LGKY/JKL Kalymnos

pote ksekinane i ptisi gia Kalymno ?? Kati akousa oti i Olympiaki ekane prin merikes meres dokimastikes prosgiosis me ATR sto aerodromio...
 
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1

Ξεκινάει αεροπορική σύνδεση Αθήνας – Καλύμνου
Τρίτη, 8 Αυγούστου 2006



Ξεκινάει αύριο Τετάρτη 9 Αυγούστου η νέα γραμμή των Ολυμπιακών Αερογραμμών από την Αθήνα στην Κάλυμνο. Ειδικότερα θα πραγματοποιούνται δέκα δρομολόγια την εβδομάδα είτε απευθείας είτε μέσω Αστυπάλαιας. Η απόσταση από την Αθήνα θα καλύπτεται σε μία ώρα εφόσον πρόκειται για απευθείας πτήση ή σε μία ώρα και 40 λεπτά όταν περιλαμβάνεται ενδιάμεσος σταθμός.

Οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται με αεροσκάφη τύπου DASH 8-100Q και ΑΤR 42, 37 και 50 θέσεων αντίστοιχα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Κάλυμνος αποτελεί τον 36ο προορισμό εσωτερικού των ΟΑ και τον 8ο στα Δωδεκάνησα μετά την Κάρπαθο, την Κάσο, το Καστελόριζο, την Κω, τη Λέρο, τη Ρόδο και την Αστυπάλαια, ενισχύοντας τις γέφυρες επικοινωνίας των νησιών του Αρχιπελάγους.

Δώρα Σγάρτσου - Τρίτη, 8 Αυγούστου 2006
 
Ειδα στις ειδησεις του ΝΕΤ το μεσημερι την πρωτη πτηση στην Καλυμνο απο ΟΑ.Ειχε κοσμο,υπουργους,η φιλαρμονικη του δημου κλπ.Ωραια πραγματα!
Ακουσα επισης να λεγεται οτι τωρα σειρα εχει το αεροδρομιο στο Καστελι της Κρητης οπου ο προυπολογισμος ειναι 1 δισ. ευρω. Συγνωμη αν κανω λαθος την τοποθεσια (για το ποσο ειμαι σιγουρη) και οτι γενικα πρεπει να ασχοληθουμε με την κατασκευη αεροδρομιων στην Ελλαδα αφου το 80% των τουριστων στη χωρα μας ερχεται αεροπορικως!
 
Οντως,είδα και εγώ το ρεπορτάζ μέ την άφιξη τού πρώτου ATR τής Ολυμπιακής καί τά διάφορα τελετουργικά στο αεροδρόμιο τής Καλύμνου.

Πάντως γιά τά λεχθέντα υπό τού υπουργού σχετικά μέ το "διεθνές αεροδρόμιο στο Καστέλι τής Κρήτης" έχω να παρατηρήσω οτι ναί μέν είναι αλήθεια οτι τό 80% τών τουριστών έρχονται στην Ελλάδα αεροπορικώς,αλλά δέν σημαίνει αυτό οτι πρέπει να γεμίσουμε την χώρα μέ αεροδρόμια σέ κάθε πόλη και χωριό κατά το πρότυπο τών χουντικών σταδίων και γυμναστηρίων.

Ακόμα καί για τό ήδη πλέον εγκαινιασθέν αεροδρόμιο στην Κάλυμνο (γιά τό οποίο σέ προηγούμενα posts έχω διαβάσει οτι εκφράστηκαν επιφυλάξεις κατά πόσο θα μπορή να είναι πάντα επιχειρησιακώς έτοιμο,λόγω τών ανέμων που δέν "βοηθούν" την κατάσταση),πιστεύω οτι δέν είναι και τόσο απαραίτητο,αφού μπορεί κάποιος να πάη στην Κώ αεροπορικώς και απο εκεί σέ λιγώτερο από μιά ωρίτσα μέ το υδροπτέρυγο να βρεθή στην Κάλυμνο (εγώ έκανα την απόσταση αυτή μέ ξύλινο τουριστικό καϊκι σέ μιά ώρα και κάτι,καί μέ δύο πλοία ακτοπλοϊας σέ μία ώρα σχεδόν..)

Είπαμε,καλό πράγμα η αεροπορική συγκοινωνία,αλλά όταν τά νησιά τών Δωδεκανήσων απέχουν μεταξύ τους μία μέ μιάμιση ώρα απόσταση μέ το (συμβατικό) πλοίο -καί λιγώτερο ακόμα μέ τά ταχύπλοα- ποιός ο λόγος να υπάρχουν αεροδρόμια σέ όλα τά νησιά αυτά;
 
Ας υπαρχουν τα αεροδρομια και οι αλλοι ας πανε με πλοιο... ;)
 
Εδώ και σχεδόν 2 μήνες ξεκίνησαν οι επισκέψεις μου στην Κάλυμνο και κατ επέκτασιν στο αεροδρόμιό της. Ήδη έχω πάει με ATR-42 2 φορές κι έχω επιστρέψει με ATR-42 1 φορά (ας όψεται η φίλη μου που διορίστηκε εκπαιδευτικός στο όμορφο και βραχώδες νησί). Έχω δε την τύχη το σπίτι που νοικιάζουμε στην Κάλυμνο να είναι σχεδόν κάτω από την πορεία προσέγγισης των αεροσκαφών κατά τη φάση προσγείωσης :D . Το κτήριο του αεροσταθμού είναι όντως πολύ εντυπωσιακό για τα δεδομένα του νησιού και δένει όμορφα με το τοπίο. Από πληρότητα επιβατών, την πρώτη φορά ήμασταν γύρω στους 25, και τις άλλες 2 περί τους 30. Πιστεύω πως η μέση πληρότητα και για το χειμώνα δύσκολα πέφτει κάτω από το 50%. Αν δε υπήρχε διαφάνεια και ορθολογική πολιτική στη διάθεση των θέσεων, πιστεύω πως θα ήταν ακόμα καλύτερα (υπάρχει πρόβλημα με τη διάθεση θέσεων και φοβάμαι πως εμπλέκονται στη μέση πράκτορες ίσως δε και άτομα μέσα από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές... :?: κάτι σαν έμμεση πριμοδότηση των πτήσεων από Κω ας πούμε). Παρακάτω παραθέτω και μια φωτό από ΑΤR-42 κατά την πρώτη μου προσγείωση στο JKL

http://www.imageshack.gr/viewer.php?fil ... azfmtw.jpg

Περισσότερα νέα στις επόμενες πτήσεις μου προς Κάλυμνο :)
 
Re: LGKY/JKL Kalymnos Airport

Θυμίζω τί είχα γράψει (στο thread περί Α3 και ΑΤR)...

OA701":sn5jow44 said:
Πάντως, για την Κάλυμνο γνωρίζω ότι ενώ το σκέλος ΑΤΗ-JKL με το Dash-81 γίνεται κανονικά, η επιστροφή παίρνει πολύ λιγότερα άτομα για επιχειρησιακούς λόγους (κάτι MTOW σε συνάρτηση με μήκος διαδρόμου κτλκτλ :mrgreen: ). Περιμένω με αγωνία να δώ με τι πληρότητα θα μπορεί να επιχειρεί ακόμα μεγαλύτερο Α/Φ.....

Και τώρα μερικά quotάκια :mrgreen: :cool: :mrgreen:
H AEGEAN καταρρίπτει στη πράξη το περιορισμό των “18-20 θέσεων” στην απογείωση που είχε βάλει η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ…

Το παραμύθι της Ολυμπιακής το «προσγειώνει» η Aegean

...Εστελνε αεροσκάφη των 40 θέσεων, αλλά για λόγους… ασφαλείας, όπως έλεγαν…, έπαιρνε μόνο 18-20 επιβάτες προς και από Κάλυμνο, προφασιζόμενη τους ανέμους και άλλα...
...Αυτό το «παιχνίδι» έληξε με την πρώτη, δοκιμαστική, άφιξη στην Κάλυμνο αεροπλάνου της Aegean 68 θέσεων. Είχαμε χθες 7 μποφόρ, αλλά οι πιλότοι της Aegean δεν είδαν κανένα πρόβλημα...
...Οι προσπάθειες μας για αλλαγή του τρόπου υπολογισμού της οπτικής γωνίας του πιλότου με χαμήλωμα της περίφραξης (ναι αυτό ήταν το πρόβλημα.....!) ολοκληρώθηκαν. Ηλθαν σήμερα οι νέοι πίνακες οδηγιών και περιθωρίων για το αεροδρόμιο της Καλύμνου που πρακτικά σημαίνουν γέμισμα κάθε πτήσης με 40 άτομα τουλάχιστον! Γι’ αυτό ήδη σήμερα αν και κόπηκαν 18 μόνο εισιτήρια από τους πράκτορες , τελικά ταξίδεψαν 40 άτομα προς Αθήνα με εισιτήριο της τελευταίας στιγμής...

