Kainouria problimata gia tin Cyprus

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Akis":24h10ru1 said:
Όπως ακούγεται το ένα εκ των δύο Α320 ετοιμάζετε να αφήσει τις ΚΑ. Διαβάστε το συγκεκριμένο άρθρο και όποιος ξέρει κάτι γι΄ αυτήν την Kertis Aviations ας μας το πει :rolleyes:

Δεν ξέρω αν τελικά υπογράφει συμφωνία με την παραπάνω εταιρεία, αλλά το 5B-DAT θα πάει στην θυγατρική των Κ.Α. ... Eurocypria :shock:
 
Strike grounds Cyprus Air fleet

Strike grounds Cyprus Air fleet

Source: CNN News
Tuesday, March 1, 2005 Posted: 1138 GMT (1938 HKT)

NICOSIA, Cyprus (Reuters) -- The entire fleet of Cyprus Airways has been grounded in a staff walkout over redundancies at the loss-making national carrier.

About 14 scheduled flights carrying 2,500 people would be affected by the action on Tuesday, an airline spokesman said.

Industrial unrest has been simmering for months over plans to sack more than 100 employees from a workforce of around 2,000 to cut staff costs.

The company announced record 2004 pretax losses earlier this week of 36.9 million pounds ($83.8 million), as margins were hit by fleet renewal costs and competition.

An open ended strike could have a devastating impact on the airline, which on Monday pleaded for financial backing from the government to cover short and long-term operational needs.

The state controls more than 65 percent of Cyprus Airways.

The carrier fired a dozen top executives in late 2004 and warned more redundancies would follow. It sacked 22 senior flight stewards on Monday, triggering a walkout by flight attendants. They were joined by pilots on Tuesday.

Most of Tuesday's scheduled flights were to European destinations. "We will try to carry all the passengers either through our subsidiaries or other airlines," spokesman Tassos Angelis told Reuters.



--------------------------------------------------------------------------------

Copyright 2005 Reuters. All rights reserved.
 
Mε λογιστικές αλχημείες και έκτακτες μεταγγίσεις χρημάτων φαίνεται πως φυτοζωούν οι ΚΑ, σύμφωνα με συνεχή δημοσιεύματα των κυπριακών εφημερίδων.
"Η ημερομηνία λήξης των Κυπριακών Αερογραμμών δεν είναι μακριά" και "Στα χέρια Τάσσου η τύχη των Κυπριακών Αερογραμμών", σύμφωνα με δημοσιεύματα της ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ.
Ο ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ επισημαίνει ότι "Χάνεται το έδαφος κάτω από τους τροχούς των Κυπριακών Αερογραμμών":

"Πάντως, η άμμος στην κλεψύδρα των Κυπριακών Αερογραμμών τελειώνει, χωρίς μέχρι στιγμής να βρίσκονται τα χρήματα που απαιτούνται για να γυρίσει, και να δοθεί παράταση χρόνου. Όπως δημοσιεύει ο «Φ», πρώτη παράταση δόθηκε με την άντληση των τελευταίων αποταμιεύσεων των Καταστημάτων Αδασμολόγητων, δεύτερη με αιμοδοσία από τη Eurocypria.

Οι μόνες, αλλά και αμυδρές ελπίδες έχουν εναποτεθεί στην άμεση είσπραξη προκαταβολής από πώληση της Hellas Jet. Χάρης Θράσου και Μάκης Κεραυνός ενημερώθηκαν ότι η πράξη έκλεινε και αναμένουν από μέρες την ώρα αυτή, χωρίς όμως να έχουν λάβει κάποιο θετικό νέο τα τελευταία εικοσιτετράωρα, αναφέρουν πληροφορίες του «Φ».

Τέλειωσαν και τα 3 εκατ. ευρώ που μεταφέρθηκαν από τη Eurocypria στη Hellas Jet. με αποφάσεις και ενέργειες που βρίσκονται υπό διερεύνηση από την Επιτροπή Ελέγχου των Κ.Α., την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και την ποινική ερευνητική επιτροπή που διόρισε το Υπουργικό."
 
