LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Νίκος Καζαντζάκης» και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι
Άβαταρ μέλους
ptiseisA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 22 Φεβ 2005, 13:29
Επικοινωνία:

LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό ptiseisA » 11 Μαρ 2005, 11:19

Τη μετεγκατάσταση του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης»-και τη δημιουργία νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι ζήτησαν σήμερα κάτοικοι της Αλικαρνασσού με κινητοποίηση τους κατά την οποία ύψωσαν μπαλόνια, στα 50 μέτρα, σε μια προσπάθεια παρεμπόδισης των προσαπογειώσεων στο αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης». Η κινητοποίηση έγινε στην πλατεία του Αγίου Νικολάου και το ύψος που έφτασαν τα μπαλόνια ήταν στην ευθεία που ακολουθούν τα αεροσκάφη για την προσγείωσή τους. Πάντως, η λειτουργία του αεροδρομίου δεν επηρεάστηκε καθώς στη διάρκεια της κινητοποίησης από τις 11 το πρωί μέχρι τη 1 το μεσημέρι, είχε προγραμματιστεί μόνο μια απογείωση. Ο δήμαρχος της Αλικαρνασσού Βαγγέλης Σισαμάκης στην ομιλία του τόνισε ότι το αίτημά της δημοτικής αρχής και των κατοίκων της περιοχής, για την μετεγκατάσταση του αεροδρομίου, είναι ξεκάθαρο και επεσήμανε ότι περιμένει τις ενέργειες της κυβέρνησης μέχρι το Μάιο. Υπενθυμίζεται ότι μια μέρα νωρίτερα ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μανόλης Κεφαλογιάννης, είχε ανακοινώσει ότι μέχρι το Πάσχα, αναμένεται κυβερνητικό κλιμάκιο στο Ηράκλειο για τις επίσημες εξαγγελίες, που θ’ αφορούν τη δημιουργία νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι, το οποίο θα είναι αυτοχρηματοδοτούμενο έργο.

Τι λέτε για αυτό ? Μάλλον η ιστορία με το Ελ. Βενιζέλος επαναλαμβάνεται.... :cry:

Πηγή άρθρου: ΑθηναΪκό πρακτορείο ειδήσεων
0 x


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Re: Ηράκλειο-Μετεγκατάσταση αεροδρομίου "Ν. Καζαντζάκη"-

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 11 Μαρ 2005, 12:30

ptiseisA έγραψε:κινητοποίηση τους κατά την οποία ύψωσαν μπαλόνια, στα 50 μέτρα, σε μια προσπάθεια παρεμπόδισης των προσαπογειώσεων στο αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης


Κafrila Strikes Back... ΠΟΣΟ γίδια μπορεί να είναι, πόσο?????????
Είμαστε σοβαροί? Απειλούν με το έτσι θέλω την ασφάλεια πτήσεων? Και ολα αυτα επειδη πηγαν κι εχτισαν δίπλα στο αεροδρόμιο και τώρα θελουν να φύγει το αεροδρομιο? Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑ
0 x
SX-796

captainjumbo
x 1

Δημοσίευσηαπό captainjumbo » 11 Μαρ 2005, 13:52

Dilwnw oti katanow tin katastasi pou isws viwnoun stin Alikarnaso, alla den borw na min pw oti egw 8a to latreva auto to meros... :oops: Dexomai episis ka8e morfi koinwnikis kinitopoiisis pou pigazei apo pragmatika provlimata. Oraiotato san topo8esia to aerodromio, alla kai to nevriko sustima twn mi fun, einai zwtikotato. Evrimatiko to show me ta balonia, kai afou eixan enimerwsei egaira tis arxes gia to skiniko, den vlepw kati to toso dramatiko. Na upo8esw oti exoun pesei kai oi times akinitwn stin perioxi? :idea: Sto reportaz tis NET eixe ena wraiotato afierwma stis afikseis tis geitonias me korufosi vevaia to Ty-154 pou ekane tous podosfairistes na skypsoun tin wra pou paizotan to paixnidi...adrenalouxo sport to podosfairo telika... :lol:
0 x

