Αναγκαστικη προσγειωση........

GP707":3pcedfho said:
kai nomizw oti i katastasi tou prodidei ton xarakthrismo ''damaged beyond repair'' :cry:
Ίσως βέβαια να είναι επισκευάσιμο και να μην επιθυμούν οι ΟΑ να το επισκευάσουν για ευνόητους λόγους.
 
Cross":2ehbgaq8 said:
GP707":2ehbgaq8 said:
kai nomizw oti i katastasi tou prodidei ton xarakthrismo ''damaged beyond repair'' :cry:
Ίσως βέβαια να είναι επισκευάσιμο και να μην επιθυμούν οι ΟΑ να το επισκευάσουν για ευνόητους λόγους.

Αρα η κατασταση του ειναι "damaged beyond economical (for OA) repair" :D
 
GP707":7mrsd6zw said:
Δημητρης Χατζηκυριακος":7mrsd6zw said:
Ειναι αληθεια οτι εγινε ζημια $800,000 στο ΑΤΡ! Ετσι διαβασα σε καποια ιστοσελιδα στο ιντερνετ!
Στο ΑΤΡ δεν νομιζω. Στο ATR μπορει...

Σιγά ρε παιδιά... Πόσο κάνει ένα καινούργιο ΑΤR???? Με $800,000 αγοράζει κανείς 5 Α 388!!! Χαλαρά!!!
 
Μόλις έμαθα απο φίλο μου που δουλεύει πίστα στις ΟΑ, οτι το SX-BIH αισίως ξαναπετά κανονικά απο εχτές!!! Χτές έκανε την 750, την 702 και την 117.
WB Ηρόδοτε! :cool:
 
Εξαιρετικα νεα.
Ξερει κανεις τι επιδιορθωσεις εγιναν? Ολοι μιλουσαν για damaged beyond repair. Χαιρομαι που τελικα ξαναπεταει ο Ηροδοτος.
Κα μια απορια:
Οταν στα καραβια γινεται ενα ατυχημα, για να επιτραπει ξανα ο αποπλους πρεπει να γινει ελεγχος (λιμενικο, νηογνωμονας, κλπ) για να κριθει αξιοπλοο το πλοιο.
Τι γινεται με τα α/φ ? Περασε "επιτροπη" το ΒΙΗ?
 
Top