Kainouria problimata gia tin Cyprus

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ινδία ???

Πολλές από τις προτάσεις των συντεχνιών των ΚΑ φέρνει στο φως εκτενές σημερινό άρθρο του ΠΟΛΙΤΗ. Όπως αναφέρει ο Υπουργός Συγκοινωνιών, Χάρης Θράσου, "είναι δύσκολη η υλοποίηση των εισηγήσεων των συντεχνιών λόγω των περιορισμών που τίθενται από την Ε.Ε., πλην όμως σημείωσε ότι θα αξιολογηθούν όλες." Αποσπάσματα (το bold δικό μου...):

"Μεταξύ των εισηγήσεων των συντεχνιών που αφορούν την εταιρεία, αίσθηση προκαλεί η πρόταση σε σχέση με την αύξηση της χρήσης των Α330 . Προς αυτήν την κατεύθυνση, οι συντεχνίες εισηγούνται εισαγωγή δρομολογίου προς Ινδία καθώς και από το Λονδίνο προς Ισπανία. Προτείνεται ακόμη η εισαγωγή δρομολογίων προς Σόφια και Πράγα.
Για αύξηση των εσόδων των Κ.Α., οι συντεχνίες προτείνουν αύξηση τιμής εισιτηρίου, αύξηση στα έσοδα traffic handling και αύξηση στα έσοδα εκπαίδευσης πιλότων άλλων εταιρειών.
Οι συντεχνίες [ ] προτείνουν επίσης αλλαγή πολιτικής των Κ.Α. και συγκεκριμένα χρέωση των προκρατήσεων και πώληση των ποτών στις πτήσεις.
Ακόμη, προτείνεται η συγχώνευση των Κ.Α. με την Eurocypria και η μεταφορά γραφείων στη Λάρνακα."
Επίσης:
"- Να αυξηθεί το επίπεδο των χαριστικών αποζημιώσεων στο προσωπικό που θα καταστεί πλεονάζον και η συνολική δαπάνη να καλυφθεί από το κράτος,
- Η εγγύηση της αγοραστικής δύναμης του Ταμείου Προνοίας του προσωπικού να αναληφθεί από το Κράτος,
- Να αυξηθεί το κεφάλαιο των Κ.Α. κατά £ 30 εκ. ώστε να καλυφθούν οι ζημιές από την επένδυση και λειτουργία της Hellas Jet ,
- Οι πρόσθετες δαπάνες που δημιουργούνται για το Συγκρότημα από την άρνηση της Τουρκίας να επιτρέπει χρήση του εναέριου χώρου της από αεροσκάφη των Κ.Α., να καλύπτονται από το Κράτος,
- Η Κυβέρνηση να παραχωρήσει δωρεάν στο προσωπικό αριθμό μετοχών, ως αντισταθμιστικό μέτρο για το οικονομικό βάρος που καλείται να επωμισθεί και να υπάρχει εκπροσώπηση των εργαζομένων στο Δ.Σ. της εταιρείας. Ο αριθμός των μετοχών που θα παραχωρηθεί να είναι τέτοιος ώστε η Κυβέρνηση να διατηρήσει το πλειοψηφικό της πακέτο."
 
"Κρούομε τον κώδωνα του κινδύνου ότι πολύ σύντομα οι Κυπριακές Αερογραμμές θα κλείσουν", ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εργοδοτών και Βιομηχάνων, κ. Βύρων Κρανιδιώτης, ύστερα από συνάντηση, που πραγματοποίησε την περασμένη Πέμπτη, με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, κ. Τάσσο Παπαδόπουλο, και τους Υπουργούς Οικονομικών, Εμπορίου και Εργασίας.

Όπως σημείωσε "αν δεν ληφθούν έγκαιρες αποφάσεις οι Κ.Α. κλείνουν σε δεκαπέντε μέρες", καθώς όπως συμπλήρωσε "τα ταμειακά αποθέματα που διαθέτουν οι Κ.Α. δεν είναι για αρκετό καιρό" και για αυτό το λόγο κατέληξε "θα πρέπει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έγκαιρα να δώσει την άδεια για έγκριση δανείου προς τις Κ.Α.".

Θοδωρής Κουμέλης - Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2005



source: traveldailynews.gr


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


no comment

:cry:
 
exoume kapoio neotero sxetika me to an tha kleisei?
 
