Orange2fly

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα και την Κύπρο
_limitless
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2019, 18:12
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ETD
x 2

Re: Orange2fly

Δημοσίευσηαπό _limitless » 19 Φεβ 2021, 18:15

Σε μπελάδες φαίνεται να βρίσκεται η πορτοκαλοεταιρεία με βάση το δημοσίευμα!

Η εταιρεία ζήτησε δάνειο 8 εκατομμυρίων ευρώ από την Εθνική Τράπεζα προκειμένου να αντεπεξέλθει στις δυσμενείς συνθήκες, το οποίο δεν εγκρίθηκε καθώς η επιχείρηση χαρακτηρίστηκε μη βιώσιμη από την πλευρά της τράπεζας.

https://www.newsbreak.gr/epixeiriseis/179967/kindyneyei-me-katarreysi-i-aeroporiki-orange2fly-den-egkrithike-i-aitisi/
0 x


Άβαταρ μέλους
Greg.CHQ
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 541
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2010, 13:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
x 61
Επικοινωνία:

Re: Orange2fly

Δημοσίευσηαπό Greg.CHQ » 19 Φεβ 2021, 23:10

βέβαια το 2029 δεν έχει φτάσει ακόμα :twisted:

θα συμφωνήσω ότι οι μικρές αεροπορικές θα πρέπει να βοηθηθούν και αυτές, συμβάλουν με την σειρά τους στον τουρισμό.

θυμάμαι τότε που η TUI πετούσε με αεροσκάφη της Orange2fly
1 x

CHRISTOS55
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 173

Re: Orange2fly

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 20 Φεβ 2021, 09:20

Greg, συμφωνώ μαζί σου και επαυξάνω. Οι μικρότερες Ελληνικές Αεροπορικές Εταιρείες ασχολούνται καθαρά και ΜΟΝΟ με τον Τουρισμό. Κάνουν κατ' εξαίρεση μόνο ελάχιστες προγραμματισμένες πτήσεις. Πρέπει να βοηθηθούν όλες αναλογικά με το μέγεθός τους (προσωπικό, α/φη, δρομολόγια, ώρες πτήσεων, αριθμό επιβατών προηγούμενων ετών κλπ). Κανείς δεν έχει την αποκλειστική ιδιαιτερότητα και το μονοπώλιο.
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 490
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 522

Re: Orange2fly

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 20 Φεβ 2021, 11:07

Για ποιο λόγο θα πρέπει να εγκριθεί τραπεζικό δάνειο απο μία μόνο τράπεζα και μάλιστα 8 εκατομμυρίων για εταιρεία που βρίσκεται σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές της και δεν έχει πλέον καμία οικονομική δραστηριότητα? Τι ρεαλιστικές προοπτικές έχει μια εταιρεία με ελάχιστα στοιχεία ενεργητικού και υπερπολλαπλάσια χρέη να αναστηθεί?
Υπάρχει κάποιο ρεαλιστικό πλάνο εξόφλησης των χρεών της, δεδουλευμένων σε εργαζόμενους κλπ. κλπ. και κυρίως κερδοφόρας επαναδραστηριοποίησης της στην αεροπορική αγορά, έτσι όπως αυτή θα είναι τα επόμενα 3-4 χρόνια?

Εαν ναι τότε η ΕΤΕ θα χάσει που δεν της ενέκρινε το δάνειο.
Θα βρεθούν όμως άλλες τράπεζες, επενδυτές, οι ίδιοι οι μέτοχοι της εταιρείας να βάλουν κεφάλαια ώστε να κερδίσουν από αυτό το μπίζνες πλαν.
Προσωπικά πάντως πιστεύω πως ως Έλληνες φορολογούμενοι γλυτώσαμε ένα ακόμα θαλασσοδάνειο που θα το πληρώναμε εμείς με μια ακόμα τραπεζική ανακεφαλαιοποίηση.


υγ: το άρθρο που παρέθεσε ο _limitless αναφέρει πως η Orange έχει 4 αεροπλάνα και 200 εργαζόμενους. Στην πραγματικότητα εχει ένα leased Α320 16 ετών παρκαρισμένο στην Κραϊόβα της Ρουμανίας. Και να ενημερωθούν αυτοί οι 200 άνθρωποι πως είναι ακόμα εργαζόμενοι και υπάλληλοι της Orange γιατί μόνο ο αρθρογράφος πρέπει να το ξέρει. :roll:
4 x


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 445

Re: Orange2fly

Δημοσίευσηαπό OveLix » 20 Φεβ 2021, 14:41

Το άρθρο είναι γραμμένο με το πόδι σε ένα σάιτ που το έχουν στήσει κάτι εθνικιστολαϊκιστές στο γόνατο. Δεν θα το εμπιστευόμουν ούτε για να μου πει τι μέρα είναι σήμερα.
3 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις



Επιστροφή σε “Λοιπές ελληνικές και κυπριακές εταιρείες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες