Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 967
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 471

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό OveLix » 26 Μαρ 2021, 10:26

-Η ανακοίνωση εμφανίζεται πανομοιότυπη σε όλα τα ΜΜΕ, δεν είναι άρθρο.

-Μεγάλο φάουλ το ΝΟΤΑΜ; Είπαμε, απλώς τυπικά εφαρμόζει τα προβλεπόμενα σε διακρατική συμφωνία. Αν πρέπει να γκρινιάξεις κάπου, κάνε το στην ελληνική κυβέρνηση.

-Η μη καραντίνα έχει να κάνει και με το εμβόλιο, και με το ποσοστό εμβολιασμένων, και με τα λίγα κρούσματα της χώρας. Αλλά κυρίως έχει να κάνει με τον απόλυτο έλεγχο που έχουν οι συγκεκριμένοι ταξιδιώτες (εκτός Σένγκεν) μιας μικρής χώρας, σε σχέση με τους πολίτες της ΕΕ που είναι εκατοντάδες εκατομμύρια και η Ένωση δεν έχει εφαρμόσει ακόμα κοινή πολιτική.

-Φράσεις που ξεκινούν με το "Με το ίδιο σκεπτικό..." συνήθως είναι άλματα λογικής και αυθαίρετες σκέψεις. Τις αποφάσεις τις ορίζουν τα κάθε φορά δεδομένα. Είναι λογικό και θεμιτό η Ελλάδα (και κάθε χώρα) να ορίζει διαφορετικούς κανόνες για διαφορετικές χώρες και πολίτες εφόσον κρίνει ότι ισχύουν διαφορετικά δεδομένα. Οι αποφάσεις-σκούπα ("αφού το Ισραήλ, άρα και η Γερμανία, άρα όλη η ΕΕ") δεν είναι σοβαρές.

-Η διάκριση, παραβίαση ισότητας κλπ... ας είμαστε σοβαροί. Και τι πάει να πει "έχω τις προδιαγραφές"; Η Ελλάδα δεν έχει κάνει σχετική διακρατική συμφωνία με τη Γερμανία. Αν σε διαβάζω σωστά, ζητάς είτε η συμφωνία με το Ισραήλ να δεσμεύσει τρίτα μέρη (τη Γερμανία όπου κατοικείς) είτε η Γερμανία και η Ελλάδα να συνάψουν αντίστοιχη συμφωνία. Το πρώτο είναι αστείο, το δεύτερο μπορεί και να γίνει σύντομα. Είπαμε, υπομονή.
6 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2157
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 330

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό flesland » 27 Μαρ 2021, 00:16

d|m|tr|s έγραψε:Δηλαδή εγώ που έχω τις προδιαγραφές δεν μπορώ χωρίς καραντίνα να επισκεφθώ συγγενείς μου που έχω να τους δω ένα χρόνο σχεδόν, ενώ άλλοι μπορούν να έρθουν ελεύθεροι κι ωραίοι. Αυτό αποτελεί σίγουρα διάκριση-discrimination, για να το πω ευγενικά, από μέρους της ελληνικής κυβέρνησης έστω και αν είναι μόνο εναντίον ενός ανθρώπου. Απαράδεκτο.


Δεν αποτελεί καμιά διάκριση, γιατί μεταχειρίζονται όλους με τα ίδια χαρακτηριστικά το ίδιο. Εσύ λες διάκριση που δεν μπορείς να δεις τους δικούς σου αν και εμβολιασμένος, εγώ διάκριση που δεν έχω ακόμα εμβολιαστεί. Την προτεραιότητα την πήρες για Α ή Β λόγους, που σίγουρα όμως δεν έχουν να κάνουν με το να δεις την οικογένεια σου στην Ελλάδα. Eίχαν πει 6 βδομάδες για να ετοιμάσουν το mobile app και τώρα έχουν περάσει οι μισές. Οπότε υπομονή, για όλους θα ανοίξει.

Δύο ακόμα πραγματάκια :

-το πιστοποιητικό είναι πανεύκολο να επαληθεύεται με ένα QR code όπως των e-tickets, σε συνδυασμό με το διαβατήριο και τα κρυπτογραφημένα βιομετρικά στοιχεία. Αυτά απλά δεν μπορούν να πλαστογραφηθουν ή να χρησιμοποιηθούν δυο φορές.