Άβαταρ μέλους
M2000-5
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 01:57
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: Ηράκλειο
x 2

Re: Ηράκλειο-Μετεγκατάσταση αεροδρομίου "Ν. Καζαντζάκη"-

Δημοσίευσηαπό M2000-5 » 05 Απρ 2005, 03:06

seven4seven έγραψε:Κafrila Strikes Back... ΠΟΣΟ γίδια μπορεί να είναι, πόσο?????????
Είμαστε σοβαροί? Απειλούν με το έτσι θέλω την ασφάλεια πτήσεων? Και ολα αυτα επειδη πηγαν κι εχτισαν δίπλα στο αεροδρόμιο και τώρα θελουν να φύγει το αεροδρομιο? Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑ


Φίλε μου επειδή ζω στο Ηράκλειο, 3χλμ από το αεροδρόμιο, σε προάστιο παραδίπλα στην Αλικαρνασσό σου λέω πως αν δεν ζεις δίπλα στο αεροδρόμιο, δεν έχεις ιδέα πόσο ενοχλητικό είναι να περνάνε πάνω από το κεφάλι σου πρωϊ-μεσημέρι-βράδυ αεροπλάνα και ειδικά την καλοκαιρινή περίοδο που κάθε 5 λεπτά ή και λιγότερο υπάρχει προσαπογείωση αεροσκαφών. Ένας φίλος μου μένει ακριβώς δίπλα στο αεροδρόμιο στην ευθεία μάλιστα του διαδρόμου και όταν μια φορά τον ρώτησα πως την παλεύει και μένει εδώ μου είπε πως ....έχει συνηθίσει. :shock: Πραγματικά είναι μια πολύ δύσκολη κατάσταση.
Επίσης σχετικά με τα μπαλόνια. Αυτή η κινητοποίηση έγινε αφού είχαν ενημερωθεί οι αρχές του αεροδρομίου και για ένα 3ωρο το πρωϊ που δεν υπήρχε κίνηση στο αεροδρόμιο. Δυστυχώς μετά και το ναυάγιο με τον λοξό διάδρομο -που προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι δεν ήταν εφικτό να υλοποιηθεί ποτέ το έργο αυτό- οι κάτοικοι έχουν απελπιστεί.
0 x


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 408
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 05 Απρ 2005, 08:51

Φιλε Μ2000-5 κι εγω ζουσα χρονια στο LGAT και περναγανε τα αεροπλανα πανω απο το σπιτι μου στην τελικη του 33R αλλα με τα απο καποιον καιρο το συνηθιζεις. Μην σου φαινεται περιεργο. Και δεν μιλαω μονο για τον εαυτο μου (που ειμαι spotter) αλλα και οι γονεις μου και η γυναικα μου το ειχαν συνηθισει πλεον.
Το θεμα ειναι, τι εγινε πρωτα στο Ηρακλειο? Το αεροδρομιο και μετα πηγαν ολοι και εχτισαν ζυρω-ζυρω( :D ) απο αυτο (και τωρα διαμαρτυρονται), ή πρωτα εγιναν τα σπιτια και ξαφνικα φυτρωσε κι ενα αεροδρομιο στη μεση?
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Άβαταρ μέλους
M2000-5
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 01:57
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: Ηράκλειο
x 2

Δημοσίευσηαπό M2000-5 » 06 Απρ 2005, 02:20

GP707 έγραψε:Το θεμα ειναι, τι εγινε πρωτα στο Ηρακλειο? Το αεροδρομιο και μετα πηγαν ολοι και εχτισαν ζυρω-ζυρω( :D ) απο αυτο (και τωρα διαμαρτυρονται), ή πρωτα εγιναν τα σπιτια και ξαφνικα φυτρωσε κι ενα αεροδρομιο στη μεση?


