Heathrow Airport

Στο ΜUC απο τον Ιουλιο 2005 (τουλαχιστον)
 
thanOS":2szdcitk said:
Το LHR με εντυπωσιάζει πραγματικά, είναι το μόνο αεροδρόμιο που έχω δεί μέχρι τώρα που έχει φανάρια για να σταματήσουν τα αυτοκίνητα και να περάσουν τα αεροπλάνα (!!!) :)

Stin kerkyra exeis paei pote?Ki ekei yparxei fanari gia na stamataei ta autokinita gia apogeioseis kai prosgeioseis aeroskafon apo ton RWY17!An kai den exo paei pote EGLL exo dei fotos apo auto pou les kai einai pragmatika entyposiako na vlepeis to 777 tis BA na pernaei liga metra mprosta sou... :eek:
 
thanOS":3mouhp0w said:
Το LHR με εντυπωσιάζει πραγματικά, είναι το μόνο αεροδρόμιο που έχω δεί μέχρι τώρα που έχει φανάρια για να σταματήσουν τα αυτοκίνητα και να περάσουν τα αεροπλάνα (!!!) :)

Και το Γιβραλτάρ επίσης!
 
Makedona,entelos off-topic alla den peirazei...To xeirokrotima mesa sto aeroplano pistevo pos den aposkopei sto na xaraktirisei ton piloto os iroa i Theo i kati par'omoio_O kosmos xeirokrotei epeidi o pilotos tous katevase me asfaleia apo ta 35000 podia kai vale,sto edafos.Kai oses fores ki an exo petaksei den exo dei to fainomeno na "xtypiountai" oi epivates opos les...Kai vevaia to na eisai pilotos einai MEGALI magkia,to paradexomai,symfono kai prosypografo,alla de xreiazetai na to fonazeis...Epiprosthetos,pistevo pos to na zeis sto eksoteriko os metanastis(o topos mou exei steilei xiliades anthropous sti Germania) se kanei na agapas perissotero tin patrida sou,giati ki ego to exo zisei auto,ki oxi na les oti oi Ellines einai etsi ki allios...Telos panton ki ego off-topic eimai kai to lock den pistevo na argisei...
 
Closure of BAA Heathrow’s Terminal 2
27 March 2006

The opening of Terminal 5 in March 2008 is an important milestone in Heathrow’s transformation and provides BAA with an exciting opportunity to reorganise and reinvigorate other airport infrastructure.

Importantly, it will mean that airlines who are members of airline alliances (oneworld, Star Alliance and SkyTeam) will be able to co-locate thereby significantly improving the passenger experience.

Consultations with Heathrow’s airlines started a number of years ago and the strategy that has been since developed seeks to locate the oneworld alliance in Terminal 5 and Terminal 3; Star Alliance in Terminal 1; the SkyTeam alliance in Terminal 4; and Virgin Atlantic Airways in Terminal 3.

As a result, the forecast passenger flows in Terminal 2 are significantly reduced, thus giving rise to questions around the economic and operational viability of the terminal.
Once the alliance airlines currently in Terminal 2 move to Terminals 1, 3 and 4 to co-locate with their alliance partners in 2009, Terminal 2 will have less than 1.5 million passengers per annum (previously, 9 million passengers per annum).

This low level of passenger traffic makes the continued operation of Terminal 2 unsustainable and, therefore, a decision has been made today to close the facility after all of the airline relocations have taken place.

It is envisaged that the non-aligned airlines in Terminal 2 will probably be relocated to Terminal 4.

While this decision to close Terminal 2 is made with a mixture of sadness and nostalgia, it must be remembered that Terminal 2 is Heathrow’s first and oldest terminal (opened in 1955).

The closure of Terminal 2 is a significant step forward in making the recently announced Heathrow East proposal a reality. Heathrow East will be a state-of-the-art, modern facility that will deliver a world class passenger experience.
 
Κατά τη γνώμη μου, καιρός ήταν να ανανεώσουν τον Τ2. Στο επίπεδο των check-in, έφτανα στο ταβάνι! Και το όλο σκηνικό μου θυμίζει λίγο LGAT ανατολικό.
 
Θα κλείσουν οι χώροι διακίνησης επιβατών από την είσοδο μέχρι και την αίθουσα αναμονής.

Όμως οι αεροσταθμοί 1 και 2 είναι ήδη συνδεδεμένοι στις εξόδους αναχωρήσεων (μερικές τις μοιράζονται, γι'αυτό μπορεί κανείς να δει αεροπλάνο εταιρείας που χρησιμοποιεί τον 2 παρκαρισμένο ακριβώς δίπλα σε αεροπλάνο της ΒΑ) και μάλλον οι κοινές θύρες θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν και θα δοθούν στην αποκλειστική χρήση του Terminal 1.

Όντως οι εταιρείες που θα φύγουν από το 2 εάν οριστικοποιηθεί η απόφαση θα πάνε στο 4 καθώς από εκεί θα ελευθερωθούν οι περισσότερες θέσεις αφού θα φύγουν τα υπερατλαντικά καθώς και αρκετές Ευρωπαϊκές πτήσεις (Παρίσι, Βρυξέλλες, Λυόν, Ζυρίχη, Γενεύη κ.ά.) της ΒΑ που τώρα εκτελούνται από εκεί.
 
Σε χρήση μέρος της πίστας του Τ5

Ήδη το μέρος της πίστας που αντιστοιχεί σε ένα από τα δορυφορικά κτίρια του νέου Terminal 5 έχει δοθεί σε χρήση για στάθμευση αεροπλάνων που εκτελούν κυρίως υπερατλαντικές πτήσεις και διανυκτερεύουν στο Heathrow. Χθες μετά την απογείωση, καθώς γυρίσαμε πάνω από το Staines για να πάρουμε πορεία νοτιοανατολικά προς Αθήνα, φαίνονταν δύο Α340 της Virgin Atlantic παρκαρισμένα εκεί με σκάλες στην 2η πόρτα. Οικοδομικά τα κτίρια φαίνεται να έχουν τελειώσει και ήδη αποσυναρμολογούνται κάποιοι από τους γερανούς. Βεβαίως έχει να γίνει ακόμα αρκετή δουλειά στο εσωτερικό των κτιρίων καθώς και στις υπόγειες σιδηροδρομικές σήραγγες καθώς τόσο το Heathrow Express/Heathrow Connect και η γραμμή Piccadilly του υπόγειου θα επεκταθούν προς τα εκεί (γι'αυτό το λόγο έχει κλείσει το "loop" της δεύτερης από Hatton Cross προς Τ1,2,3 μέσω Τ4), ενώ θα υπάρχει και rapid transit ανάλογο με αυτά των Gatwick και Stansted αλλά υπόγειο, που θα συνδέει το κεντρικό κτίριο με τα δορυφορικά.
 
Heathrow

Eimai sto Heathrow perimenontas tin OA270 gia Athina. (Asxeto alla eleos me tis kathysteriseis tis American Airlines gia EGLL).

Anyway, den xserw an gnwrizete alla to 5-orofo parking next to T2 exei foveri thea. Alla "viewing is strictly prohibited" apo tin taratsa tou.Giati?? Xserei kaneis sas?

Xairetw!
 
Και καλα για να μην μαζευεται κοσμος εκει και δημιουργειται προβλημα στο parking. Προσωπικα, εχω λιωσει στο συγκεκριμενο κτιριο ;)
 
Top