Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ευάλωτοι στην είσοδο ξένων εταιριών χαμηλού κόστους

Ευάλωτοι στην είσοδο ξένων εταιριών χαμηλού κόστους οι αερομεταφορείς της Βουλγαρίας
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2005



Προβλήματα επιβίωσης αντιμετωπίζουν πολλοί από τους αερομεταφορείς της Βουλγαρίας εξαιτίας της μαζικής εισόδου πολλών ξένων εταιριών χαμηλού κόστους στην Βουλγαρική αγορά, όπως υποστηρίζει η εφημερίδα `Pari`, η οποία αναφέρει σε δημοσίευμα της ότι, κατά τους εμπειρογνώμονες, οι βουλγαρικές εταιρίες θα αναγκαστούν ενδεχομένως να αναζητήσουν νέες αγορές εκτός συνόρων, καθώς οι μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρίες διαθέτουν μηχανισμούς αυτοπροστασίας, για να αντέξουν στην εμπορική `επίθεση` των φθηνών εταιριών, αλλά οι αερομεταφορείς της Βουλγαρίας δεν έχουν ακόμη αναπτύξει αντίστοιχες αντιστάσεις και είναι πιο ευάλωτοι.

Μάλιστα, ο Σύνδεσμος Βουλγαρικών Αεροπορικών Εταιριών (ΑΒΑ), προκειμένου να βρεθεί μια λύση στο θέμα, θα ζητήσει σύντομα συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών της χώρας, κ. Πέταρ Μουταφτσίεφ, ο οποίος έχει δηλώσει πρόσφατα, σύμφωνα με το δημοσίευμα, ότι "η Ευρωπαϊκή Ένωση ασκεί ισχυρές πιέσεις στη Βουλγαρία για να ανοίξει τους αιθέρες της στις εταιρίες χαμηλού κόστους".

Να υπενθυμιστεί ότι η πρώτη οικονομική εταιρία αερομεταφορών που έλαβε άδεια για να δραστηριοποιηθεί στη Βουλγαρία ήταν η ουγγρική Wizz Air, ενώ ανάμεσα στις εταιρίες χαμηλού κόστους που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να δραστηριοποιηθούν στη βουλγαρική αγορά περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η ιταλική Μay Air, η Qatar Airways και η κινέζικη Air China, η ολλανδική KLM, η δανέζικη Cimber Air και η easyJet.


link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
 
Icelandic firm develops new flight search engine

http://www.travelmole.com/stories/106572.php?mpnlog=1


14 December, 2005

Icelandic firm develops new flight search engine



A simultaneous search facility across 650 low-cost and traditional scheduled airlines has been created by travel search engine dohop.com.

The Reykjavik-based online firm's flight search engine includes 80 budget carriers and finds flight connections when needed.

To save time for users, dohop.com offers interactive filters and sorting of search results. It also looks up rates with airlines and travel agent websites where the traveller can go to book flights.

The site's founder and general manager Frosti Sigurjonsson claimed: "This is the first time that people can search low-cost and traditional airlines simultaneously to find the optimal itinerary for a trip.

"The new dohop.com takes less than five seconds to deliver results from more than 650 airlines. It might actually be the smartest, largest and fastest flight search engine available."

Icelandair was one of the first advertisers on the site. Marketing and sales senior vice president Gunnar Mar Sigurfinnsson said: "We have been increasing our use of search engine marketing to attract leads direct to Icelandair's web pages and we feel that dohop.com is a well focused marketing medium that presents our flights in an innovative and useful way for travellers".

Report by Phil Davies
 
Ε.Ε.: Αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα για την αεροναυτιλία

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απηύθυνε σήμερα αιτιολογημένη γνώμη – τελευταίο στάδιο πριν την επίσημη προσφυγή στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων – στην Ελλάδα, διότι παρέλειψε να τηρήσει την ευρωπαϊκή νομοθεσία για τη σύσταση εθνικής εποπτικής αρχής στο πλαίσιο του ενιαίου ευρωπαϊκού ουρανού.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Επιτροπής, ο σχετικός κανονισμός, ο οποίος άρχισε να ισχύει τον Απρίλιο του 2004, διαμορφώνει το θεσμικό πλαίσιο για τον ενιαίο ευρωπαϊκό ουρανό. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι ο διαχωρισμός της παροχής των υπηρεσιών αεροναυτιλίας από την εποπτεία και τη ρύθμισή τους. Τα κράτη μέλη υποχρεούνται να συστήσουν ανεξάρτητη εθνική εποπτική αρχή, η οποία θα αναλάβει τα διάφορα καθήκοντα που ορίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία, μεταξύ των οποίων είναι η πιστοποίηση των παρόχων υπηρεσιών αεροναυτιλίας και η συνεχής επόπτευση της συμμόρφωσής τους.

Μέχρι στιγμής, η Ελλάδα δεν έχει συστήσει τέτοια αρχή.


Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
Πολύ ενδιαφέρον θέμα αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να αρθεί το Bermuda II. Είναι υπερ άνω 5th freedom εδώ και πολλά χρόνια,
(είναι μία απίστευτη συμφωνία που κλείνει την πόρτα του Heathrow στις Αμερικάνικες αεροπορικές εταιρίες. Η πλάκα είναι ότι την συμφωνία υπέγραψαν οι ίδιοι οι Αμερικάνοι!!!!)


Ωστόσο οι πτήσεις εξωτερικού περιορίζονται από ένα πλέγμα διεθνών συνθηκών που ορίζουν τους προορισμούς τους οποίους μπορεί να καλύπτει η κάθε αεροπορική εταιρεία.

Το άνοιγμα του Heathrow θα μπορούσε να προβεί εις βάρος εταιριών που τώρα καλύπτουν τη διαδρομή, όπως η British Airways και η Virgin.

Οι ΗΠΑ περιορίζουν τους μη Αμερικανούς στο 25% των μετοχών με δικαίωμα ψήφου σε μια αμερικανική αεροπορική εταιρεία ή στο 49% των συνολικών μετοχών. Η Ε.Ε. επιθυμεί χαλάρωση των κανονισμών αυτών πριν ανοίξει την αγορά της στις ΗΠΑ.

Μετά την άσκηση πιέσεων, η κυβέρνηση Μπους πρότεινε εναλλακτική «ερμηνεία» και όχι τροποποίηση των κανονισμών. Πρότεινε δηλαδή αύξηση του ποσοστού συμμετοχής των ξένων, με εξαίρεση την ασφάλεια και την πολεμική αεροπορία.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ THE WALL STREET JOURNAL[/quote]
 
Αγανακτισμένοι οι Έλληνες της Ολλανδίας

Την έντονη αντίδραση των Ελλήνων, που ζουν στην Ολλανδία έχει προκαλέσει τον τελευταίο καιρό η αναφορά της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας (FYROM) ως Macedonia στο περιοδικό `Holland Herald` της αεροπορικής εταιρίας KLM, με αποτέλεσμα η Ομοσπονδία Ελληνικών Κοινοτήτων της Ολλανδίας να ζητά την απόσυρση του περιοδικού.

Μάλιστα, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, κ. Παύλος Κερασσαβόπουλος, προκειμένου να δοθεί ένα τέλος στο θέμα αυτό, έστειλε επιστολή προς το διοικητή της KLM, μέσω της οποίας τον ενημερώνει για τις αντιδράσεις των Ελλήνων, ζητώντας την απόσυρση του συγκεκριμένου τεύχους, αλλά και τη χρήση του όρου FYROM στις προσεχείς εκδόσεις, καθώς ο όρος αυτός χρησιμοποιείται τόσο από τον ΟΗΕ, όσο και από όλα τα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Όπως χαρακτηριστικά τονίζει στην επιστολή του ο πρόεδρος της ελληνικής ομοσπονδίας στην Ολλανδία, "με τη χρήση του όρου `Macedonia` θίγεται το εθνικό συναίσθημα των Ελλήνων δεδομένου, ότι υφαρπάζεται, με όλες τις αρνητικές συνέπειες, ένας ελληνικός όρος με βαρύ ιστορικό περιεχόμενο, η Μακεδονία, για να χαρακτηρίσει ένα τρίτο κράτος που, δεν έχει αναγνωρισθεί επίσημα διεθνώς ως `Macedonia`", επισημαίνοντας παράλληλα ότι "οι διμερείς διαπραγματεύσεις ευρίσκονται σε εξέλιξη υπό την αιγίδα του Ο.Η.Ε., με στόχο την εξεύρεση μίας αμοιβαία αποδεκτής λύσης".
link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
 
