Tugrit Service

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τo Planespotting-Monitoring
Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2703
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 64
Επικοινωνία:

Tugrit Service

Δημοσίευσηαπό MerNion » 22 Σεπ 2006, 21:23

Διάβασα στο τελευταίο τεύχος του RBF για το Tugrit Service, το οποίο εγώ αγνοούσα (και ούτε κάποιος από τους επκαιδευτές μου ή από τους καθηγητές των θεωρητικών μαθημάτων ανέφερε ποτέ).
Τι ακριβώς είναι αυτό; Κάποιο είδος FIS για τον στρατό που μπορεί να το χρησιμοποιήσει και κάποιος πιλότος της Γ.Α. που πετά VFR?
Μου έχει καεί και το Scanner και δεν μπορώ να βάλω να ακούσω τι λένε σε αυτή την συχνότητα.. Το έψαξα και στο google αλλά δεν βρήκα και πολλά σχετικά, πέρα από απλές αναφορές στην συχνότητα αυτή..
0 x


Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 22 Σεπ 2006, 22:16

TUGRIT (εκ τών λέξεων TUrkey,GReece,ITaly) είναι ένα advisory radar service (ή,όπως θά έλεγε καί ένας μεταγλωττιστής ταινιών "συμβουλευτική υπηρεσία ραδιοεντοπισμού"...) που διατίθεται σέ όλη την Ελλάδα από στρατιωτικά radar που επανδρώνονται κυρίως από Αμερικανούς.Αρχικά (ήτοι επί εποχής ψυχρού πολέμου) είχε σάν σκοπό νά αποτρέπη τα αεροπλάνα να περνούν πάνω από εχθρικά σύνορα,αλλά μέ τήν βελτίωση τών σχέσεων Ανατολής-Δύσης,αυτό δέν είναι τόσο απαραίτητο.
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2703
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 64
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό MerNion » 22 Σεπ 2006, 22:53

Στην εποχή μας, λειτουργεί ακόμα με Αμερικανούς; (!!!!)
Εχει κάποια χρήση; Ξέρετε κάποιον να το έχει χρησιμοποιήσει ποτέ; (και αν ναι σε ποια περίπτωση; Αν δεν έπιανε το FIS εκεί που ήταν;)
0 x

Άβαταρ μέλους
mimithem
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 480
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 20:22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HEJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Ιωάννινα - Παραμυθιά/Θεσπρωτία
x 52
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό mimithem » 23 Σεπ 2006, 11:43

Εγώ στο δέκτη μου το έχω πιάσει αρκετές φορές.Είναι ένα μαγνητοφωνημένο μήνυμα,σαν το ΑΤΙS κάπως,που αναφέρει πληροφορίες για κάποια κύρια αεροδρόμια στις τρεις αυτές χώρες.Αναφέρει πληροφορίες καιρού κτλ...Κάτι σαν γενικότερο AΤIS είναι.
0 x


Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2703
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 64
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό MerNion » 23 Σεπ 2006, 13:46

Α είναι broadcast service δηλαδή.. Νόμιζα οτι είναι κάποια επανδρωμένη θέση στο στυλ του FIS.. Μάλιστα.. Οταν με το καλό πάρω τον δέκτη μου από το service θα το συντονίσω να ακούσω..
Thanks all :)
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3747
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 117

Re: Tugrit Service

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 23 Σεπ 2006, 14:17

MerNion έγραψε:Διάβασα στο τελευταίο τεύχος του RBF για το Tugrit Service, το οποίο εγώ αγνοούσα (και ούτε κάποιος από τους επκαιδευτές μου ή από τους καθηγητές των θεωρητικών μαθημάτων ανέφερε ποτέ).


Ο χάρτης του RBF δεν δείχνει τίποτα άλλο από το δίκτυο radar της Πολεμικής Αεροπορίας που καλύπτουν όλο τον ελληνικό εναέριο χώρο και επανδρώνονται από ΕΕΚ της Πολεμικής Αεροπορίας (Η ονομασία TUGRIT για το δίκτυο των radar... έχει μείνει ολίγον από τα παλιά).

Όσο αφορά τη συχνότητα 129,8 μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπως αναφέρεται και από VFR πτήσεις γενικής αεροπορίας, και όσο αφορά το radar του Χορτιάτη (TOPSY) οι πληροφορίες δίνονται από ΕΕΚ.

O ελληνικός εναέριος χώρος βέβαια καλύπτεται -ως γνωστόν- παράλληλα και από 7 radar της ΥΠΑ που είναι εγκατεστημένα σε άλλες θέσεις.
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1218
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 217
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 02 Οκτ 2006, 12:08

mimithem έγραψε:Εγώ στο δέκτη μου το έχω πιάσει αρκετές φορές.Είναι ένα μαγνητοφωνημένο μήνυμα,σαν το ΑΤΙS κάπως,που αναφέρει πληροφορίες για κάποια κύρια αεροδρόμια στις τρεις αυτές χώρες.Αναφέρει πληροφορίες καιρού κτλ...Κάτι σαν γενικότερο AΤIS είναι.


