Παράξενες προσεγγίσεις

DAsh7neon μάλλον κανα φιλμάκι απο Και Τακ θα ήταν...
 
Και σε απογείωση από 03R ζητάνε κάποιες φορές από τον Πύργο δεξιά στροφή περίπου στο ύψος του MTB (μιλάω πάντα για Ντασάκια που έχω δει).
 
sv1xv":1ow7cumy said:
seven4seven":1ow7cumy said:
Οσο για τον χρονο, υπολογιστικα τελειως, θα ελεγα οτι 10 λεπτακια τα γλιτωνουν, σε σχεση με το να ερθουν ανοιχτα, να κανουν establish στο ILS και να προσγειωθουν, Μη σου πω κ περισσοτερο χρονο!

Άσε που μπορεί έτσι να του δώσουν τον 03L ...

Ο 03L είναι ο άλλος διάδρομος,απέναντι απ΄το ξενοδοχείο.Ο Dash7 έγραψε οτι καθόταν στά παράθυρα στό McDonalds,άρα μιλάμε γιά τόν 03R.Μήπως εννοείς 21L ;
 
xristos":2q89gkpq said:
Hastaroth":2q89gkpq said:
Είναι δημοσιευμένη διαδικασία (published procedure) αυτή,ή αυτοσχεδιασμός τών ελικοφόρων;

Μιλάμε για visual (εξ' όψεως) προσέγγιση.

Οι visual προσεγγίσεις δηλαδή δέν είναι καθωρισμένες;Ο καθένας μπορεί να έρθη απ΄όπου θέλει και να κάνη touchdown σέ όποιο σημείο τού διαδρόμου τον βολεύει;
Κι'άν τά υπολογίση λάθος και δέν τού φτάση ο διάδρομος ποιός θά φταίη;
 
Hastaroth":mk2dwkne said:
Οι visual προσεγγίσεις δηλαδή δέν είναι καθωρισμένες;Ο καθένας μπορεί να έρθη απ΄όπου θέλει και να κάνη touchdown σέ όποιο σημείο τού διαδρόμου τον βολεύει;
Κι'άν τά υπολογίση λάθος και δέν τού φτάση ο διάδρομος ποιός θά φταίη;

Έχεις δει δημοσιευμένο χάρτη visual προσέγγισης ελληνικού αεροδρομίου? :rolleyes:
Και όταν λες καθορισμένη, με βάση τι? Κάποιο ραδιοβοήθημα? Ε τότε παύει να είναι visual προσέγγιση.
 
Hastaroth":55pn46g8 said:
Ο 03L είναι ο άλλος διάδρομος,απέναντι απ΄το ξενοδοχείο.Ο Dash7 έγραψε οτι καθόταν στά παράθυρα στό McDonalds,άρα μιλάμε γιά τόν 03R.Μήπως εννοείς 21L ;

Α, δεν έγινα σαφής, συγγνώμη. Εννοώ ότι αν πάει μέσω της διαδικασίας ενόργανης προσέγγισης μπορεί να του ζητήσουν να προσγειωθεί στον 03L οπότε θα χάσει επιπλέον χρόνο στο έδαφος μέχρι να πάει στο χώρο στάθμευσης.
 
xristos":7mfv4nyb said:
Hastaroth":7mfv4nyb said:
Οι visual προσεγγίσεις δηλαδή δέν είναι καθωρισμένες;Ο καθένας μπορεί να έρθη απ΄όπου θέλει και να κάνη touchdown σέ όποιο σημείο τού διαδρόμου τον βολεύει;
Κι'άν τά υπολογίση λάθος και δέν τού φτάση ο διάδρομος ποιός θά φταίη;

Έχεις δει δημοσιευμένο χάρτη visual προσέγγισης ελληνικού αεροδρομίου? :rolleyes:

Και όταν λες καθορισμένη, με βάση τι? Κάποιο ραδιοβοήθημα? Ε τότε παύει να είναι visual προσέγγιση.

Ομολογώ πώς όχι,δέν έχω δεί τέτοιο πράγμα..

Υποθέτω όμως οτι γιά ξένα αεροδρόμια θά υπάρχουν τέτοιοι χάρτες.Καί μιά τέτοια προσέγγιση θα μπορούσε να είναι καθωρισμένη μέ βάση κάποιο χαρακτηριστικό σημείο στό έδαφος,ένα visual checkpoint δηλαδή.
 
sv1xv":5o08x0o4 said:
Hastaroth":5o08x0o4 said:
Ο 03L είναι ο άλλος διάδρομος,απέναντι απ΄το ξενοδοχείο.Ο Dash7 έγραψε οτι καθόταν στά παράθυρα στό McDonalds,άρα μιλάμε γιά τόν 03R.Μήπως εννοείς 21L ;

Α, δεν έγινα σαφής, συγγνώμη. Εννοώ ότι αν πάει μέσω της διαδικασίας ενόργανης προσέγγισης μπορεί να του ζητήσουν να προσγειωθεί στον 03L οπότε θα χάσει επιπλέον χρόνο στο έδαφος μέχρι να πάει στο χώρο στάθμευσης.

Μπορεί όμως και να τού ζητήσουν να κατέβη στόν 03R (βασικά μπορεί να το ζητήση ο ίδιος,απλώς ο L είναι πιό "απόμερος" καί συνεπώς πιό κατάλληλος από άποψη θορύβου.Αλλωστε όσες φορές έχω πάει στό ΕλΓκάβ έχω δεί αρκετούς-κυρίως ΟΑ και Α3-νά κατεβαίνουν στόν δεξιό ακριβώς επειδή δέν χάνουν χρόνο μετά γιά να πάνε στό terminal).

Πάντως,τέτοια corner-cuttings (τά οποία προφανώς δέν αποτελούν "επίσημη" πρακτική) δέν ξέρω κατά πόσον είναι και ασφαλή,άν και από σποττερικής πλευράς φαντάζομαι προσφέρουν ωραίο θέαμα γιά φωτογράφιση....
 
Top