LGAT news

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Kalimera se oloys toys filoys kai files.

Xtes eixame diloseis SOYFLIA gia to LGAT.

Apo tin KATHIMERINH lipon diavazoyme simera oti :

O κ. Σουφλιάς εμφανίστηκε κατηγορηματικά αντίθετος στα σενάρια περί κατασκευής πίστας της Formula 1 στο Eλληνικό. «Οσο είμαι εγώ υπουργός ΠΕΧΩΔΕ και καθορίζω τη χρήση γης δεν πρόκειται να λειτουργήσει η Formula 1 στο Ελληνικό», είπε ο κ. Σουφλιάς. O ίδιος πρόσθεσε ότι η συγκεκριμένη περιοχή θα γίνει το μεγαλύτερο μητροπολιτικό πάρκο και είναι αδιανόητο μέσα σε οικιστικό ιστό να λειτουργήσει Formula 1.

Exoyme kai leme...
O PAO paei Votaniko.
H AEK attiki odo.
H F1 orxomeno i Patra.
Oi diagonismoi sto kanoe kayak einai se exelixi.
H ektasi toy aerodromioy parameni anepafi.

Poy tin pane tin doylia ??? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 
1. H KATHIMERINH grafei simera gia το Kανό καγιάκ Σλάλομ,
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 005_157971


2. DEn xero ean kapios episkefthike to S/K to LGAT alla eixe mia ekthesi tuning (akatalabistika pragmata) kai itan eykeria na xanaboyme sto LGAT.
Bika mesa sto palio hangar opoy itan i xifaskia stoys Olympiakous kai oi exedres efygan...
 
Απο οτι ξέρω το ελληνικό θα γίνει πάρκο-πίστα αγώνων. Ο πρωθυπουργός το έχει παρει προσωπικά. Κατι σαν αυτο της Μελβούρνης. Μην δένετε κόμπο πως θα τρέξουν εκει f1… υπαρχουν και αλλοι μνηστηρες που ζητούν πίστα. Το νεοσυστατο πρωταθλημα Α1 και το motogp.
 
DYSTYXOS FAINETAI OTI TO AGAPIMENO MAS AERODROMIO KINDYNEYEI NAI GINEI TSIMENTO.

http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N18&aa=1

Πάρκο με... 6.000 μεζονέτες

Aνοίγει ο δρόμος για οικοπεδοποίηση 1.100 στρεμμάτων στο Eλληνικό

ΜΑΡΙΑ ΝΤΑΛΙΑΝΗ

Φρένο στις αξιώσεις για επιστροφή γης ή χρημάτων στους ιδιοκτήτες οικοπέδων που απαλλοτριώθηκαν για να γίνει πριν από μερικές δεκαετίες το αεροδρόμιο στο Ελληνικό έβαλε το Συμβούλιο της Επικρατείας.



«Το Ελληνικό θα γίνει Μητροπολιτικό Πάρκο εκτάσεως 4.100 στρεμμάτων» διαμηνύουν τώρα από το ΥΠΕΧΩΔΕ, ενώ εντός του Νοεμβρίου ο υπουργός Γιώργος Σουφλιάς αναμένεται να κάνει τις πρώτες ανακοινώσεις για το τι μέλλει γενέσθαι στο μεγαλύτερο κι ακριβότερο δημόσιο οικόπεδο της Αθήνας.

Στα σχέδια του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι να δοθούν τα 1.100 στρέμματα για οικοπεδοποίηση και μέσω αυτής να χρηματοδοτηθεί η κατασκευή του Πάρκου στο πρώην αεροδρόμιο. Αν ευοδωθούν τα σχέδια, τότε μια νέα πόλη 20.000 κατοίκων με 6.000 διώροφα και τριώροφα κτίρια υψηλών προδιαγραφών και απρόσκοπτη θέα στη θάλασσα θα δημιουργηθεί τα επόμενα χρόνια στην ανατολική και νότια πλευρά του πρώην αεροδρομίου.

Το επικρατέστερο σενάριο

Σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο, που ακόμα ωστόσο δεν έχει την υπογραφή Σουφλιά, τα 1.100 από τα περίπου 5.300 στρέμματα του Ελληνικού θα κτιστούν με όρους δόμησης που κυμαίνονται από 0,4 έως 0,8. Κατασκευαστικοί κύκλοι μιλούν ήδη για έναν «εφικτό και ρεαλιστικό» συντελεστή δόμησης 0,6 - ο οποίος με πρόχειρους υπολογισμούς δίνει περίπου 600.000 τ.μ. Αυτά, σύμφωνα με το ίδιο σχέδιο, θα αναπτυχθούν σε μονοκατοικίες, μικρές πολυκατοικίες των τριών ορόφων και μεζονέτες. Τις προδιαγραφές για την ανάπτυξη του Ελληνικού μελετά ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας (ΟΡΣΑ), με βάση τη μελέτη του γραφείου DZO Architecture το οποίο κέρδισε το πρώτο βραβείο στον διεθνή αρχιτεκτονικό διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η προηγούμενη ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ. Το εν λόγω γραφείο, με έδρα τη Νέα Υόρκη και το Παρίσι, θα αναλάβει να εκπονήσει και την τελική μελέτη του Ελληνικού, πάνω στην οποία - όπως έχει δεσμευτεί ο κ. Σουφλιάς - θα κληθούν οι δήμαρχοι των γειτονικών περιοχών να πουν τις απόψεις τους.

Από το ΥΠΕΧΩΔΕ επισημαίνουν ότι οι μελέτες που ετοιμάζει ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου για το Ελληνικό είναι στην τελική ευθεία, ενώ προσφάτως έκλεισε και το σενάριο που ήθελε την πίστα της Φόρμουλα 1 να κατασκευάζεται στην έκταση ιδιοκτησίας τής Ολυμπιακά Ακίνητα A.E.


1.000 παλιοί ιδιοκτήτες διεκδίκησαν τα πάντα
TO ΘΕΜΑ με τους παλιούς ιδιοκτήτες και τους κληρονόμους τους προέκυψε όταν την περασμένη άνοιξη προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά των αποφάσεων βάσει των οποίων μεταβιβάζονται εκτάσεις του πρώην αεροδρομίου στην Ολυμπιακά Ακίνητα A.E. και στην Κτηματική Εταιρεία Δημοσίου. Οι παλιοί ιδιοκτήτες και οι κληρονόμοι τους ανέρχονται σε περίπου 1.000 άτομα, τα οποία διεκδίκησαν εκτάσεις που αγγίζουν τα 4.000 από τα 5.300 στρέμματα του πρώην αεροδρομίου, δηλαδή σχεδόν ολόκληρο το αεροδρόμιο, πλην των παλιών κοινόχρηστων χώρων (δρόμοι, πλατείες)!

Σύμφωνα με την απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, η έκταση του πρώην αεροδρομίου εξακολουθεί να ανήκει στο Δημόσιο και σε Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Δημόσιες Επιχειρήσεις.

....................................................
 
Themi ase mi to psaxneis teliwse to 8ema ap oti fenete!!!!!!!panw katw to perimename oloi mas ayto apla kapou mesa mas pisteyame se ena 8ayma na to pw ute gw xerw pws na to ermineyso!!!!!!!!!!!!!!
tespa ayta.......no comments.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: :evil:
 
APO THN EFHMERIDA TA NEA PROXTES...

http://www.tanea.gr/print_article.php?e ... m=N20&aa=1

Σε μια απέραντη, ανεξέλεγκτη, χωματερή - αντί για μητροπολιτικό πάρκο - μετατρέπεται μέρα με την ημέρα, το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού. Οι 200.000 περίοικοι των γειτονικών δήμων βλέπουν να δημιουργείται ένας δεύτερος... Ελαιώνας έξω από την πόρτα τους. «TA NEA» έκαναν αυτοψία στην 5.300 στρεμμάτων έκταση. H εικόνα που αντίκρυσαν ήταν αποκρουστική: τόνοι σκουπιδιών, ερειπωμένα κτίρια, μπάζα, ξερά δέντρα, νεκρά ζώα, σκουριασμένα παλιοσίδερα. Λίγα μέτρα πιο δίπλα, τα πολυτελή γήπεδα κλειδωμένα και σε πλήρη λειτουργία εγκαταστάσεις όπως αμαξοστάσια λεωφορείων και τραμ, νεκροταφεία παλαιών οχημάτων, γκαράζ, αποθήκες, λυόμενα και κακόγουστα εκθεσιακά κέντρα.

