Επιβατική κίνηση αεροδρομίων

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Θα μου επιτρέψετε να επισημάνω κάτι για τα μάτια και μόνο.

Αυτη η εξαιρετικά μεγάλη μείωση στους διακινούντες επιβάτες εσωτερικού προήλθε απο έναν και μόνο λόγο, διότι πέρυσι είχαμε τρεις πτήσεις καθε Τρίτη,Πέμπτη, Σάββατο έναντι θέση με φέτος που έχουμε δυο πτήσεις οπως όλα τα προηγούμενα χρόνια και σε αυτό οφείλεται όλη αυτή η μείωση του Μαΐου και Ιουνίου.

Για Ιούλιο προβλέπω πως θα είμαστε στα ίδια με πέρυσι καθώς έχουνε έρθει πολλα μεγάλα Airbus εκτός απο τα προγραμματισμένα που έρχονται καθε Κυριακή και ο Αύγουστος θα σημείωση αύξηση και Σεπτέμβριος μείωση καθως είχε και αυτός τρεις πτήσεις έτσι νομίζω εγω σύμφωνα με τα προγνωστικά μου.
 
κανεις το λαθος που κανουν οι κυβερνωντες πρωην, νυν και μελλοντικοι

τα μοντελα προβλεψεων (οπως πχ στα οικονομικα) - αν πχ κατι θα εχει επιτυχια και ποσο- δεν δουλευουν " πολλαπλασιαστικα "

με λιγα λογια

α) 2χ2 δεν μας κανει 4
β) ουτε 2Χ3 μας κανει 6

παραδειγμα.... στην αλεξανδρουπολη που οταν ειμουν πιο νεος ειχε και παραπανω απο 12 πτησεις ημερησιως ενα...φεγγαρι.... τα νουμερα δεν δειχνουν αυτη την "απεικονιση"

ελπιζω να εγινα κατανοητος και για τους υπολοιπους που το βλεπουν ..... οπως ο "φιλτατος φιλος" (υπερθετικος του υπερθετικου... χαχα)
 
O Ιούνης είχε 4 γεμάτες βδομάδες αρα το ΙΟΧ έχασε 12 πτήσεις το μήνα ή 936 θέσεις μίνιμουμ ανα κατεύθυνση. Η συνολική μείωση των επιβατών είναι 600 ανα κατεύθυνση. Άρα max 336 θέσεις πήγαν στις υπόλοιπες 2 καθημερινές πτήσεις και προφανώς βελτίωσαν πληρότητες και ιδεατά τα yield.

Τα νούμερα λοιπόν δείχνουν ότι μάλλον το IOX δεν δίνει τα yield που θέλει η Α3 και πιθανώς δεν δίνει/παίρνει πολλούς επιβατές στο υπόλοιπο δίκτυο. Σε αυτό συνεπικουρεί και η απουσία Sky και Astra, αν η γραμμή είχε ψωμί θα είχαν μπεί...
 
Να διευκρινίσω λίγα πράγματα για τα ΙΟΑ.

Φέτος τον Ιούνιο είχαμε και 1048 επιβάτες από / προς εξωτερικό. Οπότε οι επιβάτες στο εσωτερικό δίκτυο μειώθηκαν κατά 2.252 (ή 22,5%).

Code:
Κίνηση εσωτερικό δίκτυο
									2016		2017		Διαφορά
Αεροσκάφη						  154		 122   	  -32
Αφικνούντες επιβάτες		  4929		3896		-1033
Αναχωρούντες επιβάτες		 5082		3863		-1219
Σύνολο επιβατών				10011		7759		-2252
Με μια μπακαλίστικη προσέγγιση το 2017 είχαμε περ. 64 επιβάτες ανά πτήση. Το 2016 ήταν 61 επιβάτες ανά πτήση. Οπότε μάλλον σωστά έπραξε η Α3 μειώνοντας τις πτήσεις της, με στόχο να αυξήσει τις πληρότητές της.
 
Εγώ θα συμφωνήσω με τον Άκη στο γεγονός ότι ήταν υπερβολικές οι τρεις περσινές πτήσεις που είχε κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο καθώς δεν πιστεύω πως εξυπηρετούσαν ιδιαίτερες πληροτητες.

Κατ' εμέ καλα έπραξε η Aegean στην επαναφορά των 2 πτήσεων καθημερινώς και με μια μικρή αύξηση στις χωρητικότητες των πτήσεων με τη δρομολόγηση κάθε Κυριακή του Airbus A320 πιστεύω ότι στις πληροτητες τα πάει καλά φέτος από ότι πέρυσι που είχε μια μεγάλη δόση υπερβολής στο πρόγραμμα της.

Εγώ που ταξίδεψα και αλλο ενα γνωστό μου πρόσωπο με το μεγάλο την μία ήταν μισογεμάτο και την άλλη φουλ γεμάτο που σημαίνει τα πάει καλά.

