Orange2fly

Ζήτησε απο το δικαστήριο και πήρε προστασία απο τους πιστωτές.
Δηλαδή όλοι όσοι έχουν λαμβάνειν απο την εταιρεία (πιστωτές, προμηθευτές, τράπεζες, υπάλληλοι, ΥΠΑ, αεροδρόμια, ταμεία, εφορία) δεν μπορούν να κάνουν κατάσχεση σε υλικά και άυλα στοιχεία της εταιρείας μέχρι νεοτέρας απόφασης δικαστηρίου.
 
Σε μπελάδες φαίνεται να βρίσκεται η πορτοκαλοεταιρεία με βάση το δημοσίευμα!

Η εταιρεία ζήτησε δάνειο 8 εκατομμυρίων ευρώ από την Εθνική Τράπεζα προκειμένου να αντεπεξέλθει στις δυσμενείς συνθήκες, το οποίο δεν εγκρίθηκε καθώς η επιχείρηση χαρακτηρίστηκε μη βιώσιμη από την πλευρά της τράπεζας.

https://www.newsbreak.gr/epixeirise...eroporiki-orange2fly-den-egkrithike-i-aitisi/
 
βέβαια το 2029 δεν έχει φτάσει ακόμα :twisted:

θα συμφωνήσω ότι οι μικρές αεροπορικές θα πρέπει να βοηθηθούν και αυτές, συμβάλουν με την σειρά τους στον τουρισμό.

θυμάμαι τότε που η TUI πετούσε με αεροσκάφη της Orange2fly
 
Greg, συμφωνώ μαζί σου και επαυξάνω. Οι μικρότερες Ελληνικές Αεροπορικές Εταιρείες ασχολούνται καθαρά και ΜΟΝΟ με τον Τουρισμό. Κάνουν κατ' εξαίρεση μόνο ελάχιστες προγραμματισμένες πτήσεις. Πρέπει να βοηθηθούν όλες αναλογικά με το μέγεθός τους (προσωπικό, α/φη, δρομολόγια, ώρες πτήσεων, αριθμό επιβατών προηγούμενων ετών κλπ). Κανείς δεν έχει την αποκλειστική ιδιαιτερότητα και το μονοπώλιο.
 
Για ποιο λόγο θα πρέπει να εγκριθεί τραπεζικό δάνειο απο μία μόνο τράπεζα και μάλιστα 8 εκατομμυρίων για εταιρεία που βρίσκεται σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές της και δεν έχει πλέον καμία οικονομική δραστηριότητα? Τι ρεαλιστικές προοπτικές έχει μια εταιρεία με ελάχιστα στοιχεία ενεργητικού και υπερπολλαπλάσια χρέη να αναστηθεί?
Υπάρχει κάποιο ρεαλιστικό πλάνο εξόφλησης των χρεών της, δεδουλευμένων σε εργαζόμενους κλπ. κλπ. και κυρίως κερδοφόρας επαναδραστηριοποίησης της στην αεροπορική αγορά, έτσι όπως αυτή θα είναι τα επόμενα 3-4 χρόνια?

Εαν ναι τότε η ΕΤΕ θα χάσει που δεν της ενέκρινε το δάνειο.
Θα βρεθούν όμως άλλες τράπεζες, επενδυτές, οι ίδιοι οι μέτοχοι της εταιρείας να βάλουν κεφάλαια ώστε να κερδίσουν από αυτό το μπίζνες πλαν.
Προσωπικά πάντως πιστεύω πως ως Έλληνες φορολογούμενοι γλυτώσαμε ένα ακόμα θαλασσοδάνειο που θα το πληρώναμε εμείς με μια ακόμα τραπεζική ανακεφαλαιοποίηση.


υγ: το άρθρο που παρέθεσε ο _limitless αναφέρει πως η Orange έχει 4 αεροπλάνα και 200 εργαζόμενους. Στην πραγματικότητα εχει ένα leased Α320 16 ετών παρκαρισμένο στην Κραϊόβα της Ρουμανίας. Και να ενημερωθούν αυτοί οι 200 άνθρωποι πως είναι ακόμα εργαζόμενοι και υπάλληλοι της Orange γιατί μόνο ο αρθρογράφος πρέπει να το ξέρει. :rolleyes:
 
Το άρθρο είναι γραμμένο με το πόδι σε ένα σάιτ που το έχουν στήσει κάτι εθνικιστολαϊκιστές στο γόνατο. Δεν θα το εμπιστευόμουν ούτε για να μου πει τι μέρα είναι σήμερα.
 
Τι γίνεται με την εταιρεία και τους εργαζόμενους? υφίσταται ακομα?
 
Πόσος κόσμος κλαίει τα χαμένα ? Aίτηση πτώχευσης που θα συζητηθεί στις 20 Οκτωβρίου 2021 στα αρμόδια δικαστήρια. Με βάση την από 20ης Οκτωβρίου 2020 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, βρίσκεται σε καθεστώς προσωρινής προστασίας από τους πιστωτές της ... Αίτηση πτώχευσης από την ελληνική εταιρεία Orange2fly
 
"Εν τω μεταξύ, ο στόλος της Orange2fly περιλαμβάνει 4 αεροσκάφη Airbus A320"

Ναι καλά, παραλίγο. Το εξής ένα: SX-SOF
 
SOF, ORG, ODS, KAT. Aλλα δε νομιζω να τα ειχε ποτε και τα 4 μαζι...
 
Top