Istanbul International Airport (IST/LTFM)

H Toyrkia einai men enas proorismos poy paroysiazei aykshsh alla se kammia periptosh den einai toyristes Low Cost alla kathara Charter se akoma pio megalo vathmo eksartishs apo Tour Operators ki apo mas!
To Attaturk exei poly ligoterh kinhsh apo to AIA se pthseis toylaxiston megalon etairion(BA,AF,AZ,KL,LH...)eno h Konstantinoypolh einai oso 2 Ellades peripoy se katoikoys.
To Sabiha ksekinhse filodoksa alla mexri stigmhs mono gia Low Cost den mporoyme na to xarakthrisoyme afoy h monadikh etairia toy eidoys poy petaei ekei einai h Germanwings.
To akrivo ontos AIA exei enan poly ikanopoihtiko arithmo se etairies toy eidoys.(EZY,TV,NB,HV,4U,DI,5P,W6).
8 Low Cost enanti mias sthn Konstantinoypolh kai ayth oxi sto IST.
Atyxhs kata th gnomh moy h sygrish ths Toyrkias me thn Ispania.
Pio konta vlepo emas para toys geitones.
 
Προσωπικά πιστεύω ότι το Sabiha Gökçen ήρθε να υποστηρίξει τους κατοίκους της ασιατικής πλευράς αλλά απεδείχθη λάθος κίνηση. Ο λόγος είναι ότι η Πόλη έχει ένα απίστευτα δυσεπίλυτο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Για να πας από την περιοχή του Τακσίμ στο SAW χρειάζεσαι περίπου δύο ώρες αν πας οδικώς, με την προϋπόθεση ότι επικρατούν ευνοϊκες συνθήκες. Επιπλέον, υπάρχει και η λύση του πλοίου. Πάς μέχρι τη Χαλκηδόνα (Kadiköy) στην ασιατική πλευρά με το πλοίο και από εκεί υπάρχει λεωφορείο για το αεροδρόμιο.

Πάντως πέρα από την 4U, τις εταιρίες που έρχονται από τις χώρες που λήγουν σε "-στάν", η ΤΗΥ ξεκίνησε τακτικές πτήσεις από το SAW προς εσωτερικά σημεία της Τουρκίας με αρκετά πιο ελκυστικές τιμές.

Αν το αεροδρόμιο γίνει στο Kemerburgaz και πάλι πιστεύω ότι θα υπάρχουν προβλήματα. Βρίσκεται αρκετά βόρεια από το κέντρο, και ο αυτοκινητόδρομος που θα κατασκευαστεί δεν φαίνεται να βοηθάει γιατί θα περνάει αρκετά έξω από την Πόλη.
 
Στη σημερινή Hürriyet δημοσιεύεται η παρακάτω είδηση:

Ο Υπουργός Συγκοινωνιών τόνισε την αναγκαιότητα και δεύτερου αεροδρομίου στην ευρωπαϊκή πλευρά, λόγω της αύξουσας πορείας της αεροπορικής κίνησης.

Ο κ. Γιλντιρίμ ανέφερε σχετικά ότι τον τελευταίο ένα-ενάμιση χρόνο κίνηση προς και από ξένες χώρες σημείωσε αύξηση 25% ενώ προς το εσωτερικό η αύξηση έφτασε το 63%.

Σημειώνοντας ότι το Ατάτουρκ έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί 30 αεροσκάφη την ώρα υπογράμμισε ότι έρχονται στιγμές που αυτός ο αριθμός ανεβαίνει στα 48. Χαρακτηριστικά τις ημέρες του τελικού του Champions League ο αριθμός αυτός ανήλθε στα 60. Αν αυτή η ανοδική τάση συνεχιστεί, όλα δείχνουν ότι το Ατάτουρκ δεν θα είναι αρκετό. Το Sabiha Gökçen αποσυμφόρησε λίγο τα πράγματα αλλά και σε αυτό σημειώνεται αύξηση της κίνησης και δεν είναι αρκετό. Για το λόγο αυτό διαφαίνεται η αναγκαιότητα για δεύτερο αεροδρόμιο στην ευρωπαϊκή πλευρά.

http://www.hurriyetim.com.tr/haber/0,,s ... 083,00.asp


Τί να πω εγώ; Μου φαίνονται λίγο ότι προορίζονται για εσωτερική κατανάλωση...
 
Tha gemisoyn to kosmo me ena soro axrhsta aerodromia.
Einai dynaton to Sabiha na einai gemato me mia mono Low Cost.H Moadikh poy erxetai apo th dytikh Eyroph.
Einai dynaton na logariazoyn oti gia 2 meres poy htan olo to panhgyri gia to Champion League na milane gia terastia aykshsh?
Mhpos den epekthnetai to IST?
An nai ekanan megalo lathos na to kataskeyasoy ekei poy einai.
Pantos to Sabiha einai sketh apogohteysh...
Ti na kanoyme oi Toyrkoi theloyn oi alloi na phgainoyn se aytoys.As taksideyoyn perissotero(An vroyn lefta) kai meta vlepoyme...
 
jetflight":1oaqoiov said:
Tha gemisoyn to kosmo me ena soro axrhsta aerodromia.
.....................Pantos to Sabiha einai sketh apogohteysh...
Ti na kanoyme oi Toyrkoi theloyn oi alloi na phgainoyn se aytoys.As taksideyoyn perissotero(An vroyn lefta) kai meta vlepoyme...

to an eeinai axrista i oxi as to krinei o xronos....20 ekatomiria tourkoi zoun sthn konstantinoupoli...kai den argei o kairos pou tha mporesoun na taksidepsoun(kapoia stigmi tha vroun lefta...an ayto einai to provlima sou...) kai tote tha thelounsigoura neo aerodromio....

oi kiniseis tis tourkias gia veltiosi tis eikonas tis konstantinoupolis sto eksoteriko einai poli simantikes....epanalamvano pos kataferan na apoktisoun mexri mkai gp(amfivalo an to kataferei pote i ellada...)

tora oi protheseis gia neo aerodromio mporei na eiani ...gia thn koini gnomi mono......opos to metro thssalonikis....

to sabiha einai secondary aerodromio......kai <<dikaioutai>>na mhneinai poli kalo.....(to luton otan eixe arxisei i easy na petaei itan san sidirodromikos stathmos...) an theoreis apogoiteusi to sabiha tote ti exeis na peis gia to skg?!?!?!!?!?

aksizei i deuteri poli tis elladas na exei gia kentriko(kai monadikoaerodromio)ena aerodromio pou einai (h esto deixnei )mikrotero apo to aerodromio tou belfast(250.000 katoikoi...kai me 2 aerodromia...)?!?!?!
 
Apo tis eikones poy mas paretheses Alex2 mallon to IST exei poly liga perithoria gia epektash.
To idio isxyei kai gia to Sabiha afoy gyro einai gemato spitia.
Antitheta me ta spata dhladh poy exoyn terastia perithoria gia epektash.
File No frills symfono apolyta os pros ayto poy les.
Pragmati to Makedonia einai ena tha legame leipso kai mikro aerodromio kataskeyasthka giayto alloste oloi trogontai gia thn epektash toy pros th thalassa.
Ego omos den ennooysa thn kataskeyastikh pleyra toy Sabiha poy einai para poly kalh alla thn aerporikh toy kinhsh.
Sigoyra kammia sxesh me to Makedonia poy pernei siga siga ta pano toy.
Epishs gia na kataskeyastei ena aerodromio tha prepei prota na prokypsoyn oi aykshmenes anages kai meta na ylopoihthei.
Mexri stigmhs h Konstantinoypolh exei 2 aerodromia alla mono to ena exei shmantikh kinhsh alla poly katoterh toy AIA opos kai na to kanoyme.
 
Μπορεί οι Τούρκοι να μην ταξιδεύουν όσο οι Ευρωπαίοι αλλά να μην ξεχνάμε ότι έχουν μία αεροπορική εταιρία που φαίνεται πως τα πηγαίνει πολύ καλύτερα από άλλες ευρωπαϊκές και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό γιατί η ΤΗΥ έχει πολύ καλά connections για την Κεντρική και Ανατολική Ασια και τη Μέση Ανατολή. (Άλμα Άτα, Τασκένδη, Άσκαμπατ, Μπακού, Πεκίνο, Μπανγκοκ, Δελχί, Σεούλ, Σαγκάη, Τόκυο, Σιγκαπούρη, Τυφλίδα, και Τεχεράνη). Και μπορεί ο μέσος Καζάχος ή Αζέρος να μην έχει την οικονομική ικανότητα να ταξιδέψει στην Ευρώπη, ο Ιάπωνας όμως μπορεί και όλοι ξέρουμε ότι τα αερσκάφη της ΤΗΥ που έρχονται στην Αθήνα, έχουν πάντα πολλούς Κορεάτες και Ιάπωνες που έρχονται στη χώρα μας μέσω Τουρκίας, πόσο μάλλον στην υπόλοιπη Ευρώπη. Αυτό σημαίνει ότι το IST είναι όντως ΗUB και ας είναι υποδεέστερο του ΑΤΗ. Μπορεί στην Κεντρική Ασία να κυριαρχούν τα διεφθαρμένα και ολοκληρωτικά καθεστώτα (το Τουρκμενιστάν είναι το κεντροασιατικό αντίστοιχο της Βορείου Κορέας) αλλά αυτά τα καθεστώτα είναι που έχουν πάρε δώσε με τις πολυεθνικές, άρα και τις μετακινήσεις στελεχών τους.

Και κάτι ακόμα: Είναι γνωστή η εμμονή της Τουρκίας να δείχνει (και ας μην είναι) εκσυγχρονισμένη χώρα. Όπως και πολλά έργα υποδομής, έτσι και τα αεροδρόμια ανεβάζουν το πρεστίζ της χώρας γιατί απλά εντυπωσιάζουν το μέσο επισκέπτη. Το ΙST έχει σαφώς ανώτερη αισθητική από το LGAV και είναι πιο εντυπωσιακό για το μέσο επισκέπτη. Αυτή όμως είναι μόνο η εικόνα. Η ουσία είναι ότι εκεί που βρίσκεται είναι αδύνατον να επεκταθεί σημαντικά για να παρέχει πιο σημαντικές αεροπορικές υπηρεσίες.

Επιπλέον να σημειώσω ότι μόλις πρόσφατα έγινε η άρση του κρατικού μονοπωλίου της ΤΗΥ στο εσωτερικό και είναι λογικό ότι με τον ανταγωνισμό στις γραμμές του εσωτερικού, όλο και περισσότεροι προτιμούν το αεροπλάνο σε σχέση με το λεωφορείο (οι οδικές μεταφορές στην Τουρκία είναι ο πλέον επικίνδυνος τρόπος να ταξιδέψει κανείς)
 
Άλλη μία ενδιαφέρουσα είδηση που δημοσιεύτηκε μόλις πριν από 45 λεπτά. Ο όμιλος TAV (Tepe Akfen Vie) που είναι η εταιρία λειτουργίας του αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης, ανανέωσε τη σύμβασή του με το τουρκικό δημόσιο για τα επόμενα 15 χρόνια και έξι μήνες δίνοντας τη μεγαλύτερη προσφορά σε σχετική πλειοδοσία. Έτσι έναντι του ευτελέστατου ποσού των $ 2.950.000.000 ο TAV θα έχει την εκμετάλλευση του αεροδρομίου για το προαναφερθέν διάστημα.
 
Symfono me th spoydaiothta toy Hub alla gia mena spoydaio einai kai th ginetyai kai stis eyropaikes grammes opoy opos exo epanalavei to IST ysterei kai poly malista.
Ean isxyeian kai stis OA ayta poy isxyoyn sth TK tote kai oi OA tha htan safos se poly kalh kalyterh katastash.Omos to ellhniko dhmosio edose polla kai malista ekleisan kai arketes ellhnikes idiotikes etairies me aythn toy th taktikh mexri poy hrthe h E.E kai ta anetrepse ola ayta ta <<amartola>> pragmata.
Sthn Toyrkia den yparxei E.E kai einai thavma poy arxise na leitoyrgei kai antagonisths(Atlas Jet) mono sto esoteriko.(Sto eksoteriko oles oi mh TK toyrkikes etairies ekteloyn Charter).
 
Top