Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σε λίγο, στα αεροπορικά εισιτήρια θα μπεί και ο φόρος για την καταπολέμηση της... ολιγοσπερμίας...να μου το θυμηθείτε...
Θα είναι το αποτέλεσμα της αβάσταχτης μ*****ς που δέρνει κάποιους εγκεφάλους στον πλανήτη... :rolleyes:
 
ksechases ta diodia......gia na echoume pentakatharous...kai leitourgikous aitheres
 
Αεροπλάνο με ..."σιγαστήρα"!

Αεροπλάνο με ..."σιγαστήρα"!
PATHFINDER
χτές | 13:11, ανανέωση: χτές | 15:16

Ο εκκωφαντικός θόρυβος ενός επιβατικού τζετ θα μπορούσε να γίνει παρελθόν, μετά την αποκάλυψη μιας ομάδας μηχανικών του αεροδιαστήματος, για το σχεδιασμό ενός "σιωπηλού" αεροσκάφους.

Ενός αεροπλάνου τόσο ήσυχου που θα είναι αδύνατον να το ξεχωρίσουμε ανάμεσα στους υπόλοιπους καθημερινούς αστικούς θορύβους.

Οι χρηματοδότες αυτής της μελέτης, συμπεριλαμβανομένων της Rolls-Royce, της Boeing και της βρετανικής κυβέρνησης, είναι βέβαιοι ότι μπορεί να βγει στην παραγωγή μέσα στα επόμενα 20 χρόνια.

Λεπτομέρειες του σχεδιασμού του αεροσκάφους αυτού, παρουσιάστηκαν στο ετήσιο συμβούλιο της Βρετανικής Ένωσης για την Πρόοδο της Επιστήμης, που διεξήχθη στο Δουβλίνο.

Ο δόκτωρ Anurag Agarwal, μηχανολόγος σχεδιαστής, και μέλος της αρχικής ομάδας για το "σιωπηλό αεροσκάφος" μας είπε: "Δε θα ακούγεται δυνατότερα από τους παρασκηνιακούς θορύβους της πόλης, ούτε καν κατά την προσγείωση ή την απογείωσή του."

"Υπολογίζουμε ότι θα είναι πιο ήσυχο από τους συνηθισμένους θορύβους της κίνησης των οχημάτων στους δρόμους, οπότε δεν θα επιβαρύνονται με επιπλέον ηχορύπανση όσοι ζουν κοντά στα αεροδρόμια και τους αεροδιαδρόμους του."



Ο Paul Collins, επικεφαλής της σχετικής μελέτης, μας λέει:"Τα αεροπορικά ταξίδια έχουν αυξηθεί κατά 3-4% το χρόνο, μέσα στα τελευταία χρόνια, και αυτό θα συνεχιστεί και για την επόμενη δεκαετία, με αποτέλεσμα το πρόβλημα του θορύβου, τόσο από τα τοπικά αεροδρόμια όσο και από τα μεγαλύτερα όπως αυτό του Heathrow και του Gatwick, στο Λονδίνου, να συνεχιστεί και να γίνει πιο έντονο."

"Με το "σιωπηλό αεροπλάνο", μιλάμε για εντυπωσιακή μείωση του θορύβου στις περιοχές γύρω από τα αεροδρόμια, ενώ την ίδια στιγμή αναπτύσσουμε μια τεχνολογία που μπορεί να βοηθήσει τη Βρετανική βιομηχανία αεροσκαφών να γίνει πιο ανταγωνιστική."

Το προτεινόμενο σχέδιο, διαφέρει ριζικά από αυτό του συμβατικού εμπορικού αεροσκάφους. Το σιωπηλό αεροπλάνο θα είναι παρόμοιο σε μέγεθος με ένα Boeing 767 με ακτίνα 4.000 μιλίων, και χωρητικότητα 250 επιβατών, μόνο που οι θέσεις θα βρίσκονται σε μια μεγάλη τριγωνικού σχήματος περιοχή, η οποία θα διπλασιάζεται με την άτρακτο και το φτερό. Μια μεγαλύτερη έκδοση του αεροσκάφους αυτού, θα μπορούσε να μεταφέρει μέχρι και 800 επιβάτες.



Κάνοντας τα φτερά και την άτρακτο μέρος της ίδιας αναπόσπαστης κατασκευής, θα πρέπει επίσης να μειωθεί σημαντικά η αντίσταση του αέρα και η κατανάλωση καυσίμων.

Οι 4 μηχανές τζετ θα είναι επίσης τοποθετημένες μέσα και πάνω από το κυρίως σώμα του αεροσκάφους, έτσι ώστε ο θόρυβος να εκτρέπεται προς τα πάνω. Οι μηχανές θα περιβάλλονται από ένα μονωτικό υλικό, και θα είναι εγκατεστημένες με ρυθμιζόμενα ακροστόμια τα οποία μπορούν να γίνονται πλατύτερα κατά την απογείωση, μειώνοντας την ταχύτητα που αποβάλλονται τα καυσαέρια από την εξάτμιση, και κατά συνέπεια και το θόρυβο.

"Κατά τη διάρκεια της πτήσης σε μεγάλο ύψος, όταν πια τα επίπεδα θορύβου δεν αποτελούν πρόβλημα, τα ακροστόμια μπορούν να κλείσουν και πάλι, για να δώσουν τη μέγιστη ώθηση και απόδοση στον κινητήρα," όπως μας λέει ο Dr. Agarwal.

Η πρωτοβουλία για το "σιωπηλό αεροσκάφος," μια μελέτη που εμπλέκει 40 επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο του Cambridge και στο ινστιτούτο τεχνολογίας της Μασσαχουσέτης, ξεκίνησε πριν 3 χρόνια από τον καγκελάριο G. Brown, με σκοπό τη διασφάλιση της παραμονής της Βρετανίας στο στίβο της αεροναυπηγικής. Το στάδιο του σχεδιασμού του συγκεκριμένου αεροσκάφους, χρηματοδοτείται με 2,6 εκ. δολάρια από την υπηρεσία εμπορίου και βιομηχανίας.



Το προτεινόμενο "σιωπηλό αεροσκάφος" αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης πρωτοβουλίας η οποία περιλαμβάνει ακόμα διαβουλεύσεις με τις Αρχές Βρετανικών Αεροδρομίων (ΒΑΑ), το Ανατολικό Αεροδρόμιο του Νότινχαμ (Μέσης Αγγλίας) και την Εθνική Υπηρεσία Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας.

"Προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να μειώσουμε το θόρυβο ακόμη περισσότερο, αλλάζοντας τη γωνία προσγείωσης του αεροπλάνου, έτσι ώστε να ξοδεύει λιγότερο χρόνο σε οριζόντια πτήση, όταν πλησιάζει στο έδαφος," μας λέει ο P. Collins.

"Δεν μπορούμε όμως να το κάνουμε αυτό, χωρίς πρώτα να συμβουλευτούμε τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, καθώς και τη (ΒΑΑ) οι οποίοι έχουν τα δικά τους μοντέλα μείωσης του θορύβου γύρω από τα αεροδρόμια."

The Scotsman
link
http://news.pathfinder.gr/periscopio/235049.html
 
Βόμβα του Β΄ Παγκοσμίου σε αεροδρόμιο

Βόμβα του Β΄ Παγκοσμίου σε αεροδρόμιο
Μπορεί να εκραγεί

ΕRΤ.GR
πρίν 2 ώρες και 5'

Η βόμβα βρέθηκε σε χωράφι, κοντά στο αεροδρόμιο του Αμστερνταμ. Δημιουργήθηκαν προβλήματα στις πτήσεις

Βόμβα από το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο ανακαλύφθηκε κοντά στο αεροδρόμιο Σίπχολ του Αμστερνταμ κατά τη διάρκεια της νύχτας με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν σοβαρά προβλήματα στις πτήσεις. Ένας από τους διαδρόμους προσγείωσης του αεροδρομίου, του τέταρτου μεγαλύτερου στην Ευρώπη, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί, σύμφωνα με το πρακτορείο ΑΝΡ. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πρόκειται για μια βόμβα 230 κιλών βρετανικής κατασκευής που μπορεί να εκραγεί λόγω ευαισθησίας στις δονήσεις. Η βόμβα βρέθηκε σε χωράφι κοντά στο αεροδρόμιο.

