Easyjet

Oικονομικά αποτελέσματα

Ξεπέρασαν τις προσδοκίες τα οικονομικά αποτελέσματα της easyJet
Παρασκευή, 5 Μαΐου 2006


Τις προσδοκίες της easyJet PLC ξεπέρασαν τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας για τους 6 μήνες έως και 31 Μαρτίου 2006. Συγκεκριμένα, οι απώλειες προ φορολογίας είναι £40 εκατομμύρια, ενώ η μείωση δαπανών συνεχίστηκε, καθώς τα κόστη ανά θέση εκτός από τα καύσιμα είναι κάτω από 6,2% ή £1,84 ανά κάθισμα από £29,59 σε £27,75. Τα συνολικά έσοδα ανά θέση αυξήθηκαν κατά 0,8%, παρά την επίδραση του Πάσχα που εμπίπτει στον πρώτο ήμισυ του 2005 και το δεύτερο ήμισυ του 2006.

Τα επιπρόσθετα έσοδα (από ξενοδοχεία, πωλήσεις κατά την διάρκεια της πτήσης κτλ.) βελτιώθηκαν σημαντικά, κατά 31% ή £0,76 ανά κάθισμα. Mεταφέρθηκαν 14,9 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο 10,1%. Επίσης, κατεγράφη ισχυρός ισολογισμός με τα μετρητά να αυξάνονται από £59 εκατ. σε £726 εκατ. Ακόμη, 28 νέες διαδρομές και 4 νέοι προορισμοί άρχισαν τη νέα περίοδο, με 8 περαιτέρω νέες πόλεις που αναγγέλθηκαν για το καλοκαίρι του 2006. Συνεχής ισχυρή λειτουργική απόδοση με το 80% των πτήσεων να φθάνουν μέσα σε 15 λεπτά από τη σχεδιασμένη ώρα άφιξης και το 96% να φθάνει μέσα σε μια ώρα.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο διευθύνων σύμβουλος της easyJet, κ. Andy Harrison ανέφερε τα ακόλουθα: "Η ανάπτυξη της easyJet συνεχίζεται αδιάπτωτα και βασίζεται στην μοναδική και σπουδαία προσφορά που παρέχουμε στους πελάτες μας, που συνδυάζει χαμηλές τιμές, κεντρικά αεροδρόμια και φροντίδα για τους πελάτες μας. Αυξήσαμε τα έσοδα μας κατά 14% στο πρώτο μισό του χρόνου, προωθώντας 28 νέους προορισμούς και εγκαινιάζοντας τις υπηρεσίες μας στην καινούργια βάση μας στο Μιλάνο Malpensa. Είμαστε αισιόδοξοι από την απόδοση μας στο πρώτο μισό του φορολογικού έτους, η οποία ξεπερνά ελαφρώς τις προσδοκίες μας από την ανακοίνωση που είχαμε εκδόσει το Φεβρουάριο. Η επιτυχημένη βελτίωση της μείωσης δαπανών και η αύξηση των εσόδων, ειδικά τα επιπρόσθετα μας έσοδα, έχουν αντισταθμίσει κατά ένα μεγάλο μέρος την ιδιαίτερη αύξηση στις τιμές καυσίμων και την επίδραση του Πάσχα, που κινείται από το πρώτο μισό του 2005 προς το δεύτερο μισό του 2006. Η απροσδόκητη απόδοση του πρώτου μισού του φορολογικού έτους και ένα καλό Πάσχα θέτουν τις βάσεις για ένα βελτιωμένο πλήρη φορολογικό έτος. Γνωρίζουμε ότι έχουμε ένα μεγάλο καλοκαίρι μπροστά μας, ότι η τιμή του πετρελαίου παραμένει ένας κίνδυνος, και συνεχίζουμε να λειτουργούμε σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Παρ` όλες αυτές τις αβεβαιότητες, περιμένουμε έσοδα για το υπόλοιπο του χρόνου ανά επιβάτη ανά θέση, έτσι ώστε να συμφωνήσουμε ευρέως με τα έσοδα του 2005. Επίσης περιμένουμε μία αύξηση των επιπρόσθετων εσόδων περίπου 20% ανά θέση για το υπόλοιπο του χρόνου. Η συνεχής διαχείριση των δαπανών μας πρέπει να μας οδηγήσει σε μια πτώση περίπου 5% ανά θέση, χωρίς να υπολογίζουμε τα καύσιμα. Υποθέτουμε ότι η τιμή των αεριωθούμενων καυσίμων θα μείνει γύρω από τα τρέχοντα επίπεδα και διατηρούμε μια ουδέτερη άποψη σχετικά με τις συναλλαγματικές ισοτιμίες. Συνολικά, αναμένουμε τώρα το κέρδος προ φόρου να αυξηθεί από δέκα έως δεκαπέντε τοις εκατό έναντι του 2005".

Βίκυ Καραντζαβέλου - Παρασκευή, 5 Μαΐου 2006
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Χωρίς να θέλω να γίνομαι κακός...

ο διευθύνων σύμβουλος της easyJet, κ. Andy Harrison ανέφερε τα ακόλουθα: "Η ανάπτυξη της easyJet συνεχίζεται αδιάπτωτα και βασίζεται στην μοναδική και σπουδαία προσφορά που παρέχουμε στους πελάτες μας, που συνδυάζει χαμηλές τιμές...

... όπως π.χ. οι τιμές στο Αθήνα-Λονδίνο που τους τελευταίους μήνες όσες φορές έχω κοιτάξει, η easyJet είναι ακριβότερη από την British και την Ολυμπιακή :shock:

κεντρικά αεροδρόμια

... London Lewton, London Gatwick είναι πολύ κεντρικά αεροδρόμια :D
Μα τα θέλει και τα λέει;
Αφού η easyJet (όπως και οι περισσότερες "Low Cost") όλοι ξέρουμε ότι πετάει κυρίως σε περιφερειακά αεροδρόμια διότι της κοστίζει λιγότερο.

και φροντίδα για τους πελάτες μας.

No comment.
 
ariadgr":1bql9xwq said:
κεντρικά αεροδρόμια

... London Lewton, London Gatwick είναι πολύ κεντρικά αεροδρόμια :D
Μα τα θέλει και τα λέει;
Αφού η easyJet (όπως και οι περισσότερες "Low Cost") όλοι ξέρουμε ότι πετάει κυρίως σε περιφερειακά αεροδρόμια διότι της κοστίζει λιγότερο.

και φροντίδα για τους πελάτες μας.

No comment.

το luton ειναι οντως περιφεριακο..αλλα με κινηση που αγγιζει τα 10 εκ επιβατες το χρονο...οσο για το gatwick...ειναι κεντρικοτατο!!! το χρησιμοποιουν ολες οι <<σοβαρες>> εταιριες. μια πολη πως το λονδινο δεν γινεται να εχει μονο ενα κεντρικο αεροδρομθιο. και κατι ακομα....η easy πεταει μονο σε κεντρικα αεροδρομια με εξαιρεση το luton...πριν κακλογησουμε κατι καλο ειναι να τσεκαρουμε. ισως την μπερδευεις με την ryanair....

οσο για το service....καλως κανουν και ειναι περηφανοι...ακρως φιλικο πληρωμα πτησεις μονιμως στην ωρα τους και καφεδες και σαντουιτσ στο αεροπλανο σε ακρως λογικες τιμες.




η easyhotel υπεγραψε συμφωνια με εταιρια του dubai για να επεκταθει στις χωρες της μεσης ανατολης....οποτε δεν θα μου φανει παραλογο η easyjet να αρχισει να πεταει προς τα εκει.....συνντομα...
 
@no frills:

Ξεκίνησα λέγοντας "Χωρίς να θέλω να γίνομαι κακός...".

Με την πολιτική της easyJet έχω εκνευριστεί τον τελευταίο καιρό για τον πρώτο λόγο που ανέφερα στο μήνυμά μου.
Ότι δηλαδή οι τιμές στο Αθήνα-Λονδίνο που τους τελευταίους μήνες όσες φορές έχω κοιτάξει, η easyJet είναι ακριβότερη από την British και την Ολυμπιακή.

Ας κάνει ότι θέλει με τις τιμές της, αλλά τότε να σταματήσει να το παίζει low cost.

Το θεωρώ απαράδεκτο να προσφέρει τέτοιες τιμές, όταν αυτές δε συμπεριλαμβάνουν ούτε φαγητό, ούτε αναψυκτικά, ούτε In Flight Entertainment.

