COMPUTERISE
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 01/09/2005
- Μηνύματα
- 800
- Likes
- 0
Eπειδή πολλά γράφονται σχετικά με την αναγκαιότητα ύπαρξης ενός δεύτερου αεροδρομίου στην ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας θα ήθελα να σημειώσω ότι κατά την ταπεινή μου γνώμη η μόνη ρεαλιστική λύση είναι να μειωθεί το κόστος του υπάρχοντος αεροδρομίου.
Συμφωνώ απόλυτα ότι αν μειωθούν τα τέλη του Βενιζέλος, θα αυξηθεί η κίνηση αλλά ποτέ δεν θα φτάσει στα επίπεδα ενος Λονδίνου μιας Μόσχας ή μιας Ρώμης. Ο λόγος είναι απλούστατος, η Αθήνα δεν έχει ούτε μπορεί να έχει στο μέλλον την κίνηση (τουριστική,επαγγελματική,συνεδριακή) ή τον πληθυσμό μιάς πόλης που διαθέτει 2 ή 3 αεροδρόμια.
Ας υποθέσουμε λοιπόν οτι η Τανάγρα π.χ γίνετε και πολιτικό αεροδρόμιο, πια κίνηση νομίζετε ότι θα είχε? Αντε να είχε το καλοκαίρι 10-15 πτήσεις την μέρα και τον χειμώνα 4-5, σιγά τα αυγά!!Ο κυρίως όγκος των charters όπως όλοι ξέρουμε πηγαίνει στα νησιά. Ή μήπως νομίζετε ότι ο Στέλιος θα έκανε ποτέ την Αθήνα hub?? Τι κέρδος θα είχε λοιπόν η Τανάγρα από αυτή την ιστορία? Ποιός κάνει σήμερα επενδύσεις με τέτοιο ρίσκο?
Ίσως φανεί σκληρό αυτό που θα πω αλλά με τα χάλια και την ακρίβεια που έχει η Αθήνα δεν νομίζω να δικαιολογεί παραπάνω από μια τουριστική επίσκεψη κι αυτή λόγω αρχαίων και μόνο.
Ας μην παραμυθιαζόμαστε λοιπόν και ας καταλάβουμε ότι το αεροδρόμιο που έχουμε είναι υπεραρκετό και ότι αυτό που πρέπει να γίνει είναι να μειωθεί το κόστος του για να αυξηθεί κάπως η κίνηση. Αν είναι να γίνουν επενδύσεις, αυτές πρέπει να γίνουν στα αεροδρόμια των νησιών μας εκεί που πραγματικά έχουμε ελπίδες αύξησης της κίνησης , εκεί που τα λεφτά θα πιάσουν τόπο.
Συμφωνώ απόλυτα ότι αν μειωθούν τα τέλη του Βενιζέλος, θα αυξηθεί η κίνηση αλλά ποτέ δεν θα φτάσει στα επίπεδα ενος Λονδίνου μιας Μόσχας ή μιας Ρώμης. Ο λόγος είναι απλούστατος, η Αθήνα δεν έχει ούτε μπορεί να έχει στο μέλλον την κίνηση (τουριστική,επαγγελματική,συνεδριακή) ή τον πληθυσμό μιάς πόλης που διαθέτει 2 ή 3 αεροδρόμια.
Ας υποθέσουμε λοιπόν οτι η Τανάγρα π.χ γίνετε και πολιτικό αεροδρόμιο, πια κίνηση νομίζετε ότι θα είχε? Αντε να είχε το καλοκαίρι 10-15 πτήσεις την μέρα και τον χειμώνα 4-5, σιγά τα αυγά!!Ο κυρίως όγκος των charters όπως όλοι ξέρουμε πηγαίνει στα νησιά. Ή μήπως νομίζετε ότι ο Στέλιος θα έκανε ποτέ την Αθήνα hub?? Τι κέρδος θα είχε λοιπόν η Τανάγρα από αυτή την ιστορία? Ποιός κάνει σήμερα επενδύσεις με τέτοιο ρίσκο?
Ίσως φανεί σκληρό αυτό που θα πω αλλά με τα χάλια και την ακρίβεια που έχει η Αθήνα δεν νομίζω να δικαιολογεί παραπάνω από μια τουριστική επίσκεψη κι αυτή λόγω αρχαίων και μόνο.
Ας μην παραμυθιαζόμαστε λοιπόν και ας καταλάβουμε ότι το αεροδρόμιο που έχουμε είναι υπεραρκετό και ότι αυτό που πρέπει να γίνει είναι να μειωθεί το κόστος του για να αυξηθεί κάπως η κίνηση. Αν είναι να γίνουν επενδύσεις, αυτές πρέπει να γίνουν στα αεροδρόμια των νησιών μας εκεί που πραγματικά έχουμε ελπίδες αύξησης της κίνησης , εκεί που τα λεφτά θα πιάσουν τόπο.