Στο θέμα αυτό φταίει η Πολιτεία που δεν πήρε τα κατάλληλα μέτρα για να αποτραπεί η οικοπεδοποίηση αλλά τι να λέμε τώρα για το κράτος......
Άσε που δεν μπορεί να επεκταθεί και το αεροδρόμιο άλλο.... :D :D
0 x

Άβαταρ μέλους
oaicarus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 276
Εγγραφή: 16 Ιαν 2005, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Athenes, Grece
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό oaicarus » 06 Απρ 2005, 12:46

"Στο θέμα αυτό φταίει η Πολιτεία που δεν πήρε τα κατάλληλα μέτρα για να αποτραπεί η οικοπεδοποίηση αλλά τι να λέμε τώρα για το κράτος......"

Η πολιτεία, η πολιτεία, συνέχεια φταίει η πολιτεία. Νομίζω ότι έχουμε εξαντλήσει το θέμα του κράτους-που-δεν-κάνει-τίποτα πλέον. Και ας δεχτούμε ότι έχει ευθύνη και η πολιτεία, εμείς τι ακριβώς κάνουμε για να καλυτερέψουμε τη δική μας τη ζωή; Το μόνο που κάνουμε είναι να περιμένουμε άλλους να την βελτιώσουν. Και νομίζω ότι είναι πια απόλυτα φυσιολογικό να μην μπορεί να επεκταθεί άλλο το αεροδρόμιο, όπως δεν μπορούσε να επεκταθεί το Ελληνικό. Αλλά με μία μόνη διαφορά: το Ελληνικό ήταν στην Αθήνα, και όχι στο Ηράκλειο.
Όσο για την μορφή διαμαρτυρίας, αφού φυσικά είχαν ειδοποιηθεί οι αρχές, την βρίσκω ευφάνταστη και πρωτότυπη. Αυτό όμως δεν αποκλείει και την πιθανότητα πρόκλησης ατυχήματος. Από κάτι τέτοια μικρά ξεκινούν όλα...
0 x


Άβαταρ μέλους
M2000-5
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 01:57
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: Ηράκλειο
x 2

Δημοσίευσηαπό M2000-5 » 07 Απρ 2005, 15:18

oaicarus έγραψε: Η πολιτεία, η πολιτεία, συνέχεια φταίει η πολιτεία. Νομίζω ότι έχουμε εξαντλήσει το θέμα του κράτους-που-δεν-κάνει-τίποτα πλέον. Και ας δεχτούμε ότι έχει ευθύνη και η πολιτεία, εμείς τι ακριβώς κάνουμε για να καλυτερέψουμε τη δική μας τη ζωή; Το μόνο που κάνουμε είναι να περιμένουμε άλλους να την βελτιώσουν.


Αν δεν φταίει η πολιτεία, ποιός φταίει εγώ; :o
Αν την δεκαετία 50 που άρχιζε να συγκροτείται το αεροδρόμιο του Ηρακλείου στην συγκεκριμένη περιοχή, οι τοπικές αρχές-κυβέρνηση θα έπρεπε να είχαν λάβει τα απαραίτητα μέτρα για να αποφύγουν την σημερινή κατάσταση.Αλλά δυστυχώς από foreseeing (προβλέψεις για το μέλλον) εμείς οι Έλληνες δεν πάμε καλά.Έτσι την σήμερον ημέραν οι κάτοικοι το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να διαμαρτύρονται για να βρεθεί μια λύση στο πρόβλημα που θα είναι είτε η μετεγκατάσταση στο Καστέλλι είτε η δημιουργία του λοξού (χλωμό).Γιατί το να μετεγκατασταθούν οι κάτοικοι το βλέπω αρκετά χλωμό. :o
Και νομίζω ότι είναι πια απόλυτα φυσιολογικό να μην μπορεί να επεκταθεί άλλο το αεροδρόμιο, όπως δεν μπορούσε να επεκταθεί το Ελληνικό. Αλλά με μία μόνη διαφορά: το Ελληνικό ήταν στην Αθήνα, και όχι στο Ηράκλειο.


Στο Ελληνικό δυστυχώς βρέθηκε λύση που όλοι απευχόμασταν....
0 x
Mirage 2000 Fan....

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2120
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 62
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 08 Απρ 2005, 12:10

Το να αγοράσει κάποιος έκταση δίπλα σε αεροδρόμιο το κάνει είτε γιατί είναι τρελαμένος είτε γιατί είναι πιο φθηνή η γη..σωστά? Συνεπώς εκμεταλεύτηκε το γεγονός της ύπαρξης του αεροδρομίου.Είναι πολύ πιο εύκολο να φύγουν ένας ένας όσοι ενοχλούνται απο το αεροδρόμιο παρά να φύγει το ίδιο...και χώρος υπάρχει αρκετός αν είναι να φύγει η Π.Α που ούτως ή άλλως έχει το καστέλλι...Και γιατί να φύγει απο εκεί? Και γιατί να έχουν τον θόρυβο οι κάτοικοι του Καστελίου που μένουν εκεί πριν γίνει αεροδρόμιο...Την λογική αυτή ειλικρινά δεν την καταλαβαίνω
0 x

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 09 Απρ 2005, 01:11

H periptosh toy Hrakleioy moiazei para poly me thn periptosh toy nhsioy moy th Xio opoy sth boreia peyra toy diadromoy yparxoyn spitia ta opoia einai ypo apallotriosh 23 xronia!
H fthnh gh einai oti pio sigoyro se tetoies perioxes.
Epixeirhmatias ths Xioy kapote yposthrizai thn epektash toy diadromoy prokeimenoy na apakseiothoyn ta ypo apallotriosh oikopeda.
Ta agorase <<kopso xronia>> kai shmera einai o pio sfodros polemios ths epektashs dioti prospathise se ena apo ta oikopeda poy agorase na ktisei emporiko kentro kai se ena allo pali entos ths zonhs epektashs astynomiko megaro!!!
Eytyxos teleytaia stigmh oi politikoi paragontes prolavan na empodisoyn ayta ta sxedia kai etsi akoma elpizoyme oti to nhsi tha apokthsei megalytero aerodromio.(Amhn kai pote)
Kata th dikh moy apopsh ean kai to Kasteli exei katoikoys den tha prepei na metaferthei to aerodromio.
0 x


Άβαταρ μέλους
KARTER
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 14 Φεβ 2004, 05:00
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BCS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Τοποθεσία: HELLAS
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό KARTER » 09 Απρ 2005, 19:26

EKTOS APO OLA AYTA PANTOS TO GELIO EXEI TO STAR CHANNEL POY OTAN KATA KAIROYS DEIXNEI AYTO TO 8EMA BAZEI TO IDIO BINTEO POY DEIXNEI ENA DC-10 THS ELECTRA AIRLINES NA PROSGEIONETE STO NIKOS KAZANTZAKIS.ELEOSSSSSSSSSSSSSSSSS :stupid:
0 x

makisxenat
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 15 Απρ 2005, 19:31
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KLGA
Τοποθεσία: New York
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makisxenat » 17 Απρ 2005, 01:30

Ειμαστε πραγματικα για γελια

Μεγαλωσα στην Γλυφαδα διπλα απο το LGAT οτα εφευγε η QANTAS (οι χρυσες μερες που ειχαμε πτησεις απ ολα τα μερη του κοσμου) ετρμαν τα τζαμια ολοι λεγαν ποτε θα φυγει το αεροδρομιο

Τωρα ολοι παραπονιουνται ......το "hub" ειναι μακρια ....ειναι ακριβο μας λειπουν τα αεροπλανα-το ακουσα σε συζητηση πριν ενα μηνα-

ε τι να πω....................

8)
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2120
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 62
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 17 Απρ 2005, 03:38

Δεν πολυκαταλαβαίνω ποιο είναι το προβλημα αλλά ......μπορείτε να με βοηθήσετε :wink:
ΝΕΑ ΚΟΝΤΡΑ της ΥΠΑ με το Δήμο Αλικαρνασσού
Θέλει να απαλλοτριώσει το οικόπεδο-φιλέτο. Τι είπαν Σισαμάκης και Σταμάτης στην “Π”


Λίγα μόλις 24ωρα πριν την εκποίηση του μεγάλου οικοπέδου νοτίως του αερολιμένα η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με έγγραφό της προς το δήμαρχο Αλικαρνασσού φανερώνει τις προθέσεις της για απαλλοτρίωση της συγκεκριμένης έκτασης και οι οποίες ίσως να είναι ικανές για “να τινάξουν στον αέρα” την όλη διαδικασία της ερχόμενης Δευτέρας.

Η απρόσμενη αυτή εξέλιξη έσκασε σαν βόμβα στους σχεδιασμούς της δημοτικής Αρχής, με τον κ. Σισαμάκη να διαμηνύει ότι θα υποβάλει αγωγή για διαφυγόντα κέρδη, κάνοντας επίσης λόγο για αποικιοκρατική νοοτροπία της Υπηρεσίας.

Την ίδια στιγμή ο διοικητής της ΥΠΑ σε δηλώσεις του στην “Π” απαντά ότι “η ΥΠΑ εξέφρασε απλώς μια πρόθεση και πως η δημιουργία πάρκινγκ στο συγκεκριμένο χώρο θα βοηθήσει πολύ περισσότερο τη Νέα Αλικαρνασσό και τον ΚΑΗΚ”.
Η ΥΠΑ θέλει το οικόπεδο που πωλεί ο Δήμος Αλικαρνασσού

Του Θάνου Περβολαράκη

Μία απρόοπτη εξέλιξη για την εκποίηση του μεγάλου οικοπέδου που βρίσκεται δίπλα στο αεροδρόμιο Ηρακλείου, μπορεί να σταθεί ικανή, να τινάξει στον αέρα τους σχεδιασμούς του Δήμου Νέας Αλικαρνασσού.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με επείγον έγγραφό της προς το δήμαρχο Β. Σισαμάκη, μετά την αποκάλυψη του θέματος από την «Π» δηλώνει ότι προτίθεται να χρησιμοποιήσει (όπως αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο) το οικόπεδο για την εξυπηρέτηση των αναγκών του αεροδρομίου Ηρακλείου, κατά τη θερινή περίοδο και μελλοντικά να προχωρήσει στην απαλλοτρίωση της συγκεκριμένης έκτασης.

Το έγγραφο που υπογράφει ο διοικητής της Υπηρεσίας Δ. Σταμάτης και απεστάλη λίγα μόλις 24ωρα πριν την εκποίηση του ακινήτου, προκάλεσε την έντονη αντίδραση του δημάρχου Β. Σισαμάκη, ο οποίος έκανε λόγο για απαράδεκτες ενέργειες και «νταβατζιλίκι» από πλευράς Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, που ίσως εξυπηρετούν όπως είπε άλλους σκοπούς, οι οποίοι σχετίζονται με την απροθυμία για απομάκρυνση του αερολιμένα από τη Νέα Αλικαρνασσό

Ο κ. Σισαμάκης, ο οποίος πληροφορήθηκε την εξέλιξη αυτή από την εφημερίδα μας, διαμηνύει ότι προτίθεται να υποβάλει αγωγή για διαφυγόντα κέρδη, αφού όπως τονίζει η ΥΠΑ με την παρέμβασή της αυτή λειτουργεί αποτρεπτικά στην προσπάθεια που κάνει ο Δήμος, ενώ επηρεάζει παράλληλα αρνητικά τους υποψήφιους αγοραστές του οικοπέδου.

«Δεν μπορεί η ΥΠΑ με την αποικιοκρατική νοοτροπία της να ζημιώνει συνεχώς με τις ενέργειές της το δήμο και τους δημότες μας. Το οικόπεδο είναι ιδιοκτησία δική μας και δε θα μας καθορίσει ο κ. Σταμάτης και η ΥΠΑ τι θα κάνουμε. Αυτό που συμβαίνει είναι απαράδεκτο και δε θα το επιτρέψουμε. Με την πώληση του οικοπέδου ποντάρουμε στην κάλυψη ορισμένων οικονομικών αναγκών του δήμου μας».

