LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Eπειδή πολλά γράφονται σχετικά με την αναγκαιότητα ύπαρξης ενός δεύτερου αεροδρομίου στην ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας θα ήθελα να σημειώσω ότι κατά την ταπεινή μου γνώμη η μόνη ρεαλιστική λύση είναι να μειωθεί το κόστος του υπάρχοντος αεροδρομίου.
Συμφωνώ απόλυτα ότι αν μειωθούν τα τέλη του Βενιζέλος, θα αυξηθεί η κίνηση αλλά ποτέ δεν θα φτάσει στα επίπεδα ενος Λονδίνου μιας Μόσχας ή μιας Ρώμης. Ο λόγος είναι απλούστατος, η Αθήνα δεν έχει ούτε μπορεί να έχει στο μέλλον την κίνηση (τουριστική,επαγγελματική,συνεδριακή) ή τον πληθυσμό μιάς πόλης που διαθέτει 2 ή 3 αεροδρόμια.

Ας υποθέσουμε λοιπόν οτι η Τανάγρα π.χ γίνετε και πολιτικό αεροδρόμιο, πια κίνηση νομίζετε ότι θα είχε? Αντε να είχε το καλοκαίρι 10-15 πτήσεις την μέρα και τον χειμώνα 4-5, σιγά τα αυγά!!Ο κυρίως όγκος των charters όπως όλοι ξέρουμε πηγαίνει στα νησιά. Ή μήπως νομίζετε ότι ο Στέλιος θα έκανε ποτέ την Αθήνα hub?? Τι κέρδος θα είχε λοιπόν η Τανάγρα από αυτή την ιστορία? Ποιός κάνει σήμερα επενδύσεις με τέτοιο ρίσκο?

Ίσως φανεί σκληρό αυτό που θα πω αλλά με τα χάλια και την ακρίβεια που έχει η Αθήνα δεν νομίζω να δικαιολογεί παραπάνω από μια τουριστική επίσκεψη κι αυτή λόγω αρχαίων και μόνο.

Ας μην παραμυθιαζόμαστε λοιπόν και ας καταλάβουμε ότι το αεροδρόμιο που έχουμε είναι υπεραρκετό και ότι αυτό που πρέπει να γίνει είναι να μειωθεί το κόστος του για να αυξηθεί κάπως η κίνηση. Αν είναι να γίνουν επενδύσεις, αυτές πρέπει να γίνουν στα αεροδρόμια των νησιών μας εκεί που πραγματικά έχουμε ελπίδες αύξησης της κίνησης , εκεί που τα λεφτά θα πιάσουν τόπο.
 
Το θεμα του 2ου αεροδρομιου το εχουμε υπερκαλυψει σε αλλο τοπικ.
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=2738
Επισης και την επαναλειτουργεια του LGAT την εχουμε υπερκαλυψει με διαφορα ονειροπαρμενα posts στο παρακατω τοπικ,
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=2011
το οποιο κλειδωθηκε για ευνοητους λογους (λιγο διαβασμα στα posts και θα καταλαβετε το λογο).
Δεν νομιζω οτι εχουμε να προσθεσουμε κατι αλλο για το θεμα αυτο αλλα και να υπαρχει κατι, δεν θα γινει σε αυτο το topic γιατι θα ειναι εκτος θεματος.
 
Eχεις δίκιο GP707 αλλά εγώ απάντησα στο topic που είδα σήμερα!!

Επί της ουσίας λοιπόν συμφωνούμε για την μη αναγκαιότητα του δεύτερου αεροδρομίου και πάμε για άλλα....
 
Ο ΔΑΑ τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Ενεργά συμμετέχει και φέτος ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών στον εορτασμό της `Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος` (5 Ιουνίου), επιβραβεύοντας τα σχολεία της Αρτέμιδος που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Ανακύκλωσης του αεροδρομίου, χορηγώντας όπως κάθε χρόνο υποτροφίες σε μεταπτυχιακούς φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου και υποστηρίζοντας τις περιβαλλοντικές προσπάθειες του Εθελοντικού Πυροσβεστικού Κλιμακίου Πεντέλης.

Αναλυτικότερα, ο ΔΑΑ προσφέρει εκπαιδευτικό υλικό αξίας 20.000 ευρώ ως επιβράβευση των σχολείων της Αρτέμιδος, που συμμετέχουν ενεργά στο Πρόγραμμα Ανακύκλωσης του ΔΑΑ, έχοντας ανακυκλώσει μέχρι σήμερα 7 τόνους χαρτί & αλουμίνιο.

Παράλληλα, ενθαρρύνοντας τη μελέτη των περιβαλλοντικών θεμάτων, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών χορηγεί για 4η συνεχή χρονιά δύο υποτροφίες σε μεταπτυχιακούς φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου (Τμήμα Περιβάλλοντος), με αντικείμενο την περιβαλλοντική διαχείριση στο Αεροδρόμιο.