Με εντατικούς ρυθμούς ο διάλογος συντεχνιών και διοίκησης ΚΑ

Με εντατικούς ρυθμούς ο διάλογος συντεχνιών και διοίκησης των Κ.Α.
Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2005



Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζεται και αυτή την εβδομάδα ο διάλογος μεταξύ των συντεχνιών και της διοίκησης των Κυπριακών Αερογραμμών, με στόχο την εύρεση μιας κοινά αποδεκτής λύσης, προκειμένου να αυξηθούν τα έσοδα της εταιρίες με τις λιγότερες δυνατές επιπτώσεις στο προσωπικό.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο πρόεδρος των Κ.Α., κ. Λάζαρος Σαββίδης, μετά τη συνάντηση που πραγματοποίησε την Πέμπτη με εκπροσώπους των συντεχνιών "η προσπάθεια, η οποία γίνεται τόσο από την πλευρά των συντεχνιών όσο και από την εταιρεία των Κ.Α. και την Κυβέρνηση, είναι να βρεθούν τρόποι για να διαφοροποιηθεί η ανισοβαρής αυτή αναφορά και επηρεασμός των εισοδημάτων του προσωπικού". "Το τελικό αποτέλεσμα, τελικό συμπέρασμα και επίλυση όλων των διαφορών που υπάρχουν αυτή τη στιγμή" συμπλήρωσε "θα υπάρξει το αργότερο σε μια εβδομάδα".

Ο Γενικός Γραμματέας της ΣΥΝΥΚΑ, κ. Κώστας Δημητρίου, σύμφωνα με δημοσίευμα του `Πολίτη`, μετά το πέρας της συνάντησης, ανέφερε ότι "οι συναντήσεις αυτές διεξάγονται, ώστε να εξευρεθεί ένας τρόπος διαφοροποίησης του ισοζυγισμού του σχεδίου αναδιάρθρωσης, ο οποίος να είναι αποδεκτός από το προσωπικό των Κ.Α.". Από την άλλη, ο Γενικός Γραμματέας της ΣΗΔΗΚΕΚ-ΠΕΟ, κ. Αντώνης Νεοφύτου, ανέφερε ότι "κατά τη συνάντηση έχουν επεξηγηθεί οι θέσεις της Κυβέρνησης και οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να βοηθήσει την εταιρία", αλλά δεν εξέφρασε αισιοδοξία. Εξάλλου, φαίνεται να δόθηκαν διαβεβαιώσεις ότι παρά τα προβλήματα ρευστότητας της εταιρίας, υπάρχουν χρήματα και πως θα καταβληθούν οι μισθοί μέχρι και το Δεκέμβρη αλλά και ο 13ος.

Τέλος, ο κ. Σαββίδης αναφέρθηκε και στην επιστολή της Κομισιόν προς την εταιρία, για την οποία δήλωσε ότι "ενημερώθηκαν οι συντεχνίες" και μιλώντας για το περιεχόμενο της ανέφερε ότι "η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέτει διάφορα ερωτήματα προς την Κυβέρνηση που σχετίζονται άμεσα με τη βιωσιμότητα του σχεδίου αναδιάρθρωσης των Κ.Α.".


link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Μέχρι τη Δευτέρα οι αποφάσεις για τις Κυπριακές Αερογραμμές

Συγκεκριμένες αποφάσεις για τις επικείμενες αλλαγές στο σχέδιο αναδιάρθρωσης των Κυπριακών Αερογραμμών επιθυμεί να λάβει μέχρι την προσεχή Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2005, η διοίκηση της εταιρίας, αφού θα έχει πρωτίστως αξιολογήσει τις προτάσεις των συντεχνιών, προκειμένου να προλάβει με τη σειρά της να ενημερώσει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία θα προχωρήσει στην αξιολόγηση του τελικού σχεδίου.

Προχτές μάλιστα, Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2005, όπως αναφέρει η κυπριακή εφημερίδα `Σημερινή`, Συμβούλιο και εμπλεκόμενοι υπουργοί είχαν συνάντηση με τις συντεχνίες των πιλότων και των αεροσυνοδών (ΠΑΣΥΠΙ και ΣΥΠΚΚΑ). Μετά τη συνάντηση, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. των Κ.Α., κ. Λάζαρος Σαββίδης, είπε ότι "θα ανέμενε από τις συντεχνίες να προσκομίσουν εισηγήσεις, οι οποίες θα ήταν πιο κοντά στο Σχέδιο Αναδιάρθρωσης που ετοίμασε η εταιρία". Ωστόσο, ο κ. Σαββίδης δεν έμεινε στην αρνητική πλευρά. Στάθηκε ιδιαίτερα στο θέμα των χρονοδιαγραμμάτων, για να πει ότι "η Ε.Ε. θέλει συγκεκριμένα στοιχεία για να μπορέσει να αξιολογήσει τις αλλαγές επί του Σχεδίου Αναδιάρθρωσης". "Επομένως πρέπει πολύ σύντομα να καταλήξουμε", επεσήμανε ο κ. Σαββίδης. Χτες, το Συμβούλιο συναντήθηκε τις συντεχνίες ΣΗΔΗΚΕΚ-ΠΕΟ και ΑΣΥΣΕΚΑ και σήμερα συναντά τη ΣΥΝΥΚΑ.

link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Αισιοδοξία για την εύρεση μιας κοινά αποδεκτής λύσης στο θέμα των Κυπριακών Αερογραμμών, εφόσον υπάρξει κοινή προσπάθεια όλων των φορέων, κυβέρνησης, κομμάτων, συνδικαλιστικών οργανώσεων, Διοικητικού Συμβουλίου και Διεύθυνσης Κυπριακών Αερογραμμών, δήλωσε πρόσφατα ο Υπουργός Συγκοινωνιών και Έργων της Κύπρου, κ. Χάρης Θράσου.

Ύστερα μάλιστα από δίωρη συνάντηση που είχε στις αρχές της εβδομάδας με τον Αναπληρωτή Πρόεδρο του ΔΗΣΥ, κ. Αβέρωφ Νεοφύτου, και αντιπροσωπεία του κόμματος σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στις Κυπριακές Αερογραμμές, ο κ. Θράσου είπε πως "εκείνα τα ελάχιστα οικονομικά περιθώρια προσφοράς που υπάρχουν από πλευράς κυβέρνησης θα εξαντληθούν μέχρι της τελευταίας λίρας".

Από την πλευρά του, ο κ. Νεοφύτου, υπογράμμισε σε δηλώσεις του ότι "το θέμα των Κυπριακών Αερογραμμών δεν προσφέρεται για αντιπαράθεση μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης".

link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ. ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ ΠΡΟΣ Jeddah, Riyard και Βυρητό ΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΙΔΙΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΧΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΩΣ ΖΗΜΙΟΓΩΝΑ. Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΚΥΡΙΟΣ ΧΑΡΗΣ ΘΡΑΣΟΥ, ΑΝΑΦΕΡΕ ΠΩΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΖΗΤΗΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΠΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ.
 
Χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη η συνάντηση της συντεχνίας ΣΥΝΥΚΑ με τη Διοίκηση των Κυπριακών Αερογραμμών με θέμα την σωτηρία του κυπριακού εθνικού αερομεταφορέα.

Ο Πρόεδρος της ΣΥΝΥΚΑ, κ. Κώστας Δημητρίου, μετά το πέρας της συνάντησης, ανέφερε πως "η συνάντηση κατέληξε σε πλήρες αδιέξοδο", γιατί όπως εξήγησε "η εταιρία δεν αποδέχεται να αλλάξει το ισοζύγιο του σχεδίου επιβίωσης, το οποίο προνοεί για κάλυψη του λειτουργικού κόστους της εταιρίας κατά 80% από τις περικοπές του προσωπικού και κατά 20% από αύξηση των εσόδων". Ο κ. Δημητρίου προειδοποίησε την εταιρία ότι "ενδεχόμενη μονομερής εφαρμογή του σχεδίου σημαίνει παραβίαση των εργασιακών θέσμιων" και "τότε όλες οι άλλες πλευρές" πρόσθεσε "είναι ελεύθερες να πάρουν οποιαδήποτε μέτρα επιθυμούν για να υποστηρίξουν τα συμφέροντα των μελών τους".