Το έγγραφο



Στο έγγραφο που εστάλη χθες στον κ. Σισαμάκη αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι η ΥΠΑ για την εκτόνωση των προβλημάτων του αεροδρομίου Ηρακλείου, προτίθεται να χρησιμοποιήσει άμεσα το χώρο αυτό για την εξυπηρέτηση πολιτών και επιβατών κατά την ερχόμενη θερινή περίοδο, και μελλοντικά να προχωρήσει στην απαλλοτρίωσή του. «Σημειώνεται ότι ακόμη και στην περίπτωση μεταφοράς δραστηριοτήτων του αεροδρομίου στο Καστέλι, θα απαιτηθεί σημαντικός χρόνος μέχρι την υλοποίηση των απαιτούμενων υποδομών, που εκτιμάται σε μία δεκαετία περίπου, χρόνος εντός του οποίου θα πρέπει να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη και εύρυθμη λειτουργία του αερολιμένα…».



Η απάντηση της ΥΠΑ



Μιλώντας στην «Π» ο διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Δ. Σταμάτης τόνισε ότι «η Υπηρεσία εξέφρασε απλώς και μόνο μία πρόθεση. Εμείς απλώς στείλαμε ένα έγγραφο στο Δήμο. Η πρόθεσή μας να διευκολύνουμε το αεροδρόμιο με τη δημιουργία πάρκινγκ, βοηθά πολύ περισσότερο το δήμο της Νέας Αλικαρνασσού. Η απαλλοτρίωση είναι μέσα στις προθέσεις μας, προκειμένου να διευκολυνθεί η κίνηση στο αεροδρόμιο. Η πρόθεσή μας σχετίζεται με τη διευκόλυνση της κίνησης του αερολιμένα. Δε θα καταλάβουμε με το έτσι θέλω το οικόπεδο, αυτή άλλωστε είναι και η έννοια της απαλλοτρίωσης, να υπάρξουν δηλαδή κάποιες διαπραγματεύσεις με το Δήμο».

Όπως έχει γράψει η «Π» ο δήμος Αλικαρνασσού «έβγαλε στο σφυρί» το οικόπεδο δίπλα στο «Νίκος Καζαντζάκης», συνολικού εμβαδού 73 στρεμμάτων με αρχική τιμή που προσεγγίζει τα δύο δισεκατομμύρια δραχμές. Μάλιστα, ενδιαφέρον για τη δημοπρασία της ερχόμενης Δευτέρας έχουν δείξει πολυεθνικές εταιρείες που σκοπεύουν να φτιάξουν πολυκαταστήματα στο Ηράκλειο, αλλά και τουριστικοί επιχειρηματίες.

Εκείνο βέβαια για το οποίο φοβάται ο Δήμος είναι να αγοραστεί το οικόπεδο από το Ελληνικό Δημόσιο και να παραχωρηθεί για την επέκταση του αεροδρομίου.


source : patris.gr
0 x


alex2
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 14:14
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDV

Δημοσίευσηαπό alex2 » 25 Απρ 2005, 15:40

Στον προγραμματισμό της Κυβέρνησης η κατασκευή αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου
Δευτέρα, 25 Απριλίου 2005






"Η δημιουργία νέου αεροδρομίου στο Καστέλι, είναι πάντα στον προγραμματισμό της κυβέρνησης, των υπουργείων ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών και των τοπικών φορέων" ανέφερε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης, στα πλαίσια επίσκεψης, που πραγματοποίησε την περασμένη εβδομάδα στο Ηράκλειο Κρήτης.

Ενώ, προανήγγειλε και την κάθοδο, αμέσως μετά το Πάσχα, των συναρμόδιων υπουργών κ.κ. Μιχάλη Λιάπη και Γιώργου Σουφλιά, στο Ηράκλειο, προκειμένου να πραγματοποιήσουν σειρά επαφών και συσκέψεων με αποκλειστικό αντικείμενο τη δημιουργία του νέου αεροδρομίου.

Η κατασκευή του νέου αερολιμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας `Κρήτη TV`, αποτελεί ταυτόχρονα όραμα αλλά και επιτακτικό αίτημα της κοινωνίας του Ηρακλείου αλλά και της Κρήτης ολόκληρης, αφού θα ανοίξει επιτέλους διάπλατα τους δρόμους της ανάπτυξης. Είναι η μεγάλη ευκαιρία που θα δοθεί στην πόλη του Ηρακλείου, αλλά και της Αλικαρνασσού ειδικότερα για την αποσυμφόρηση τους. Με την απελευθέρωση και την αξιοποίηση χιλιάδων στρεμμάτων, η περιοχή θα αποκτήσει ένα άλλο σύγχρονο, ευέλικτο και κυρίως ανθρώπινο `πρόσωπο`. Παράλληλα θα δοθεί τεράστια ώθηση στην τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της ενδοχώρας και των νοτίων περιοχών, που πλέον δεν θα είναι αποκομμένες από όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της Κρήτης.