Επίσης, ενισχύοντας με συνέπεια εθελοντικά περιβαλλοντικά προγράμματα, ο ΔΑΑ συνέβαλε στην αγορά πυροσβεστικού οχήματος για το Εθελοντικό Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Πεντέλης, το οποίο επικεντρώνει τις προσπάθειές του στη δασοπροστασία και την πυρόσβεση.

Με συνεχή δραστηριότητα και πρωτοβουλίες στον περιβαλλοντικό τομέα, το αεροδρόμιο `Ελευθέριος Βενιζέλος` είναι ένα από τα λίγα αεροδρόμια παγκοσμίως με Υπηρεσία Περιβάλλοντος πιστοποιημένη κατά το διεθνές περιβαλλοντικό πρότυπο EN ISO 14001.

Σημειώνεται ότι το κοινό μπορεί να ενημερώνεται σχετικά με τις περιβαλλοντικές δραστηριότητες και πρωτοβουλίες του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Πληροφόρησης, που λειτουργεί στον Κεντρικό Αεροσταθμό (Επίπεδο Αναχωρήσεων / Είσοδος 3 / δίπλα στην Έκθεση Αρχαιολογικών Ευρημάτων). Στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Πληροφόρησης, οι επιβάτες και οι επισκέπτες του αεροδρομίου θα βρουν επίσης το νέο (8ο) Περιβαλλοντικό Δελτίο, που περιλαμβάνει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις περιβαλλοντικές δραστηριότητες του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών το 2006, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση του κοινού, των κατοίκων της περιοχής, των δημόσιων αρχών και άλλων οργανισμών για περιβαλλοντικά θέματα.

link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=2
 
Αύξηση κερδοφορίας για το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών το 2005

Η οριακή αύξηση των εσόδων, αλλά και η σημαντική αύξηση των κερδών, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά των οικονομικών αποτελεσμάτων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για το 2005.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, το σύνολο των εσόδων ανήλθε σε 331,4 εκ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 0,5% σε σχέση με το 2004, ενώ τα κέρδη προ φόρων σημείωσαν σημαντική αύξηση λόγω της μείωσης των χρηματοοικονομικών και λειτουργικών εξόδων, φθάνοντας τα 61,8 εκ. ευρώ σημειώνοντας σημαντική αύξηση 31%.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σημείωσαν αύξηση 4,1%, φθάνοντας τα 224,1 εκ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 61,8 εκ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 31% σε σχέση με το 2004.

Επιπλέον, η εταιρία του Αεροδρομίου προχώρησε το 2005 στη μείωση του δανεισμού της, αποπληρώνοντας το σύνολο του κεφαλαίου (45 εκ. ευρώ) του δανείου που είχαν εκχωρήσει οι ιδιώτες μέτοχοι στο ΔΑΑ, επιτυγχάνοντας έτσι να μειώσει τα χρηματοοικονομικά της έξοδα για την περίοδο αυτή, καθώς και για τα επόμενα χρόνια. Ακόμη, ο ΔΑΑ συγκράτησε τις λειτουργικές δαπάνες της στο επίπεδο των 208,3 εκ. ευρώ, επιτυγχάνοντας μείωση 2,8% σε σχέση με το 2004.

Το 2005 ήταν μια πολύ καλή χρονιά για τον ΔΑΑ, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την επιβατική κίνηση, καθώς κατέρριψε ακόμη και το ρεκόρ της «Ολυμπιακής χρονιάς», διακινώντας 14,3 εκατομμύρια επιβάτες (ποσοστό αύξησης 4,5% σε σχέση με το 2004).

Η Εταιρεία Αεροδρομίου διατήρησε τις αεροπορικές χρεώσεις στα ίδια επίπεδα της προηγούμενης χρονιάς, συμβάλλοντας έτσι έμπρακτα στη μείωση του κόστους λειτουργίας των αεροπορικών εταιρειών.

news.in.gr
 
Re: Αύξηση κερδοφορίας για το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών το 20

makedonas":tsoehctl said:
Η Εταιρεία Αεροδρομίου διατήρησε τις αεροπορικές χρεώσεις στα ίδια επίπεδα της προηγούμενης χρονιάς, συμβάλλοντας έτσι έμπρακτα στη μείωση του κόστους λειτουργίας των αεροπορικών εταιρειών.
news.in.gr

Δηλαδή αν μείωνε τις χρεώσεις τι θα γινόταν; (Δεδομένου ότι κρατώντας τις ίδιες τιμές, συμβάλλει στη μείωση του κόστους των εταιρειών) :D
 
Εξετάζεται η μείωση του εισιτηρίου από και προς αεροδρόμιο

Εξετάζεται η μείωση του εισιτηρίου από και προς αεροδρόμιο
Τρίτη, 11 Ιουλίου 2006



Μείωση της τιμής του εισιτηρίου του μετρό και του προαστιακού εξετάζει ο υπουργός μεταφορών κ. Μιχάλης Λιάπης σύμφωνα με δηλώσεις του κατά την τελετή εγκαινίων των νέων στάσεων του μετρό στους σταθμούς της Παιανίας, της Κάντζας και του Κορωπίου.

