Οlympic leased aircrafts 2006

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Αρκετά γράφτηκαν πάλι σε αυτό το τόπικ τα οποίο δεν ανήκουν εδώ. Όπως έγραψα ήδη σε αυτό το θέμα, εδώ ΜΟΝΟ τα νέα σχετικά με τα αεροσκάφη που κάνει lease η εταιρία και όχι διάλογος για ασφάλεια, οικονομικά κτλ κτλ.

Από εδώ και πέρα σχετικά σχόλια θα σβήνονται χωρίς προειδοποίηση.
 
Λογω του ανοιγματος της νεας γραμμης για Απω Ανατολη και προκειμενου να αποσυμφορηθουν τα Α340, οι ΟΑ σχεδιαζουν την ενοικιαση των πρωην SX-BEK & SX-BEL απο την Iran Air.

Λετε? :rolleyes:
 
Μήπως οι πληροφορίες περί Α310 για τις ΟΑ πρέπει να μεταφερθούν εδώ; Είναι "κρυμμένες" στο topic για το Hong Kong.
 
Θεωρησα πρεπον να μην το βαλω εδω 1. γιατι δεν ειναι ακομα σιγουρο (ολα αυτα τα χρονια εχουμε ακουσει διαφορες μπουρδες περι ενοικιασης αεροσκαφων) και 2. η ανακοινωση του συγκεκριμενου τυπου (Α310) μπορει να ειναι και λαθος, ξερετε σαν αυτα που λενε οι δημοσιογραφοι οταν πεφτει ενα αεροπλανο (τζαμπο 767, DC-10 airbus κλπ). Οποτε μπορει να ειναι και Α300!
Ας περιμενουμε... :rolleyes:
 
Aν δεν κάνω λάθος το type rating για το Α300-600 είναι το ίδιο με αυτού του A310-300. Οπότε και τα δύο είναι πιθανά, δεδομένου ότι υπάρχουν πληρώματα στην ΟΑ για τα Α300-600 και σε λίγο δεν θα υπάρχουν Α300-600...

Η δυσκολία στην περίπτωση αυτή είναι ότι τα Α310 είναι πιο λίγα και πιο παλιά από τα Α300-600. Το να βρεθούν 5 στην ίδια κατάσταση/διαμόρφωση είναι λίγο δύσκολο, αλλά μιας και όλοι σχεδόν τα αποσύρουν από την κυκλοφορία (π.χ. ΤΑP, Cyprus, THY...), ε, καιρός είναι η ...πρωτοπόρα ΟΑ να τα πάρει για ...καινούργια. Με 'γειά μας ρε παιδιά...
 
Λίγες ακόμα πληροφορίες για τα Α310 κτλ. από σημερινό άρθρο της Ελευθεροτυπίας:

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στις 29 Οκτωβρίου θα απογειωθεί από την Αθήνα το πρώτο αεροπλάνο των Ο.Α. με προορισμό το Χονγκ Κονγκ. Με τη δρομολόγηση του αεροσκάφους Airbus Α340 στο νέο δρομολόγιο οι Ο.Α. καλούνται να κλείσουν το κενό που δημιουργείται στις πτήσεις προς Παρίσι και Λονδίνο και ώς το Δεκέμβριο αναμένεται να έχουν προχωρήσει στη μίσθωση ώς και 5 αεροπλάνων. Πιθανολογείται πως οι Ο.Α. θα καταλήξουν στην ενοικίαση 5 Airbus Α310, τα οποία σήμερα είναι... παρκαρισμένα στο αεροδρόμιο του Βουκουρεστίου. Ο υπουργός Μεταφορών Μιχ. Λιάπης εμφανίζεται να έχει δώσει το πράσινο φως για τη μίσθωση των αεροπλάνων, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως τα Α310 θα ενταχθούν εν μια νυκτί, αφού πρέπει να περάσουν αρκετές ημέρες... λίφτινγκ στο τεχνικό υπόστεγο της Ολυμπιακής. Περισσότερες δυσκολίες θα προκύψουν στα τέλη του έτους, αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες ενδέχεται να αποχωρήσουν από το στόλο των Ο.Α. τα τρία Boeing 717 που εκτελούν δρομολόγια εσωτερικού και πτήσεις σε γειτονικές χώρες. Σε μια τέτοια εξέλιξη η «τρύπα» θα διευρυνθεί, όπως όμως σχολιάζουν παράγοντες της εταιρείας, η πτώση της επιβατικής κίνησης κατά τη χειμερινή περίοδο θα περιορίσει προσωρινά τις πιέσεις.
 
Και τα οποία είναι κατασκευασμένα το 1992.. Κάτι πιο παλιό δεν έχουμε ?
 
thanosp":h2qlapfo said:
Και τα οποία είναι κατασκευασμένα το 1992.. Κάτι πιο παλιό δεν έχουμε ?

Φυσικά! Τα ATR και τα 734 που είναι του 1991 κατά βάση ;)

Πάντως φαίνεται πως στην Ολυμπιακή έχουν αποφασίσει πως τέρμα τα 340 από LHR/CDG. Αν δείτε τις πτήσεις από το σύστημα κρατήσεων των ΟΑ, το LON προς το παρόν φαίνεται να εκτελείται όλο το χειμώνα με 734 κατά βαση και μόνο 3 φορές τη βδομάδα θα εκτελεί το ΑΒ6 τη μεσημεριανή ΟΑ269/270.
Όμοια κατάσταση και στο CDG.
 
jerry":3kzoices said:
Πάντως φαίνεται πως στην Ολυμπιακή έχουν αποφασίσει πως τέρμα τα 340 από LHR/CDG. Αν δείτε τις πτήσεις από το σύστημα κρατήσεων των ΟΑ, το LON προς το παρόν φαίνεται να εκτελείται όλο το χειμώνα με 734 κατά βαση και μόνο 3 φορές τη βδομάδα θα εκτελεί το ΑΒ6 τη μεσημεριανή ΟΑ269/270.
Όμοια κατάσταση και στο CDG.

Κρίμα. Ήταν κάτι το ιδιαίτερο να ταξιδέυεις Αθήνα-Λονδίνο ή Λονδίνο-Αθήνα με το 340, και ένας λόγος που με έκανε να επιλέγω ΟΑ στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Επιστροφή στα συνηθισμένα 737... :(
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top