Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

ε

κατα ποσο ενα ατυχημα ενος α/φους ειναι δυνατον να εππηρεασει τον τροπο κατασκευης σε καποιο μερος του α/φους απο την εταιρια??
καταλαβαινω οτι δεν ειναι και τοσο απλο αλλα καθε εταιρια δεν θα επρεπε να εξεταζει το καθε ατυχημα με εμπλεκομενο α/φος της ωστε να μηδενιστουν οι πιθανοτητες να ξανασυμβει και να υπαρχει κατασκευαστικο λαθος?

πχ το warning system που ειναι ιδιο για διαφορετικα failures.(737 boing)
 
κατα ποσο ενα ατυχημα ενος α/φους ειναι δυνατον να εππηρεασει τον τροπο κατασκευης σε καποιο μερος του α/φους απο την εταιρια??

Το θέμα που θίγεις έχει πολλές διαφορετικές πτυχές, μερικές από τις οποίες αγγίζουν περιοχές μακριά από την "απλή αεροναυπηγική" με διαφόρων ειδών ηθικά διλήμματα.

Να το πω πιο απλά με παράδειγμα, θυμίσου το περιστατικό με το 767 της Egyptair πάνω από τον Ατλαντικό. Αν διαβάσεις την επίσημη αναφορά από το NTSB, θα βρεις στο τέλος συνημμένες τις παρατηρήσεις της Αιγυπτιακής πλευράς, όπου ούτε λίγο ούτε πολύ κατηγορεί το NTSB για μεροληψία με σκοπό την απόκρυψη κατασκευαστικής αστοχίας στα 767. Δεν ξέρω ποια είναι η αλήθεια, αλλά είναι σημάδι των...εποχών.

Κάπου διάβασα προχθές, σε κάποιο μήνυμα εδώ στο φόρουμ, ότι και καλά εξαιτίας βάρους δεν τοποθετήθηκαν νέες δεξαμενές καυσίμου που θα απέτρεπαν δυστυχήματα παρόμοια με το 747 της TWA, όταν το in-flight entertainment system ζυγίζει περισσότερο!
 
Αγαπητέ 767.

Προσωπικά, βρίσκω το κρεμμύδι στα χάμπουργκερ του ΜακΝτόναλντς πολύ χοντροκομμένο. Λες να υπάρχει καμμία πιθανότητα να πείσω την εταιρεία να αλλάξει το setting του κρεμμυδοκόπτη? Αμφιβάλλω.

Οι αεροπορικές εταιρείες αγοράζουν ένα προιόν. Αυτό είναι το προιόν. Αν σε κάποιον δεν αρέσει, αυτές είναι οι αρχές. Μόνο αυτές μπορούν να επιβάλλουν αλλαγές στον αρχικό σχεδιασμό. Ιστορικά αυτές οι αλλαγές είναι μικρές και επιφανειακές. Γιατί μην ξεχνάς ότι οι αρχές για να δώσουν πιστοποιητικό πλοημότητας σε άνα αεροπλάνο, το έχουν ξετινάξει στις δοκιμές. Αν βρεθεί (εκ των υστέρων) μεγάλο σχεδιαστικό σφάλμα που οδηγεί σε συνεχόμενα και όχι μεμονομένα ατυχήματα, οι αρχές μπαίνουν στο ...κλάμπ των ενόχων! ;)
 
τ

μμμμμμμμμμ σωστος gonso.

αλλα για σκεψου ομως : εσυ μπορει να το βρισκεις απλα χοντροκομενο το κρεμμυδι ενω σε αλλους να τους καθεται στο λαιμο και να τους πνιγει :?
Δεν θα πρεπει αν εστω και ενας πνιγει να αλλαξει τον τροπο κοπης του κρεμμυδιου η macdonals ??OYΦ ΑΡΚΕΤΑ ΔΑΚΡΥΣΑ ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΡΕΜΜΥΔΙ :cry:


Τα αεροπλανα σημερα,(δεν ειναι κρυφο) οτι μεταφερουν το καθε ενα εκατονταδες ανθρωπους?
και οπως πολυ σωστα ειπες τα ξετιναζουν στα τεστ για πλοημοτητα.