«Είναι ένα θέμα, το οποίο μού το έχουν υποβάλει όλοι οι τοπικοί παράγοντες, γιατί θεωρούν το εισιτήριο λίγο ακριβό» τόνισε ο υπουργός και πρόσθεσε ότι το υπουργείο σκέφτεται να αναθεωρήσει προς τα κάτω την όλη πολιτική των κομίστρων, από τις αρχές του χρόνου, όταν ο προαστιακός θα έχει ολοκληρώσει τα έργα για να φθάσει στο Κιάτο.

Όσο αφορά στους τρεις νέους σταθμούς του μετρό ο κ Λιάπης, αφού χαρακτήρισε την περιοχή ως δυναμικά αναπτυσσόμενη, σημείωσε ότι οι εν λόγω σταθμοί θα εξυπηρετήσουν και τους ταξιδιώτες από το λιμάνι του Λαυρίου, καθώς, όπως είναι γνωστό, υπάρχει δρομολόγιο του ΚΤΕΛ που ενώνει το λιμάνι με τον Προαστιακό και τώρα θα το ενώνει και με το Μετρό.

Με τις στάσεις που θα κάνει το Μετρό στους συγκεκριμένους σταθμούς θα εξυπηρετήσει τους κατοίκους των Μεσογείων, καθώς θα τους προσφέρει άλλη μια εναλλακτική λύση για τη μετακίνησή τους προς το κέντρο της Αθήνας, με ένα μέσο ασφαλές, γρήγορο και σύγχρονο. Εκτιμάται ότι, εκτός από τον Προαστιακό, χιλιάδες επιβάτες θα μετακινούνται καθημερινά και με το Μετρό από τους σταθμούς Παιανίας-Κάντζας και Κορωπίου.

link

http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=2
 
Ασκηση ετοιμότητας στο ΔΑΑ

Με επιτυχία διεξήχθη χθες στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών η «Ασκηση Ετοιμότητας Ευρείας Κλίμακας 2006 - Ατύχημα Αεροσκάφους Εντός Αερολιμένα», που εντάσσεται στο πλαίσιο των υποχρεώσεων του ΔΑΑ σύμφωνα με τους κανονισμούς του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO).

Πρόκειται για την πρώτη ανάλογη άσκηση που διεξάγεται νυχτερινή ώρα σε συνθήκες σκότους στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, με ιδιαίτερα περίπλοκες διαδικασίες διάσωσης (ώρα έναρξης 20:00).

Στη συγκεκριμένη άσκηση ετοιμότητας συμμετείχαν οι εξής φορείς:

- Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε.

- Aegean Airlines

- Πυροσβεστική Υπηρεσία Αερολιμένα

- ΕΚΑΒ

- Ελληνική Αστυνομία Αερολιμένα

- Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας / Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας

- Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας/ Αεροπορική Αρχή (ΔΑΑ)

- ΕΕΣ - Διεύθυνση Σαμαρειτών Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

- Υπηρεσία Επείγουσας Ιατρικής Βοήθειας Αερολιμένα


Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

To αεροπλάνο ηταν το SX-DVB
 
Καθυστερήσεις στο αεροδρόμιο. Απεργούν οι υπάλληλοι ασφαλεία

sv8fmz":1rxdw77v said:
Καθυστερήσεις στο αεροδρόμιο. Απεργούν οι υπάλληλοι ασφαλείας

Καθυστερήσεις που φθάνουν και τη μιάμιση ώρα, παρατηρούνται και στις σημερινές πτήσεις από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος εξαιτίας της απεργίας των υπαλλήλων ασφαλείας, στα σημεία ελέγχου χειραποσκευών και επιβατών. Η κατάσταση αυτή ξεκίνησε από χθες Κυριακή, καθώς όπως αναφέρουν, οι εργαζόμενοι στη συγκεκριμένη υπηρεσία, αντιμετωπίζουν προβλήματα με την ιδιωτική εταιρία φύλαξης, που έχει αναλάβει τον έλεγχο ασφαλείας. Οι καθυστερήσεις στις απογειώσεις αεροσκαφών, οφείλονται στο ότι ο έλεγχος γίνεται με προσωπικό ασφαλείας, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να σχηματίζουν ουρές.
Πηγή: ΝΕΤ
 
SY05AIA

Κάρτα QSL από τη ραδιοερασιτεχνική εκδήλωση για τα 5 χρόνια του αεροδρομίου.


https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=9611

(είναι δίπτυχο, παρουσιάζονται οι όψεις 1 και 3)

Καλή Χρονιά

Κώστας
 
Top