Τα μπάζα από διάφορα έργα στους γύρω δήμους καταλήγουν στο παλιό αεροδρόμιο

«Μια "αποθήκη" της Αττικής, μια νεκρή ζώνη στην οποία συγκεντρώνονται "ανεπιθύμητες" εγκαταστάσεις και σκουπίδια. Αυτό είναι σήμερα το Ελληνικό. Το Λεκανοπέδιο όμως, δεν αντέχει δεύτερη "μαύρη τρύπα", ύστερα από αυτήν του Ελαιώνα. Δεύτερη χαμένη ευκαιρία» λέει στα «NEA» ο αρχιτέκτονας κ. Γιώργος Τζιρτζιλάκης. Οι κάτοικοι των ενδιαφερόμενων δήμων (Αλίμου, Ελληνικού, Γλυφάδας, Δάφνης, Αγίου Δημητρίου, Νέας Σμύρνης, Παλαιού Φαλήρου, Ηλιούπολης και Αργυρούπολης), δηλώνουν ότι θα αγωνιστούν για τη δημιουργία μητροπολιτικού πάρκου αναψυχής. «Θέλουμε χώρο ανοιχτό στη νεολαία, θέλουμε ανάσα για την πόλη μας, θέλουμε μέτωπο προς τη θάλασσα» αναφέρει ο κ. Δημήτρης Σιανίδης, μέλος της Κίνησης Πολιτών υπέρ του Πρασίνου στο Ελληνικό. Οι φορείς συσπειρώνονται και δηλώνουν ότι θα προχωρήσουν ακόμα και σε κατάληψη του χώρου και αυθαίρετη δενδροφύτευση εάν δεν αρχίσει σύντομα η κατασκευή του πάρκου. «Οι περιοχές μας θεωρούνταν από τις πλέον προνομιούχες σε ολόκληρο το Λεκανοπέδιο. Τώρα πια έχουν υποβαθμιστεί τραγικά. Τα παιδιά μας κατοικούν δίπλα σε μια "οικολογική ωρολογιακή βόμβα". Δίπλα σε μια ανεξέλεγκτη χωματερή» λένε. Οι μαρτυρίες τους σοκάρουν.

«Έχουμε δει αργά τη νύχτα φορτηγά να ξεφορτώνουν μπάζα εκεί όπου άλλοτε στάθμευαν τα αεροπλάνα. Κατά τις ημέρες της απεργίας των απορριμματοφόρων είδαμε ιδιώτες να έρχονται κρυφά και να πετάνε τα σκουπίδια τους μέσα στον πρώην σταθμό των αφίξεων πτήσεων τσάρτερ, στο ανατολικό αεροδρόμιο. Σύριγγες ναρκομανών βρίσκονται πεταμένες στο πρώην δυτικό αεροδρόμιο, το κτίριο του οποίου κάηκε και κινδυνεύει με κατάρρευση» λένε και σχετικές καταγγελίες έχουν γίνει στο Αστυνομικό Τμήμα Ελληνικού. Οι εικόνες ήταν ίδιες σε όποιον χώρο του Ελληνικού και αν βρέθηκαν «TA NEA»: ποντίκια έκαναν βόλτες στις πρώην αποθήκες των αεροπορικών εταιρειών κοντά στο κτίριο όπου και σήμερα στεγάζεται η Μετεωρολογική Υπηρεσία. Σκουριασμένα σίδερα και σπασμένα τζάμια έδιναν την εντύπωση βομβαρδισμένου κτιρίου στο πάλαι ποτέ ανατολικό αεροδρόμιο.

H φωτογραφία είναι από το πρώην ανατολικό αεροδρόμιο. Βασιλεύουν τα σκουπίδια

Αμαξοστάσιο. Στην άλλοτε πίστα του αεροδρομίου σήμερα λειτουργεί το μεγαλύτερο αμαξοστάσιο της εταιρείας Θερμικών Λεωφορείων της Αθήνας - παρακείμενο οικόπεδο μάλιστα χρησιμεύει ως νεκροταφείο λεωφορείων. Το μεγάλο αμαξοστάσιο του τραμ είναι εγκατεστημένο ακριβώς δίπλα. Αποθήκες δημοσίων επιχειρήσεων, χώροι στάθμευσης φορτηγών και γκαράζ I.X. αυτοκινήτων συμπληρώνουν το παζλ.

H έκταση των περίπου 5.300 στρεμμάτων «ροκανίζεται» αργά αλλά σταθερά. H αρχή έγινε το 2001, όταν παραχωρήθηκαν περίπου 200 στρέμματα στην ETA A.E. (εκθεσιακό κέντρο στο παλιό ανατολικό αεροδρόμιο και γύρω χώρος). Τον Νοέμβριο του 2004 παραχωρήθηκαν στην Ολυμπιακά Ακίνητα A.E. άλλα 2.200 στρέμματα, που περιλαμβάνουν τις ολυμπιακές εγκαταστάσεις. Το ΥΠΕΧΩΔΕ σχεδιάζει να δοθούν επιπλέον 1.100 στρέμματα για οικοπεδοποίηση. Αν ευοδωθούν αυτά τα σχέδια, τότε μια νέα πόλη 20.000 κατοίκων με 6.000 διώροφα και τριώροφα κτίρια θα δημιουργηθεί τα επόμενα χρόνια στην ανατολική και τη νότια πλευρά του πρώην αεροδρομίου, αποκόπτοντας έτσι το πάρκο από την παραλία.



