Νέα δρομολόγια Sky Express

Το Lockdown δεν απαγορεύει τη διεξαγωγή πτήσεων. Απαγορεύει τη μετακίνηση εκτός νομού, εάν δεν συντρέχουν ειδικοί λόγοι. Συνεπώς, ένας νομικός, πιστεύω πως θα μπορούσε να αποφανθεί ότι δεν πρόκειται περί ανωτέρας βίας, ως προς την ακύρωση της πτήσης (όχι της απαγόρευσης μετακινήσεων μεμονωμένων ατόμων).

Τέλος πάντων, ενδέχεται να μην αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς, ειδικά τώρα που βρίσκεσαι προ τετελεσμένου. Καλές γιορτές και άλλο κακό να μη μας βρει... ας είναι το χειρότερο αυτό.
 
Στις Ερμηνευτικές κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με τους κανονισμούς της ΕΕ για τα δικαιώματα των επιβατών στο πλαίσιο της εξελισσόμενης κατάστασης όσον αφορά τη νόσο Covid-19, παράγραφο 3.4 λέει:

Δικαίωμα αποζημίωσης

Ο κανονισμός 261/2004 προβλέπει επίσης κατ’ αποκοπή αποζημίωση σε ορισμένες περιστάσεις. Αυτό δεν ισχύει για
ματαιώσεις που πραγματοποιούνται τουλάχιστον 14 ημέρες εκ των προτέρων ή όταν η ματαίωση έχει προκληθεί από
«έκτακτες περιστάσεις» οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα. Για
λεπτομέρειες, βλ. άρθρο 5 παράγραφος 1 και άρθρο 7 του κανονισμού.

Η Επιτροπή θεωρεί ότι, σε περίπτωση που οι δημόσιες αρχές λαμβάνουν μέτρα για τον περιορισμό της πανδημίας Covid-19,
τα μέτρα αυτά από τη φύση τους και την προέλευσή τους δεν είναι εγγενή στη συνήθη άσκηση της δραστηριότητας των
αερομεταφορέων και είναι εκτός του πραγματικού τους ελέγχου.

Βάσει του άρθρου 5 παράγραφος 3 δεν υφίσταται δικαίωμα αποζημίωσης, υπό την προϋπόθεση ότι η εν λόγω ματαίωση
«προκαλείται» από έκτακτες περιστάσεις, οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και αν είχαν ληφθεί όλα τα
εύλογα μέτρα.

Η προϋπόθεση αυτή θα πρέπει να θεωρείται ότι πληρούται σε περίπτωση που οι δημόσιες αρχές είτε απαγορεύουν ρητά
ορισμένες πτήσεις είτε απαγορεύουν την κυκλοφορία προσώπων κατά τρόπο που αποκλείει, de facto, την εκτέλεση της εν
λόγω πτήσης.

Η προϋπόθεση αυτή μπορεί επίσης να πληρούται, όταν η πτήση ματαιώνεται σε περιστάσεις κατά τις οποίες η αντίστοιχη
κυκλοφορία προσώπων δεν απαγορεύεται πλήρως, αλλά περιορίζεται στα πρόσωπα που τυγχάνουν παρεκκλίσεων (για
παράδειγμα υπηκόους ή κατοίκους του οικείου κράτους).

Σε περίπτωση που κανένα από τα πρόσωπα αυτά δεν ταξιδέψει με τη συγκεκριμένη πτήση, το αεροσκάφος θα παραμείνει κενό
εάν δεν ματαιωθεί η πτήση. Σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι ενδεχομένως θεμιτό να μην περιμένει ο μεταφορέας μέχρι την
τελευταία στιγμή, αλλά να ματαιώσει εγκαίρως την πτήση (ακόμη και χωρίς να είναι βέβαιος αν υπάρχουν επιβάτες που
έχουν δικαίωμα να ταξιδέψουν), προκειμένου να ληφθούν τα κατάλληλα οργανωτικά μέτρα, μεταξύ άλλων όσον αφορά την
φροντίδα των επιβατών την οποία οφείλει να παρέχει ο μεταφορέας. Στις περιπτώσεις αυτές, και ανάλογα με τις περιστάσεις,
μπορεί και πάλι να θεωρηθεί ότι η ματαίωση «έχει προκληθεί» από το μέτρο που έλαβαν οι δημόσιες αρχές. Επίσης, ανάλογα
με τις περιστάσεις, αυτό μπορεί να ισχύει και για τις πτήσεις με κατεύθυνση αντίθετη από την κατεύθυνση των πτήσεων που
επηρεάζονται άμεσα από την απαγόρευση κυκλοφορίας των προσώπων.