- Είναι εκνευριστικά αργό το πώς κινούνται τα πράγματα στην ΕΕ. Μόλις τελειώσουμε με την πανδημία κάποιοι στις Βρυξέλλες θα πρέπει να μας εξηγήσουν τι διάολο φταίει και η ΕΕ είναι τόσο μακριά από τις ΗΠΑ και το Ισραήλ στους εμβολιασμούς, λες και ζούμε στον τρίτο κόσμο. Τα λέω αυτά και είμαι φιλοευρωπαϊστής μέχρι το κόκκαλο. Ζω στην Γερμανία και εγώ και 3 μήνες μετά την έναρξη έχουν εμβολιαστεί με τις δυο δόσεις το 4% του πληθυσμού.
2 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 967
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 471

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό OveLix » 27 Μαρ 2021, 12:08

Τα πράγματα πάνε αργά στην ΕΕ επειδή δεν υπάρχει μία αρχή να αποφασίζει (όπως στις ομοσπονδιακές ΗΠΑ ή όπως σε Ισραήλ και Ην. Βασ. όπου μια κυβέρνηση αποφασίζει και προχωρά) και πρέπει 27 κράτη να αποφασίσουν με την αρχή της ομοφωνίας.

Στην πρόσφατη σύνοδο κορυφής επιβεβαιώθηκε ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις, οι ηγέτες δεν μπορούσαν να συμφωνήσουν πώς θα διατεθεί μια παρτίδα 10 εκατ. εμβολίων και κάποιοι δήλωσαν ότι ορισμένες χώρες έλαβαν περισσότερα εμβόλια από το δίκαιο μερίδιό τους. Συν το ότι η μία από τις τρεις εταιρείες "κρύβει" εμβόλια με σκοπό να τα πουλήσει εκτός ΕΕ σε τιμή πολύ υψηλότερη από εκείνη που έχει συμφωνήσει κεντρικά με την ΕΕ.

Τέλος, ας σκεφτούμε ότι ο πληθυσμός της ΕΕ είναι σχεδόν 450 εκατ. και ότι όταν μιλάμε για το 10% του πληθυσμού είναι 45 εκατομμύρια (δλδ 5 φορές ο πληθυσμός του Ισραήλ, ή τα 2/3 του πληθυσμού του UK). Σε απόλυτους αριθμούς, είναι ένα πολύ μεγάλο task, με ασύλληπτο αριθμό φορτίων και μεταφορών, και δημιουργία υποδομών εμβολιασμών από το μηδέν. Και πάλι καλά να λέμε που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος παίζει κάπου στο 15% .

Υ.Γ. Στις ΗΠΑ έχει εμβολιαστεί το 26% με τη μία δόση, και το 14% και με τις δύο.
3 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

SAKISSKG
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 26 Οκτ 2006, 13:28
x 2

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό SAKISSKG » 04 Απρ 2021, 20:37

Ανανεώθηκαν όλα τα ΝΟΤΑΜ για την Ελλάδα

* Greece – requirement for PLF form prolonged – until 19 April 2021
* Greece – quarantine requirements prolonged with no changes, including for UK and Israel – until 19 April 2021
* Greece – restrictions and requirements for third countries citizens prolonged; no changes for the list of allowed third countries - until 19 April 2021
* Greece – requirement for COVID-19 test prolonged with no changes – until 19 April 2021
* Greece – restrictions and requirements for domestic flights and pax prolonged with no changes – until 12 April 2021

Η καραντίνα ανανεώθηκε μέχρι τις 19/04/2021 και οι αναγκαίες μετακινήσεις εντός Ελλάδος έως 12/04/21
0 x


Άβαταρ μέλους
rotomano
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2009, 13:00
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSO
x 13

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό rotomano » 04 Απρ 2021, 20:48

ΓΙΑ ΠΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ζητείται covid test κατα την άφιξη.
Ξέρετε αν γίνεται δεκτό το τεστ τύπου ΡΑΠΙΝΤ ?
Διότι στο Βενιζέλο βλέπω κάνουν μόνο το PCR test (που είναι πιο ακριβό και αργουν τα αποτελεσματα).
Αν έχει παει κανεις Αγγλαι πρόσφατα θα ήμουν ευγνώμων.
0 x

Άβαταρ μέλους
nsap
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 22:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
Τοποθεσία: London
x 63
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό nsap » 04 Απρ 2021, 23:55

Στο παρακάτω λινκ μπορείς να διαβάσεις τι τεστ δέχεται το UK...

https://www.gov.uk/guidance/coronavirus-covid-19-testing-for-people-travelling-to-england

Εδώ θα βρεις τι χρειάζεται γενικά συμπεριλαμβανομένου του πακέτου τεστ για μετά την άφιξη..

https://www.gov.uk/uk-border-control/before-you-leave-for-the-uk

Πάρα πολλές απαιτήσεις (για να γυρίσεις πίσω) που κάνουν το κόστος απρόσιτο για ταξίδια στο εξωτερικό εκτός αν το πληρώνει η εταιρεία
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες