Οlympic leased aircrafts 2006

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
jerry":1xpmpny2 said:
Πάντως φαίνεται πως στην Ολυμπιακή έχουν αποφασίσει πως τέρμα τα 340 από LHR/CDG...

Σήμερα δεν πήγε 340 στο LHR, ενώ μόνο η πρωϊνή (269) εκτελέστηκε με το Α300.
Όπως δείχνουν και τα timetables και το σύστημα κρατήσεων, πλέον το 340 θα το βλέπουμε μάλλον σπάνια (αλλαγή αεροσκάφους την τελευταία στιγμή) ή καθόλου στο LHR. :(
 
ariadgr":3aitc2zy said:
Όπως δείχνουν και τα timetables και το σύστημα κρατήσεων, πλέον το 340 θα το βλέπουμε μάλλον σπάνια (αλλαγή αεροσκάφους την τελευταία στιγμή) ή καθόλου στο LHR. :(

To etoimazoun gia HKG ;)
 
...οι Ολυμπιακές Αερογραμμές προχωρούν και στην ενοικίαση πέντε Boeing 737-300/400 με καθεστώς dry-lease...

(από άρθρο του σημερινού "Βήματος" που παρατίθεται αυτούσιο εδώ)

Σχόλιο: μάλλον πρόκειται για αυτά που μέχρι πριν λίγο καιρό αναφέρονταν στα δημοσιεύματα ως Α310.
 
Έξι προσφορές (με παραιτήσεις στελεχών) για τα Boeing της Ολυμπιακήs

Έξι τελικά ήταν οι προσφορές που κατατέθηκαν στο διαγωνισμό των Ολυμπιακών Αερογραμμών για την ενοικίαση 5 Boeing 737 – 300/400, με καθεστώς DRY –LEASE (χωρίς πλήρωμα δηλαδή). Οι προσφορές που κατατέθηκαν προέρχονται κυρίως από αμερικάνικες εταιρίες, αλλά και από τον εγχώριο αντιπρόσωπο της Hola.

Μια εκ των προσφορών αναφέρεται σε αεροσκάφη που ανήκουν σε γερμανική εταιρεία, θεωρούνται "τελευταίας γενιάς" (1996-97), αλλά το μηνιαίο μίσθωμά τους θεωρείται ολίγον ακριβό (235.000 ευρώ το μήνα). Ορισμένες από τις εναπομείνασες προσφορές αναφέρονται σε αεροσκάφη ετών παραγωγής τελών της δεκαετίας του 1980, ενώ προσφορά έχει καταθέσει και ο εκπρόσωπος της Hola.

Σήμερα οι Ολυμπιακές Αερογραμμές έχουν μισθώσει με καθεστώς "wet-lease" από την ΗΟLA δυο αεροσκάφη τύπου Boeing 737-300. Το πρώτο για την περίοδο Απριλίου έως Δεκεμβρίου 2006 έναντι χρέωσης 2.353 ευρώ ανά ώρα για τις πρώτες 250 ώρες πτήσης και 2.223 ευρώ ανά ώρα για κάθε επιπλέον ώρα. Το δεύτερο αεροσκάφος για την περίοδο Ιουνίου έως Δεκεμβρίου 2006 έναντι χρέωσης 2.500 ευρώ ανά ώρα για τις πρώτες 250 ώρες και 2.379 ευρώ ανά ώρα για κάθε επιπλέον ώρα.

Η επιλογή για ενοικίαση μόνο Boeing και όχι Airbus φέρνει και διοικητικές ανακατατάξεις στην Ολυμπιακή. Σήμερα, εκτός σοβαρού απροόπτου, συγκαλείται διοικητικό συμβούλιο με θέμα τις παραιτήσεις του επιχειρησιακού διευθυντή Λ. Βαμβακούλα (επιθυμούσε οι ΟΑ να νοικιάσουν και Airbus), αλλά και του διευθυντή πτητικής εκμετάλλευσης Κ. Βαρδάκη.

Τις παραιτήσεις ζήτησε ο πρόεδρος της εταιρείας Η. Καράτζαλης, ενώ φαίνεται ότι ο διευθύνων σύμβουλος Ο. Βλάμης εξέφρασε την αντίθεσή του.
http://www.capital.gr/news.asp?Details=186018
 
Εχει δικιο η διοικηση τουλαχιστον σε αυτο το θεμα.
Δε φτανει οσα προβληματα εχουν οι ΟΑ το μονο που θελουν πλεον ειναι να εχουν και αεροπλανα απο διαφορετικους τυπους.
 
Δεν είναι απίθανο να υπήρχε συζήτηση για ενοικίαση ενός A-306, που πέρα από το SX-BEΜ να 'βοηθούσε' στις γραμμές LHR & CDG. Μέχρι πέρυσι ένα Α-340 ήταν 'ταγμένο' στις γραμμές αυτές. Τώρα με το ...HKG, πάει κι αυτό.
 
SK":13c38t0v said:
Λίγες ακόμα πληροφορίες για τα Α310 κτλ. από σημερινό άρθρο της Ελευθεροτυπίας:

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στις 29 Οκτωβρίου θα απογειωθεί από την Αθήνα το πρώτο αεροπλάνο των Ο.Α. με προορισμό το Χονγκ Κονγκ. Με τη δρομολόγηση του αεροσκάφους Airbus Α340 στο νέο δρομολόγιο οι Ο.Α. καλούνται να κλείσουν το κενό που δημιουργείται στις πτήσεις προς Παρίσι και Λονδίνο και ώς το Δεκέμβριο αναμένεται να έχουν προχωρήσει στη μίσθωση ώς και 5 αεροπλάνων. Πιθανολογείται πως οι Ο.Α. θα καταλήξουν στην ενοικίαση 5 Airbus Α310, τα οποία σήμερα είναι... παρκαρισμένα στο αεροδρόμιο του Βουκουρεστίου. Ο υπουργός Μεταφορών Μιχ. Λιάπης εμφανίζεται να έχει δώσει το πράσινο φως για τη μίσθωση των αεροπλάνων, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως τα Α310 θα ενταχθούν εν μια νυκτί, αφού πρέπει να περάσουν αρκετές ημέρες... λίφτινγκ στο τεχνικό υπόστεγο της Ολυμπιακής. Περισσότερες δυσκολίες θα προκύψουν στα τέλη του έτους, αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες ενδέχεται να αποχωρήσουν από το στόλο των Ο.Α. τα τρία Boeing 717 που εκτελούν δρομολόγια εσωτερικού και πτήσεις σε γειτονικές χώρες. Σε μια τέτοια εξέλιξη η «τρύπα» θα διευρυνθεί, όπως όμως σχολιάζουν παράγοντες της εταιρείας, η πτώση της επιβατικής κίνησης κατά τη χειμερινή περίοδο θα περιορίσει προσωρινά τις πιέσεις.

Οι δημοσιογράφοι θα πρέπει να ανατρέχουν και στα προηγούμενα τους άρθρα. Σήμερα η Ελευθεροτυπία μιλάει για Α300 ενώ πριν καιρό μιλούσε για Α310..Φυσικά αναφέρεται στα ίδια αεροσκάφη που βρίσκονται στο Βουκουρέστι.

Μεταξύ άλλων είχε προταθεί η ενοικίαση 5 Airbus Α300 που βρίσκονταν στη Ρουμανία με σχετικά χαμηλό τίμημα, ωστόσο η τελική απόφαση των Ο.Α. έγειρε στην Boeing.


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 01/11/2006
 
Σύμφωνα με προσωπικές μου πληροφορίες, η ενοικίαση των οποιονδήποτε αεροσκαφών ναυάγησε λόγω κόστους. Τα χρήματα που ζήταγαν οι εταιρείες για 737 ή για Α310 ήταν απαγορευτικά για τα οικονομικά μεγέθη της ΟΑ και έτσι το θέμα παγώνει προς το παρόν, με ότι αυτό συνεπάγεται για το μέλλον των πτήσεων!
 
Τελικά η υπόθεση της ΟΑ ανήκει σε ...ταινία φαντασίας. Για ...οποιοδήποτε θέμα:

-Θα κάνει δηλώσεις ο Υπουργός (και ενίοτε ο Πρωθυπουργός)

-Θα γράψουν οι εφημερίδες το μακρύ τους και το κοντό τους

-Τελικά δεν θα γίνει τίποτε ...λόγω ...κόστους, πολιτικού ή οικονομικού.

-Και όλοι θα είναι ...χαρούμενοι. Ο κ. Αλαβάνος θα κάνει δηλώσεις για απαξίωση της ΟΑ, οι συνδικαλιστές το ίδιο, και ο κ. Υπουργός θα είναι ...ικανοιποημένος γιατί δεν έχασε -ακόμα- μερικές χιλιάδες ψήφους.
 
GP707":2o850z2c said:
Σύμφωνα με προσωπικές μου πληροφορίες, η ενοικίαση των οποιονδήποτε αεροσκαφών ναυάγησε λόγω κόστους. Τα χρήματα που ζήταγαν οι εταιρείες για 737 ή για Α310 ήταν απαγορευτικά για τα οικονομικά μεγέθη της ΟΑ και έτσι το θέμα παγώνει προς το παρόν, με ότι αυτό συνεπάγεται για το μέλλον των πτήσεων!

Mono pros to paron?
Endexete i OA na vroun lefta sto mellon gia na nikiasoun aeroplana? Sigoura i lisi tha vrethi sti perikopi ptiseon. :?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top