LGAT memories

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ελικόπτερα (Civil)

Αν και υπήρχαν αρκετά Ελληνικά ελικόπτερα στο Ελληνικό, κυρίως στο GA Apron του Ανατολικού, θα αρκεστώ να παρουσιάσω μόνο 16 φωτογραφίες μιας και ο στόχος μου τότε ήταν τα αεροπλάνα και λιγότερο τα ελικόπτερα.
Super Puma (civil), Bo 105, Agusta, Mil-26 κλπ

https://www.flickr.com/photos/gp707/alb ... 5461554842
 
Ilyushin IL-18

Ξανά στα αγαπημένα Ρώσικα και στα Ilyushin με το ΙΛ-18 (Nato name: Coot). Ντελικάτο, μπαρουτοκαπνισμένο και τετρακινητήριο, το 18άρι ήταν συχνός σχετικά επισκέπτης στο Ελληνικό. Τα Ρουμανικά cargo και τα Γερμανικά passenger είχαν την τιμητική τους αλλά όλο και έρχονταν τεφαρίκια προς τέρψη οφθαλμών και ώτων!
22 φωτογραφίες με bonus ένα IL-22 (18άρι εξοπλισμένο με συστήματα ειδικών αποστολών)

https://www.flickr.com/photos/gp707/alb ... 243343498/
 
Έχεις γίνει εθισμός με το πότε θα δούμε,και τι καινούργιο....
 
Ilyushin IL-62

Ένα ακόμα πολύ όμορφο σοβιετικό αεροσκάφος (NATO code name: "Classic"), απόγονος του ελικοφόρου IL-18, με πολλά κοινά (εξωτερικά) με το Βρετανικό VC-10, αν και κατ' εμέ πολύ ομορφότερο. Όταν πρωτοπέταξε ήταν το μεγαλύτερο Jet επιβατικό αεροσκάφος στον κόσμο.
Είχε αρκετά καλό δείκτη ασφαλείας αναλογικά με τα Jet της εποχής του (VC-10, 707, DC-:cool: ενώ μεταξύ 1989 και 2009 δεν είχε κανένα θανατηφόρο ατύχημα, με ένα μόνο να ακολουθεί από λάθος του πληρώματος. Στο Ελληνικό παρουσιάζονται 32 φωτογραφίες του -62 με τις εταιρίες των πρώην Σοβιετικών Δημοκρατιών να έχουν τον πρώτο λόγο. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του, πλην των 4 κινητήρων κάτω από την ουρά, ο τροχός στο πίσω κάτω μέρος που άνοιγε πάντα κατά τη διάρκεια της στάθμευσης για να μην "σουζάρει" το αεροσκάφος λόγω βάρους των κινητήρων στο πίσω μέρος.

https://www.flickr.com/photos/gp707/alb ... 5550226157
 
GP707":1y0tj1ku said:
Ilyushin IL-18

Ξανά στα αγαπημένα Ρώσικα και στα Ilyushin με το ΙΛ-18 (Nato name: Coot). Ντελικάτο, μπαρουτοκαπνισμένο και τετρακινητήριο, το 18άρι ήταν συχνός σχετικά επισκέπτης στο Ελληνικό. Τα Ρουμανικά cargo και τα Γερμανικά passenger είχαν την τιμητική τους αλλά όλο και έρχονταν τεφαρίκια προς τέρψη οφθαλμών και ώτων!
22 φωτογραφίες με bonus ένα IL-22 (18άρι εξοπλισμένο με συστήματα ειδικών αποστολών)

https://www.flickr.com/photos/gp707/alb ... 243343498/
Οταν ειδα αυτη την φωτογραφια με το φορτηγο με τα Τουβλα Τριπολεως... :thx: :thx: Εαν καναμε και εξαγωγη τουβλα... :D :D :D
 
GP707":1g4fe0kg said:
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του, πλην των 4 κινητήρων κάτω από την ουρά, ο τροχός στο πίσω κάτω μέρος που άνοιγε πάντα κατά τη διάρκεια της στάθμευσης για να μην "σουζάρει" το αεροσκάφος λόγω βάρους των κινητήρων στο πίσω μέρος.
https://www.flickr.com/photos/gp707/alb ... 5550226157

Το μακρινό 1990, ο πατέρας μου (ο οποίος ήταν ΕΕΚ) πήρε απόσπαση για τη Λήμνο για την καλοκαιρινή περίοδο. Μαζί και εγώ με τον αδερφό μου που από τη στιγμή που έκλεισαν τα σχολεία τον Ιούνιο μέχρι τη στιγμή που άνοιξαν πάλι τη βγάλαμε στο νησί. Φυσικά εγώ με κάθε ευκαιρία πέρναγα τη μέρα μου στο αεροδρόμιο. Μία από αυτές τις ημέρες κατέβηκε το IL62 της Τσεχοσλοβάκικης τότε κυβέρνησης το οποίο μετέφερε τον τότε πρόεδρο Vaclav Havel ο οποίος είχε έρθει για διακοπές (αν θυμάμαι καλά) στο νησί. Ακόμα θυμάμαι τον εκκωφαντικό θόρυβο και τον τροχό/στήριγμα στην ουρά. Ήταν η πρώτη μου επαφή με σοβιετικό αεροσκάφος και από τότε παραμένει ένας από τα αγαπημένους μου τύπους μαζί με το Tupolev 154.
 
IL-62 στη Λήμνο?!?!?!?!? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Ανατριχιάζω και μόνο στην ιδέα! Καμία φωτό παίζει;
 
(Λίγο LGLM memories)

Δέν θα μου έκανε εντύπωση το 62άρι στη Λήμνο. Έχει κατέβει και ΑΝ124 και 340 Ιberia (για στρατιωτική άσκηση αυτά τα δύο), καθώς και 747 της ΟΑ για εκπαίδευση.

Ωστόσο, άν μας βρεις φωτό, αγαπητέ ΑΝΖ, θα σου είμαστε ευγνώμονες!
 
Η Λήμνος έχει 3 χιλιόμετρα διάδρομο. Αξιοπερίεργο ίσως, όχι όμως απίθανο....
 
Το αεροδρομιο του Ελληνικου ειχε επισης 3 χιλιομετρα διαδρομο!
 
Top