Olympic Do-228

to „toso grygrora“ mou eirthe eipidi thimithika, oti to kalokeri pou imoun syhna boria thallasa eblepa dyo britan-norman islander (to thimosaste auto to aeroplano – nai !!! kai auto petouse kapote gia tin OA) pou kanan dromologia sta nisia tis borias thallasas. episis otan piga prohtes stin „poli mou“ to braunschweig eida ena Do-228 na petaei apo pano. to legomeno dornier eine hronologias 1982 (diladi pio palio apo auta tis Aviation). Kai ama singrinis pote figan ta 737-200 tote ta dornier sygoura tha mporousan na petaksoun merika hronakia :)

Stin ameriki yparhoun polla aeroplana pou einai 30+ hronon kai petane akoma.
Merika aeroplana tis LH einai hronologias tou 1986 (B737-300)

apo tin alli den gnorizo bebea to kostos apo auta ta aeroplana (maintance) kai kata poso ta ga* isane ta Dornier stin Olympiaki
 
Nai den eimai mono i ilikia tou aeroplanou alla simantiko rolo paizoun oi ores ptiseis kai kyriws oi kykloi (diladi oi prosgeioseis kai apogeioseis pou ehei kanei.. afou aytes prokaloun tin kyriws kataponisi). An skeftoume oti ta aeroskafi ayta kanan gia polla hronia ptiseis opes ATH-SITIA-KASOS-KARPATHOS kai pisw.. ή RHO-KASOS-KARPATHOS eihan megales kataponiseis... Diladi stis periodous tis doksas tous ekanan isos kai 5-6 dromologia imerisios to kathena apo ayta (gyro sto 1995-97 to ATHINA-PAROS mesa sto kalokairi eihe 8-10 ptiseis kathimerina)

Eidika ta ellinika dornier prepei na ehoun kataponithei poly afou syn tois allois ekanan gia arketa hronia aerodiakomides asthenwn. Episeis eksypiretousan para polla nisia (tin dekaetia tou 80 kai tou 90 elahista eihan diadromo ikano gia dehtoun esto ATR p.x. Leros, Kythira, Milos, Paros, Naxos, Syros, Skyros, Kasos, Siteia, Astypalaia, Kastelorizo, Karpathos).

Epipleon ta aeroplana arhika to 2001 eihe ypothei oti tha aposyrontan mias kai to Venizelos den dehetai VFR ptiseis (ta Do-228 ekteloun VFR ptiseis.. gi' ayto kai petoun mono mera) alla telika diatirithikan giati i Milos kai i Paros den mporousan na eksypiretithoun diaforetika afou ta nisia ayta ehoun diadromous mikous 800 kai 700 m antistoiha. :!: :!:
 
regnis":1lyb4ne5 said:
(gyro sto 1995-97 to ATHINA-PAROS mesa sto kalokairi eihe 8-10 ptiseis kathimerina)

Alitheia giati epese toso poly i kinisi apo tote??

Thymamai pou me ta Dornier i OA petouse : Paros 8x kai Milos 3x.. Giati tora petaei 2 fores kai me to zori.... Afxisi timon? Kaliteri sigoinonia me ploio?

Petouse vevaia kai Kythira 3x, Skyros 1x, Naxos 2x, Syros 2x (toulaxiston) alla se aftous tous proorismous evale ATR opote afxise ti xoritikotika...
 
jerry":e90l30g0 said:
Alitheia giati epese toso poly i kinisi apo tote??

To gegonos ayto ofeiletai kathara (kat' eme) se ayto pou anaferw parapanw. Diladi oti o Venizelos den dehetai VFR ptiseis. Epomenws apo to na katargithoun entelws tote ta dromologia me ta Dornier vrethike mia mesi lysi: na ginontai 2-3 ptiseis gia Paro kai alli 1 gia Milo. An deis ta dromologia apo Rhodo gia Karpatho, Kaso, Kastelorizo den epireastikan katholou giati ekei den ypirhe analogo provlima. Shetika me tin katargisi twn dornier eihe ginei ena psilothema tote thymamai (to 2001) kai se efimerides.

An prosekseis enw ws ekeini tin periodo i Leros, i Kasos kai i Skyros eskypiretountan kai aytes apokleistika me Dornier .. molis anoikse o Venizelos ta dromologia antikatastathikan apo ATR..(epeidi ypirhe dynatotita.. :arrow: Skyros apo anekathen mporouse na dehtei ATR logw ton 3000m diadromou aplws den ypirhe kinisi, :arrow: Kasos eginan mikra erga epimikinsis :arrow: kai Leros mporouse kai ayti na dehtei ATR oriaka me 1000-1100m diadromo pou diathetei). Paros kai Milos den epimikinthikan giati shediazontai eksoloklirou nea aerodromia. :!:
 
sto epomeno teyhos tis Ptisis tha yparhei ena afieromataki gia to do 228.
kykloforei 20 sept.
gerasimos
 
GEIA SAS PAIDIA

KAT' ARXHN KALOS SAS VRIKA KAI SYNXARITIRIA GIA TO SITE

THA THELA NA SAS ROTISO TIS PTISEIS APO RHO GIA KASTELORIZO KASSO KAI KARPATHO TORA POU APOSYRTHIKAN TA DORNIER POIOS THA TA KANEI
THANXX
 
Καλώς ήρθες! Το δρομολόγιο από Ρόδο για Καστελόριζο εκτελείται ήδη από ένα από τα τρία Dash 8 που αυτή τη στιγμή πετούν για λογαριασμό της ΟΑ (το SX-BIR και τα δύο πρώην Augsburg). Οι πτήσεις για Κάσο και Κάρπαθο είναι προγραμματισμένο να εκτελούνται από ATR-42 μέχρι το τέλος του καλοκαιρινού προγράμματος δρομολογίων (25/10), αλλά από 26/10 έχει προγραμματιστεί να γίνονται και αυτές με τα DHC-8.
 
Όχι alex. Το OE-LLE της Tyrolean έχει επιστραφεί, αν δεν κάνω λάθος με την έλευση του SX-BIR. Μένουν τα D-BHAL (με ουρά σε σκούρο μπλε) και D-BTHF (με ουρά σε ανοιχτό μπλε), που είναι και τα δύο πρώην Augsburg.
 
Alitheia giati epese toso poly i kinisi apo tote??

Ο λόγος είναι απλός: Τα πλοία (Highspeed κυρίως) προσφέρουν ταχύτατες συνδέσεις με τα νησιά σε σχέση με παλαιότερες εποχές και η τίμη τους είναι φυσικά καλύτερη από ότι του αεροπλάνου. Γιατί να δώσεις έως και €40 παραπάνω, όταν σε 3 ώρες από Πειραιά είσαι στην Πάρο;
 
Top