Boeing 787

H Ethiopian Airlines einai h eteria pou sindeei tin Afrikaniki hpiro metaksi tis me epityxia. Exei panta ena sixrono stolo kai einai apo tis poli liges poiotikes eteries tis Afrikis.
 
bye bye 787 "shark"-plane

san na min to perimename, to neo, sinxrono design tou 787 egine sobaro, kai
epitelos fenete san aeroplano,

to gnosto "shark-tail" egine ena upgraded 777-Tail :rolleyes:
ta ftera tou -900, fenounte paratrixa san ta ftera tou 777-300ER
ta ftera tou -300 fenounte paratrixa san ta ftera tou 738 me Winglets

kapos miasi me san ena 767-400 me genika upgrades sto design
tora, malista, fenete epitelos san aeroplano...!

fotografies sto forum tou airliners.net
http://www.airliners.net/discussions/ge ... n/2074835/
 
simera matheftike oti i Air India tha parangili 50 aerplana 777 kai 787.

27 aeroplana tha einai 787
 
simera matheutike oti i Northwest parangile 18 787 + options gi alla 50 aeroplana.

i parangelia me eklplikse ligo kathos i Nothwest einai enas apo tous megaliterous pelates tis Airbus kai ehei paragili A330.
 
Με το 787 η Boeing προσπέρασε την Airbus

ΠΡΙΝ από έξι μήνες, ο επικεφαλής πωλήσεων της Airbus, Τζον Λίχι, φαινόταν... ασταμάτητος. Η Airbus είχε ήδη ξεπεράσει την Boeing ως η μεγαλύτερη εταιρεία πώλησης αεροσκαφών.

Στη διάρκεια της περασμένης χρονιάς, είχε «κατατροπώσει» την Boeing σχεδόν σε κάθε σημαντική καμπάνια πωλήσεων. Όταν η Boeing αντικατέστησε τον υπεύθυνο πωλήσεων, ο κ. Λίχι άδραξε την ευκαιρία, λέγοντας ότι ο ανταγωνιστής του «κάνει πολύ καλή δουλειά στο να μην πωλεί αεροσκάφη».

Από τότε όμως, τα πράγματα έχουν αντιστραφεί. Σε μια εξέλιξη που αντικατοπτρίζει πόσο γρήγορα μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα στο «πεδίο μάχης» των κατασκευαστών αεροσκαφών, η Boeing οδεύει φέτος να ξεπεράσει την Airbus, εξασφαλίζοντας περισσότερες παραγγελίες έναντι της Airbus και περνώντας στην πρώτη θέση έπειτα από μια πενταετία, όπως επισημαίνουν και οι δύο εταιρείες.

Bασικός παράγοντας που έδωσε σημαντική ώθηση στην Boeing είναι το μοντέλο 787, το πρώτο αεροσκάφος που έχει κατασκευασθεί από την αρχή από την εποχή των τρομοκρατικών επιθέσεων του 2001 και το πρώτο που αντεπεξέρχεται στις δραματικές αλλαγές που υφίσταται η αεροπορική βιομηχανία.

Ο αεροπορικός τομέας βρίσκεται αντιμέτωπος με τη χειρότερη χρηματοοικονομική κρίση όλων των εποχών και το 787 έχει σχεδιασθεί έτσι ώστε να αντεπεξέρχεται στις νέες εξελίξεις.

Περισσότερο από ό,τι έχει προσφέρει οποιοσδήποτε άλλος κατασκευαστής αεροσκαφών στο παρελθόν, η Boeing έδωσε στις αεροπορικές εταιρείες και σε εκείνους που χρηματοδοτούν τα αεροσκάφη τους λόγο και άποψη στο σχεδιασμό του αεροπλάνου.

Το 787 χρησιμοποιεί πρωτοποριακές τεχνολογίες για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας. Το ίδιο σημαντικό, έχει κατασκευασθεί με τρόπο που επιτρέπει στις εταιρείες χρηματοδότησης να μεταπωλήσουν ευκολότερα τα αεροσκάφη.

Η Airbus υπολόγιζε ότι θα προκαλούσε αίσθηση στο παγκόσμιο σκηνικό ως ο αδιαμφισβήτητος «βασιλιάς» της βιομηχανίας επιβατικών αεροσκαφών στο φετινό Air Show του Παρισιού, το οποίο ανοίγει τις πύλες του τη Δευτέρα.

Όμως η Boeing έχει ήδη εξασφαλίσει συνολικά 266 παραγγελίες και δεσμεύσεις για το 787 από 21 αερομεταφορείς. Η Airbus αγωνίζεται να παρουσιάσει ένα αντίστοιχο μοντέλο, έχει όμως να εξασφαλίσει τριάντα δεσμεύσεις για το Α350 από δύο αεροπορικές εταιρείες, μία εκ των οποίων έχει χρεοκοπήσει.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
 
Η Air Canada ακύρωσε πρόσφατα την παραγγελία της για 787, λόγω μη συμφωνίας με τους πιλότους της. Το τελευταίο Airliner World έχει ένα σχετικό αναλυτικό άρθρο που μάλιστα αναφέρει ότι το κόστος της παραγγελίας που ακυρώθηκε είναι περίπου ίσο με τις παραγγελίες που δέχτηκε η Boeing κατά τη διάρκεια του Bourget 2005. Η ακύρωση δεν έχει κάποιο οικονομικό κόστος για την Air Canada και η ίδια δεν υποχρεούται να καταβάλει ρήτρες, αλλά χάνει σημαντικά slots παράδοσης των 777 και 787, τα οποία είχε εξασφαλίσει με την παραγγελία της.

