LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Πάνω από το ολυμπιακό ρεκόρ του 2004 η κίνηση το 2005

lgav1966":anwok010 said:
Παράλληλα, η επιβατική κίνηση εσωτερικού, με 5,17 εκατ. επιβάτες, διατηρήθηκε στα υψηλά επίπεδα του 2004, σημειώνοντας μάλιστα ελαφρά άνοδο της τάξεως του 1,2%.

Επειδή ξερετε οτι βγαζω σπυρια με καποια πραγματα και επειδη με ενοχλουν οι θριαμβολογιες - πυροτεχνηματα πληροφορω τους φιλους μας οτι η αεροδρομιαρα στα Σπατα οσον αφορα την εσωτερικη κινηση παραμενει αρκετες χιλιαδες επιβατες πισω απο το Ελληνικό.
Η τελευταια χρονια του 2000 στο Ελληνικό προσεφερε 5.549.855 επιβατες στην εσωτερικη κίνηση συμφωνα με τα επίσημα στοιχεια και τα Σπατα ακοοοοομα ειναι στα 5.170 εκατ, διαφορα της ταξης των 400.000. Τα συμπερασματα δικά σας...

Πάντως, υπαρχει ακομα καιρος να το ξανασκεφτουν να επαναφερουν τις εσωτερικες στο Ελληνικό.
 
Re: Πάνω από το ολυμπιακό ρεκόρ του 2004 η κίνηση το 2005

Themis":42cqvpnx said:
Πάντως, υπαρχει ακομα καιρος να το ξανασκεφτουν να επαναφερουν τις εσωτερικες στο Ελληνικό.

Γιατι πας να ανοιξεις πληγες και θεματα εκ του μη οντως? Δεν το πιανω το νοημα! :?
 
Re: Πάνω από το ολυμπιακό ρεκόρ του 2004 η κίνηση το 2005

Themis":3ls19gjs said:
Η τελευταια χρονια του 2000 στο Ελληνικό προσεφερε 5.549.855 επιβατες στην εσωτερικη κίνηση συμφωνα με τα επίσημα στοιχεια και τα Σπατα ακοοοοομα ειναι στα 5.170 εκατ, διαφορα της ταξης των 400.000. Τα συμπερασματα δικά σας...

.

Μη ξεχνάμε ότι το τρένο Αθηνα-Θεσ/νίκη το 2000 έκανε 6 ώρες και σήμερα 4:15'.Επίσης στην Κρήτη μπορείς να πας σε 4:45΄
Ένας βασικός λόγος είναι και αυτός
 
Αντε παλι απο την αρχη με την επαναλειτουργια του Ελληνικου :wall:
Οπως ειπε ο Themis, τα συμπερασματα δικα μας! Και επειδη τα συμπερασματα μας ειναι λιγο περισσοτερο αμεροληπτα απο μια μονοπλευρη αριθμητικη συγκριση-διαπιστωση, μπορουμε να δουμε ολες τις πτυχες αυτων των αριθμων και των συγκρισεων μεταξυ 2 ανομοιων αεροδρομιων.
Αλλα πανω απ΄ολα (ηδη ειπωμενο για πολλοστη φορα απο δεκαδες μελη) μπορουμε να καταλαβουμε οτι το Ελληνικο δεν υφισταται πια σαν αεροδρομιο και δεν προκειται να αλλαξει αυτο σε καμμια σφαιρα της φαντασιας.
Πισω στο θεμα!
 
Μου μοιαζει πολυ μιζερη η συγκριση Ελληνικου-Σπατων.Νομιζω οτι οι επιδοσεις του Ελ.Βενιζελος ειναι πολυ καλες,εχει συνεχως αυξανομενη κινηση,και κατα τη γνωμη μου τα ακριβα του τελη οφειλονται στο οτι αυτο ακριβως συμβαινει σε συνδιασμο του οτι δεν υπαρχει ισαξιο αεροδρομιο στην Ελλαδα τοσο σε διοικητικο επιπεδο(Εκτος κι αν η Υ.Π.Α ασκει καλη διοικηση)οσο και σε τεχνικο.
Μακαρι η Κρητη να αποκτουσε οχι ενα ιδιο,αλλα τουλαχιστον παραπλησιο αεροδρομιο.
Καιρος ειναι και η Ελλαδα να αποκτησει ευρωπαικα αεροδρομια.
 
Βράβευση αεροπορικών από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

ΤΙΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ εταιρείες που διέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία μέσα στο 2005, συμβάλλοντας στην κατάρριψη του ρεκόρ της «Ολυμπιακής χρονιάς» για το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με 14,3 εκατομμύρια επιβάτες, βράβευσε χθες ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ΔΑΑ , στο πλαίσιο του 6ου Συνεδρίου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών που διοργανώνει σε ετήσια βάση.

Όπως ανακοινώθηκε, η Turkish Airlines πήρε το βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης, η Czech Airlines στην αγορά της Ανατολικής Ευρώπης, η Emirates Airlines στην αγορά της Μέσης Ανατολής, ενώ οι Ολυμπιακές Αερογραμμές στις αγορές της Αμερικής και της Αφρικής.

