SK
First-Class-Member
Ινδία ???
Πολλές από τις προτάσεις των συντεχνιών των ΚΑ φέρνει στο φως εκτενές σημερινό άρθρο του ΠΟΛΙΤΗ. Όπως αναφέρει ο Υπουργός Συγκοινωνιών, Χάρης Θράσου, "είναι δύσκολη η υλοποίηση των εισηγήσεων των συντεχνιών λόγω των περιορισμών που τίθενται από την Ε.Ε., πλην όμως σημείωσε ότι θα αξιολογηθούν όλες." Αποσπάσματα (το bold δικό μου...):
"Μεταξύ των εισηγήσεων των συντεχνιών που αφορούν την εταιρεία, αίσθηση προκαλεί η πρόταση σε σχέση με την αύξηση της χρήσης των Α330 . Προς αυτήν την κατεύθυνση, οι συντεχνίες εισηγούνται εισαγωγή δρομολογίου προς Ινδία καθώς και από το Λονδίνο προς Ισπανία. Προτείνεται ακόμη η εισαγωγή δρομολογίων προς Σόφια και Πράγα.
Για αύξηση των εσόδων των Κ.Α., οι συντεχνίες προτείνουν αύξηση τιμής εισιτηρίου, αύξηση στα έσοδα traffic handling και αύξηση στα έσοδα εκπαίδευσης πιλότων άλλων εταιρειών.
Οι συντεχνίες [ ] προτείνουν επίσης αλλαγή πολιτικής των Κ.Α. και συγκεκριμένα χρέωση των προκρατήσεων και πώληση των ποτών στις πτήσεις.
Ακόμη, προτείνεται η συγχώνευση των Κ.Α. με την Eurocypria και η μεταφορά γραφείων στη Λάρνακα."
Επίσης:
"- Να αυξηθεί το επίπεδο των χαριστικών αποζημιώσεων στο προσωπικό που θα καταστεί πλεονάζον και η συνολική δαπάνη να καλυφθεί από το κράτος,
- Η εγγύηση της αγοραστικής δύναμης του Ταμείου Προνοίας του προσωπικού να αναληφθεί από το Κράτος,
- Να αυξηθεί το κεφάλαιο των Κ.Α. κατά £ 30 εκ. ώστε να καλυφθούν οι ζημιές από την επένδυση και λειτουργία της Hellas Jet ,
- Οι πρόσθετες δαπάνες που δημιουργούνται για το Συγκρότημα από την άρνηση της Τουρκίας να επιτρέπει χρήση του εναέριου χώρου της από αεροσκάφη των Κ.Α., να καλύπτονται από το Κράτος,
- Η Κυβέρνηση να παραχωρήσει δωρεάν στο προσωπικό αριθμό μετοχών, ως αντισταθμιστικό μέτρο για το οικονομικό βάρος που καλείται να επωμισθεί και να υπάρχει εκπροσώπηση των εργαζομένων στο Δ.Σ. της εταιρείας. Ο αριθμός των μετοχών που θα παραχωρηθεί να είναι τέτοιος ώστε η Κυβέρνηση να διατηρήσει το πλειοψηφικό της πακέτο."
Πολλές από τις προτάσεις των συντεχνιών των ΚΑ φέρνει στο φως εκτενές σημερινό άρθρο του ΠΟΛΙΤΗ. Όπως αναφέρει ο Υπουργός Συγκοινωνιών, Χάρης Θράσου, "είναι δύσκολη η υλοποίηση των εισηγήσεων των συντεχνιών λόγω των περιορισμών που τίθενται από την Ε.Ε., πλην όμως σημείωσε ότι θα αξιολογηθούν όλες." Αποσπάσματα (το bold δικό μου...):
"Μεταξύ των εισηγήσεων των συντεχνιών που αφορούν την εταιρεία, αίσθηση προκαλεί η πρόταση σε σχέση με την αύξηση της χρήσης των Α330 . Προς αυτήν την κατεύθυνση, οι συντεχνίες εισηγούνται εισαγωγή δρομολογίου προς Ινδία καθώς και από το Λονδίνο προς Ισπανία. Προτείνεται ακόμη η εισαγωγή δρομολογίων προς Σόφια και Πράγα.
Για αύξηση των εσόδων των Κ.Α., οι συντεχνίες προτείνουν αύξηση τιμής εισιτηρίου, αύξηση στα έσοδα traffic handling και αύξηση στα έσοδα εκπαίδευσης πιλότων άλλων εταιρειών.
Οι συντεχνίες [ ] προτείνουν επίσης αλλαγή πολιτικής των Κ.Α. και συγκεκριμένα χρέωση των προκρατήσεων και πώληση των ποτών στις πτήσεις.
Ακόμη, προτείνεται η συγχώνευση των Κ.Α. με την Eurocypria και η μεταφορά γραφείων στη Λάρνακα."
Επίσης:
"- Να αυξηθεί το επίπεδο των χαριστικών αποζημιώσεων στο προσωπικό που θα καταστεί πλεονάζον και η συνολική δαπάνη να καλυφθεί από το κράτος,
- Η εγγύηση της αγοραστικής δύναμης του Ταμείου Προνοίας του προσωπικού να αναληφθεί από το Κράτος,
- Να αυξηθεί το κεφάλαιο των Κ.Α. κατά £ 30 εκ. ώστε να καλυφθούν οι ζημιές από την επένδυση και λειτουργία της Hellas Jet ,
- Οι πρόσθετες δαπάνες που δημιουργούνται για το Συγκρότημα από την άρνηση της Τουρκίας να επιτρέπει χρήση του εναέριου χώρου της από αεροσκάφη των Κ.Α., να καλύπτονται από το Κράτος,
- Η Κυβέρνηση να παραχωρήσει δωρεάν στο προσωπικό αριθμό μετοχών, ως αντισταθμιστικό μέτρο για το οικονομικό βάρος που καλείται να επωμισθεί και να υπάρχει εκπροσώπηση των εργαζομένων στο Δ.Σ. της εταιρείας. Ο αριθμός των μετοχών που θα παραχωρηθεί να είναι τέτοιος ώστε η Κυβέρνηση να διατηρήσει το πλειοψηφικό της πακέτο."