Kainouria problimata gia tin Cyprus

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Cyprus Air Reports Heavy H1 Pretax Loss

August 31, 2004

National carrier Cyprus Airways announced a CPY30.11 million pound (USD$62.8 million) pretax loss for the first six months on Tuesday, hit by the operating costs of a new subsidiary.

The losses are among the heaviest reported by the Group, which plans redundancies and disposal of aircraft in a survival plan criticized by its powerful unions.

Increased competition on fares and rising fuel costs were also expected to have an adverse impact on results for the second half of the year, the carrier said in a statement.

Total revenues rose 20.4 percent on the corresponding period of 2003 to CPY89.3 million (USD$186.2 million).

Results for the first six months incorporate operating expenses for Hellas Jet, a Greek-based subsidiary established last year and which commenced full operations this year.

"Without the impact of Hellas Jet the group results would have been more or less level with those last year," an airline spokesman said.

Cyprus Airways has in the past said it is exploring several options to curb the impact of Hellas Jet on the group, but has declined to address speculation it could also mean closure.

The airline is discussing a restructuring plan with trade unions which includes spin offs of non-essential business and redundancies which could result.

"If this plan is adopted this year there will be a considerable reduction in the company losses, and there will be a return to profitability in 2006," the airline spokesman said.

(Reuters)
 
"Μέχρι και 400 άτομα ενδέχεται να κριθούν πλεονάζον προσωπικό στον κρατικό αερομεταφορέα, σε περίπτωση που η εταιρεία προχωρήσει στην υλοποίηση όσων αποφάσισε σε προχθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ. και της διεύθυνσης των Κυπριακών Αερογραμμών", σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του ΠΟΛΙΤΗ. Επίσης "η εταιρεία φαίνεται να επιμένει και στην αποκοπή ποσοστού των μισθών του προσωπικού της μεταξύ 25-30% λόγω των προβλημάτων ρευστότητας που φαίνεται να αντιμετωπίζει."
 
http://www.cyprusairways.com/main/defau ... itemid=793




Πωλείται όπως είν' επιπλωμένο (και με έναν -δυο κινητήρες έξτρα)! :twisted:






Όσοι ξαναείδατε το σύνδεσμο, έχει αλλάξει το περιεχόμενο. Δεν έχει πλέον την προκήρυξη για την πώληση του Α320
 
To provlima einai poli vathitero aptin Hellas gia tin Cyprus. Aplws i Hellas einai to teleutaio apta apanwta lathi pou mporei na kanei tin diafora kai na tous.....kleisei to spiti.

To kiriotero provlima auti ti stigmi einai oi pilotoi tis Cyprus. (opws panta oi pilotoi dld). Profanws den noiazontai gia to mellon tis etaireias tous giati einai idi eksasfalismenoi oikonomika. An den dextoun simvivasmous stous misthous tous i Cyprus tha kleisei. Kai auto apo mia etaireia pou exei molis 12 aeroplana.....eleos!
 
ola i tipota, huh??
gia na doume
stoixima 1 : 2,5 oti tha symvivastoun.....
 
Oi Kypriakes Aerogrammes tha epizisoun den yparxei amfibolia, einai se poli kaliteri katastasi apo tis OA p.x., aplos eginan kapioi lathos xirismoi oi opioi epidinosan tin katastasi. Tha ta broun omos, eimai sigouros. Oso gia to mellon tis HellasJet, den blepo mellon, edo tha psaksoun gia agorasti kai ean den broun, pou den tha broun, tha tin kleisoun. Krima giati kala ksekinise, h HellasJet, alla dustixos emeine stasimi kai sinexizei etsi, mia nea eteria h tha anaptixthi i tipote.
 