Τζένη Χαραλαμπίδου
link
http://news.pathfinder.gr/world/news/242003.html
 
Boeing: Προς κατασκευή κέντρου εκπαίδευσης πιλότων στην Ινδία



ΤΟ ΠΡΩΤΟ της εκπαιδευτικό κέντρο για πιλότους της Πολιτικής Αεροπορίας θα κατασκευάσει στην Ινδία η Boeing Co., στοιχηματίζοντας, ότι οι επενδύσεις της, για να εξοικειώσει το ιπτάμενο πλήρωμα με τα αεροσκάφη της, ενδέχεται να οδηγήσουν σε υψηλότερες πωλήσεις και να της δώσουν το περιθώριο να προφτάσει την Airbus SAS.

Η Boeing θα εγκαταστήσει συσκευές προσομοίωσης πτήσεων (flight simulator), αξίας 15 εκατ. δολ. για τα αεροσκάφη της 737, 777 και 787 στο εν λόγω κέντρο, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο πωλήσεων της εταιρείας, Dinesh Keskar, στο Κέντρο Εκπαίδευσης της εταιρείας Ασίας Ειρηνικού, στο Μουμπάϊ.

«Είναι πολύ ουσιαστικό να φέρουμε αυτές τις εγκαταστάσεις στην Ινδία», είπε ο Keskar, χωρίς να αποκαλύψει το επενδυτικό σχέδιο της Boeing και την περιοχή όπου αυτές θα κατασκευαστούν. Ο ίδιος, συμπλήρωσε: «Οι αεροπορικές εταιρείες στην Ινδία πρόκειται να παραγγείλουν πολλά αεροσκάφη και οι ανάγκες εκπαίδευσης θα αυξηθούν».

Οι αεροπορικές εταιρείες της δεύτερης πιο πολυπληθούς χώρας στον κόσμο, με παραγγελίες αξίας 24 δισ. δολ. για 213 αεροσκάφη φέτος, χρειάζονται τέτοια κέντρα εκπαίδευσης και συντήρησης αεροσκαφών, καθώς επεκτείνουν το δίκτυο των προορισμών τους και των στόλων τους, για να αντιμετωπίσουν τη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια. Οι εγκαταστάσεις στην Ινδία βοηθούν επίσης τις αεροπορικές εταιρείες να εκπαιδεύσουν τα πληρώματά τους με χαμηλότερο κόστος, έναντι άλλων κέντρων που βρίσκονται στο εξωτερικό.

«Η Boeing είναι ευδιάκριτο ότι πρέπει να επενδύσει σε εγκαταστάσεις στην Ινδία, καθώς κλείνει όλο και περισσότερες παραγγελίες αεροσκαφών», ανέφερε ο Kapil Kaul, εκτελεστικός διευθυντής του Centre for Asia Pacific Aviation, στο Ν. Δελχί, συμπληρώνοντας: «Οι αεροπορικές εταιρείες στην Ινδία θα παραγγείλουν και άλλα αεροπλάνα διαφορετικών τύπων. Ετσι, η εκπαίδευση θα είναι ουσιώδης και ένα τοπικό κέντρο εκπαίδευσης θα βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν το κόστος.

Η κυβέρνηση της Ινδίας βρίσκεται στο στάδιο των διαπραγματεύσεων για την αγορά 68 αεροσκαφών από την Boeing για τον εθνικό της αερομεταφορέα, Air India και για το σκέλος της, την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, Air India Express. Η Air India, με έδρα το Μουμπάϊ, είναι η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία πτήσεων εξωτερικού.

Η ίδια, επέλεξε 50 αεροσκάφη τύπου Boeing 777 και 787, μια παραγγελία ύψους 6,9 δισ. δολ., φέτος. Πέρυσι, διάλεξε 18 Boeing 737-800, για τις πτήσεις της Air India Express.

H Airbus, η οποία πούλησε περισσότερα αεροσκάφη της φέτος στην Ινδία από όσα πούλησε η Boeing, δεν σχεδιάζει να δημιουργήσει κέντρο εκπαίδευσης στη χώρα.

Ενα τέτοιο κέντρο στην Ινδία θα είναι το έκτο στην περιφέρεια της Ασίας για την Boeing. Η εταιρεία, έχει παρόμοιες εγκαταστάσεις στο Τόκυο, τη Σεούλ, στα νοτιο-δυτικά της Κίνας, στο Μπρισμπέϊν της Αυστραλίας και θα κατασκευάσει το πέμπτο της στη Σιγκαπούρη, σύμφωνα με τον Keskar.