Να σημειωθεί ότι την Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2005, η διοίκηση των Κυπριακών Αερογραμμών και Υπουργοί μέλη της εξ Υπουργών Επιτροπής που έχει συσταθεί από το Υπουργικό Συμβούλιο για το θέμα, συνάντησαν χωριστά τις πέντε συντεχνίες, σε μια προσπάθεια να ξεπεραστεί η κρίση και να αποφευχθούν τυχόν μέτρα από πλευράς του συνδικαλιστικού κινήματος. Στα πλαίσια των συναντήσεων αυτών, όπως αναφέρει ο `Φιλελεύθερος`, η Κυβέρνηση κατέθεσε στις συντεχνίες των Κυπριακών Αερογραμμών νέο σχέδιο αποζημιώσεων, καλύτερο από το προηγούμενο, στην προσπάθεια της να ελκύσει ίσως περισσότερο τους υπαλλήλους.

Ωστόσο, όπως αναφέρουν εν γένει τα κυπριακά δημοσιεύματα εδώ και αρκετό καιρό πιθανά είναι τα σενάρια περί κλεισίματος των Κυπριακών Αερογραμμών και λειτουργίας νέας εταιρίας από πλευράς Κυβέρνησης
link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Σε εθελοντική βάση οι οποιεσδήποτε αποχωρήσεις κατά τις συντεχνίες των Κυπριακών Αερογραμμών
Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2005



"Να γίνουν πάνω σε εθελοντική βάση οι οποιεσδήποτε αποχωρήσεις αποφάσισαν ομόφωνα οι πέντε συντεχνίες των Κυπριακών Αερογραμμών" κατά την προχτεσινή τους συνεδρίαση, όπως ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας της ΣΥΝΥΚΑ, κ. Κώστας Δημητρίου, στην κυπριακή εφημερίδα `Πολίτης`, πρόταση την οποία αποφάσισαν να εισηγηθούν στην προγραμματισμένη για χτες συνάντηση τους με τη διοίκηση της εταιρίας.

Ακόμη, ο κ. Δημητρίου είπε ότι θα ζητηθούν από την εταιρία συγκεκριμένα στοιχεία για το ύψος των εξοικονομήσεων, που επιτυγχάνεται με τις προτάσεις του συνδικαλιστικού κινήματος, καθώς και με τις επιπρόσθετες αποχωρήσεις, που προβλέπει το νέο σχέδιο. Σύμφωνα με τον ίδιο, "η κωδικοποίηση κάποιων αριθμών, θα δείξει εάν διαφοροποιείται το ισοζύγιο του σχεδίου αναδιάρθρωσης".

Σε σχέση με το σχέδιο αποζημιώσεων, ανέφερε ότι αναμένει από την εταιρία να το κοινοποιήσει σε όλο το προσωπικό, ώστε να διαφανεί το ενδιαφέρον που υπάρχει για εθελοντική αποχώρηση.

Εκτιμάται πάντως πως πιθανή αποχώρηση σημαντικού αριθμού εργαζομένων, θα αυξήσει το ύψος των εξοικονομήσεων για την εταιρία και κατ` επέκταση θα περιορίσει το ύψος των περικοπών από το προσωπικό, που θα παραμείνει στον κρατικό αερομεταφορέα.


link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Αβέβαιο το μέλλον των Κυπριακών Αερογραμμών
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2005



Αβέβαιο παρουσιάζεται το μέλλον του εθνικού αερομεταφορέα της Κύπρου, έπειτα από τη προχτεσινή συνάντηση εκπροσώπων της Κυβέρνησης, συντεχνιών και διοίκησης των Κυπριακών Αερογραμμών, που πραγματοποιήθηκε σε κλίμα έντασης για αρκετές ώρες, χωρίς ωστόσο να υπάρξει κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Η εισήγηση των πέντε συντεχνιών να γίνουν πάνω σε εθελοντική βάση οι οποιεσδήποτε αποχωρήσεις, όπως αναφέρουν τοπικά δημοσιεύματα, δεν έγινε αποδεκτή, ενώ από χτες κυκλοφορεί σε όλο το προσωπικό το νέο σχέδιο πλεονασμού.

Τέλος, να σημειωθεί ότι στη συνάντηση παρευρίσκονταν οι υπουργοί Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού, κ. Γιώργος Λιλλήκας και Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, κ. Χρίστος Ταλιαδώρος, οι οποίοι, όμως, αποχώρησαν στο μέσο των διαβουλεύσεων.

link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
 
Top