Egnatia Aviation

Re: Λειτουργία σχολής πιλότων στο αεροδρόμιο της Καβάλας

SARIDAKIS VASILIS":2g9tgpsp said:
Σε λειτουργία τίθεται από τις αρχές Ιουνίου η ιδιωτική σχολή πιλότων στο αεροδρόμιο `Μέγας Αλέξανδρος` της Καβάλας, που σύμφωνα με τον αερολιμενάρχη Καβάλας, κ. Μιλτιάδη Παπαμιλτιάδη, θεωρείται πρότυπη στο είδος της.

Η σχολή θα αναπτυχθεί στον παλιό αεροσταθμό που βρίσκεται ήδη σε φάση πλήρους ανακαίνισης

Ο παλιός αεροσταθμος σε χθεσινή φωτογραφία αλλά δεν βλέπω καμία φάση πλήρους η μερικής ανακαίνισης :rolleyes:

https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=7363
Ωστόσο, πρόσθεσε ότι "υπάρχουν αρκετές γραφειοκρατικές διαδικασίες"
Πάλι εδώ κολλήσαμε?

Φίλε Βασίλη άρχισαν και οι εξωτερικές αλλαγές. Οσο για τις γραφειοκρατικές διαδικασίες μη ψάχνεις. Αν δεν μας βοηθούσε τόσο η διεύθυνση του αερολιμένα θα είχαμε ήδη πάει σε άλλη χώρα! Πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι αυτής της χώρας έχουν ένα hobby - βρίσκουν τρόπους να καθυστερούν τους άλλους, ειδικά τους ιδιώτες. Οχι μόνο μου έχουν υπενθυμήσει με πολλά παραδείγματα γιατί έφυγα από την χώρα πρίν από 20 χρόνια αλλά και γιατί δεν έρχεται κανένας να επενδύσει στην Ελλάδα.

Έλα να μας δείς στο αεροδρόμιο να τα πούμε. Τις επόμενες 10 μέρες θα είμαστε στη Βρεττανία για δουλιά και για να κατεβάσουμε ένα DA-40.

Τα λέμε,

Γιώργος :)
 
Χαιρετε!

Μια αδιάκριτη ερώτηση...αλλά απο ενδιαφέρον....και με την ελπίδα να πάνε όλα καλά!

Από μαθητές πως τα πάτε; Υπάρχει ενδιαφέρον; Εσωτερικό ή εξωτερικό;
 
Η σχολή φτιάχνεται με καθαρά Αγγλικά/δυτικο-Ευρωπαϊκά πρότυπα και έχει διαφημηστεί στο εξωτερικό. (London Airshow, Flyer show etc). Έτσι ξεκινάμε με τρείς μαθητές απο την Βρεττανία και ένα απο την Πολωνία - όλοι 0 -ATPL.

Περιμένουμε ακόμα μια αίτηση για ATPL και δύο για IR - όλοι απο το εξωτερικό επίσης. Οι Έλληνες είναι πολύ δύσπιστοι με όλα όσα έχουν γείνει στο χώρο αυτό στο παρελθόν. Ελπίζουμε να μας αξιολογίσουν καλύτερα στο μέλλον ούτως ώστε να μην τραβάμε εμείς ξένους στην Ελλάδα και οι δικοί μας να φεύγουν όλοι στο εξωτερικό!

Μακάρι να ανοίξουν και άλλες σχολές με στόχο την ξένη αγορά. Θα βοηθήσουν πολύ την Γενική Αεροπορία στη Ελλάδα (μονοθεσία, κανονισμοί, καύσιμο, ώρες λειτουργίας αερολιμένων κτλ) και φυσικά και εμάς.

Τα λέμε
 
Παιδια κι εγώ ενδιαφέρομαι για την Εγνατία αλλά ένα πράγμα με χαλάει. Δεν είναι θέμα δυσπιστίας αλλά της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας. Προσωπικά απευθύνθηκα σε όλες τις ελληνικές σχολές αρχίζοντας από την Ολυμπιακή και τα πράγματα είναι από το κακό στο χειρότερο.

Συνοπτικά θα σας πω τα κάτωθι για τις ελληνικές σχολές: Δε θα πω ακριβώς ποιες είναι οι σχολές και τι μου είπαν αλλά ο νοών νοείτω.

Η μία είναι ακριβή χωρίς υποδομές και αεροπλάνα,κυνηγάει τους πελάτες "με το τουφέκι", και αυτά που προσφέρει δεν πείθουν καθόλου...
Η άλλη σχολή κάνει προσπάθεια αλλά με λιγοστό προσωπικό να δούμε ποιον θα πρωτοπρολάβουν στο τέλος.
Άλλη πάλι σχολή είναι σε δυσλειτουργικό αεροδρόμιο και προσπαθεί κι αυτή.
Δε θα σχολιάσω για την Ολυμπιακή είναι περιττό....

Τώρα ανοίγει η Εγνατία. Πολλά υποσχόμενη προσπάθεια, αλλά μέχρι να υλοποιηθεί και να μπουν όλα στη σειρά τι γίνεται??? Σε καμία χώρα, ούτε καν στην Νότιο Αφρική δεν είναι όλες οι σχολές προβληματικές. Στο χάος της Ελλάδας που να εμπιστευτείς ότι όλα με την Εγνατία θα πάνε καλά και δε θα είναι μία από τα ίδια...

Επίσης έχω τις παρακάτω παρατηρήσεις/ερωτήσεις:

1)Πουθενά δεν αναγράφεται ο αριθμός των αεροσκαφών που θα έχει.
2)Τελικά το πρόγραμμά της ΕΓΝΑΤΙΑΣ θα είναι intergrated ή modular?
3)Εκτός από έναν head of training που έχει ανακοινωθεί στο website ποιοι θα είναι και πόσοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτές εδάφους και αέρος? Θα φτάνουν οι εκπαιδευτές και τα αεροπλάνα για να εκπονηθεί η εκπαίδευση στο χρόνο που προβλέπεται από τη σχόλη (12-13μήνες).
4)Ποιο είναι το πλάνο της ΕΓΝΑΤΙΑΣ για την αποκατάσταση των τυχόν αποφοίτων. Μεγάλος αριθμός των σχολών της Ευρώπης έχουν ένα Job pool/forum για τους αποφοίτους τους (έστω κι αν στις περιπτώσεις είναι απλά για να υπάρχει και να τραβάει πελάτες).

Θα με ενδιέφερε να μου απαντήσετε μέσω του φόρουμ για την σχολή γιατί ειλικρινά θα με ενδιέφερε να ξεκινήσω. Είμαι στο μεταξύ να ακολουθήσω ένα Intergrated course γνωστής σχολής του εξωτερικού που είναι Θυγατρική ενός μιας αεροπορικής εταιρείας κολοσσού στην Ευρώπη και της νεοσύστατης Εγνατίας.

Η μεν σχολή του εξωτερικού είναι πιο ακριβή κατά σχεδόν 15000 Ευρώ από την Εγνατία.
Αυτό βγαίνει ως εξής: Η Εγνατία κοστίζει 51543,66 Ευρω με διαμονή και χωρίς MCC course. Αν προσθέσουμε και ένα MCC σε full flight simulator ανάλογο της σχολής του εξωτερικού 5000-6000 Ευρώ + διαμονή ένα μήνα στο εξωτερικό έχουμε ένα σύνολο περίπου 59000 (58543) Ευρώ. Από την άλλη η σχολή του εξωτερικού ζητάει 74000 (73.496) με πλήρη διαμονή,εξετάσεις,MCC κλπ αλλά με λιγότερες ώρες πτήσεις (200) λόγω intergrated.Όμως το γερό "χαρτί" είναι το αυστηρό χρονοδιάγραμμα η εγγύηση και αξιοπιστία της αεροπορικής εταιρείας και οι έμπειροι εκπαιδευτές της που είναι όλοι από αερογραμμές.