Re: Αγανακτισμένοι οι Έλληνες της Ολλανδίας

lgav1966":1js9778k said:
ζητώντας την απόσυρση του συγκεκριμένου τεύχους, αλλά και τη χρήση του όρου FYROM στις προσεχείς εκδόσεις, καθώς ο όρος αυτός χρησιμοποιείται τόσο από τον ΟΗΕ, όσο και από όλα τα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3

Τότε πρέπει να ονειρεύομαι εδώ στη Γερμανία και όταν ακόμα και στις υπηρεσίες μιλάνε για "Mazedonien" πρέπει να εννοούνε τη δικια μας... ??? Ας το αφήσουμε γιατί είναι πολιτικο θέμα...
 
Ψαχνοντας να βρω κατι, βρηκα κατι το φανταστικο.. Η σελιδα ως σελιδα δεν ειναι τπτ το ενδιαφερον, ενα μικρο περιφεριακο αεροδρομιο.. Αλλα η φωτογραφια της κεντρικης σελιδας με εστειλε...
ambulance6zx.gif
 
Στην Σιγκαπούρη το επόμενο Συνέδριο της IATA

Όλο και περισσότεροι παρουσιάζονται οι άνθρωποι, που ταξιδεύουν αεροπορικώς, σύμφωνα με την International Aviation Transport Association - IATA. Το 2004 οι επιβάτες αεροσκαφών ήταν περισσότεροι από 1,8 δις, ενώ η αεροπορική βιομηχανία εκτιμά πως η ετήσια αύξηση του αριθμού επιβατών θα είναι μέχρι το 2009 5,6%. Όμως η βιομηχανία καλείται να αντιμετωπίσει στο μέλλον σοβαρές προκλήσεις, όπως η αύξηση στις τιμές καυσίμων.

Από την άλλη πλευρά, οι σημερινοί ταξιδιώτες αναζητούν στις μεταφορές τους την αξιοπιστία και την συνδεσιμότητα, αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να υποστηρίξουν οικονομικά τις προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση της βιομηχανίας, ώστε να εκμοντερνιστούν και να αναβαθμιστούν τα συστήματα της.

Τα θέματα αυτά θα απασχολήσουν την αεροπορική κοινότητα στο Συνέδριο της International Aviation Transport Association - IATA, που θα πραγματοποιηθεί στη Σιγκαπούρη στις 20 Φεβρουαρίου 2006. Η Ασία επελέγη να φιλοξενήσει την εκδήλωση, καθώς η ήπειρος αυτή είναι από τις πιο δυναμικές στην αεροπορία σήμερα.

link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
 
Ena arthro pou milaei gia to Ikea kai to pos tha mporousan oi idees tou tropou leitourgias tou na efarmostoun stin Alitalia, ego to paratheto san protasi gia tin OA, opou AZ blepe OA, opou Italika delicatessen blepe Ellinika...

BusinessWeek Online
What Ikea Could Teach Alitalia
Thursday January 19, 8:13 am ET
By Gianfranco Zaccai


I recently visited Boston's new Ikea store with my two young children. A few days later, I flew to Italy on my usual carrier, Alitalia. The two experiences offered quite a lesson in the design of a customer experience. Ikea, the Swedish chain of retail stores for the home, is a worldwide success in customer loyalty and profits (see BW, 11/14/05, "Ikea"). Alitalia, the Italian national airline, seems perpetually on the verge of bankruptcy, with a shrinking base of often-dissatisfied customers.

Who's Afraid of the Big Bad Box?
Mark Twain once sarcastically described Wagner's music as "better than it sounds." But I'm not being a bit sarcastic when I say that Ikea's design is "better than it looks." In BusinessWeek's Nov. 14, 2005, cover story, Josephine Rydberg-Dumont, president of Ikea of Sweden, says, "Designing beautiful-but-expensive products is easy. Designing beautiful products that are inexpensive and functional is a huge challenge."

