YCNZ έγραψε:Πριν λίγες μέρες που ήταν να πάει ο Μητσοτάκης όμως λόγω ομίχλης ακυρώθηκε το ταξίδι. Ποιές βελτιώσεις πρέπει να γίνουν ακόμα ωστε να ξεχάσουμε την ομίχλη για πάντα; (Η οποία μία φορά με είχε στείλει στην Καβάλα...)
Η να το θέσω αλλιώς. Αν πέρσυ είχαμε πχ 100 ακυρώσεις ή προσγειώσεις σε άλλα αεροδρόμια λόγω ομίχλης κλπ, φέτος, με την λειτουργία του διαδρόμου πόσες θα έχουμε αναλογικά; 20; 40; 10; (προφανώς απο αιτίες τις οποίες η λειτουργία του διαδρόμου δεν κατάφερε να επιλύσει..)
Αυτή η ακύρωση που επικαλείσαι δεν είναι αντικειμενική της νέας κατάστασης. Ίσως οφείλεται στα minima της Π. Α., στην πιστοποίηση του α/Φ, των χειριστών ή ακόμα και μια αλλαγή προγράμματος του πρωθυπουργού και να δόθηκε επισήμως η συγκεκριμένη αιτιολογία. Δεν ξέρω, ίσως. Οι υπόλοιπες πτήσεις πάντως εκείνη την ημέρα έπιασαν μια χαρά.
Το πόσες αναλογικά δεν μπορούμε να το απαντήσουμε φέτος. Γιατί πρόκειται για μια μη κανονική χρονιά οπότε δεν μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα.
spotterakis έγραψε:Δλδ θα μπορουσε να μπει catIII τωρα με την επεκταση του 10 στην θαλασσα;
Πιθανότατα ναι. Αν λυνόταν το ζήτημα του κόστους της αναβάθμισης.