Ακούω σχόλια για την αντιμετώπιση ενός "μονοπωλιακού" προορισμού εώς τώρα... Έχετε ξαναδεί κάτι τέτοιο? Υπάρχει "δράκος" στο παραμύθι??
Συνιστώ να διαβάσατε τα πλήρη άρθρα που δίνω παρακάτω ώστε να καταλάβετε τι γινόταν μέχρι σήμερα και τι προκάλεσε άθελά :cool: της η Α3...
:arrow: http://kalymnos.wordpress.com/2009/08/22/h-aegean-ί-ά-ό-tau/
:arrow: http://www.argokalymnos.gr/municipality.php
:arrow: http://enosikalymnionrodou.blogspot.com/2009/08/aegean-68-40.html
 
Re: LGKY/JKL Kalymnos Airport

Φαντάζομαι πως οι περισσότεροι από εμάς εδώ μέσα ξέρουμε ότι οι άνεμοι βοηθούν την απογείωση και την προσγείωση. Κι αν οι άνεμοι είναι πλευρικοί τα ATR είναι τα πλέον κατάλληλα στην κατηγορία τους για crosswind landings. Επομένως πως μπορεί να φταίνε οι άνεμοι; Αλλά το θέμα εδώ δεν είναι οι δικαιολογίες των κυβερνήτων προς τους επιβάτες. Άλλωστε δε συνηθίζεται οι κυβερνήτες να δίνουν μια κατατοπιστική εξήγηση για κάποιο τεχνικό πρόβλημα και όχι άδικα, αφού δύσκολα θα γίνουν κατανοητοί.

Η οροφή στις θέσεις που έχει θέσει η Ολυμπιακή χωρίς να υπάρχει κάποια επίσημη εξήγηση (λογική τουλάχιστον) δυστυχώς δεν εφαρμόζεται μόνο στην Κάλυμνο αλλά και σε άλλα δρομολόγια άγονων γραμμών που εξυπηρετούνται από τα ATR και DHC-8. Θέλω να μοιραστώ έναν συλλογισμό χωρίς να δείχνω το δάχτυλο στην OA: για όποιον λόγο κι αν γίνεται αυτό, εφόσον το κόστος για τις άδειες θέσεις στα αεροσκάφη αυτά μπορεί να καλύπτεται από τις κρατικές επιδοτήσεις, η OA επωφελείται από το να πετάει με μισογεμάτα αεροσκάφη, αφού όσοι δεν προλαβαίνουν να κλείσουν θέση "σήμερα" την κλείνουν "αύριο".
 
Re: LGKY/JKL Kalymnos Airport

Στο αεροδρόμιο της Λέρου το δρομολόγιο Λέρος - Αθήνα με το ΑΤ4 γεμίζουν μόνο 26 θέσεις λόγω καιρικών συνθηκών και αν γίνεται παίρνουν τους υπόλοιπους 24 την ίδια μέρα στη λίστα ανμονής του αεροδρομίου αλλά όπως γνωρίζω τουλάχιστον το καλοκαίρι γεμίζουν πάντα το αεροσκάφος .

Αυτό όμως προκαλεί πολλά προβλήματα καθώς οι περισσότεροι επιβάτες κλείνουν τα εισιτήρια πολύ πριν για να βρουν θέσεις και αυτοί που προγραμματίζουν αρχές καλοκαιριού τις διακοπές τους δεν έχουν ελπίδες να βρουν θέσεις καθώς η λίστα αναμονής έχει ήδη κλείσει.Έτσι για να βρω θέση για 16 Αυγούστου έκλεισα το εισιτήριο το Φεβρουάριο.
 
Top