Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

gonso":5od7gz8r said:
3-5% σε μία πτήση σημαίνει 200-300 κιλά, και σε μία άλλη πτήση σημαίνει 40-60 κιλά.

Επίσης πολλά από τα αεροπλάνα που κατασκευάζονται τώρα, έχουν παραγγελθεί από τράπεζες που τα νοικιάζουν μετέπειτα σε εταιρείες. Δεν μπορείς να ξέρεις τις απαιτήσεις του κάθε πιθανού νοικάρη προκαταβολικά.

Τα winglets δεν είναι τσάμπα. Κοστίζουν. Όπως επίσης είναι ένα επιπρόσθετο κόστος στην συντήρηση (μηδαμινό αλλά υπαρκτό). Πρέπει η πλειοψηφία των πτήσεων μίας εταιρείας να είναι πλέον των 500 μιλίων για να γίνει σοβαρή απόσβεση. Στην easyjet (πχ) οι πλειοψηφία των πτήσεων είναι κάτω των 500 μιλίων.


εχεις απολυτο δικιο. αλλα θα μπορουσε η boeing να βαλει στην γραμμη παραγωγης της μονιμα τα winglets...μειωνοντας το κοστος.....στο κατω κατω οκ υριος ανταγωνιστης τα φοραει μονιμα....

αυτες βεβαια ειναι πειχειρηηματικες επιλογες...κατι θα ξερουν αυτοι περισσοτερο....

παντως το οτι δεν φοραει το 738 της ryan καιτ λεει....
 
Απο ότι είχα διαβάσει στο Α.net τα winglets μειώνουν την αντίσταση του αέρα και αν θύμαμε καλά τα περνάνε σε αεροσκάφη τα οποία πετάν σε διαδρομές όπου θέλουν να χρησιμοποιήσουν το μέγιστο της ακτίνας δράσης τους. Σε αεροσκάφη που πετάνε σε πιο μικρές διαδρομές δεν επιφέρουν κάποιο ιδιαίτερο όφελος ώστε να δικαιολογείτε η εγκατάστασή τους. Για παράδειγμα στην Ryanair όπου οι διαδρομές της δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες.

Η Airbus χρησιμοποιει στα μικρα αεροσκάφη της wingfences:
http://www.airliners.net/open.file/0991791/M/

ενώ πρόσφατα τέστaρε την εγκατάσταση winglets στα Α320.
http://www.airliners.net/open.file/1043931/M/
 
Η Air Berlin, παρόλο ότι είναι σαν την Ραϊαν χαμηλού κόστους, βάζει τα 800αρια της και κάνουν πτήσεις στα Κανάρια νησιά και στην Αίγυπτο και Κύπρο (1500-2000 μίλια), και αυτό αποφέρει κέρδος με τα winglets.
 
tires

Να ρωτησω και εγω
Καθε ποτε αλλαζει λαστιχα ενα α/φος σχετικα μεγαλο(MD-82,737,A320)

Na υποθεσω οτι εξαρταται κυριως απ το βαρος(α/φους),και την ποιοτητα ασφαλτοστρωσης των διαδρομων που επιχειρει?
 
thanosp":2gt3ci6r said:
Απο ότι είχα διαβάσει στο Α.net τα winglets μειώνουν την αντίσταση του αέρα και αν θύμαμε καλά τα περνάνε σε αεροσκάφη τα οποία πετάν σε διαδρομές όπου θέλουν να χρησιμοποιήσουν το μέγιστο της ακτίνας δράσης τους. Σε αεροσκάφη που πετάνε σε πιο μικρές διαδρομές δεν επιφέρουν κάποιο ιδιαίτερο όφελος ώστε να δικαιολογείτε η εγκατάστασή τους. Για παράδειγμα στην Ryanair όπου οι διαδρομές της δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες.

Η Airbus χρησιμοποιει στα μικρα αεροσκάφη της wingfences:
http://www.airliners.net/open.file/0991791/M/

ενώ πρόσφατα τέστaρε την εγκατάσταση winglets στα Α320.
http://www.airliners.net/open.file/1043931/M/
wingfence kai wing let ειναι παραλαγες του ιδιου ακριβως σκεπτικου για την επιλυση του ιδιου προβληματος.....την δημιουργεια μιας αντιροης που δημιουργειται απο την κατω μερια του ακροπτερυγιου προς την πανω μερια του. αυτη η ροη η οποια ειναι εγκαρσια στην κινηση του αερσοσκαφους δημειουργει επιπροσθετες αεροδυμαμικες αντιστασεις και σε μικροτερο βαθμο μειωνει την αντωση του αεροσκαφους.
 
Να κανω κι εγω μια ερωτηση!!
Ποτε ξεκινησαν οι λατινικοι κωδικοι αεροδρομιων και ποια ηταν η πρωτη χωρα που τους εφαρμοσε? Επισης το Lester Pearson I.A. του Τοροντο, Καναδα οπως και αλλα αεροδρομια γιατι ο κωδικος ειναι ετσι CYYZ/YYZ?
Tι σημαινουν ο τετραψηφιος και ο τριψηφιος;
Υπαρχει καποια ιστοσελιδα που να εχει τους κωδικους ολων των αεροδρομιων του κοσμου?
 
Γιαννης":1p76se1z said:
Να κανω κι εγω μια ερωτηση!!
Ποτε ξεκινησαν οι λατινικοι κωδικοι αεροδρομιων και ποια ηταν η πρωτη χωρα που τους εφαρμοσε? Επισης το Lester Pearson I.A. του Τοροντο, Καναδα οπως και αλλα αεροδρομια γιατι ο κωδικος ειναι ετσι CYYZ/YYZ?
Tι σημαινουν ο τετραψηφιος και ο τριψηφιος;
Υπαρχει καποια ιστοσελιδα που να εχει τους κωδικους ολων των αεροδρομιων του κοσμου?


Μπορείς να κοιτάξεις και στον παρακάτω σύνδεσμο. Σαν γενικός κανόνας: όλα τα καναδικά αεροδρόμια έχουν κωδικό ΙΑΤΑ που αρχίζει από Υ

https://www.airliners.gr/community/viewt ... hlight=sfj
 
Top