Ένα σχετικό άρθρο από το Reuters:
June 19, 2005
Air Canada has canceled a USD$6 billion order for 32 Boeing jets after the airline's pilots rejected an agreement on costs related to the jet purchase.

"The company accepts the pilots' decision and has notified Boeing of the order cancellation," Air Canada said in a statement.

The April 25 agreement with Boeing for 18 of its 777 jets and 14 of its 787 Dreamliners was subject to the Air Canada pilots' union ratifying an agreement on costs and other matters related to use of the jets. The airline had reached a tentative agreement with the pilots earlier this month.

Air Canada said it was disappointed by the cancellation, for which it is not subject to a penalty from Boeing.

The airline added that it would turn to the used aircraft market to find alternative aircraft to the three Boeing 777-300ER jets contemplated for 2006 delivery under the canceled order.

"The critical component of the Boeing order were the 787 aircraft scheduled for delivery in 2010 and beyond to replace our Boeing 767 fleet. In time we will readdress this requirement," Air Canada said.

The order cancellation may bring Airbus back into the fleet renewal plans at Air Canada, which already flies the European aircraft maker's planes.

The airline had planned to renew its long-range, wide-body fleet with the Boeing jets in efforts to lower operating costs and improve efficiency. Air Canada did not mention Airbus in its statement.

The airline, which is Canada's largest, emerged from 18 months of bankruptcy protection at the end of September 2004 with a much-reduced work force and debt level and a trimmed back aircraft fleet.

(Reuters)
 
Windows disappear from Boeing's Dreamliner
>
>
>Boeing's new 787 aircraft will feature windows that can be dimmed at the
>touch of a button, replacing traditional pull-down shades, it has been
>revealed.
>Aircraft window firm PPG has announced this week that the firm has been
>awarded a contract to provide electro chromic windows to the new plane,
>dubbed the Dreamliner by makers Boeing.
>Electrochromic technology works by subjecting a compound sandwiched between
>two layers of glass to different voltages, causing it to change
>transparency. PPG says 787 passengers will be able to adjust the amount of
>light transmitted to five different levels from dark to clear, with a
>manual
>override for use by the flight crew.
>Boeing will receive its first prototype panels in early 2006. Passengers
>can
>expect to see them on board in the second half of 2007.
>"Passengers will be able to control the amount of solar energy that enters
>the cabin to reduce solar light and heat transmittance for more comfort,
>and
>there will be less stress on the heating and air conditioning system," says
>PPG vice president David Morris. "Because there will be no window shades,
>interior space will be more attractive."


Πηγη: Times On Line
 
Το 787 φαίνεται να είναι το αεροπλάνο της 'χρονιάς'. Και όχι μόνο. Σε συνδυασμό με τις διαρκώς βελτιούμενες εκδόσεις των 777, και κυρίως του 777-300ER, η Boeing δείχνει να κερδίζει φέτος μια σειρά από στρατηγικές νίκες. Μιλάμε για αρκετές νίκες σε blue-chip εταιρείες, εταιρείες που όχι μόνο έχουν δυνατό 'ειδικό' βάρος, αλλά και μεγάλη δυνατότητα να επηρεάσουν αρκετές άλλες με τις επιλογές τους. Τι πιο δυνατό παράδειγμα από την πρόσφατη παραγγελία των ...110 Β787 από την Quantas. Σε όλες τις φετινές κόντρες η Boeing σκόραρε εκεί ακριβώς που μέχρι πρόσφατα η Airbus είχε μια πολύ καλή πιθανότητα.
Tονίζω ότι αυτό είναι σε συνδυασμό με το 777-300 ER, το οποίο ουσιαστικά αντικαθιστά το 744 τόσο σε χωρητικότητα, όσο κυρίως σε φάκελλο payload-range. Με περίπου 700 744 σήμερα σε δράση, προβλέπεται να καλύψει με πάρα πολύ μεγάλες πιθανότητες τη μεγάλη πλειοψηφία της αντικατάσταστήςτους. Δέστε για παράδειγμα την παραγγελία της Cathay. Με Α346 ήδη στο στόλο τους (έστω και νοικιασμένα) δεν δίστασε να 'περάσει απέναντι'. Το ίδιο και η Canadian, το ίδιο και η Northwest... Aυτές οι στρατηγικές νίκες βάζουν τη βάση για την κυριαρχία της Βοeing στη μεσαία κατηγορία για πολλά χρόνια ακόμα.

Στον αντίποδα, η Airbus ακόμα δεν έχει πείσει για τις ικανότητες του Α350. Ναι, έχει commitments. Σίγουρα θα είναι ένα πολύ ικανό ΑΦ, ειδικά το Α359, που ουσιαστικά χτυπάει το 777-200ER. Αλλά ακόμα δεν έχει 'πείσει' απ' ότι φαίνεται.
 
Top