Όχι, αυτό με το μαγνητοφωνημένο μήνυμα είναι το
VOLMET της Υ.Π.Α. και βγαίνει στο 127.8 από διάφορα
σημεία, σίγουρα από Υμηττό. Δίνει περίπου ότι και το
ATIS σε meteo αλλά όχι πληροφορίες για διάδρομο
προσγείωσης. Για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων
υπάρχουν τέτοια και στα HF (Shannon, Gander,
Rostov, κλπ)

Κώστας
0 x


Άβαταρ μέλους
enannos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 05:36
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Tugrit Service

Δημοσίευσηαπό enannos » 21 Ιούλ 2008, 19:00

Καλησπερα και απο εμενα,

το TUGRIT προέρχεται οπως πολυ σωστα ειπε ο Hastaroth απο τις 3 χωρες που το παρέχουν.
Για τις πολιτικες πτησεις(κυριώς VFR),παρέχει συμβουλευτικες πληροφορίες και είναι επίσης ένας άλλος τρόπος για να επικοινωνούμε με επίγειο σταθμό όταν δεν υπάρχει κάλυψη απο άλλο σταθμό(π.χ αεροδρόμιο).Για παράδειγμα,για μια πτηση VFR απο το Μακεδονία προς Λημνο,συνήθως καλούμε και επικοινωνούμε με TOPSY( ο κωδικός TUGRIT του ρανταρ στον Χορτιάτη) όταν δεν υπάρχει επικοινωνία με το Μακεδονία Approach. Σε πολλά σημεία της Ελλάδας(και ειδικα στην βορειο Ελλαδα) ,το Αθηνα information δεν παρέχει κάλυψη οποτε καλούμε το TOPSY οπου ο στρατιωτικος ελεγτκης διαβιβάζει της πληροφορίες θέσεις στους ανάλογους σταθμούς της ΥΠΑ. Χαρακτηριστικο δε είναι οτι συνήθως μετά την αναχώρηση απο το Μακεδονια και αφού πλησιάζουμε τα όρια που καλύπτει ο πυργος(10 νμ και μέχρι 3000ft) μας ενημερώνει "SX-... ,καλέστε προσέγγιση 120.8 και αν δεν εχουμε επαφη καλέστε το TOPSY".

Η TUGRIT υπηρεσια χρησιμοποιείται επίσης σε αποστολες ερευνας και διάσωσης σαν συντονιστικο οργανο μεταξύ όλων των αεροσκαφων που λαμβάνουν μέρος καθώς επίσης και σαν συντονιστης σε αποστολές δασοπυρόσβεσης παρέχοντας πληροφορίες στα μέσα που λαμβάνουν μέρος για την θέση κάθε αεροσκάφους.Άμα τύχει κανείς να ακούσει με την χρήση κάποιου scanner μια αποστολή δασοπυρόσβεσης και αν σε αυτην συμμετέχουν αεροσκάφη CL-215 που δεν έχουν transponder, η TUGRIT πολλές φορές είναι σωτήρια παρέχοντας συνεχώς πληροφορίες για "Μπρα" (bearings) ωστε να υπάρχει διαχωρισμος και ενημέρωση των χειριστων για την θέση όλων των εμπλεκομένων(τα περισσότερα στρατιωτικά ρανταρ αν οχι ολα είναι primary/active)
0 x
"The propeller is just a big fan in the front of the plane to keep the pilot cool. Want proof? Make it stop; then watch the pilot break out into a sweat."
http://www.aerophoto.gr

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1218
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 217
Επικοινωνία:

Re: Tugrit Service

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 22 Ιούλ 2008, 11:13

enannos έγραψε:... παρέχοντας συνεχώς πληροφορίες για "Μπρα" (bearings) ωστε να υπάρχει διαχωρισμος και ενημέρωση των χειριστων για την θέση όλων των εμπλεκομένων(τα περισσότερα στρατιωτικά ρανταρ αν οχι ολα είναι primary/active)


1. "Μπρά" = BRA = Bearing + Range + Altitude

2. Όλα τα στρατιωτικά radar είναι primary και secondary.
0 x

dionyziz
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 18 Μάιος 2016, 00:36
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT

Re: Tugrit Service

Δημοσίευσηαπό dionyziz » 22 Μαρ 2019, 17:32

Για να υπάρχει σαν αναφορά: Το TUGRIT περιγράφεται στο AIP ENR 1.6.16.
0 x



Επιστροφή σε “Planespotting-Monitoring”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες