OveLix έγραψε:H Ryanair παρήγγειλε 75 ολοκαίνουργδιασημότερο ιπτάμενο σαπάκι του κόσμου.
Λογικά, θα ακολουθήσουν κι άλλοι διότι τίποτα καλύτερο δεν υπάρχει από ένα αεροσκάφος τεχνολογίας 60 ετών, με κινητήρες που δεν του ταιριάζουν και το οποίο χρειάστηκε σχεδόν δύο χρόνια για να πείσει τους regulators ότι δεν θα ξανασκοτώσει κανέναν.
Καλά και ασφαλή ταξίδια εύχομαι σε όσους το προτιμήσουν.
https://www.cnn.com/2020/12/03/business ... index.html
Στέφος έγραψε:1. Δεν ειναι τοσο απλο το θεμα το να αρχισει ενα αεροπλανο να πεταει ξανα. Υπαρχει μεγαλη διαδικασια, συμπεριλαμβανομενης και της εκπαιδευσης των πιλοτων, αλλα κυριως επανω στο αεροσκαφος, ειδικα οταν αυτο "καθεται" για μεγαλο χρονικο διαστημα (μεγαλυτερο των 6 εβδομαδων).
2. Αν δεν δωσει και η Κινα το "οκ", μην περιμενεις συντομα κινηση επανεναρξης πτησεων. Οι κινεζοι θα το χρησιμοποιησουν ως πολιτικο μοχλο πιεσης (ειμαι σιγουρος), για οσο το δυνατον περισσοτερο μπορουν, για να πιεσουν τις ΗΠΑ. Τουλαχιστον οσο θα ειναι προεδρος ο ακατανομαστος.
d|m|tr|s έγραψε:Έχω ένα voucher των 40 Ευρώ και σκεφτόμουν να το εξαργυρώσω σε πτήση μέσα στον Απρίλιο. Λογικά μέχρι τότε θα έχει ακόμα τα 738...Ή οχι;
![]()
από το https://www.theverge.com/2021/1/7/22219 ... ne-crashes$500 million that will go to a fund to help families and relatives of the people who died in the two crashes.
dtrach έγραψε:Όπως και να χει το 1/4 των κερδών του 19 και σίγουρα τραγικό να βάζουμε απλά μία τιμή σε νεκρούς...
Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες