LGBL/VOL Nea Aghialos (Volos)

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μερικά νέα από τοπική εφημερίδα του Βόλου.

Κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός υπέρ της κοινοπραξίας ΤΕΡΝΑ-Αναπλάσεων
Σε δύο μήνες η εγκατάσταση του εργολάβου στο Αεροδρόμιο (19-01-2006)


Στην τελική ευθεία εισέρχεται το θέμα κατασκευής των έργων στο αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου καθώς κατακυρώθηκε από το ΥΠΕΧΩΔΕ το αποτέλεσμα του διαγωνισμού για τον εργολήπτρια εταιρεία. Το συνολικό κόστος των παρεμβάσεων θα ανέλθει μετά την έκπτωση στα 13,2 εκ. ευρώ.
Ανάδοχος του έργου ανακηρύχτηκε ο πρώτος μειοδότης της δημοπρασίας και συγκεκριμένα η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ ΑΤΕ-ΑΝΑΠΛΑΣΕΩΝ ΑΤΕ, ενώ η υπογραφή της οριστικής σύμβασης αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός χρονικού διαστήματος δυο περίπου μηνών, ώστε στη συνέχεια να εγκατασταθεί ο εργολάβος.
Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται η κατασκευή νέου κτιρίου Αεροσταθμού, συνολικής επιφάνειας 9.000 τετραγωνικών μέτρων, κατασκευή Πυροσβεστικού Σταθμού, συνολικής επιφάνειας 500 τ.μ. και διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου.
Για το θέμα κατακύρωσης του αποτελέσματος του διαγωνισμού και τη σχετική απόφαση του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιά, ενημερώθηκε χθες σχετικά ο Νομάρχης Μαγνησίας κ. Ιωαν. Πρίντζος, ο οποίος δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος από την προαναφερόμενη εξέλιξη.
Σύμφωνα με τον κ. Πρίντζο, «η υπογραφή της σύμβασης είναι θέμα του ΥΠΕΧΩΔΕ και αυτό θα γίνει σε δυο περίπου μήνες προκειμένου ο εργολάβος να εγκατασταθεί καθώς δεν υπάρχουν πλέον άλλα εμπόδια για την υλοποίηση των παρεμβάσεων», για να προσθέσει: «Με την ολοκλήρωση της β΄ φάσης θα έχουμε ένα περιφερειακό αεροδρόμιο ικανό να καλύψει τις ανάγκες της περιοχής μας αφού το νέο κτίριο θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί 400 άτομα ανά κατεύθυνση κατά τις ώρες αιχμής».
Επόμενο βήμα για τον αερολιμένα Νέας Αγχιάλου είναι η κατασκευή του περιφερειακού δρόμου που θα οδηγεί στο αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου και θα συνδέσει την είσοδο από την πλευρά της Αγχιάλου με την είσοδο από τον Αλμυρό, γεγονός που θα το καταστήσει ανεξάρτητο από την 111 Π.Μ.
Όπως επισήμανε ο Νομάρχης Μαγνησίας, «η κατασκευή της περιφερειακής οδού σε συνδυασμό με την έγκριση 200.000 Ευρώ από το Περιφερειακό Συμβούλιο για την χρηματοδότηση εκπόνησης της μελέτης που αφορά στη βελτίωση της επαρχιακής οδού από τον κόμβο Μικροθηβών έως την είσοδο του αεροδρομίου αποτελούν μια σειρά έργων ιδιαίτερα σημαντικών για τον αερολιμένα Ν. Αγχιάλου».

http://www.e-thessalia.gr/basebody.asp?FV1=93721&SearStr=%E1%E5%F1%EF%EB%E9%EC%DD%ED%E1

=========

Διακόπτει τις αφίξεις με πτήσεις τσάρτερ μέσω Ν. Αγχιάλου μεγάλο τουριστικό πρακτορείο της Αγγλίας - Πλήγμα στον τουρισμό του Πηλίου (02-02-2006)