Παρελθόν ο Λοιζίδης

Στο διορισμό νέων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου των Κυπριακών Αερογραμμών προχώρησε το υπουργικό Συμβούλιο. Νέος πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου των Κυπριακών Αερογραμμών θα είναι ο Λάζαρος Σαββίδης, γενικός διευθυντής του υπουργείου Εσωτερικών σε αντικατάσταση του παραιτηθέντος Κωνσταντίνου Λοϊζίδη.
Το Υπουργικό διόρισε, επίσης, τον πρώην Υπουργό Υγείας Φρίξο Σαββίδη νέο Αντιπρόεδρο σε αντικατάσταση του Αχιλλέα Κυπριανού, ο οποίος την περασμένη εβδομάδα υπέβαλε παραίτηση από τη θέση του.
Μέλη του ΔΣ των Κυπριακών Αερογραμμών διορίστηκαν οι Ανδρέας Τρόκκος, του Γραφείου Προγραμματισμού και Τάκης Φέκκος, επιχειρηματίας και μέλος του ΔΣ της ΑΤΗΚ, σε αντικατάσταση των Χρίστου Ταλιαδώρου, ο οποίος διορίστηκε Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και του Χρίστου Παπαέλληνα.

Sources:
Πολίτης
Φιλελεύθερος
 
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν την Παρασκευή, 18 Μαρτίου, οι 123 απολυθέντες υπάλληλοι των Κυπριακών Αερογραμμών, έξω από τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας, θέλοντας με αυτή τους την κίνηση να καταγγείλουν την εταιρία για αθέτηση των συμφωνηθέντων, παραβίαση του Κώδικα Βιομηχανικών Σχέσεων και καθυστέρηση της καταβολής των αποζημιώσεων.

Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας `Σημερινή`, αντιπροσωπεία των διαμαρτυρόμενων υπαλλήλων συναντήθηκε με τον προσωπάρχη των Κυπριακών Αερογραμμών και στη συνέχεια με τον κ. Τάσο Αγγελή και τον Γενικό Διευθυντή της εταιρίας.

Από την άλλη, η εταιρία αποφάσισε και τους κατέβαλε την Παρασκευή, σύμφωνα με τις πρόνοιες του νόμου, μισθούς δύο μηνών. Ενώ, ο κ. Τάσος Αγγελής τους διαβεβαίωσε ότι "θα λάβουν όλα τα δικαιώματα τους και θα τηρηθούν όλες οι ορθές διαδικασίες", προσθέτοντας ότι "θα καταβληθούν οι χαριστικές αποζημιώσεις όταν ο κρατικός αερομεταφορέας εξασφαλίσει το δάνειο".

Βίκυ Καραντζαβέλου - Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2005

http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Συνάντηση με αντιπροσωπεία της Συντεχνίας των Αεροσυνοδών των Κυπριακών Αερογραμμών (ΣΥΠΚΑ) πραγματοποίησε την Δευτέρα, 21 Μαρτίου, ο υπουργός Συγκοινωνιών και Έργων κ. Χάρης Θράσου.

Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Θράσου επανέλαβε την πρόθεση της Κυβέρνησης για στήριξη της εταιρίας, υπό την προϋπόθεση της εφαρμογής ενός σχεδίου δράσης, το οποίο θα βοηθήσει την εταιρία να ξεφύγει από τα οικονομικά αδιέξοδα στα οποία βρίσκεται σήμερα.

Όσον αφορά στα εργασιακά θέματα, ο κ. Υπουργός σημείωσε ότι άκουσε τις απόψεις της συντεχνίας, στην οποία ανέφερε ότι "τα εν λόγω θέματα θα πρέπει να συζητηθούν με τη διεύθυνση και το νέο αναδομημένο Διοικητικό Συμβούλιο των Κυπριακών Αερογραμμών". Τόνισε, παράλληλα, ότι "σε περίπτωση διαφωνίας το θέμα θα πρέπει να παραπεμφθεί στο αρμόδιο Υπουργείο, που είναι το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων".