Yet it isn't just the products that Ikea has designed well, it's the total brand experience. I don't usually enjoy shopping at a big-box store -- with my kids or without them. What I gain in cost efficiency is wiped out by what I lose in the me-too products, inconvenience, and stress. In contrast, Ikea has kept the economic efficiency of the big box, but doesn't miss a chance to delight its customers with a thoughtfully and thoroughly designed shopping experience. The parking is convenient, kids are well taken care of in the play area, the product displays are interesting and entertaining, the restaurant is unusual and quite good -- the list goes on and on.

Flying Outside the Box
On the other hand, Alitalia and many other troubled airlines certainly provide a useful service, and sometimes at a bargain price, but only by scrimping on the customer experience. Travelers put up with Alitalia because they want to get to Italy, but shoppers flock to Ikea -- even if they don't intend to buy anything -- just because it's fun.

For Ikea, the profit model and the strategically designed, customer-delighting experience are one and the same. Rather than making consumers conform to an antiquated Industrial Age efficiency scheme, Ikea carefully designs the whole experience to satisfy the customer's natural desires to browse, to have fun, to shop with the family without worrying about the kids, and to be smart, hip, environmentally responsible, and sensible with money.

All the while, Ikea provides a taste of Sweden to a receptive global audience, and here the contrast with Alitalia is dramatic. Far more tourists travel to Italy than to Sweden -- 40 million last year alone. Yet Alitalia does little to leverage Italy's positive "brand," ignoring opportunities to offer a unique experience for its customers and to actually design itself out of its financial predicament.

Imagine if Alitalia thought about the customer's total travel experience the way Ikea thinks about the customer's total shopping experience? Here are some touch points that would be part of the total designed "Ikeatalia" experience:

-- The total travel experience.
After the hassles of making reservations, battling traffic, and trekking through the airport, many travelers are already fed up by the time they're in the airline's care. An "Ikeatalia" airline would try to make it easy and fun to make reservations and get to the airport, easy and fun to check your luggage and go through security, easy and fun to find your gate, easy and fun to board the plane -- with similar experiences upon arrival.

-- Children are welcome.
An Ikeatalia airline would treat children the way a good extended family does -- caring for them, entertaining them, and teaching them something, while reassuring parents that their kids are in good hands.

-- Grandparents are part of the family.
Older travelers have special challenges with air travel, but except for those extremely unglamorous golf carts with the annoying beeping, little is done to make them feel welcome. Ikeatalia would apply universal design principles throughout its waiting lounges and aircraft, improving the experience for all travelers.

-- Food.
An Ikeatalia airline would serve great food with Italian style and hospitality. This can even increase efficiency, since delicious finger foods -- like panini, spuntini, and bruschetta -- don't even require silverware. Furthermore, travelers could take home the recipes and serving sets.

-- Fashion.
Instead of wearing the usual stiff and stuffy airline uniforms, the Ikeatalia crew would be living showcases for Italian fashion -- each crew member adorned differently and beautifully in the latest scarves, ties, jewelry, glasses, travel cases, and even suits and dresses. In addition, Ikeatalia attire could integrate high-tech ideas such as smart fabrics and wearable computing.

-- Personal space.
Good ergonomic design can turn even a very small space into an elegant, customizable personal area. Ikeatalia travelers would not only have control of leg room, lumbar support, and seat inclination, but also acoustic control and great lighting...and how about a seat that gives you a massage? Boutique "design" hotels already have this figured out.

-- Work and la dolce vita.
In business class, personal monitors with on-demand Internet access and convenient iPod/USB ports would spare business travelers from carrying a lot of equipment onboard. Bluetooth-enabled devices would mean instant connectivity, including onboard intranets for traveling work teams. Noise-canceling headphones and glasses of well-chilled prosecco would further enhance the experience.

-- A day spa.
One reason people travel to Italy is for the health spas. The Ikeatalia airline would have a flying health-spa section with branded, all-natural, healthful foods, fresh fruit, mineral waters, and skin treatments in a quiet space.

-- An Italian holiday.
What if every flight were a holiday with special surprises and celebrations?

Conventional wisdom says that the above innovations are too expensive for a failing airline. But Alitalia is in the midst of receiving an infusion of new capital. If those funds are not swallowed up by past debt and further Band-Aids, then design, branding, corporate vision, and strategic alliances can create a virtuous cycle of customer-delighting improvement.