Ένα σοβαρό πλήγμα δέχθηκε χθες ο τουρισμός στη χερσαία Μαγνησία, καθώς όπως έγινε επίσημα γνωστό, διακόπτει από φέτος τις πτήσεις τσάρτερ και τη μεταφορά τουριστών στο Πήλιο μέσω του αεροδρομίου της Ν. Αγχιάλου, ο μεγάλος τουριστικός οργανισμός «Sun Sail». Πρόκειται για τουριστικό οργανισμό της Αγγλίας που κάθε χρόνο έφερνε στη χερσαία Μαγνησία περίπου 4.000 τουρίστες…
Μπορεί η Μαγνησία να έχει επιτυχείς παρουσίες σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, ωστόσο άλλη είναι η πραγματικότητα στο τουριστικό επιχειρείν. Ο τουριστικός οργανισμός «Sun Sail», από τους πιο ισχυρούς στη Μ. Βρετανία, ανακοίνωσε και επίσημα ότι διακόπτει τις πτήσεις τσάρτερ προς Ν. Αγχίαλο και ότι θα τις συνεχίσει πλέον προς Σκιάθο, με λιγότερες όμως θέσεις ανά δρομολόγιο (περίπου τις μισές). Ο αγγλικός τουριστικός οργανισμός θα μεταφέρει τους τουρίστες, όσοι φυσικά θα θέλουν, από τη Σκιάθο, όπου θα διαμένουν, προς Χόρτο, όπου διαθέτει ναυταθλητικές εγκαταστάσεις για ψυχαγωγία, με πλοιάρια μέσω του Πλατανιά.
Παράλληλα έγινε γνωστή η διακοπή των περισσοτέρων πτήσεων και του τουριστικού οργανισμού «Kosmar»-οκτώ πτήσεις εβδομαδιαίως με λιγότερους όμως επιβάτες από την «Sun Sail»-από τις οποίες θα γίνονται μόνον οι δύο από Λονδίνο και Μάντσεστερ, στις οποίες θα περιλαμβάνονται και οι τουρίστες από τα άλλα δύο τουριστικά πρακτορεία που συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται στην περιοχή από την Αγγλία, το «Sunvil» και το «Tapestry».
Η μείωση των δρομολογίων και η συγχώνευση άλλων είναι τέτοια, ώστε πλέον την επόμενη θερινή τουριστική περίοδο από την Αγγλία θα γίνονται προς Ν. Αγχίαλο μόλις δύο πτήσεις την εβδομάδα, από 11 πέρυσι…
Η είδηση επέφερε αναστάτωση στους ξενοδόχους του Νοτίου Πηλίου και στους τουριστικούς πράκτορες της περιοχής, καθώς ο «Sun Sail» έφερνε στη Ν. Αγχίαλο ένα «έιρμπας» 210 θέσεων κάθε Παρασκευή, ενώ διατηρούσε στολίσκο τουριστικών σκαφών στο Χόρτο και τη Μηλίνα με ναυταθλητικές εγκαταστάσεις (πλωτή μαρίνα)…
[...]
Επίσης παραμένει φέτος στη Ν. Αγχίαλο η μία πτήση από το Άμστερνταμ με Ολλανδούς, ενώ το θετικό είναι ότι σε διαπραγματεύσεις βρίσκεται βολιώτικο τουριστικό πρακτορείο με μεγάλο ρουμανικό, για μία πτήση την εβδομάδα από Βουκουρέστι με Ρουμάνους, οι οποίοι όμως θα προωθούνται μέσω Μιτζέλας στη Σκιάθο.
Παράγοντες της τοπικής ξενοδοχίας δήλωναν χθες ότι «η πολιτική μεγάλων τουριστικών οργανισμών του εξωτερικού είναι να αποχωρούν από ακριβές περιοχές, όπως θεωρούν την Ελλάδα και να κατευθύνονται σε περιοχές όπως η Τουρκία και η Αίγυπτος».