Πήρε το πράσινο φως το σχέδιο επιβίωσης των Κυπριακών Αερογραμμών
22/12/04

Το πράσινο φως για τη στήριξη του στρατηγικού σχεδίου επιβίωσής τους πήραν οι Κυπριακές Αερογραμμές μετά από  πολύμηνες και μαραθώνιες ολοήμερες διαβουλεύσεις μεταξύ του υπουργείου Εργασίας, της ηγεσίας του συνδικαλιστικού κινήματος και της διοίκησης των Κυπριακών Αερογραμμών.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας "Φιλελεύθερος" το υπουργείο Εργασίας εξασφάλισε την κατ` αρχήν υποστήριξη της ηγεσίας του συνδικαλιστικού κινήματος και της διοίκησης στη μεσολαβητική πρόταση με όλες τις διευκρινίσεις αναλαμβάνοντας τη δέσμευση να την περάσει από το Δ.Σ. και τους άμεσα επηρεαζόμενους, τους εργαζομένους. Πρωτόγνωρη για τα εργασιακά χρονικά της τελευταίων δύο δεκαετιών χαρακτήρισε ο υπουργός Εργασίας, Χρίστος Ταλιαδώρος, την εργατική διαφορά στις Κυπριακές Αερογραμμές, καθώς, όπως είπε, χρειάστηκαν πολλοί κύκλοι διευκρινίσεων επί της αρχικής πρότασης. Φανερά ικανοποιημένος ο υπουργός Εργασίας έκανε λόγο "για ισοζυγισμένο κείμενο που επιτρέπει νέο ξεκίνημα στην εταιρεία και τους εργαζομένους να κτίσουν και να προχωρήσουν για το καλό των Κυπριακών Αερογραμμών".

Μεγάλες προσδοκίες για τη μελλοντική πορεία των Κυπριακών Αερογραμμών διατύπωσαν όλοι οι εμπλεκόμενοι, με την ηγεσία του συνδικαλιστικού κινήματος να αφήνει σαφώς να διαφανεί πικρία για την εξέλιξη που ακολούθησε η εταιρεία. Ο πρόεδρος των Κυπριακών Αερογραμμών Κωνσταντίνος Λοϊζίδης χαρακτήρισε τη συμφωνία "βάση, επί της οποίας όλοι θα κτίσουμε για να καταστεί κερδοφόρα και ανταγωνιστική η εταιρία".

Λόγο "για πρωτόγνωρη υπέρβαση του συνδικαλιστικού κινήματος" έκανε ο γ.γ. της ΣΕΚ, Δημήτρης Κιττένης, καθώς, όπως δήλωσε, "αποδέχθηκε διαφοροποιήσεις όρων εργασίας προς τα κάτω, αναστολή αυξήσεων ακόμη και μειώσεις μισθών". Εξάλλου, ο γ.γ. της ΠΕΟ, Πάμπης Κυρίτσης, έκανε λόγο "για οδυνηρό συμβιβασμό, πλην αποδεκτό και γόνιμο". Και απευθυνόμενος προς τη διοίκηση των Κυπριακών Αερογραμμών τόνισε ότι "δώσαμε πολλές δυνάμεις για επίτευξή του και είναι στο χέρι της εταιρείας να τον αξιοποιήσει για να προχωρήσει μπροστά".

Βίκυ Καραντζαβέλου
Πηγή: Travel Daily News

Kαλώς σας βρίσκω και ως μέλος πια, τόσο καιρό guest
-------------------------

Στη σύναψη δύο "σωτήριων" δανείων ετοιμάζεται να προχωρήσει η διοίκηση των Κ.Α
29/12/04

Στη σύναψη δυο νέων `σωτήριων` δανείων σκέφτεται πολύ σοβαρά να προχωρήσει η διοίκηση των Κυπριακών Αερογραμμών, με  τη βοήθεια της Κυβέρνησης, η οποία θα είναι και ο εγγυητής των δανείων, προκειμένου να αντεπεξέλθει στα οικονομικά προβλήματα, που αντιμετωπίζει και να καταστεί ικανή να συνεχίσει τη λειτουργία της.