Alitalia has a potential annual market of 40 million international customers, plus countless domestic travelers. What if the airline stopped seeing itself as a mere carrier of human cargo and began to regard itself as a caring purveyor of "the Italian experience" to a self-selected and very lucrative market?


Jetblue'S Example.
What if Alitalia's 40 million customers were shared with well-selected partners in the fashion, hospitality, technology, communication, entertainment, food, and wine industries? What if treating these customers with respect stimulated new profit-making technological and design innovation?
Certainly airlines such as JetBlue and Ryanair have discovered that one can apply operational creativity -- employee training and incentives, infrastructure, equipment selection, and routing -- to make money in the airline business. What if the same level of business design creativity were combined with the design of a great customer experience?

If we can truly enjoy shopping in a highly profitable big-box store, then surely we could also enjoy flying, going to the bank, visiting someone in the hospital, buying a new car, even renewing a driver's license.

It's time to start thinking about how.

Einai kairos na skeftoume kai emeis to pos mia Olympiaki tha mporouse na prosferi ston tourismo alla kai stin Ellada perissotero.
Distyxos pou na skefti kati tetoio Elliniko mialo!
 
`Ανοιγμα στην αγορά της Σκανδιναβίας επιχειρεί η Emirates Ai

Ανοιγμα στην αγορά της Σκανδιναβίας επιχειρεί η Emirates Airline

Την έναρξη πτήσεων προς την Κοπεγχάγη, την πρωτεύουσα της Δανίας, ανακοίνωσε από τις 3 Οκτωβρίου του 2006 η εταιρία Emirates Arline, που εδρεύει στο Ντουμπάι. Αρχικά, ο νέος αυτός προορισμός θα εξυπηρετείται με 4 πτήσεις την εβδομάδα, ενώ από τις 29 Οκτωβρίου 2006 οι πτήσεις αναμένεται να γίνουν ημερήσιες.

Πρόκειται για τον πρώτο Σκανδιναβικό προορισμό, που εντάσσει στο πτητικό της χάρτη η Emirates, ανοίγοντας το δρόμο για νέες συνδέσεις για επιβάτες που ταξιδεύουν όχι μόνο στη Δανία, αλλά και στη Σουηδία, τη Νορβηγία, τη Φινλανδία, τη Βαλτική και ένα μεγάλο τμήμα της Βόρειας Ευρώπης.

Η Α.Μ. Σεΐχης Ahmed bin Saeed Al-Maktoum, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Emirates Airline και του Ομίλου, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που θα είμαστε σύντομα σε θέση να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας στην Κοπεγχάγη. Η Δανία αποτελεί για μας την ιδανική είσοδο στην αγορά της Σκανδιναβίας και στις γύρω περιοχές. Πιστεύουμε ότι αυτός ο προορισμός θα αποβεί ιδιαίτερα δημοφιλής και θα προσφέρει στους επιβάτες της Emirates μεγαλύτερη άνεση και περισσότερες επιλογές στον προγραμματισμό των ταξιδιών τους». Η Emirates θα εξυπηρετεί το νέο προορισμό με ένα αεροσκάφος τύπου Airbus A330-200, το οποίο θα είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να παρέχει 27 θέσεις στην Επιχειρηματική Θέση (Business Class) και 251 στην Οικονομική Θέση (Economy Class).

Σημειώνεται τέλος ότι η έναρξη των πτήσεων προς την Κοπεγχάγη θα πραγματοποιηθεί στο τέλος μίας ιδιαίτερα έντονης χρονιάς, όσον αφορά στην επέκταση του δικτύου της αεροπορικής εταιρίας, η οποία έχει ήδη ανακοινώσει την έναρξη 7 νέων προορισμών από το Φεβρουάριο έως τον Οκτώβριο του 2006: Τριβαντρούμ (Thiruvananthapuram) στην Ινδία, Abidjan στην Ακτή Ελεφαντοστού (Φεβρουάριος 2006), Αμβούργο στη Γερμανία, Καλκούτα στην Ινδία (Μάρτιος 2006), Nagoya στην Ιαπωνία (Ιούνιος 2006), και Πεκίνο στην Κίνα (Σεπτέμβριος 2006). Εκτιμάται πως έως το τέλος του 2006 η Emirates θα εξυπηρετεί περισσότερους από 85 προορισμούς σε 57 χώρες

πηγη
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
 
Top