Μια εταιρια ομως που κατασκευαζει α/φη οσα η boeing δεν ειναι δυνατον να κανει καποιο κατασκευαστικο λαθος??
 
Re: τ

pilot767":1sh4r0qf said:
Μια εταιρια ομως που κατασκευαζει α/φη οσα η boeing δεν ειναι δυνατον να κανει καποιο κατασκευαστικο λαθος??


Ενα κατασκευαστικο λαθος περιοριζεται σε 1-2 το πολυ 3 αεροσκαφη καθε 1000 (δεν μιλαμε για αυτοκινητα, οποτε οι ελεγχοι ειναι πιο αυστηροι) Απ'οτι καταλαβα μιλαμε εδω για σχεδιαστικο λαθος, με αλλα λογια θελουνε να μας πουνε οτι χιλιαδες Β737 ειναι ανασφαλη. Λειαν εποιικως γελοιο
 
Re: τ

pilot767":wa6vd16m said:
Μια εταιρια ομως που κατασκευαζει α/φη οσα η boeing δεν ειναι δυνατον να κανει καποιο κατασκευαστικο λαθος??

αλλο κατασκευαστικο και αλλο σχεδιαστικο λαθος.

το κατασκευαστικο λαθος σημαινει πως ενω σχεδιαστικε κατι σωστα εγινε κατα την υλοποιηση του λαθος το οποιο δεν ανιχνευθηκε απο το συστημα ποιοτικου ελεγχου της εταριας....τετοια λαθη ειναι και οι λεγομενες αστοχιες υλικων.

σχεδιαστικο λαθος σημαινει πως το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι....και θα το ειχαν προσεξει νωριτερα οι ελεγτικοι μηχανισμοι που αδειοδοτουν ενα αεροκαφος.
 
Αν κάνω λάθος στα παρακάτω ας με διορθώσει κάποιος, δεν έχω ακολουθήσει το συγκεκριμένο θέμα εδώ και 2-3 χρόνια...

Στο 737-300 δεν είναι που η αιτιά 3-4 συμβάντων (τα 2 από τα οποία μοιραία) έχει εντοπιστεί αλλά δεν έχει διελευκανθεί πλήρως;

Ρίξτε μια ματιά εδώ http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19940908-0&lang=en

"Τhe probable cause...was a loss of control...resulting from the movement of the rudder surface to its blow down limit. The rudder surface most likely (δικό μου το bold font) deflected in a direction opposite to that commanded by the pilots as a result of a jam of the main rudder power control unit servo valve secondary slide to the servo valve housing offset from its neutral position and over travel of the primary slide."

Δεν θυμάμαι ποια ήταν τα άλλα περιστατικά, αλλά όλα ήταν σε 737-300. Αν και το σχεδιαστικό αυτό λάθος δεν έχει διελευκανθεί πλήρως, τα αμέτρητα -300 συνεχίζουν να πετούν, θεωρητικά με ασφάλεια ( ; )

Συμπέρασμα; Ότι ακόμα κι αν υπάρχει σχεδιαστικό λάθος, αν η συχνότητά του είναι τέτοια που να μην απαιτεί άμεση απόσυρση, τότε το ότι "δεν έχει διελευκανθεί η αιτία ακόμα"¨μπορεί να είναι μια καλοδεχούμενη δικαιολογία
 
wq

Αρα ευστοχη η ερωτηση μου, μακεδονα δεν ειπα οτι ολα αυτα τα αεροπλανα που πετουν ειναι ανασφαλη αν ειδες παραπανω ειπα εμμεσως πλην σαφως οτι ειναι απιθανο να μην υπαρξει κατεσκευαστικο λαθος σε μια γραμμη παραγωγης α/φων που κατασκευαζονται εκατοτανταδες α/φοι καθε χρονο :stupid:

εδω στο αυτοκινητο γινονται καποια ειτε κατασκευαστικα ειτε σχεδιαστικα λαθη ποσο μαλλον στα αεροπλανα που ειναι υπερπολυπλοκα συστηματα
 
Top