Ειλικρινά θέλω πάρα πολύ να μείνω στη χώρα μου και όχι να ξεπατριστώ στο εξωτερικό και να ξοδέψω πολύ πολύ περισσότερα χρήματα αλλά φοβάμαι, όπως φαντάζομαι και πολλοί άλλοι σαν εμένα, μήπως και η Εγνατία, παρά το καλό ξεκίνημα και τις καλές προθέσεις, έχει στην πορεία προβλήματα και στο τέλος για να πάρω το πτυχίο θα χάσω πολύ χρόνο και χρήματα με το να αλλάξω στα μισά σχολή κλπ. Καθώς και επίσης με τραβάει πιο πολύ το intergrated course αφού φαίνεται να έχει μεγαλύτερη αναγνώριση.

Θα ήθελα να μου απαντήσετε σε όλα αυτά ώστε να με βοηθήσετε στην απόφασή μου. Επίσης θα ήθελα να πείτε ποια είναι τα τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κανείς αν εκπαιδευτεί στην Ελλάδα.

Ray

[/b]
 
Eπίσης δύο παρατηρήσεις προς τον PILOT 777 καλοπροαίρετες.

Ο πιλότος της British airways με τις 11500 ώρες στο 747 γιατί να αφήσει την British Airways για να πάει στην Εγνατία??? Συγνώμη που γίνομαι δύσπιστος αλλά ακούγεται περίεργο.

Επίσης κάτι άλλο. Θα δημιουργούσε καλύτερη εικόνα αν δεν κρίναμε το OXFORD AVIATION. Μπορει να έχει πολλά στραβά, αλλά δεν μπορεί μια σχολή που δεν έχει ανοίξει ακόμη, τα στελέχη ή ο περίγυρός της να κρίνει αρνητικά έναν από τους παλαιότερους εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην Ευρώπη.

Δεν δείχνει ωραίο.

Περιμένω απάντηση στα ερωτήματά μου στο προηγολυμενο μήνυμα.
 
File Panagioti (Ray)

Perimene ligo kai tha apantithei to proto sou post - ehoume ligi douleia afti tin stigmi opos xereis kai eimaste UK. Eheis kanei merikes kales erotiseis - tin apantisi ton opion esi toulahiston tin gnorizeis - alla mas dienei tin efkairia na enimerosoume kai allous.

Shetika me tin OXFORD, kanenas apo tin Egnatia Aviation den ehei kanei kritiki gia tin sholi, kai oute tha kanoume pote. Oles oi sholes anaferontai apo mathites kai ginetai panta sigkrisi paketon, timon kai stolou. Emeis ftiahnoume mia diethni sholi, sta protipa kirios tis OXFORD, me edra tin Ellada.

Kai kati allo simantiko - den iparhei 'perigiros' tin Egnatia Aviation kai oute tha iparxi pote. Min akous kanena gia otidipote shetika me tin sholi ektos apo tous diefthintes kai ton HoT - ta tilefona ta eheis. Mila ston Dimitri opos kaneis apo arhes Apriliou.

Nasai kala kai kali tihi opou kai na ekpaideutis telika.
 
Αγαπητε George

Πολύ καλά κατάλαβες ποιος είμαι. Δεν το έκρυψα ούτε μία στιγμή ποιος έιμαι. Είναι όμως λίγο άκομψο να δείχνεις ότι ξέρεις σε ποιον μιλάς με υπονοούμενα. Είμαι εκείνος που συναντήθηκα με τον ευγενέστατο συνεργάτη σου (Δ.Λυμπεράκη) στο Ελ.Βενιζέλος και δεν κρύβομαι όπως μπορεί να υποθέτεις.

Δεν αναφέρθηκα σε εσένα ούτε στα στελέχη της Egnatia. Ήταν 100% ξεκάθαρο ότι απαντησα στον χρήστη του forum με nick PILOT777 ο οποίος υπονόησε στο πρώτο μήνυμα στο forum αυτό ότι το Oxford δεν είναι όσο καλό όσο δείχνει, καθώς και ότι θα έχετε flight instructor με 11000 ώρες σε 747.