H εταιρεία εκτιμά ότι οι ινδικές αεροπορικές εταιρείες, θα παραγγείλουν αεροσκάφη αξίας 35 δισ. δολ. μέσα στα επόμενα 20 χρόνια. Η Airbus, η μεγαλύτερη κατασκευάστρια εμπορικών αεροσκαφών στον κόσμο, εκτιμά ότι η Ινδία θα παραγγείλει 570 αεροσκάφη μέχρι το 2023, καθώς περισσότεροι άνθρωποι εγκαταλείπουν τα ταξίδια με τα τραίνα και αρχίζουν να κάνουν αεροπορικά, καθώς αυξάνονται τα εισοδήματα στη χώρα και η οικονομία της αναπτύσσεται.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
ΑΦΟΡΜΗ ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΗΠΑ

ΠΑΡΑΛΙΓΟ νέα αεροπορική τραγωδία στους αιθέρες της Κύπρου. Μετά τη συντριβή του αεροσκάφους Boeing 737 της εταιρείας «Ήλιος», τον περασμένο Αύγουστο, στο Γραμματικό Αττικής και την πτώση του εκπαιδευτικού αεροσκάφους τύπου PC9 της Εθνικής Φρουράς, στις 10 Σεπτεμβρίου, στο Κολόσσι, οι κυπριακοί ουρανοί έγιναν, γι ακόμη μια φορά τον τελευταίο καιρό, το σκηνικό ενός νέου, απρόσμενου αεροπορικού θρίλερ. Συγκεκριμένα, αμερικανικά και ισραηλινά αεροσκάφη, κατά τη διάρκεια κοινής στρατιωτικής άσκησης, παρέκκλιναν της πορείας τους και παραλίγο να συγκρουστούν με επιβατικό αεροσκάφος εντός του εναέριου χώρου της Λευκωσίας. Αμέσως σήμανε συναγερμός στις υπηρεσίες σήμανσης και εγκαίρου προειδοποίησης του Κέντρου Ελέγχου Πτήσεων Λευκωσίας, και η σύγκρουση αποφεύχθηκε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, όταν το απαραίτητο όργανο του αεροσκάφους σήμανε συναγερμό στον κυβερνήτη του για την επερχόμενη εναέρια σύγκρουση, υποδεικνύοντάς του ν� αλλάξει αμέσως πορεία. Τα αεροσκάφη διασταυρώθηκαν τελικά σε πολύ μικρή απόσταση και, ευτυχώς, μια νέα αεροπορική τραγωδία αποφεύχθηκε.
Να σημειωθεί ότι, το Κέντρο Ελέγχου Πτήσεων Λευκωσίας, με το οποίο επικοινωνήσαμε ψες, μας πληροφόρησε πως τέτοιου είδους συμβάντα θεωρούνται υψίστης ασφαλείας, γι� αυτό και απέφυγε να δώσει οποιεσδήποτε επιπρόσθετες πληροφορίες, ενώ ο Πύργος Ελέγχου του Αερολιμένα Λάρνακας δήλωσε άγνοια για το θέμα.

http://www.simerini.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=221219
 
ΗΠΑ: ένας 22χρονος κατηγορείται ότι 'έκλεψε' αεροσκάφος και κάλυψε την απόσταση ανάμεσα σε δύο πολιτείες χωρίς να γίνει αντιληπτός.

ΑΠΕ
Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2005 08:08

Ένας 22χρονος άνδρας συνελήφθη με την κατηγορία ότι έκλεψε ένα αεροσκάφος από το αεροδρόμιο Σεντ Ωγκουστύν στην Φλόριδα, κάλυψε χωρίς να γίνει αντιληπτός εκατοντάδες χιλιόμετρα, προσγειώθηκε σε άλλο αεροδρόμιο, το στάθμευσε και έφυγε χωρίς να ελεγχθεί.
 
