Lufthansa

kai tora ftiste me kathos to pio symantiko to ksehasa: :oops: :oops:

I "dikia mas" Privat-Air petai me 2 B737-BBJ1 kai 2 A319-BJ gia tin Lufthansa apo DUS kai MUC gia New-York Newark. Ta aerplana einai full-buisnes-seats
 
Σημαντική αναπτυσσόμενη αγορά για τη Lufthansa τα παιδιά και οι νέοι της Γερμανίας
Πέμπτη, 14 Απριλίου 2005



Το δικό της κλαμπ για παιδιά και εφήβους (`JetFriends`) λάνσαρε στις 24 Μαρτίου η Lufthansa, σε μια προσπάθεια να εισάγει όλα τα γερμανόφωνα παιδιά και τους νέους ηλικίας από 3 έως 16 χρόνων στη γοητεία της πτήσης, να τους μάθει για την τεχνολογία με τρόπο, που θα συνδυάζει το παιχνίδι και να τους γνωρίσει όλες τις πτυχές των δραστηριοτήτων του Lufthansa Group. Η συμμετοχή στο κλαμπ είναι δωρεάν και όπως δήλωσε σχετικά ο κ. Thierry Antinori, Εντεταλμένος Πρόεδρος Πωλήσεων και Marketing της Lufthansa German Airlines "θέλουμε να επικοινωνήσουμε με παιδιά, που ενδιαφέρονται με έναν τρόπο κατάλληλο για την ηλικία τους και να τους εξηγήσουμε περίπλοκα ζητήματα και τεχνικές διαδικασίες. Με το JetFriends τούς προσφέρουμε πρόσβαση στον κόσμο της Lufthansa, θέτοντας τις βάσεις για πελάτες με μακροχρόνια αφοσίωση και αυξάνοντας τη συναισθηματική απήχηση του Lufthansa brand".

Κεντρικό σημείο συνάντησης για τα μέλη του κλαμπ είναι η ιστοσελίδα του, όπου παρουσιάζονται πληροφορίες για το Lufthansa Group με τρόπο φιλικό προς τα παιδιά και ταξινομούνται κάτω από πέντε επικεφαλίδες, αποκαλύπτοντας τον υπέροχο κόσμο των πτήσεων σε όλες του τις πτυχές. "Το JetFriends επιτρέπει στα παιδιά μια ματιά στα παρασκήνια του κόσμου της αεροπορίας. Ειδικοί - από μηχανικούς αεροσκαφών και πιλότους έως ειδικούς στη μεταφορά ζώων - παρέχουν συναρπαστική γνώση εκ των έσω," εξηγεί ο κ. Thierry Antinori. Κάτω από την επικεφαλίδα `Terminal`, τα παιδιά και οι νέοι παίρνουν μια ιδέα από τα παρασκήνια των αεροπορικών ταξιδιών και της γκάμας των δραστηριοτήτων της Lufthansa. Τα πάντα - είτε πρόκειται για μια εισαγωγή σε επαγγέλματα, τεχνικές περιγραφές του τρόπου λειτουργίας των μηχανών ή για μια δια-δραστική παρουσίαση του στόλου της Lufthansa - εξηγούνται με σαφήνεια.

Ακόμη, πληροφορίες για διαφορετικές κουλτούρες και αξιοθέατα στους πιο ενδιαφέροντες προορισμούς σε όλο τον κόσμο, για ποικίλες πτυχές περιβαλλοντικής φροντίδας και κοινωνικής αφοσίωσης εισάγονται υπό τον τίτλο `Boundless Travel`. Το `Workshop` ρίχνει μια επιστημονική ματιά στις πτήσεις, αφού εκεί οι νέοι βρίσκουν οδηγίες για τη δημιουργία μοντέλων, χάρτινων αεροπλάνων, τη διεξαγωγή πειραμάτων και την εκμάθηση της αεροπορικής διαλέκτου. Επίσης, κάτω από την επικεφαλίδα `Games`, υπάρχουν online παιχνίδια που αλλάζουν συχνά, διαγωνισμοί και downloads. Το `Meeting Point`, από την άλλη, είναι μια περιοχή μόνο για μέλη. Οι χρήστες εγγράφονται, λαμβάνουν τη δική τους διεύθυνση e-mail και μπορούν στη συνέχεια να συμμετάσχουν σε moderated chats. Μετά την εγγραφή, τα παιδιά και οι νέοι λαμβάνουν μια επιστολή, που τους καλωσορίζει με μια κάρτα JetFriends και ένα κουπόνι δώρο. Κάθε μέλος συμμετέχει αυτόματα και στο πρόγραμμα Miles & More. Η κάρτα του Club έχει όλες τις λειτουργίες του Miles & More.

Τέλος, να σημειωθεί ότι ως σήμερα, το Miles & More έχει περίπου 90.000 μέλη ηλικίας από 2 έως 16 ετών στη Γερμανία και πάνω από 260.000 μέλη παγκοσμίως. Ο πιο νέος frequent traveller, που έχει το Lufthansa Senator status είναι 3 ετών. Επιπρόσθετα, τα 12 εκατ. παιδιά και νέοι στη Γερμανία αντιπροσωπεύουν μια αναπτυσσόμενη αγορά για τη Lufthansa. Μέτρα για τη διατήρηση και ενίσχυση της αφοσίωσης αυτού του target group αποτελούν μια στρατηγική επένδυση για το μέλλον του Lufthansa brand.


SOURCE
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Episis, kati pou den einai polu gnwsto, oti i LH exei stin Ellada kai to enallaktiko site : http://www.flyaway.gr , opou stoxevei se nearoteres ilikies pou den apoteloun ka8aro target group tis etairias.
 
H LH prosferei gia to kalokairi se oles tis ptnseis evtos Eurwpns kata 90% meiwmevo vaulo gia ola ta paidia (ews 12 etwv dld)
 
se ena peripou mina tha taksidepso apo JFK gia FRA kai apo ekei gia ATH, to FRA-ATH ginete me A300-600 kai malista exo dei apo kapies pics oti exoun kai dermatina kathismata ;)
 
Ενδιαφέρουσα είδηση:
Τη δυνατότητα πραγματοποίησης check-in μέσω του δαχτυλικού αποτυπώματος προσφέρει η Lufthansa
Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2005

Ένα νέο και πρωτότυπο τρόπο για την πραγματοποίηση check-in προσφέρει η αεροπορική εταιρία Lufthansa στους επιβάτες της, που διακινούνται από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης. Ειδικότερα, έπειτα από την υπογραφή συμφωνίας συνεργασίας με τη Siemens, η γερμανική αεροπορική εταιρία εφαρμόζει ένα πιλοτικό πρόγραμμα, που επιτρέπει στους επιβάτες να κάνουν check-in με το δακτυλικό τους αποτύπωμα. Η υπηρεσία ονομάζεται Trusted Traveler και η δοκιμή της θα κρατήσει δύο εβδομάδες.

Μάλιστα, εάν όλα λειτουργήσουν άψογα, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, η Lufthansa σκέφτεται να εφαρμόσει το σύστημα από το 2006, προαιρετικά για όσους ταξιδεύουν συχνά με αεροπλάνο. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της νέας αυτής υπηρεσίας, οι επιβάτες βάζουν το δάχτυλο τους σε ένα ειδικό μηχάνημα - σκάνερ, που σαρώνει το δακτυλικό αποτύπωμα, το οποίο στη συνέχεια εκτυπώνεται σε κωδικοποιημένη μορφή στην κάρτα επιβίβασης.

Έτσι, κατά τη διάρκεια της επιβίβασης ο κωδικός πάνω στην κάρτα απλώς θα ταυτοποιείται με το δακτυλικό αποτύπωμα του επιβάτη, που θα ανεβαίνει στο αεροπλάνο, με αποτέλεσμα η διαδικασία του check-in να γίνεται πολύ πιο γρήγορα και χωρίς ουρές.

Βίκυ Καραντζαβέλου - Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2005
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Στην κερδοφορία επέστρεψε η Lufthansa

Στην κερδοφορία επέστρεψε η Lufthansa

Kέρδη 116 εκατ. ευρώ (144 εκατ. δολ.) κατέγραψε στο δεύτερο τρίμηνο του 2005 ο γερμανικός αερομεταφορέας Lufthansa έναντι ζημίας ύψους 23 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.

Οι αναλυτές σε δημοσκόπηση του Bloomberg ανέμεναν ότι η γερμανική εταιρεία θα εμφάνιζε κέρδη 79,5 εκατ. ευρώ στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Στο εν λόγω χρονικό διάστημα, η επιβατική κίνηση της Lufthansa αυξήθηκε κατά περίπου 4%.

Η μετοχική τιμή της εταιρείας στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης ενισχύεται αυτή την ώρα κατά 2,9%.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
Live τηλεόραση εν πτήση για τους επιβάτες της Lufthansa

Live τηλεόραση εν πτήση για τους επιβάτες της Lufthansa

Τέσσερις τηλεοπτικούς σταθμούς έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν απευθείας στους φορητούς υπολογιστές τους από χτες, Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2006, κατά τη διάρκεια της πτήσης, οι επιβάτες της γερμανικής αεροπορικής εταιρίας της Lufthansa. Συγκεκριμένα, μπορούν να λαμβάνονται μέσω δορυφόρου ανάλογα με τη γεωγραφική ζώνη, το BBC World, το CNBC, το euro news ή το MSNBC. Αυτό καθίσταται δυνατό από το Lufthansa FlyNet με το internet υψηλής ταχύτητας που παρέχει ο συνεργάτης και service-provider Connexion by Boeing.

Η πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της πριν από σχεδόν τρία χρόνια, ως δοκιμή, στη διαδρομή της Lufthansa Φρανκφούρτη - Ουάσινγκτον. Το Lufthansa FlyNet είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι των υπηρεσιών μεγάλων αποστάσεων από τις 17 Μαΐου 2004, όταν η διαδρομή Μόναχο - Λος `Αντζελες ήταν η πρώτη που εισήλθε στη νέα τεχνολογική εποχή. Σήμερα, 50 αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων έχουν ήδη εφοδιαστεί. Η Lufthansa διαθέτει έτσι το μεγαλύτερο internet στόλο στον κόσμο. Μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, ολόκληρος ο στόλος μεγάλων αποστάσεων, με περισσότερα από 80 αεροσκάφη, πρόκειται να εφοδιαστεί με το Lufthansa FlyNet.

Ιδιαίτερα όσοι πετούν συχνά εκτιμούν και χρησιμοποιούν το χρόνο εν πτήση για να εργαστούν ή να ενημερωθούν - ή και να ψυχαγωγηθούν. "Ο γιος μου έμεινε έκπληκτος όταν του είπα ότι είχα κερδίσει ένα εκατομμύριο δολάρια πετώντας με τη Lufthansa προς Λος `Αντζελες. Μπορείς να παίξεις `Ποιος θέλει να γίνει Εκατομμυριούχος` εν πτήση στον υπολογιστή", δήλωσε πρόσφατα ο γνωστός Γερμανός παρουσιαστής, κ. Thomas Gottschalk, στο Lufthansa Magazine. Η υπηρεσία FlyNet περιλαμβάνει δωρεάν το Lufthansa-FlyNet portal, που η αεροπορική εταιρία λειτουργεί σε συνεργασία με την Tomorrow Focus AG και περιλαμβάνει περισσότερες από 1.000 σελίδες, μεταξύ άλλων με ειδήσεις κάθε ώρα, ταξιδιωτικές πληροφορίες και ευκαιρίες για αγορές. Μέσω του FlyNet portal, ο επιβάτης έχει πρόσβαση στην υπηρεσία της Connexion by Boeing για την οποία υπάρχει χρέωση.

Από τις 31 Ιανουαρίου, η Connexion by Boeing θα εισάγει ένα νέο σύστημα τιμολόγησης, με περισσότερα πλεονεκτήματα για τον πελάτη, που θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πακέτα χρόνου με μία έως 24 ώρες. Με την πρόσβαση στο internet υψηλής ταχύτητας, οι επιβάτες της Lufthansa μπορούν να σερφάρουν στο διαδίκτυο, να στείλουν και να λάβουν e-mails με συνημμένα αρχεία και να έχουν πρόσβαση στο Intranet της εταιρίας τους (Virtual Private Network) εν πτήση. Η χρήση είναι δυνατή χωρίς καλώδια, μέσω Wireless LAN (WLAN). Οι επιβάτες business, ειδικότερα, έχουν αφενός όλες τις τελευταίες πληροφορίες και δυνατότητες για desk research και αφετέρου μπορούν ταυτόχρονα να χρησιμοποιήσουν την ευρεία γκάμα του ψυχαγωγικού προγράμματος.


link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
 
miles&more ??????????

gnorizi kanenas thn leitourgia mazematos milion kai geniak pos leitourgi ayto to club milion ?
 
Top