H πίστα και το κτίριο του παλιού Δυτικού Αεροδρομίου έχουν μετατραπεί σε σκουπιδότοπο

Και... ξενοδοχείο. Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς είχε αφήσει να εννοηθεί ότι υπάρχει χώρος και για ανέγερση ξενοδοχείου! Το υπουργείο επιμένει πάντως ότι θα δημιουργηθεί τελικά χώρος πρασίνου (σε όποια έκταση απομείνει) αλλά δεν υπήρξε σαφής απάντηση στο ερώτημα «πότε θα αρχίσει να κατασκευάζεται, και πότε θα αποδοθεί στους κατοίκους». Τις προδιαγραφές για την ανάπτυξη του Ελληνικού μελετά ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας (ΟΡΣΑ), με βάση τη μελέτη του γραφείου DZO Architecture, το οποίο κέρδισε το πρώτο βραβείο στον διεθνή αρχιτεκτονικό διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η προηγούμενη ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ. Το εν λόγω γραφείο, με έδρες στη Νέα Υόρκη και το Παρίσι, θα αναλάβει να εκπονήσει και την τελική μελέτη για το Ελληνικό, επί της οποίας - όπως έχει δεσμευθεί ο κ. Σουφλιάς - θα κληθούν οι δήμαρχοι των γειτονικών περιοχών να πουν τις απόψεις τους.

Εκπρόσωποι του γραφείου με το οποίο ήρθαν σε επαφή «TA NEA» περιορίστηκαν να πουν ότι «ο χώρος έχει τις προϋποθέσεις ώστε να αξιοποιηθεί και να μετατραπεί σε έναν πραγματικό παράδεισο». Αξίζει να σημειωθεί ότι καθηγητές Πολεοδομίας έχουν τονίσει κατ' επανάληψη ότι στην Αθήνα απαιτούνται όχι ένα, αλλά τέσσερα μητροπολιτικά πάρκα (Ελληνικό, Γουδί, Ελαιώνας, Πάρκο Βασιλίσσης), που μπορούν να δημιουργήσουν ρεύματα ανανέωσης του αέρα, να επηρεάσουν θετικά το μικροκλίμα και να δημιουργήσουν οάσεις ζωής. Το Παρίσι έχει, πιο κοντά στο κέντρο του απ' όσο απέχει το Ελληνικό από την Αθήνα, δύο τεράστια πάρκα: το δάσος της Βουλώνης (7.000 στρέμματα) και το πάρκο της Vincenne (7.500 στρέμματα). H ανάγκη να δημιουργηθούν μητροπολιτικά πάρκα ενισχύεται από το γεγονός ότι στην Αθήνα αντιστοιχούν μόλις 2,5 τ.μ. πρασίνου ανά κάτοικο, όταν η Βιέννη και η Σόφια διαθέτουν 15 τ.μ. και το Λονδίνο, όπως και το Παρίσι, 9 τ.μ. πρασίνου ανά κάτοικο.



ΤΑ ΝΕΑ , 19/11/2005 , Σελ.: N20
 
o diadromos vriskete se arketa kali katastasi 8a elega dioti prosfatos stin ek8esi aytokinitwn pou eixa paei mpika mesa me to amaxi apo to katofli tou 33L/R mexri to katofli tou 15L/R k mporo na pw oti einai mia xara se sxesi oti kamia sintirisi de ginete apo otan ekleise to aerodromio!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes: o xiliometritis tou amaxiou mu edixe giro sta 1500M oti exei apomeinei k episis travixa k video line up 33R k 15L!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :D :cool:
k oi pistes mu fanikan arketa ka8ares(logo ek8esis 8a mou pite) ala k pali sxetika kala mu fanikan an k de vlepw melon ekei mesa pleon!!!!!!!!!!!
me ayto pou xenerwsa pliros itan i a8lia katastasi pou vriskonte ta paroplismena aeroskafi B742 B732 B722 BAC1-11 ala oti k na pw 8a einai ligo so...........no comments!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :shock: :rolleyes: :oops:
 
pernontas klassika apo LGAT(anatoliko) eida oti exun kata kapio tropo perifraxei ta B742,B732,B722,BAC1-11 me tropo tetio wste na min iparxi prosvasi me amaxi logo twn ek8esewn fantazome ala oxi vevea pws ama 8es de mporeis na ta plisiaseis...........!!!!!!!!!
pantos pali kala pou estw arga kanane kati tetio.......kalio arga para pote.......!!!!!!

i 3L door tou B742 einai akoma open!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :oops:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top