SK
First-Class-Member
Σημερινό άρθρο της Ελευθεροτυπίας αναφέρεται στην κατάσταση που δημιουργείται στον αεροδρόμιο Μακεδονία, καθώς φαίνεται ότι έχει φτάσει στα όρια της χωριτικότητάς του. Αποσπάσματα:
Οι 150 πτήσεις της Πέμπτης και οι 120 της Δευτέρας και Τρίτης δημιουργούν κατάσταση αδιαχώρητου για αεροσκάφη και επιβατικό κοινό. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι με αυτές τις συνθήκες η Θεσσαλονίκη στερείται δεκάδες πτήσεων τσάρτερ, επειδή οι εγκαταστάσεις του αεροδρομίου δεν επιτρέπουν εξυπηρέτηση επιπλέον δρομολογίων.
«Είναι γεγονός πως το "Μακεδονία" έχει ζήτηση. Είναι οικονομικό και κοντά στη Χαλκιδική. Τα περισσότερα τσάρτερ έρχονται Πέμπτη. Δεν μπορεί όμως ν' αλλάξει αυτό, γιατί, αν δεν δεχθεί το "Μακεδονία" τις πτήσεις, τα μεγάλα ξένα πρακτορεία σού λένε φεύγουμε, πάμε αλλού...», εξηγεί ο Μιχάλης Ζορπίδης, τουριστικός πράκτορας και δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης.
Την ώρα όμως που καθίσταται επιτακτική η ανάγκη για αναβάθμιση του αεροδρομίου σε κομβικό, αποφασίζεται να επαναδημοπρατηθεί η επέκταση του διαδρόμου απογειώσεων-προσγειώσεων και παραπέμπεται στις καλένδες η ανέγερση νέου αεροσταθμού.
«Υπάρχει δέσμευση του ΥΠΕΧΩΔΕ. Ο διάδρομος 10-28 βρισκόταν εγκλωβισμένος στο Συμβούλιο της Επικρατείας, λόγω προσφυγών κατασκευαστικών εταιρειών. Ο υπουργός αποφάσισε να καταργήσει το διαγωνισμό και να κάνει προκύρηξη με το νέο νόμο περί δημόσιων έργων. Στόχος είναι να γίνει η επέκταση του διαδρόμου στα χρονικά όρια της χρηματοδότησης».
Οι 150 πτήσεις της Πέμπτης και οι 120 της Δευτέρας και Τρίτης δημιουργούν κατάσταση αδιαχώρητου για αεροσκάφη και επιβατικό κοινό. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι με αυτές τις συνθήκες η Θεσσαλονίκη στερείται δεκάδες πτήσεων τσάρτερ, επειδή οι εγκαταστάσεις του αεροδρομίου δεν επιτρέπουν εξυπηρέτηση επιπλέον δρομολογίων.
«Είναι γεγονός πως το "Μακεδονία" έχει ζήτηση. Είναι οικονομικό και κοντά στη Χαλκιδική. Τα περισσότερα τσάρτερ έρχονται Πέμπτη. Δεν μπορεί όμως ν' αλλάξει αυτό, γιατί, αν δεν δεχθεί το "Μακεδονία" τις πτήσεις, τα μεγάλα ξένα πρακτορεία σού λένε φεύγουμε, πάμε αλλού...», εξηγεί ο Μιχάλης Ζορπίδης, τουριστικός πράκτορας και δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης.
Την ώρα όμως που καθίσταται επιτακτική η ανάγκη για αναβάθμιση του αεροδρομίου σε κομβικό, αποφασίζεται να επαναδημοπρατηθεί η επέκταση του διαδρόμου απογειώσεων-προσγειώσεων και παραπέμπεται στις καλένδες η ανέγερση νέου αεροσταθμού.
«Υπάρχει δέσμευση του ΥΠΕΧΩΔΕ. Ο διάδρομος 10-28 βρισκόταν εγκλωβισμένος στο Συμβούλιο της Επικρατείας, λόγω προσφυγών κατασκευαστικών εταιρειών. Ο υπουργός αποφάσισε να καταργήσει το διαγωνισμό και να κάνει προκύρηξη με το νέο νόμο περί δημόσιων έργων. Στόχος είναι να γίνει η επέκταση του διαδρόμου στα χρονικά όρια της χρηματοδότησης».