LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
YCNZ
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 338
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 89

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 26 Δεκ 2020, 11:45

Πριν λίγες μέρες που ήταν να πάει ο Μητσοτάκης όμως λόγω ομίχλης ακυρώθηκε το ταξίδι. Ποιές βελτιώσεις πρέπει να γίνουν ακόμα ωστε να ξεχάσουμε την ομίχλη για πάντα; (Η οποία μία φορά με είχε στείλει στην Καβάλα...)

Η να το θέσω αλλιώς. Αν πέρσυ είχαμε πχ 100 ακυρώσεις ή προσγειώσεις σε άλλα αεροδρόμια λόγω ομίχλης κλπ, φέτος, με την λειτουργία του διαδρόμου πόσες θα έχουμε αναλογικά; 20; 40; 10; (προφανώς απο αιτίες τις οποίες η λειτουργία του διαδρόμου δεν κατάφερε να επιλύσει..)
0 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2446
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 195

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 26 Δεκ 2020, 15:24

spinal έγραψε:Σωστά. Το ένα είναι αυτό που αναφέρεις. Το άλλο όμως σημαντικό είναι ότι η προέκταση του 10 είναι (σχετικά) καθαρή από εδαφικές εξάρσεις με αποτέλεσμα να επιτρέπει στα ελάχιστα και στο missed approach point να κατέβει ακόμα χαμηλότερα εν συγκρίσει με τον 16 που έχει τους λόφους του Πλαγιαριου /Τριλοφου στην προέκταση και δεν χωράει περαιτέρω βελτίωση.


Δλδ θα μπορουσε να μπει catIII τωρα με την επεκταση του 10 στην θαλασσα;
0 x

spinal
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 585
Εγγραφή: 23 Οκτ 2008, 16:43
x 54

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό spinal » 27 Δεκ 2020, 00:54

YCNZ έγραψε:Πριν λίγες μέρες που ήταν να πάει ο Μητσοτάκης όμως λόγω ομίχλης ακυρώθηκε το ταξίδι. Ποιές βελτιώσεις πρέπει να γίνουν ακόμα ωστε να ξεχάσουμε την ομίχλη για πάντα; (Η οποία μία φορά με είχε στείλει στην Καβάλα...)

Η να το θέσω αλλιώς. Αν πέρσυ είχαμε πχ 100 ακυρώσεις ή προσγειώσεις σε άλλα αεροδρόμια λόγω ομίχλης κλπ, φέτος, με την λειτουργία του διαδρόμου πόσες θα έχουμε αναλογικά; 20; 40; 10; (προφανώς απο αιτίες τις οποίες η λειτουργία του διαδρόμου δεν κατάφερε να επιλύσει..)

Αυτή η ακύρωση που επικαλείσαι δεν είναι αντικειμενική της νέας κατάστασης. Ίσως οφείλεται στα minima της Π. Α., στην πιστοποίηση του α/Φ, των χειριστών ή ακόμα και μια αλλαγή προγράμματος του πρωθυπουργού και να δόθηκε επισήμως η συγκεκριμένη αιτιολογία. Δεν ξέρω, ίσως. Οι υπόλοιπες πτήσεις πάντως εκείνη την ημέρα έπιασαν μια χαρά.

Το πόσες αναλογικά δεν μπορούμε να το απαντήσουμε φέτος. Γιατί πρόκειται για μια μη κανονική χρονιά οπότε δεν μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα.

spotterakis έγραψε:Δλδ θα μπορουσε να μπει catIII τωρα με την επεκταση του 10 στην θαλασσα;

Πιθανότατα ναι. Αν λυνόταν το ζήτημα του κόστους της αναβάθμισης.
3 x

teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 356
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26
x 66

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό teris3 » 03 Ιαν 2021, 14:54

"Τί χες Γιάννη, τί χα παντα" για το Μακεδονία το οποιο παραμενει απλησιαστο με την παραμικρη ομιχλη. Ετσι και σημερα, χωρις καποιο ιδιαιτερα σοβαρο προβλημα, πτήση από τη Χίο, που επρόκειτο να προσγειωθεί στη Θεσσαλονίκη στις 10.25 , επέστρεψε στη Χίο!
0 x


sierra_sotiropoulos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 12 Απρ 2005, 00:39
x 68

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό sierra_sotiropoulos » 03 Ιαν 2021, 19:10

Ειναι τα ATR (και τα πληρωματα) της Sky Express πιστοποιημενα για LVO;
Στα χαρτια ο καιρος δειχνει CAT I (RVR 600m, BKN004) αλλα με ορατοτητα στα 50 μετρα πιθανοτατα δεν εβλεπαν για να πιασουν.
E673EDBA-215D-4170-BB7E-4EF43366B701.jpeg
1 x

PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 73

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 05 Ιαν 2021, 02:44

Παρ´όλο που τα system minima είναι 550m για ILS CAT I με DH 200’, η διαδικασία CAT I του 10 έχει DH 442’ (για category B) και 452’ (για category C). Το ψηλότερο DH ανεβάζει το required RVR / CMV στα 1400m.

Το πλεονέκτημα του νέου διαδρόμου (RVR 300m αντί για 450m) μπορούν να το εκμεταλλευτούν εταιρίες με πιστοποίηση πληρωμάτων και αεροσκαφών CAT II η CAT III.

Εκτιμώ ότι η θέση του 10 έχει ένα επιπλέον πλεονέκτημα: δεν επηρεάζεται από τη ρύπανση της πόλης (πυρήνες συμπύκνωσης), η οποία συμβάλει στη δημιουργία χαμηλής νέφωσης, στο σημείο στο οποίο απαιτείται η οπτική επαφή με τον διάδρομο.
1 x

sierra_sotiropoulos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 12 Απρ 2005, 00:39
x 68

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό sierra_sotiropoulos » 05 Ιαν 2021, 08:29

Pilot-737 εχεις απολυτο δικιο, δεν ειχα δει καθολου τα plates του 10.
21BCCDE1-261F-4910-BAF9-C72222D3786E.jpeg
0 x


spinal
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 585
Εγγραφή: 23 Οκτ 2008, 16:43
x 54

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό spinal » 05 Ιαν 2021, 23:27

PILOT-737 έγραψε:Εκτιμώ ότι η θέση του 10 έχει ένα επιπλέον πλεονέκτημα: δεν επηρεάζεται από τη ρύπανση της πόλης (πυρήνες συμπύκνωσης), η οποία συμβάλει στη δημιουργία χαμηλής νέφωσης, στο σημείο στο οποίο απαιτείται η οπτική επαφή με τον διάδρομο.

Χμμμ δεν ειμαι απολυτα σιγουρος για αυτο. Αν ηξερες τι καινε οι ρομά στον καταυλισμο abeam του κατωφλιου 10 και ολα τα υπολοιματα καυσης πως εξαπλωνονται χαμηλα σε ολη την περιοχη θα παθαινες πλακα....

Σιγουρα εχει 2 πλεονεκτηματα. Οτι η προεκταση του διαδρομου ειναι σχετικα καθαρη απο εμποδια σε αντιθεση με τον 16 πραγμα που επιτρεπει το κατεβασμα των minima και δευτερον η επεκταση ειναι μες τη θαλασσα κατα 1000μ οπου η ομιχλη ακτινοβολιας θεωρητικα δεν ειναι τοσο πυκνη.
0 x



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Θεσσαλονίκης”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

 

 

cron