλει με όλα τα αεροδρομια του κόσμου για να κάνει το δίκο του ντόρο.
Τέσπα, το βλέπεις τελείως λάθος και θα φύγουμε εντελώς οφ τόπικ αν συνεχίσουμε.
 
airfan":iiibxquk said:
Ειμαι σχεδόν βέβαιος οτι για τουλάχιστον το 2018 και οι 3 εταιρείες είχαν εγκαταλείψει τις βάσεις τους στην Κέρκυρα..

Όχι δεν ισχύει. Είναι ακριβή τα στοιχεία μου.
Έχουμε βγει ήδη off topic.
 
Έφτασαν πληροφορίες ότι το SX-NAC θα εκτελέσει πτήση από Αθήνα προς Βουκουρέστι στις 28/01/2021 το απόγευμα .Την επόμενη μέρα 29/01/2021 απόγευμα προς βράδυ θα πετάξει από Βουκουρέστι προς Κάιρο για ανεφοδιασμό. Στις 30/01/2021 ξημερώματα θα πετάξει προς Ζανζιβάρη .Γνωρίζει κάποιος επί του θέματος αν πρόκειται για πτήση τσάρτερ η κάποια επίσημη πτήση ? :)
 
Ερώτηση για όποιον γνωρίζει το πραγματικό range του α/φους. Αφού το SX-NAC είναι Α321 neo έχει typical range 7.400 Km/4.000 NM. Γιατί θα πρέπει να κάνει προσγείωση ανεφοδιασμού στο Κάιρο ενώ η απόσταση από Βουκουρέστι προς Ζανζιβάρη είναι 3.120 ΝΜ?
 
Στις 03/02/2021 το SX-NAB θα πετάξει από Αθήνα προς Αλμάτυ και συνέχεια προς Σαγκάη . ATH-ALA-PVG
Επιστροφή στις 05/02/2021 ξημερώματα στην Αθήνα PVG-ALA-ATH. :mrgreen:
 
Πτήση cargo προς Σανγκάη;;;
 
Top