Σύμφωνα με πληροφορίες της τοπικής εφημερίδας `Σημερινή`, συνάντηση υπήρξε χτες του υπουργού Οικονομικών κ. Μάκη Κεραυνού με τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της εταιρίας κ. Κωνσταντίνο Λοϊζίδη, ώστε να διευθετηθεί τελικώς ο τρόπος σύναψης των δανείων και το ύψος τους. Μάλιστα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η εταιρία θα πάρει ένα πρώτο δάνειο, το οποίο χαρακτηρίζεται ως `δάνειο σωτηρίας` και στη συνέχεια ένα δεύτερο δάνειο, το οποίο θα είναι το `δάνειο αναδιάρθρωσης`. Ωστόσο, για να γίνουν αυτά θα πρέπει να δώσει το πράσινο φως η Ευρωπαϊκή Ένωση, την οποία θα επιδιώξει να πείσει η Κυβέρνηση. Από την άλλη, ο υπουργός Συγκοινωνιών και Έργων κ. Χάρης Θράσου δήλωσε προχτές επί του συγκεκριμένου θέματος ότι "οι Κ.Α. για να μπορέσουν να επιβιώσουν θα πρέπει εντός του 2005 να συνάψουν δάνειο ύψους 60 εκατ. λιρών". "Η εταιρία για να μπορέσει να επιβιώσει, χρειάζεται στήριξη της τάξης των 60 εκατ. λιρών. Τα 30 εκατ. βραχυπρόθεσμα και τα άλλα 30 εκατ. λίρες μεσοπρόθεσμα", είπε χαρακτηριστικά ο κ. Θράσου, σημειώνοντας ότι "η Κυβέρνηση, για να μπορέσει να εξακριβώσει το μέγεθος της στήριξης, που θα δώσει στις Κ.Α., θα πρέπει πρώτα να καταλήξει η εταιρία σε μια συμφωνία με τις συντεχνίες των υπαλλήλων, σε ό,τι αφορά το σχέδιο δράσης, που κατάρτισε το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας".

Ακόμα, ο κ. Θράσου, αφού σημείωσε ότι "οι ζημιές που αναμένεται να παρουσιάσει για το 2004 ο Κυπριακός αερομεταφορέας θα είναι περίπου 30 εκατ. λίρες, όπως και πέρσι", ενώ επανέλαβε για μιαν ακόμη φορά τη θέση του, ότι "οι εξοικονομήσεις των 20,5 εκατ. λιρών, που επιτυγχάνονται με τη Μεσολαβητική Πρόταση του Υπουργείου Εργασίας είναι πολύ πιο κάτω από τις προσδοκίες της Κυβέρνησης".

Επίσης, ο Υπουργός Συγκοινωνιών είπε ότι "η Κυβέρνηση έχει ψέξει το Δ.Σ., το οποίο άργησε να φέρει ένα σχέδιο και να τεθεί πολύ πιο νωρίς σε εφαρμογή", για να προσθέσει στη συνέχεια ότι "στην περίπτωση των Κ.Α. δεν ισχύει το τέλος καλό όλα καλά, διότι δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή των διεργασιών για να σωθεί η εταιρία".

Βίκυ Καραντζαβέλου
Πηγή: Travel Daily News
 
Όπως ακούγεται το ένα εκ των δύο Α320 ετοιμάζετε να αφήσει τις ΚΑ. Διαβάστε το συγκεκριμένο άρθρο και όποιος ξέρει κάτι γι΄ αυτήν την Kertis Aviations ας μας το πει :rolleyes:
 
Επιπλέον, στις Κυπριακές οργιάζουν και οι "εργατοπατέρες" και τα συνδικάτα των εργαζομένων είναι σε διαρκή διαμάχη μεταξύ τους (να που υπάρχουν και χειρότερα από τις ΟΑ).

Πρόσφατα η εταιρία προχώρησε στην πώληση των καταστημάτων Duty Free στη Λάρνακα και την Πάφο με αποτέλεσμα να ξεσηκωθούν οι υπάλληλοι, επειδή φοβήθηκαν ότι η νέα εταιρία που θα αναλάβει τη διαχείριση των καταστημάτων θα τους απολύσει. Σαν αποτέλεσμα αυτών το γεγονότων ήταν η απεργία των υπαλλήλων των Duty Free. Όσοι έχετε σακούλες από τα Duty Free με το λογότυπο των Κυπριακών Αερογραμμών, κρατήστε τις γιατί αποτελούν πλέον συλλεκτικό είδος.
 
Top