Όσον αφορά τον "περίγυρο", αναφέρομαι σε όσους δηλώνουν φίλοι και συνεργάτες της σχολής στα forums όπως αυτό εδώ και δεν είναι ο ένας από τους Ζωγραφάκη-Λυμπεράκη (βλ πάλι nickname PILOT777).

Όσον αφορά τις ερωτήσεις σε πληροφορώ ότι δεν ξέρω τίποτα εκτός από head of training που δημοσιεύσατε στο site σας. Όλα τα άλλα μπορεί εύκολα να υποθέσει κανείς ότι είναι marketing.

Τέλος θα ήθελα να σε ενημερώσω μέσω του forum ότι επειδή η κατάσταση στην Ελλάδα δεν είναι και η ιδανική, και το λέω ως επίδοξος πελάτης. Μπορεί εσείς να γνωρίζετε το γραφεικρατικό χάος της χώρας αυτής αλλά εγώ έχω την τύχη ή ατυχία να έχω ακούσει τέρατα και σημεία για κάποια σχολή/ες (με πρώτη την Ολυμπιακή). Γι αυτό δυστυχώς υπάρχει αυτή η δυσπιστία.

Επιπροσθέτως ήθελα να ενημερώσω ότι πρόσφατα πήρα τελικά την απόφασή μου (μια βδομάδα μετά το τηλεφώνημα προς τον Δημήτρη) η οποία είναι μεταξύ Egnatia (για την οποία μέχρι τώρα δεν ακούγεται κάτι στραβό) και σχολής του εξωτερικού που ευχαρίστως να σου την πώ από τηλεφώνου.

Αν φάνηκε ότι πήγα να δυσφημίσω τη σχολή είναι απλώς παρεξήγηση, απλά πριν κάνω το βήμα ,που όπως και οι ίδιοι παραδέχεστε παραπάνω στο forum αυτό, δεν κάνει κανένας Έλληνας θα ήθελα να δω τι συμβαίνει με τη σχολή και σε ποιο στάδιο βρίσκεται 35 μέρες πριν την έναρξη γιατί όλα αυτά που έιπαμε με το Δημήτρη, απλώς τα είπαμε. Και δυστυχώς στην Ελλάδα αποδεικνύεται ότι δεν μπορεί να βασίζεσαι σε λόγια αφού η ίδια η Ολυμπιακή είναι καλή στα λόγια αλλά στην πραγματικότητα έχει μια σειρά intergrated που τους ταλαιπωρεί εδώ και σχεδόν 3 χρόνια. Επίσης αν πας τώρα και ρωτήσεις στην σχολή της Ολυμπιακής θα σου πουν ότι αγοράζουν καινούρια αεροπλάνα και ότι εγγυώνται με το όνομα τους κλπ κλπ

Και πες μου εσύ όταν στη χώρα που ζεις βλέπεις και ακούς τέτοια πράγματα από δημοσίους υπαλλήλους της Ολυμπιακής που δεν έχουν τίποτα να κερδίσουν ή να χάσουν αφού ο μισθός "τρέχει", πως να πιστέψεις οποιονδήποτε επιχειρηματία αν δεν το δεις γραπτώς, δημοσίως και από 1000 πλευρές επιβεβαιωμένο???

Οι προθέσεις μου παραμένουν 100% φιλικές και καλές και στα πλαίσια της έρευνας αγοράς που τελικά είναι η δύναμη του επίδοξου πελάτη που πραγματικά ενδιαφέρεται να εγγραφεί και δεν ρωτάει για να "περάσει η ώρα στα forum.

Συγνώμη για όποια παρεξήγηση και ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.