Η δημιουργία ενός νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι με προοπτικές 30ετίας, με ποιοτικό χαρακτήρα και διευρυμένη ικανότητα εξυπηρέτησης επιβατών αναμφισβήτητα εναρμονίζεται με την περιφερειακή τουριστική πολιτική και την ανάδειξη της μεγαλονήσου ως ελκυστικού και αξιόπιστου τουριστικού προορισμού, ιδίως για τις νέες και σύγχρονες εκδοχές, όπως ο συνεδριακός και ο εναλλακτικός τουρισμός.

Ερωτηθείς εάν κατά την επίσκεψη των δύο υπουργών υπάρξουν συγκεκριμένες ανακοινώσεις, ο κ. Κεφαλογιάννης δήλωσε ότι "η σημερινή κυβέρνηση προβαίνει σε ανακοινώσεις μόνο όταν έχει λάβει συγκεκριμένες αποφάσεις, σε αντίθεση με τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ που εξήγγειλαν έργα για να παραπέμπονται στις ελληνικές καλένδες". Ενώ τόνισε για ακόμη μια φορά ότι "η κατασκευή του νέου αεροδρομίου θα γίνει κυρίως με αυτοχρηματοδότηση".




apo to traveldailynews.gr
0 x

Άβαταρ μέλους
M2000-5
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 01:57
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: Ηράκλειο
x 2

Δημοσίευσηαπό M2000-5 » 14 Σεπ 2005, 00:36

dtrach έγραψε:Δεν πολυκαταλαβαίνω ποιο είναι το προβλημα αλλά ......μπορείτε να με βοηθήσετε :wink:
ΝΕΑ ΚΟΝΤΡΑ της ΥΠΑ με το Δήμο Αλικαρνασσού
Θέλει να απαλλοτριώσει το οικόπεδο-φιλέτο. Τι είπαν Σισαμάκης και Σταμάτης στην “Π”..........μπλα...μπλα

Όπως έχει γράψει η «Π» ο δήμος Αλικαρνασσού «έβγαλε στο σφυρί» το οικόπεδο δίπλα στο «Νίκος Καζαντζάκης», συνολικού εμβαδού 73 στρεμμάτων με αρχική τιμή που προσεγγίζει τα δύο δισεκατομμύρια δραχμές. Μάλιστα, ενδιαφέρον για τη δημοπρασία της ερχόμενης Δευτέρας έχουν δείξει πολυεθνικές εταιρείες που σκοπεύουν να φτιάξουν πολυκαταστήματα στο Ηράκλειο, αλλά και τουριστικοί επιχειρηματίες.

Εκείνο βέβαια για το οποίο φοβάται ο Δήμος είναι να αγοραστεί το οικόπεδο από το Ελληνικό Δημόσιο και να παραχωρηθεί για την επέκταση του αεροδρομίου.


source : patris.gr


Aν και παλιό το thread απαντάω μιας και έλλειπα καιρό.
Νότια του αεροδρομίου και δίπλα στο parking υπάρχει η προαναφερθείσα αχρησιμοποίητη έκταση στην οποία υπάρχουν τα μπάζα από την κατεδάφιση του παλιού terminal και που χρησιμοποιείται κατά καιρούς από τα τσίρκα που έρχονται στο Ηράκλειο, την οποία ο δήμος Ν.Αλικαρνασσού, στον οποίο υπάγεται το αεροδρόμιο, είδε ΤΗΝ ευκαιρία να βγάλει κάποια φράγκα (και μίζες). Η Υ.Π.Α. όμως μπήκε σφήνα και υπάρχει αυτό το θέμα τώρα.....
0 x
Mirage 2000 Fan....



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Ηρακλείου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες