Ιδια η ασφάλεια πτήσης ΟΑ με όλα αυτά τα νοικιασμένα σκάφη?

HEJ_fan

Economy-Class-Member
Εγγραφή
27/12/2004
Μηνύματα
151
Likes
0
Συνήθως, όταν κλείνω εισιτήριο για μια πτήση, προσέχω και με τί αεροσκάφος θα ταξιδέψω. Είναι σοβαρό κριτήριο επιλογής. Αναρωτιέμαι αν θα ένιωθα ασφαλής να πετούσα ποτέ με όλο αυτά τα νεόφερτα νοικιασμένα αεροσκάφη που χρησιμοποιεί η ΟΑ τελευταία για να καλύψει το πρόγραμμά της. Δε νομίζω να μουν ήρεμος μέσα σε κάτι Tristar, MD, F50 και κάθε καρυδιάς καρύδι από charter ή ψιλοάγνωστες εταιρείες και με άγνωστη, αν όχι αμφίβολη συντήρηση, με πολλές ώρες πτήσης, άγνωστο ιστορικό και ξένα πληρώματα.
Και όσοι πιο πολλοί μαθαίνουν γύρω μου ότι π.χ το Λονδίνο και το Παρίσι εξυπηρετούνται και με Tristar, διαγράφουν την ΟΑ από τη λίστα τους. Ολα αυτά δε ρίχνουν το επίπεδο ασφάλειας της ΟΑ? Ακόμα και αν όχι, οι αμφιβολίες σίγουρα μεγαλώνουν. Μην το δείτε από πλευρά spotter, δείτε το από την πλευρά επιβάτη, που συγκριτικά η αναλογία είναι συντριπτική.

How about u?

* Με τον όρο "ασφάλεια" δεν εννοούσα μόνο το αυστηρά τεχνικό κομμάτι της πτήσης, αλλά και το αίσθημα ασφάλειας ή ανασφάλειας που νιώθει ένας επιβάτης, γιατί και αυτό επηρεάζει την ψυχολογία του πριν και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Αλλο να μπαίνεις σε μια bmw και άλλο σε cinquecento, κακά τα ψέματα.
 
Το να πεις ότι το επίπεδο ασφάλειας της ΟΑ πέφτει είναι μάλλον ανάρμοστη φράση. Όπως και να το κάνουμε, "το επίπεδο ασφάλειας πέφτει" μόνο όταν καταγραφούν κάποια περιστατικά. Το ότι η εικόνα της στιγματίζεται και μάλιστα με βαρύτατο τρόπο είναι αλήθεια όμως.

Προσωπικά, αυτά τα θέματα δεν τα βλέπω ποτέ "από πλευρά spotter", γιατί είμαι πάντα δυνητικός επιβάτης (κι αν όχι εγώ, τότε κάποιος γνωστός/συγγενής/φίλος) ! Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι τα αεροπλάνα υπάρχουν για να μεταφέρουν κόσμο με ασφάλεια και όχι απλώς για να αποτυπώνονται σε φωτογραφίες. Και εννοείται ότι δε θα αισθανόμουν καθόλου άνετα σε ένα Tristar άγνωστου παρελθόντος, που ήρθε από κάπου στη Μέση Ανατολή και του οποίου το νηολόγιο δεν εμφανίζεται σε καμία database που να ξέρω...

Το θέμα είναι ότι εξίσου κακή εντύπωση σχηματίζουν και όσοι έχουν πετάξει π.χ. με την Air Plus Comet (το πρόσφατο απόκτημά της που μας ήρθε επίσης για ΟΑ), όπου ακούστηκαν σχόλια του τύπου "πετάξαμε με ένα άγνωστο αργεντίνικο αεροπλάνο" (μιας και τα καθίσματα έγραφαν ακόμα Aerolineas Argentinas). Άσχετα από το αν το συγκεκριμένο Jumbo θα το προτιμούσα 1.000.000 φορές από το άγνωστο Tristar, για τον κόσμο που έχει κλείσει εισιτήριο με ΟΑ και τα δύο είναι το ίδιο ανεπιθύμητα.
 
Θα έδινα τα πάντα για μία πτήση ΟΑ με L10, B763, F50, B742...κοκ...και χωρίς να πάρω καμία safety :p . Κανένα δάνειο κανείς... ;)
Α ρε ΟΑ, ζούμε ζούμε, με Antonov να σε δούμε... :idea:
 
Με B763, F50, B742 μετά χαράς. Με το επίμαχο L-1011 (A6-BSM) με τίποτα.

Σας μεταφέρω με επιφύλαξη δύο περιστατικά που αναφέρονται σε κάποια λίστα μηνυμάτων αεροπορικού περιεχομένου.
A6-BSM went on to Paris-CDG today. On take-off #1 engine fire, could
not
gain altitude and emergency landing at CDG...
Today=4/7/2005. To γεγονός ότι το αεροπλάνο έφτασε στο CGD στις 13:05 και αναχώρησε ξανά στις 18:19 μπορεί να είναι μια ένδειξη που υποστηρίζει αυτή την περιγραφή. Επίσης, σήμερα 5/7 το L-1011 είναι προγραμματισμένο να κάνει μόνο τη βραδινή Λάρνακα. Το πρωί δε φαίνεται να έχει πετάξει καθόλου.

the crew was not familiar with either the inbound STAR (Pafos1A) or
outbound
SID (Daros 1D) and instead flew completely on their own creating
potentially
hazardous situations with other LCA traffic.
Επίσης αναφέρεται στις 4/7/2005, οπότε εκτέλεσε την OA331/OA334 για Λάρνακα.

Υπόψην ότι οι περιγραφές είναι από αξιόπιστα άτομα-μέλη της συγκεκριμένης λίστας. Μεταφέρονται με επιφύλαξη μόνο και μόνο γιατί δεν τα έχω δει/ακούσει ο ίδιος.

Για να σας δω τώρα εσάς τους τολμηρούς που θέλετε και δάνειο για να μπείτε στο Tristar...
 
Το Tristar ήταν προγρατισμένο να πετάξει την ΟΑ331 αλλά τελικά η πτήση έγινε με 340, οπότε σήμερα ήταν grounded.

Νομίζω ότι η κατάσταση έχει αρχίσει και ξεφεύγει...Σήμερα το "πρωινό" Παρίσι θα γίνει το βράδυ με 330 της Star που θα έρθει από CDG εκτελώντας την ΟΑ202 και θα φύγει εκτελώντας την ΟΑ201... Και υπήρχαν και το 320 της Menajet και η Aeroflight και.... τα μυαλά στο μπλέντερ! (βλέπε οικείο topic) Το θέμα ανάγεται γενικότερα στην αξιοπιστία (ποια;) της εταιρείας η οποία δηλώνει με όλους τους δυνατούς τρόπους ότι είναι ανίκανη να εκτελέσει το πτητικό της έργο. 5+ ώρες καθυστέρηση σε πτήσεις εξωτερικού και πτήσεις με αεροσκάφη σαν το αχ-τι-ωραίο-αεροπλάνο-που-βρήκαμε-στην-έρημο συνθέτουν το καλοκαιρινό προφίλ της εταιρείας... Προφανώς οι επιβάτες που ταλαιπωρούνται με όλες αυτές τις καταραμένες πτήσεις δε θα έχουν στο νου τους τις ΟΑ για την επόμενη πτήση :rolleyes:
 
Η κατάσταση αυτή κρατάει χρόνια αλλά ποτέ δεν θυμάμαι να είχε ξεφύγει τόσο όσο φέτος.Αρχές του '80 είχα πετάξει ΑΤΗ-SKG με ένα Β-707 νοικιασμένο απόMiddle East Airlines(ΜΕΑ) ένα ζευγάρι δεν επιβιβάσθηκε(με αρκετή καθυστερήσει μέχρι να βρουν τις αποσκευές) και ο περισσότερος κόσμος διαμαρτυρήθηκε γιατί δεν ένοιωθαν ασφάλεια μόλις μας πήγε το λεωφορείο στο αεροσκάφος .Το πλήρωμα ήταν από Ο.Α.γιατί τα αεροσκάφη ήταν νομίζω 2 και νοικιασμένα για όλο το καλοκαίρι...
 
ta noikiasmena aeroskafi mporei na einai mia kali lisi gia na kleisi i oa kapoies tripes sto programma tis omos to thema auto thelei poli prosoxi. den nomizo na einai toso tragika ta pragmata oso ta parousiazete.sto kato kato kai alles poli pio eurostes etairies xrisimopoun aeroskafi triton gia na kalipsoun dromologia(ena peripou antistoixo paradeigma einai ekeino tis ba pou xrisimopoiei ,opos pliroforithika apo to forum mas, thn gb gia kapoia route tis...vevaios edo i ipothesi diaferei dioti i gb leitourgei os monimos sinergatis kai os ektaktos.) pantos kai ta ektakta noikiasmena aeroskafi den einai sonei kai kala epikindina. den nomizo pos i oa na riskarei ena sovaro atixima to opoio ousiastika tha simanei to telos tis. mporei ta en logo aeroskafi na mhn anhkoun nai men se gnosti etairia alla mporei to service tous na to exei analavei kapoia gnosti.

kai ego eimai fanatika ipermaxos ton sinxronon stolon(gi ayto den sinithizo na peto me oa) alla den nomizo pos ta eyropaika aerodromia na epetrepan thn kinisi epikindinon aeroskafon.
 
no frills":f0h73vhh said:
den nomizo na einai toso tragika ta pragmata oso ta parousiazete. (...) pantos kai ta ektakta noikiasmena aeroskafi den einai sonei kai kala epikindina. (...) mporei ta en logo aeroskafi na mhn anhkoun nai men se gnosti etairia alla mporei to service tous na to exei analavei kapoia gnosti.
Προσωπικά μόνο το επίμαχο Tristar σχολιάζω αρνητικά σε θέματα ασφάλειας και έχω ήδη πει τους λόγους. Το πρόβλημα δεν είναι απλώς ότι νοικιάζει αεροπλάνα, είναι ΤΙ αεροπλάνα νοικιάζει. Το δε service γίνεται από τα πληρώματα που έχουν έρθει "πακέτο" με τα αεροπλάνα (wet leasing).
 
s authn thn periptosi me vriskeis apolita simfono. aplos proigoumenos ithela na ksekathariso pos i apopsi mou einai pos i ,nai men lisi anagis tis enoikiasis aeroskafon, den einai oti kalitero alla den simainei kai aparaithta pos ta noikiasmena aeroplana einai kai epikindina. sthn periptosi omos pou oute to poion tous alla kai oute to service tous einai gnosto....tote....kalitera me ta podia ;)
 
to akousate stis idisis CDG-ATH 30 ores kathisterisi logo texnikon provlimaton (to tristar itane;), i eipvates legane oti se ipsos 100m meta tin apogiosi epiase fotia o enas kinitiras kai ipirxe episis provlima me tin porta aposkeuon tin opia lei xtipousane me sfiria gia na klisi ........ ean kai ta reportaz stis idisis gia aeroporika themata ine sinithos poli xalia kai autes i fimes prepi na epivevaiothoune mallon auto to thread itane profitiko
 
Top