Όταν η αεροπορική εταιρεία αποφασίζει να ματαιώσει πτήση και αποδεικνύει ότι η απόφαση αυτή ήταν αιτιολογημένη για
λόγους προστασίας της υγείας του πληρώματος, η ματαίωση αυτή θα πρέπει επίσης να θεωρείται ότι «έχει προκληθεί» από
έκτακτες περιστάσεις.

Οι ανωτέρω εκτιμήσεις δεν είναι και δεν μπορούν να είναι εξαντλητικές διότι άλλες ειδικές περιστάσεις σε σχέση με τη νόσο
Covid-19 ενδέχεται επίσης να εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 5 παράγραφος 3.

Νομίζω αυτό:

Η προϋπόθεση αυτή μπορεί επίσης να πληρούται, όταν η πτήση ματαιώνεται σε περιστάσεις κατά τις οποίες η αντίστοιχη
κυκλοφορία προσώπων δεν απαγορεύεται πλήρως, αλλά περιορίζεται στα πρόσωπα που τυγχάνουν παρεκκλίσεων (για
παράδειγμα υπηκόους ή κατοίκους του οικείου κράτους).

Καλύπτει την εταιρία. Αφου υπάρχει περιορισμός μετακινήσεων (έστω και με εξαιρέσεις), θεωρείται ως "έκτακτη περίσταση", και αφαιρεί την υποχρέωση της εταιρίας για αποζημιώσεις, ακόμα και για ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής.

Όσον αφορά το rerouting, αν δεν σου δώσουν εναλλακτική που να σε βολεύει, δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων.
 
Από 28 Μαρτίου Αθήνα-Βρυξέλλες καθημερινά εκτός Σαββάτου
 
Παρατηρώ δεν κάνει κρατήσεις μεταξύ εσωτερικού και εξωτερικού σε ένα ενιαίο εισιτήριο. Κρίμα δεν είναι;
 
Δεν ειδα να ξεκιναει το SKG-HER τελικα κ μου το δινει στο συστημα απο 22/1 τωρα...
 
Λογικό είναι με το lock down τα lad factors όλων είναι τραγικά χαμηλά
 
Πτήσεις για Λυών και Νάντη φαίνονται να ξεκινούν, ίσως με κάποια συνεργασία κάποιου γραφείου. :great:
 

Attachments

  • gq.png
    gq.png
    111,1 KB · Προβολές: 4.400
Ειναι προφανες οτι προκειται για τσαρτερ πτηση που ειναι ναυλωμενη φουλ σε 2 σεκτορ. Τωρα απλα πουλανε εισιτηρια για να μην ειναι αδειο στα possition flights
 
TO...charter...... ξανά πάλι φέτος για SPRINGER REISEN.......να υποθέσω με ATR72 ...4.30΄ ώρες???? :banana: :banana:

Leistungen
Graz APT (GRZ) - Paros APT (PAS) Paros ab Graz mit Sky Express
Abflug: Sa, 12.06.2021 - 12:30 Sa, 12.06.2021 - Sa, 19.06.2021
Ankunft: Sa, 12.06.2021 - 18:00
Fluggesellschaft: SEH

Paros APT (PAS) - Graz APT (GRZ)
Abflug: Sa, 19.06.2021 - 08:20
Ankunft: Sa, 19.06.2021 - 11:50
Fluggesellschaft: SEH
 
Και για Λονδινο ετοιμαζεται η Sky, και μαλιστα Heathrow. Εχουν παρει slot με αφιξη 1600 και αναχωρηση 1710 και εχουν κατοχυρώσει καθημερινο δρομολογιο απο 1η Ιουνιου. GQ700/1. Λεφτα υπαρχουν, μιας και ακουγεται και για Παρισι CDG.
 
Top