Ryanair

Egures piges anaferoun tin enarksi ptisewn tis Ryanair kai stin Ellada. Target i Dutiki Peloponnisos (arrival point) kai to Notio Ionio.[/quote]

Afoy les oti yparxoyn egyres phges den tha htan kalytera na mas peis apo poy to plhroforhthikes?
Akoma kai ean den bgei kalo tha htan na mas tis peis giati ayto hdh prokalei megalo endiaferon akoma kai san skepsh.
H Ryanair opos grafo kai sthn arxh toy topic epekteinetai me gigantiaioys rythmoys.
Apo tis mexri stigmhs plhrofories den fenetai oti h Ryanair exei skopo na etrhei kai sthn Ellada kai malista me idrysh neas vashs!
Ta sxedia milane gia Liverpool(Vash) kai nees poleis se Italia kai Agglia.
Prosfata pantos o Araxos prepei na enataxthike os to monadiko Ellhniko aerodromio se ena Eyropaiko programma poy exei sxesh me ena dyktio mikron aerodromion.Apla to anafero xoris na eimai sigoyros ean ayto sxetizetai mias kai h FR exei sto dyktio ths polla <<mikra>> aerodromia.
 
Kanenas den milise gia vasi tis Ryanair stin Ellada. Ptiseis 8eloun na kanoun oi an8rwpoi ekei pou pistevoun oti uparxei agora pou mexri simera den eixan ekmetaleutei. Den einai kai toso tromero kai asylipto auto. Polu normal to vriskw.
 
Den eipa ego gia vash.
O Xristos to anefere(Vash h Andravida).
Kai aples pthseis na kanei einai poly endiaferon kai gia mena katholoy asyllipto.
H epilogh ths perioxhs ayths einai kalh kai logikh.
Giayto epeidh fenetai logikh rothsa na mas peis apo poia phgh to emathes.
 
Ναι ο Άραξος είναι λογική επιλογή...για το νησί του νοτίου Ιονίου ψιλομπερδεύτηκα...Καλά να σας δω να κάνετε spotting στον Άραξο και να σας μπαγλαρώνουν και τι στον κόσμο!! :D :D :D
 
ps: Το airport overview του Άραξου που υπήρχε στο airliners.net και εύλογα κάποιο μέλος είπε "Αυτό να έβλεπαν στο ΄Γ.Ε.Α να φρίξουν" έχει εξαφανιστεί :D :D :D
 
dtrach":ohkl3gu6 said:
Ναι ο Άραξος είναι λογική επιλογή...για το νησί του νοτίου Ιονίου ψιλομπερδεύτηκα...Καλά να σας δω να κάνετε spotting στον Άραξο και να σας μπαγλαρώνουν και τι στον κόσμο!! :D :D :D

Πφφφ...σιγά μην τρέχουμε στον Άραξο για ένα 737! :D
 
NAI!!!! στο search όμως δεν μου το έβγαλε!! :? :? Ωραίο αεροδρόμιο!! Έλα ryanair...... ;)
 
A re dtrach. Se vlepw se ligo kairo na zwnesai ta ergaleia kai tis skales kai na spottareis agria tin Ryanair apo tis akrogualies tis Hleias...E re glendia...Min to arneisai...exei bei sto aima sou... :D
 
O ΜΑΪΚΛ Ο'Λίρι χρειάσθηκε να έλθει αντιμέτωπος με εκπροσώπους ρυθμιστικών αρχών, ανταγωνιστές και άλλους φορείς, καθώς «μεταμόρφωσε» μια μη-κερδοφόρο οικογενειακή επιχείρηση στη Ryanair, μια από τις μεγαλύτερες και πιο κερδοφόρες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης.

Ο κ. Ο'Λίρι -ο οποίος μοιράσθηκε με τον Λάσκμι Μίταλ της Mittal Steel το βραβείο του επιχειρηματία της χρονιάς- είχε χαρακτηρίσει «ανόητο» έναν εκπρόσωπο των αρχών ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

Όμως παρά τα καυστικά του σχόλια, οι επιβάτες δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στη Ryanair, παρόλο που δεν απολαμβάνουν ιδιαίτερες πολυτέλειες κατά τη διάρκεια των πτήσεων, καθώς η Ryanair αποτελεί αερομεταφορέα χαμηλού κόστους. Δεν υπάρχουν δωρεάν γεύματα ή έστω αναψυκτικά ή προκαθορισμένες θέσεις.

Από τότε που ο κ. Ο'Λίρι ανέλαβε καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου στη Ryanair (το 1994), η επιβατική κίνηση του ιρλανδικού αερομεταφορέα αυξάνεται με ρυθμούς 20% ετησίως. Τα περιθώρια κέρδους της αεροπορικής εταιρείας -στο 12%- συγκαταλέγονται μεταξύ των υψηλότερων στον αεροπορικό τομέα.

Όπως επισημαίνει ο ίδιος σε συνέντευξη που παραχώρησε στη «WSJ Europe», είναι αδίστακτος ως προς το να επιδιώκει τη μέγιστη δυνατή μείωση του κόστους.

Αρνείται να έλθει σε διαπραγματεύσεις με σωματεία εργαζομένων και οι πιλότοι του έχουν το μεγαλύτερο σε διάρκεια ωράριο εργασίας στον αεροπορικό τομέα -απολαμβάνοντας όμως και καλύτερες απολαβές- δίνοντας τη δυνατότητα στη Ryanair να εξυπηρετεί 2,75 εκ. επιβάτες ετησίως, με μόλις 2.600 υπαλλήλους.

«Η φιλοσοφία μας είναι να επιδιώκουμε συνεχώς τη μείωση του κόστους... κάποια ημέρα, όλες οι θέσεις στα αεροπλάνα μας θα προσφέρονται δωρεάν», ευελπιστεί ο κ. Ο'Λίρι.

Εκτελώντας δρομολόγια από μικρά, περιφερειακά αεροδρόμια, η Ryanair καταρρίπτει την πεποίθηση ότι οι επιβάτες ταξιδεύουν μόνο από μεγάλους αερολιμένες, ενώ ήταν σε θέση να διαπραγματευθεί χαμηλές χρεώσεις δικαιώματος χρήσης αεροδρομίου με τους φορείς διαχείρισής τους.

Η συγκεκριμένη στρατηγική τον έφερε σε αντιπαράθεση με την Ε.Ε., που το Φεβρουάριο του 2004 ζήτησε από τη Ryanair να επιστρέψει επιδοτήσεις 4,5 εκ. ευρώ που έλαβε για την έναρξη νέων δρομολογίων από το αεροδρόμιο Σαρλερουά των Βρυξελλών.






source: naftemporiki.gr



-----------------------------------------------------------------------------------------------------



Ta bold eivai dikies mou snmeiwseis... As ta blepouve merikoi ergatopateres kai sesselfurzer (Akn-Xpnsto, metafrasn parakalw - mou diafeugei... :D ) stnv Ellada pou tomovo pou tous evdiaferei eivai ta merika xiliarika pouz pervouve mia fora to mnva.... tztztz Euge stnv Ryanair (toulaxistovse oti afora tous ari8mous!!!!)
 
Top