Όσο για τη "φροντίδα στους πελάτες", παρότι έγραψα "No comment", από εκπομπές που έχω παρακολουθήσει -documentaries για αεροπορικές εταιρείες, όπως το "Dispatches - Ryanair: caught napping" που είχα ανεβάσει παλιότερα- (και όχι από προσωπική εμπειρία, γι'αυτό και δεν το ανέφερα), όταν κάτι πάει στραβά (π.χ. καθυστέρηση, να συμβεί κάτι στον επιβάτει και να καθυστερήσει λίγα λεπτά να φτάσει στο αεροδρόμιο κλπ.), η easyJet δεν τα πάει καλά στην εξυπηρέτηση και τις περισσότερες φορές προσπαθούν να αποφύγουν να εξυπηρετήσουν τον επιβάτη (π.χ. διαμονή σε ξενοδοχείο, πτήση με άλλη εταιρεία κλπ.)
 
Ειρήνη φίλοι μου!! Και οι δύο έχετε δίκιο!!

Πρώτα από όλα εσύ ariadgr. Βεβαιότατα, και το έχω επισημάνει πολλές φορές, είναι απαράδεκτο μιάς τέτοιας μορφής εταιρία να έχει ναύλους ακριβότερους από ΟΑ και ΒΑ. Είπαμε η ύπαρξη των LOCO βασίζεται στους χαμηλούς ναύλους, αλλιώς ΔΕΝ θα υπήρχαν. Η easyjet είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ σε αυτό τον τομέα αλλά στην Ελλάδα βρίσκει και κάνει.Έχτισε το όνομά της βασιζόμενη στα φτηνά εισιτήρια και τώρα πουλάει όσο θέλει, με άλλα λόγια παραπληροφορεί υποστηρίζοντας ότι πουλάει φτηνά ενώ αρκετές φορές οι τιμές της είναι ακριβότερες από official εταιρίες.

Από την άλλη μεριά και ο φίλος no frills έχει τα δίκια του γιατί όντως η easy πετάει σε κεντρικά αεροδρόμια , όντως δεν έχει καθυστερίσεις και όντως το πλήρωμα είναι φιλικό αλλά αν πάει κάτι στραβά (καθυστέρηση. αλλαγή ώρας πτήσης) τα πράγματα γίνονται τραγικά. Αυτό το λέω από προσωπική πείρα μιάς και προσπαθώ εδώ και 1 βδομάδα να ακυρώσω ενα booking και δεν βρίσκω άκρη!!
 
Μία προσωπική εμπειρία

Να προσθέσω και εγώ στα παραπάνω μία προσωπική μου εμπειρία.

Το Πάσχα έκανα το δρομολόγιο Αθήνα - Μιλάνο - Μάλαγα - Μιλάνο - Αθήνα. Όλα με easyjet.

Στη διαδρομή Μάλαγα - Μιλάνο είχε αλλάξει η ώρα αναχώρησης (πενήντα λεπτά πιο πριν αναχώρησε το αεροπλάνο - αλλαγή ώρας δρομολογίων) και δε με ενημέρωσε κανείς. Ευτυχώς είχα φτάσει τυχαία στο αεροδρόμιο πιο πριν και πρόλαβα την πτήση...

Όταν πήγα να παραπονεθώ στο desk της EasyJet μου είπαν ότι με είχαν ενημερώσει μέσω email, το οποίο όμως δεν παρέλαβα ποτέ !!!!!!!!!! Ακόμα και σε αυτή τη περίπτωση ήμουν υποχρεωμένος να έχω δει τα email μου ενώ βρίσκομαι στο εξωτερικό ! Απαράδεκτοι ! Αφού πρόλαβα βέβαια τη πτήση όλα καλά...
 
μετα απο την παρακατω ανακοινωση συμπεραινω πως η easy ετοιμαζεται να ενεργο[ποιησει πολυ πιο δραστικα τα last minute tickets....
παντως εμενα η ιδεα μου αρεσει...και δεν νομιζω να την εχει καμια αλλη εταιρια απο αυτες που αυτοαποκαλουνται<<σοβαρες>>.....

http://www.which.co.uk/news/travelandle ... 51702.html
 
no frills":3vl4wa4w said:
η easyhotel υπεγραψε συμφωνια με εταιρια του dubai για να επεκταθει στις χωρες της μεσης ανατολης....οποτε δεν θα μου φανει παραλογο η easyjet να αρχισει να πεταει προς τα εκει.....συνντομα...


τελικα μαλλον επεσα μεσα....http://www.iht.com/articles/2006/05/22/ ... xshake.php
 
Το νέο προιόν της easy.

"We are now offering the opportunity tο enjoy first choice of seats - regardless of the time you check in. Speedy boarding costs just £5 per person per flight, and is exclusively available for a limited trial period on selected routes.
Please note that if you'd like to take advantage of this great new
service, all passengers included on your booking must use speedy
boarding."
 
Top