Τέλος, από την πλευράς της, η ηγεσία της ΣΥΠΚΑ εξέφρασε στον Υπουργό Συγκοινωνιών την ετοιμότητά της να βοηθήσει στην ανασυγκρότηση της εταιρίας, επισημαίνοντας παράλληλα την ανάγκη να υπάρξει ειλικρινής διάλογος μεταξύ των δύο πλευρών.

Θοδωρής Κουμέλης - Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2005
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
 
Εγκρίθηκε από την Κυβέρνηση η εγγύηση του δανείου των Κυπριακών Αερογραμμών
Δευτέρα, 18 Απριλίου 2005



Την παροχή κυβερνητικής εγγύησης για το δάνειο των Κυπριακών Αερογραμμών, ύψους 52 εκατ. ευρώ ή 30 εκατ. λιρών από τη Γερμανική Τράπεζα Φρανκφούρτης ενέκρινε την Πέμπτη, 14 Απριλίου, η Βουλή, αφήνοντας ωστόσο ανοικτό το θέμα εξέτασης της κατάστασης των Κυπριακών Αερογραμμών ενώπιον της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Οικονομικών και αναμένοντας περαιτέρω εξηγήσεις από το Διοικητικό Συμβούλιο του συγκροτήματος για τη δεινή οικονομική θέση στην οποία περιήλθε τον τελευταίο καιρό η εταιρία.

Πιο συγκεκριμένα, το νομοσχέδιο για την παροχή κυβερνητικής εγγύησης εγκρίθηκε από το σύνολο των Βουλευτών, που παρευρέθησαν στην συνεδρία της Ολομέλειας την Πέμπτη, πλην των Βουλευτών της ΕΥΡΩΔΗ κ.κ. Πρόδρομου Προδρόμου και Χριστόδουλου Ταραμουντά, του κ. Χρίστου Κληρίδη από τους ΝΕΟ και του ανεξάρτητου Βουλευτή κ. Δημήτρη Συλλούρη, οι οποίοι τήρησαν αποχή.


source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
April 22, 2005
The European Commission has advised cash-strapped Cyprus Airways to reduce its workforce if a business survival plan is to work, the chairman of the troubled national carrier said on Friday.

The state-controlled airline is mired in financial difficulties from cheaper competitors and fleet renewal costs. Financial woes have forced it to shut its Greek subsidiary, Hellas Jet, from May 10.

Cyprus Airways is now pinning hopes for its survival on a government-guaranteed cash injection in May, but requires European Union approval first.

"The European Commission conveyed the message that there should be a drastic reduction of staff... from what we understand, to below 1,000," chairman Lazaros Savvides told Cyprus radio.

The airline has "1,500 plus" staff at the moment, he said.

The company should hear by May 3 whether the EU has approved its petition for EUR50 million (USD$65.3 million) in rescue aid, and an additional EUR50 million for restructuring. The second part of the package will require the EU to approve a business survival plan.

"As part of this survival plan we may have to take very painful decisions on the airline, and which would mean a reduction of staff," Savvides said.

But he said any action would be taken in full consultation with unions.

Cyprus Airways is 65 percent owned by the government. The administration, predisposed against privatizations, is expected to pull out all the stops to bail the carrier out.

The carrier posted steep pretax losses of CYP36.9 million (USD$82.9 million) in 2004.

(Reuters)

1500 yperarithmoi.....
telika mono i Aegean antexei na kouvalaei tin elliniki glwssa...
 
na zitisoune apo tin olympiaki ta plana sotirias tis. kapoio apo ta exi tha tous kanei... kai me ligo noikokyremataki... :rolleyes:
 
Top