Όσον αφορά τις πτήσεις εξωτερικού σαφέστατα είναι άνευ σχολίου καθώς είναι η πρώτη φορά έπειτα από πολλά χρόνια που γράφονται στατιστικά στοιχεία για το εξωτερικό από το αεροδρόμιο Ιωαννίνων και με πολλά άτομα για τον Ιούνιο 611 αφιχθεντες.
 
Μόλις ανέβηκαν στις σελίδες των ελληνικών αεροδρομίων του airliners.GR οι τελευταία αριθμοί διακινηθέντων επιβατών και αεροσκαφών των ελληνικών αεροδρομίων.

Τον Ιούλιο 2017 μετακινήθηκαν στα ελληνικά αεροδρόμια περισσότεροι από 9,1 εκ. επιβάτες (+8,7%).

Tην μεγαλύτερη επιβατική κίνηση κατέγραψε το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος με σχεδόν 2,6 εκ. επιβάτες. Ακολουθούν τα αεροδρόμια Ηρακλείου με σχεδόν 1,4 εκ. επιβάτες, της Ρόδου με σχεδόν 1 εκ. επιβάτες, της Θεσσαλονίκης με σχεδόν 755 χιλιάδες και το αεροδρόμιο της Κέρκυρας με 615 χιλιάδες επιβάτες.

Η μικρότερη επιβατική κίνηση σημειώθηκε στην Κοζάνη με 407 επιβάτες, την Καστοριά με 457 επιβάτες και την Κάσο με 506 επιβάτες.

Από το αεροδρόμιο Μυκόνου διακινήθηκαν 270.336 επιβάτες (+13,3%).

Με την συμπλήρωση του 7μήνου βλέπουμε μια αύξηση των διακινηθέντων επιβατών κατά 9,8% σε σχέση με το πρώτο 7μηνο 2016 από 28,3 εκ. σε 31,1 εκ. επιβάτες. Ο συνολικός αριθμός των πτήσεων στα ελληνικά αεροδρόμια αυξήθηκε κατά 0,7% σε 261.700 πτήσεις.
 
Με αφορμή τις αλλαγές στις πτήσεις λόγω καιρικών συνθηκών, ή οποιασδήποτε άλλης αιτίας, οι ερωτήσεις είναι οι εξής:

1 - Όταν ένα αεροπλάνο προσγειώνεται πχ στην Καβάλα αντί για την Θεσσαλονίκη λόγω ομίχλης - και οι επιβάτες προωθηθούν στην Θεσσαλονίκη με λεωφορείο, οι επιβάτες θα υπολογιστούν στην επιβατική κίνηση της Καβάλας;

2- Αν το συγκεκριμένο αεροπλάνο τελικά πετάξει λίγη ώρα αργότερα για Θεσσαλονίκη, οι επιβάτες προσμετρώνται και σαν αφικνούμενοι / αναχωρούντες στην Καβάλα, και σαν αφικνούμενοι στην Θεσσαλονίκη;

3- Το ίδιο ισχύει και αν ένα οποιοδήποτε αεροσκάφος που διέρχεται απο τον ελληνικό εναέριο χώρο κάνει divert πχ στην Αθήνα; Αυτοί θα υπολογιστούν;

και κάτι παραπλήσιο:

3- Στα "τραινάκια" ΟΛΟΙ οι επιβάτες στο αεροσκάφος υπολογίζονται σαν επιβάτες σε κάθε αεροδρόμιο που περνούν, ή μόνο αυτοί που επι/αποβιβάζονται; Πχ αυτός που πετάει απο Λήμνο για Σάμο και απλά προσγειώνεται / απογειώνεται πχ στην Μυτιλήνη χωρίς να αποβιβαστεί, θα μετρήσει και στην επιβατική κίνηση της Μυτιλήνης ή όχι;
 
εχω την εντύπωση οτι στις περισσότερες των παραπάνω περιπτώσεων, οι επιβάτες θεωρούνται transit και δεν προσμετρώνται σαν κινηση, δεν πληρώνουν δηλαδή το φόρο αεροδρομίου, όταν ξανααναχωρούν..π.χ. Αν απο την Καβάλα πάνε στη Θεσσαλονίκη με λεωφορείο, τότε μάλλον μετράνε για Καβάλα.. Στις περισσότερες περιπτώσεις divert οι επιβάτες είτε μένουν μέσα στο αεροπλάνο, είτε βγαίνουν για λίγη ώρα σε χωρο transit του αεροδρομίου, δεν είναι άφιξη. Στο τραινάκι, σίγουρα οι επιβάτες που συνεχίζουν είναι transit και δεν μετράνε.
 
Υπάρχει κάπου η κίνηση αεροδρομιων για το 2020 ? Για όλα τα αεροδρόμια ? Κάποια δημοσιεύματα αναφέρουν γενικά .
 
Υπάρχουν στο hcaa.gr για Ιανουάριο έως Νοέμβριο 2020
 
Top