Μολυσμένο το νερό σε πολλά επιβατικά αεροσκάφη των ΗΠΑ

Κολοβακτηρίδια αέρος-εδάφους
Δημοσίευση: Σάββατο 16:01

Το νερό που σερβίερεται είναι συνήθως εμφιαλωμένο, αλλά το νερό των δεξαμενών χρησιμοποιείται στον καφέ

Οι δεξαμενές πόσιμου νερού στο 15% των επιβατικών αεροσκαφών είναι μολυσμένες με επικίνδυνα επίπεδα κολοβακτηρίων, αποκαλύπτει έρευνα της Υπηρεσίας Περιβαλλοντικής Προστασίας των ΗΠΑ (EPA). Οι αεροπορικές εταιρείες δηλώνουν ότι θα λάβουν μέτρα εθελοντικά, έως ότου συναχθούν δεσμευτικά πρωτόκολλα ασφάλειας.

Όπως αναφέρει το περιοδικό New Scientist, η EPA ανέλυσε το νερό των δεξαμενών σε 327 αεροσκάφη εσωτερικών και διεθνών δρομολογίων τα οποία βρίσκονταν σταθμευμένα σε 19 αμερικανικά αεροδρόμια, στη διάρκεια του 2004. Κολοβακτηρίδια ανιχνεύθηκαν σε 3 αεροπλάνα ανά 20.

Τα κολοβακτηρίδια υπάρχουν συνήθως στο παχύ έντερο και τα ευρήματα ίσως υποδηλώνουν μόλυνση από ανθρώπινα απόβλημα. Αν και μέχρι σήμερα δεν έχουν αναφερθεί περιστατικά ασθένειας μεταξύ επιβατών, τα βακτηρίδια θα μπορούσαν εύκολα να προκαλέσουν περιστατικά γαστρεντερίτιδας.

Το νερό που σερβίρεται στους επιβάτες είναι συνήθως εμφιαλωμένο, αλλά το νερό των δεξαμενών χρησιμοποιείται για την παρασκευή καφέ και τσαγιού και ορισμένοι επιβάτες μπορεί να πίνουν ή να βουρτσίζουν τα δόντια τους στη βρύση της τουαλέτας.

Μετά την αποκάλυψη, 24 αεροπορικές εταιρείες συμφώνησαν να αδειάζουν και να απολυμαίνουν τις δεξαμενές ανά τρίμηνο, θα απολυμαίνουν επίσης τα βυτιοφόρα νερού στα αεροδρόμια κάθε μήνα και θα εξετάζουν δείγματα νερού από κάθε αεροσκάφος σε ετήσια βάση. Επιπλέον, δεδομένου ότι η πλ'ηρωση των δεξαμενών γίνεται συχνά εκτός των ΗΠΑ, οι εταιρείες θα εξετάζουν και τυχόν εξωτερικές πηγές μόλυνσης.

Σε περίπτωση που κάποια από τις εξετάσεις βρεθεί θετική, το κοινό θα ενημερώνεται, προβλέπει η συμφωνία των αερογραμμών με την EPA. Στο μεταξύ, η υπηρεσία θα συντάξει τις μελλοντικές δεσμευτικές προδιαγραφές για το πόσιμο νερό των αεροσκαφών.

πηγη
http://tech.pathfinder.gr/tech/3874.html
 
kapetanios me 25

THE SKY’S THE LIMIT FOR YOUNGEST CAPTAIN
August 2 2005

High flying pilot Peter Gibbons has proved the sky’s the limit whatever your age – by becoming the youngest ever captain to fly with British Airways franchise airline GB Airways. At just 25 years of age, but with seven years flying experience under his belt, Peter has just taken command of an 159-seat Airbus A320 aircraft, flying passengers to holiday destinations from Manchester Airport. Peter, who lives in Oxton, Wirral, did an RAF flying scholarship at the age of 18 and self sponsored himself through Oxford Aviation Training. On qualifying he joined Aer Lingus as a first officer, flying Boeing 737 jets from Dublin Airport. He joined GB Airways in November 2001 as a first officer on the Boeing fleet, transferring to the Airbus fleet on their retirement and took his command course in June this year. Said Peter: “It requires an awful lot of training and dedication to become a commercial airline pilot but I’m delighted to be able to demonstrate that you can have a very successful career path at an early age. It’s an extremely rewarding job and very exciting to be involved in the development of our new base at Manchester.” Bill Ward, GB Airways flight operations director said: “We are very fortunate to have over 180 highly trained pilots flying for us and Peter is living proof that hard work and determination will be rewarded.”

http://www.oxfordaviation.net/company/ba-pr.htm

ZILEUOO !!!!
 
Top