Ray[/u]
 
Re: EGNATIA AVIATION (FLIGHT TRAINING ME UK PRODIAGRAFES)

pilot777":39m9w2lc said:
KALHSPERA SE OLOUS!!!

chief instructror ena atomopou exei epitelesei captain se 747s gia thn british airways opou ki egw ergazomai. 11500 logged flight hours pisteuw oti einai enough empeiria e?
kostos: 29950 loires agglias (endeiktika) kai sumperilamvanei ola ta manuals kai stegash . integrated programme me classroom kai library facilities. kati san thn pasignwsth alla oxi kalh oxfordh pou polloi timoun.


filika vaggelhs :D

Το κείμενο αυτούσιο από τον PILOT777 ο οποίος αναφέρει περί intergrated,κυβερνήτη από British Airways και κρίνει την Oxford.

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων από το συγκεκριμένο κείμενο προήλθαν οι απορίες μου. Ο λόγος που το ψάνχω είναι ότι ενδιαφέρομαι σοβαρά.

Ray
 
Panagioti, na se kala kai xero giati to kaneis. Oloi prepei na psaxoun tin kaliteri lisi gia to mellon tous. To oti tha ipirhe dispistia stin Ellada to xerame kai to theoroume dikailogimeno. Theloume omos na pistevoume oti o tropos pou stinenetai i sholi, o programmatismos, ta protipa kai i filosofia tis tha kanoun ti diafora. Opos sou eipe kai o Dimitris, to hronodiagramma pou valame ton perasmeno Noembrio paramenei, kai para tis opoies diskolies me grafiokratikes diadikasies vriskoume sto dromo mas tis xepername.

Per'epiptontos, den iparhei tipota diafimistiko entipo (+ web) tis etairias sta Ellinika, apla apeidi den xehorizoume ethnikotites, glosses, thriskies ktl. Leme ta idia pragmata se olous, to kostos einai to idio gia olous tous mathites kai oloi tha ehoun tin idia metahirisi. Oi glossa leitourgias kai ekpaiduesis einai (strictly) ta Agglika.

Einai endiktiko oti oi protoi mathites pou graftikan ainai oloi xenoi - oi Ellines tha erthoun argotera.

Oson afora ton PILOT777, ego den mporo na apantiso anti gia afton. Exefrase tis dikes tou apopseis opos oi perissoteroi sta forums kai an thelei tha apantisei o idios.

Tha eimaste Ellada tin Pempti - filaxe ligo kalo kairo giati edo mas exei ga****.

Giorgos
 
Αγαπητέ Γιώργο

Ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου. Θα ήθελα μόνο να σου εφιστήσω την προσοχή όσον αφορά ανθρώπους που μιλάνε εκ μέρους της σχολής χωρίς τελικά να είναι. Μπορεί να δημιουργηθούν έυκολα παρεξηγήσεις από κάποιον κακοπροαίρετο εις βάρος της εταρείας σας, ειδικά όταν αυτός που λέει το οτιδήποτε δίνει κινητό τηλέφωνο και e-mail και δηλώνει ότι παρέχει πληροφορίες για τη σχολή.

Ελπίζω να είμαι από τους πρώτους Έλληνες μαθητές σας (αν όχι ο πρώτος) αν τελικά φανεί και στη συνέχεια και στις παρακάτω παραμέτρους η δυνατότητα να διατηρηθεί η ως τώρα απόλυτη αξιοπιστία σας:

-τήρηση χρονοδιαγραμμάτων σπουδών,επαγγελματισμός (airline οriented σπουδές),επάρκεια καθηγητών/αεροσκαφών.

Αυτές οι παράμετροι δεν είναι τίποτα παραπάνω από αυτά που ικανοποιούν σε ένα καλό βαθμό οι μεγάλες σχολές του εξωτερικού και ουσιαστικά οι παράμετροι που τις έκαναν "μεγάλες".

Κατά τα άλλα εγώ βλέπω μία καλή προσπάθεια, και πραγματικά εξεπλάγην θετικά βλέποντας ότι πλησιάζοντας στην ημερομηνία των εγκαινίων σας ακόμη τηρείτε αυτά που λέγατε από την αρχή.

Με φιλικούς χαιρετισμούς και καλό ξεκίνημα.

Άντε μπας και γίνει και τίποτα καλό σ'αυτή τη χώρα...

Ray
 
Top