Επίσης, η Aegean Airlines τιμήθηκε για την υψηλότερη ποσοστιαία ανάπτυξη επιβατικής κίνησης στην εγχώρια αγορά και για την υψηλότερη αύξηση αριθμού επιβατών μέσα στο 2005.

Το βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία με χαμηλή επιβατική κίνηση ανεξαρτήτως γεωγραφικής περιοχής κατέκτησε η εταιρεία LOT-Polish Airlines για τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση της ετήσιας επιβατικής της κίνησης μέσα στο 2005.

Το βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη νέα εταιρεία στον Αερολιμένα Αθηνών απονεμήθηκε στην εταιρεία Gulf Air, η οποία το 2005 κατέγραψε την υψηλότερη επιβατική κίνηση μεταξύ των εταιρειών που ξεκίνησαν δραστηριότητα στο ΔΑΑ κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου 2003 - 2004 ή της θερινής περιόδου 2004.

Τέλος, το βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μεταξύ των δέκα εταιρειών που κατέγραψαν την υψηλότερη επιβατική κίνηση το 2005, κατέκτησε η Swiss International Airlines.

H επισκόπηση της αεροπορικής αγοράς το 2005 και τα οφέλη της ανάπτυξης των αεροπορικών εταιρειών ήταν μερικά από τα κυριότερα θέματα που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο του Συνεδρίου, ενώ ο προσκεκλημένος ομιλητής, κ. Jean-Luc Kastner, εισηγητής του κέντρου διοίκησης επιχειρήσεων Management Centre Europe (MCE), αναφέρθηκε στο θέμα «Δημιουργική σκέψη και καινοτομία».

Το 6ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του ΔΑΑ τίμησαν με την παρουσία τους 170 εκπρόσωποι των αεροπορικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
Όπως ανακοινώθηκε, η Turkish Airlines πήρε το βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης [..] ενώ οι Ολυμπιακές Αερογραμμές στις αγορές της Αμερικής και της Αφρικής.

Έχουμε ξανα-αναφερθεί στο σουρεαλισμό αυτών των βραβείων αλλά εμένα η απορία μου για τις ΟΑ είναι : το βραβείο για Αμερική και Αφρική το πήρανε ελλίεψει ανταγωνισμού :?: Διαφορετικά, ποια ακριβώς ήταν η αναπτυξιακή τους κίνηση στις αγορές αυτές :?:
 
SARIDAKIS VASILIS":2i1x8p2t said:
Βράβευση αεροπορικών από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

ΤΙΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ εταιρείες που διέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία μέσα στο 2005, συμβάλλοντας στην κατάρριψη του ρεκόρ της «Ολυμπιακής χρονιάς» για το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με 14,3 εκατομμύρια επιβάτες, βράβευσε χθες ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ΔΑΑ , στο πλαίσιο του 6ου Συνεδρίου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών που διοργανώνει σε ετήσια βάση...

Ethsiws o rythmos aykshs ths kinhshs pagkosmiws den einai kata meso oro 5%? Opwte ean den simbei kati tragiko san thn 9/11 as poume, tou xronou pali tha einai "xronia record" kai tou paraxronou kok
Nten katalabainei...
 
Παράθεση:
Όπως ανακοινώθηκε, η Turkish Airlines πήρε το βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης [..] ενώ οι Ολυμπιακές Αερογραμμές στις αγορές της Αμερικής και της Αφρικής.



Έχουμε ξανα-αναφερθεί στο σουρεαλισμό αυτών των βραβείων αλλά εμένα η απορία μου για τις ΟΑ είναι : το βραβείο για Αμερική και Αφρική το πήρανε ελλίεψει ανταγωνισμού Διαφορετικά, ποια ακριβώς ήταν η αναπτυξιακή τους κίνηση στις αγορές αυτές

...καλά, εδώ έχουμε ξεπεράσει κά8ε σουρεαλισμό. Μιλάμε οι άν8ρωποι είναι πολύ μπροστά από την εποχή τους... :rolleyes:
 
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΗΡΙΑ :evil:
ΟΤΑΝ(ΑΝ ΠΟΤΕ) ΕΡΘΟΥΝ 2-3 ΑΚΟΜΑ ΕΤΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑΝΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΑ Β.ΑΜΕΡΙΚΗ (ΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΜΗΝΕΙ ΠΤΥΣΗ ΟΑ ΠΡΟΣ Β.ΑΜΕΡΙΚΗ) ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΟΣΟΥΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΗΞΗ.
ΧΟΡΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΙ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?
Κ ΤΙ ΑΞΙΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ? :?:
ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΩΜΑΣΤΕ ¨)
ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΟΛΗ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΠΤΗΧΘΗ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΕ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ HUB,ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΗ ΕΝΑ ΝΕΟ TERMINAL(IΣΟΣ SATELITE 2) ΠΟΥ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ LOW COST ΕΤΕΡΕΙΕΣ Κ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΧΡΕΩΣΗΣ?
 
Top