http://www.e-thessalia.gr/basebody.asp?FV1=94896&SearStr=%E1%E5%F1%EF%E4%F1%FC%EC%E9%EF
 
aakunz":37qoz96d said:
Έγώ πιστεύω ότι αυτό το αεροδρόμιο θα μπορούσε να φέρει την ανατροπή αν χρησιμοποιηθεί περιοσσότερο σαν πολιτικό. Βρίσκεται κοντά σε αυτοκινητόδρομο, πολύ κοντά στη Λάρισα και ΄θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τη Θεσσαλία με πολύ καλύτερο τρόπο απ' ότι το SKG με πτήσεις προς Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία. Το ότι παράλληλα στεγάζει Πτέρυγα Μάχης, είναι ανασταλτικός παράγοντας για την λήψη ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Θέλω να ελπίζω ότι το κράτος θα καταφέρει να το αναβαθμίσει και να δούμε επιτέλους ουσιαστική lo-co κίνηση στη χώρα μας.

(Από άλλο topic) Λόγω των πλεονεκτημάτων της θέσης του, έχει ενταχθεί σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα του INTERREG III (DEAR) μαζί με άλλα 5 -κυρίως στρατιωτικά- αεροδρόμια της Βόρειας Ευρώπης [Thanet (UK), Lahr, Parchim (Germany), Slupsk, Radom (Poland)]. Το πρόγραμμα αυτό, ενθαρρύνει τη χρήση υπαρχόντων αεροδρομίων, που βρίσκονται κοντά σε περιοχές με επιχειρηματικό ενδιαφέρον, και δεν διαθέτουν αεροδρόμιο. ;)
 
min varesete.... alla an to aerodromio:

a) itan idiotiko -me ta charges na metavalontai analoga-
b) ipirche kaliteros dromos kai pros athina kai pros thessaloniki -vlepe tempi kai dromos lamias mechri agio konstantino-

tote tha mporouse na eksipiretisi aneta me ligi organosi sigginoniaki -apo apopsi leoforion etc- thesaloniki kai athina.....

afou den tha apeichan parapano apo 2 ores max....


-den milao gia "blue chip" airlines-
 
αν δεν κανω λαθος ο αβραμο οταν ηταν ακομα τουριστας υπουργος δεν ειχε πει πως το εν λογω αεροδρομιο θα αρχισει να εξυπηρετει και πολιτικες πτησεις...και μαλιστα ειχε ναφερθει γενικοτερα για τον ελλαδικο χωρο για ryanair....κανω λαθος?
πατως σιγουρα ειναι ενα απο τα αεροδρομια που θα μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν (εφ οσον ειχαν ιδοτικο management..) καποια αλλα σε καλο μερος ειναι
ο αραξος και το lgax....(Thessaloniki Airport Philippos the king of...Macedonia... :D :D :D )
 
Γνωρίζει κανείς τα έργα πως πάνε?? 'Εχει περάσει 1 χρόνος απο όταν υποτίθεται οτι εγκαταστάθηκε ο εργολάβος...Ρωτάω γιατί σε άρθρο περί τουριστικής επένδυσης στο Βόλο, αναφέρθηκε ότι γίνονται προσπάθειες για πτήσεις όλο το χρόνο προς Γερμανία και Ην.Βασίλειο (Ryanair?)
 
Βάσει προγράμματος το νέο κτίριο αεροσταθμού θα ολοκληρωθεί τέλος 2008.
 
Προσπαθώ να βρω κάποια αναφορά που έγινε στον τοπικό τύπο για να κάνω link αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω το άρθρο στο site της εφημερίδας. Τελοσπάντων το άρθρο έλεγε ότι όλα κυλούν ομαλά και βάσει χρονοδιαγράμματος. Μάλιστα σε άλλο άρθρο είχε αναφερθεί και η άφιξη πολλών αεροσκαφών την ημέρα του champions league?!.
 
NIKITAS":1kntty11 said:
Μάλιστα σε άλλο άρθρο είχε αναφερθεί και η άφιξη πολλών αεροσκαφών την ημέρα του champions league?!.
...στη συντριπτική τους πλειοψηφία bizjets!
 
Ενδιαφέρον απο Αir Berlin

«Η αεροπορική εταιρεία Air Berlin δείχνει μια έντονη κινητικότητα και ενδιαφέρον για να συνδέσει το αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου με τη Νυρεμβέργη με τακτικές πτήσεις για το 2008...
Όλο το άρθρο Εδώ
 
Top