Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

gonso":nfkfrkec said:
Για όσους πιθανόν δεν το ξέρουν, υπάρχουν πολύ λίγα Α320 χωρίς winglets. Ήταν από τα πρώτα Α320 , η σειρά -100.
Αυτά, ήταν από την "μάνα" τους έτσι. Είχα πετάξει μέ ένα τέτοιο της Ιμπέρια το 91-92.

http://www.airliners.net/open.file/0320354/L/

http://www.airliners.net/open.file/0023620/L/

http://www.airliners.net/open.file/0100080/L/

eihe i Iberia -100aria ?? eisai sigouros gonzo ??
 
Γιά -100άρια δεν ξέρω αν είχε η Ιμπέρια. Αλλά ένα τουλάχιστον Α320 χωρίς winglets πολύ αρχές δεκαετίας 90 που με πήγε Βαρκελώνη-Αθήνα, είχε.

Τώρα αν
1) το είχε δώσει η Αιρμπάς δανεικό γιά λίγο καιρό μέχρι να παραδώσει όλα τα Α320 στην Ιμπέρια

ή

2) δεν ήταν -100 αλλά -200 χωρίς winglets (αν υπάρχει τέτοιο φρούτο)

ειλικρινά δεν γνωρίζω.
 
Ευχαριστω Aakunz!!! Που με κατατοπισες! Να σαι καλα!
 
Παιδια σε αρκετα αviation videos εχω παρατητρησει οτι sto cockpit o pilot kai o co-pilot exoyn και οι 2 4 σιριτιτια στα γαλονια τους,γιατι 2 κυβερνητες σέ να πιλοτηριο???? :?:



ΡΙΞΤΕ ΑΠΛΕΤΟ :idea:
 
Οπως και σέ περίπτωση proficiency check όπου ο ένας captain (ο εξ αριστερών) είναι ο εξεταζόμενος και ο άλλος (ο εκ δεξιών) ο εξεταστής.

Την ευθύνη τής διακυβέρνησης (δηλαδή λήψης αποφάσεων) την έχει τυπικά ο εξεταζόμενος (άλλωστε αυτός είναι και ένας από τους σκοπούς τής εξέτασης,να διαπιστωθή πόσο καλός είναι ο εξεταζόμενος στην άμεση λήψη τών σωστών αποφάσεων) αλλά την ουσιαστική ευθύνη τού α/φους την έχει ο εξεταστής.

Καμμιά φορά συμβαίνει μάλιστα να προκύπτη ένα emergency που δέν το έχει προγραμματίσει ο εξεταστής,όπως συνέβη στίς 5 Μαϊου 1983 σέ ένα Tristar τής Eastern Airlines που υπέστη απώλεια λαδιών σέ όλους τους κινητήρες του,ενώ εκτελούσε την πτήση Miami-Nassau μέ 178 άτομα-επιβάτες και πλήρωμα.Ο εξεταζόμενος κυβερνήτης χειρίστηκε επιτυχώς την απρόσμενη αυτή κατάσταση και επανέφερε το αεροπλάνο στο Miami παρ'όλο που γιά αρκετό χρονικό διάστημα πετούσε μόνο μέ έναν κινητήρα (κι'αυτόν έτοιμο να διαλυθή αφού είχε χάσει όλη την ποσότητα λαδιών).Εννοείται οτι ο εξεταστής τού εν λόγω κυβερνήτη τον θεώρησε "succesfuly checked" χωρίς δεύτερη κουβέντα!
 
Hello to all.............EROTISH : To DH8 paradeigmatos xarin mporei ne piasei se fusouna ? (poio einai to mikrotero a/f pou mporei na piasei se fusouna?)
 
Στο αεοδρόμιο μας το μικρότερο που μπαίνει σε air-bridge είναι το fokker της Austrian κατα τη χειμερινή περίοδο. Αν βρώ τη φωτο θα την ανεβάσω.
 
Έχει τύχει να μπώ με 'φυσούνα' και σε ATR (Φινλανδία) αλλά και σε CRJ (στο SLC), αεροσκάφη με αρκετά μικρή διάμετρο. Βέβαια, τα παραδείγματα που σας αναφέρω βρίσκονται σε ...ψυχρά κλίματα, όχι στην ηλιόλουστη χώρα μας.
 
Top