Συνθηκες εργασιας στην Aegean Airlines σαν πιλοτος.

GIORGOS PARROS":k36sq0x1 said:
Θέλω να εκφράσω δημόσια τη γνώμη μου και ένα μεγάλο μπράβο στον Κυβερνήτη ...........................................................................................................

Αγαπητέ Γιώργο, πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφεις. Το γεγονός ότι συγχαίρεις έναν Κυβερνήτη που κάνει ...τα αυτονόητα, αναδυκνύει το γεγονός ότι τα αυτονόητα στην πολιτική αεροπορία τα τελευταία χρόνια, έχουν πάψει να είναι αυτονόητα, αλλά ...πολυτέλεια, και ο συγκεκριμένος κυβερνήτης είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.

(Αυτό δεν ισχύει μόνο στην Ελλάδα βέβαια αλλά και στο εξωτερικό)

Στην ΟΑ (340 ATH-LHR) το καλοκαίρι, μετά την επιβίβαση, ο κάπταιν ...κουβέντα, pushback, πρόβλημα με το αεροπλάνο, επιστροφή στο στάντ, πάλι μούγκα. Μετά από ...2μιση ώρες (!!!) απλά είδαμε τους επιβάτες των μπροστινών καθισμάτων να σηκώνονται και να κατεβαίνουν, και έτσι κατεβήκαμε όλοι, για να μάθουμε τα χαμπέρια στο gate. Brilliant Service ! (συγνώμη για την παρένθενση)
 
faapilot":23wr7bkm said:
As sobareutoume ligo,den mporei o kathenas na kseftilizei etaireies edo mesa kai ergazomenous

Ας σοβαρευτουμε λιγο, δεν μπορει ο καθε τυχαρπαστος που αποφασισε να ανοιξει αεροπορικη εταιρεια, να ξεφτυλιζει τους εργαζομενους του, πληρωνοντας μισθους πεινας. Για ονομα του Θεου παιδια! Πεταμε αεροπλανα. Ο μισθος του Αλβανου που δουλευει στην οικοδομη (σκληρη δουλεια, δεν λεω), ειναι υψηλοτερος απο αυτον του Συγκυβερνητη στην Aegean. Για να μην μιλησουμε για κατι αλλα μαγαζακια τυπου Euroair κλπ. Μιλαμε για πολλη σοβαροτητα
 
Λίγο off-topic αλλά ξέρει κανείς αν υπάρχει τρόπος να αποφύγει τα όρια ηλικίας για άδεια πιλότου; Ξέρω ότι η LH δέχεται μέχρι 27 ετών και είμαι 28. Μπορώ να ελπίζω ακόμα ή θα μείνει όνειρο;

file IATA kala eisai ??? herome pou se ksanablepo "sta meri mas" . these tin erotisi sou kalytera sto topic epangelma aeroporia. Ekei sigoura tha bris apantisi. Germania eisai i Ellada ?? . Pantos kai i Air Berlin anikse kai afti dikia tis sholi. apoti ksero pairni kai antropous eno ton 30. Bebeos i Air Berlin den plironi osa i Lufthansa, alla nomizo oti ta lefta pou hriazese gia to ptihio einai ligotera.
 
FL420":17x8vpvw said:
faapilot":17x8vpvw said:
As sobareutoume ligo,den mporei o kathenas na kseftilizei etaireies edo mesa kai ergazomenous

Ας σοβαρευτουμε λιγο, δεν μπορει ο καθε τυχαρπαστος που αποφασισε να ανοιξει αεροπορικη εταιρεια, να ξεφτυλιζει τους εργαζομενους του, πληρωνοντας μισθους πεινας. Για ονομα του Θεου παιδια! Πεταμε αεροπλανα. Ο μισθος του Αλβανου που δουλευει στην οικοδομη (σκληρη δουλεια, δεν λεω), ειναι υψηλοτερος απο αυτον του Συγκυβερνητη στην Aegean. Για να μην μιλησουμε για κατι αλλα μαγαζακια τυπου Euroair κλπ. Μιλαμε για πολλη σοβαροτητα

Καλημέρα αγαπητέ FL420 ,

Ως γνωστόν «Όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος» οπότε προφανώς δεν μπορώ να σχολιάσω την ουσία των γραπτών σου αλλά μου κάνει εντύπωση πώς ένας εργαζόμενος (πιλότος) στην Α3 μπορεί να χαρακτηρίζει έτσι τον εργοδότη του και παρ όλα αυτά να παραμένει εργαζόμενος εκεί.....

Προφανώς και οι συνθήκες εργασίας δεν είναι παραπλήσιες με τις συνθήκες που επικρατούν στην ΟΑ , αλλά αν και η ΟΑ ήταν ιδιωτική εταιρία πιθανότατα έτσι να πίεζε τους εργαζόμενούς της.

Απ΄την άλλη πλευρά η ίδρυση κάποιον ιδιωτικών εταιρειών στην Ελλάδα έδωσε την ευκαιρία να βρουν δουλειά πιλότοι (και προσωπικό ) που θα ήταν σχεδόν αδύνατο να μπουν στην ΜΟΝΗ τότε Ελληνική εταιρεία.

Πιλότοι που θα αναγκαζόταν να δούλευαν μόνο εξωτερικό σε άλλες (μάλλον ιδιωτικές) εταιρείες βρήκαν επιτέλους δουλειά στην Ελλάδα .

Ευχής έργο θα ήταν η δημιουργία και άλλων εταιρειών σαν την Α3 στην Ελλάδα ώστε να υπάρχει απορρόφηση των πιλότων (αφού εν έτι 2006 υπάρχει πληθωρισμός πτυχίων) και να πάρουν σαφώς καλύτερους μισθούς από τις τυχούσες μεταγραφές που θα έκαναν.

Προς άρσην τυχούσας παρεξήγησης σου δηλώνω ότι σαν επιβάτης σαφώς και προτιμώ να πετώ με καλοπληρωμένους και ευχαριστημένους πιλότους παρά με κακοπληρωμένους και γεμάτους προβλήματα.

Φιλικά
Aas59
 
aas59":3p90s3li said:
FL420":3p90s3li said:
faapilot":3p90s3li said:
As sobareutoume ligo,den mporei o kathenas na kseftilizei etaireies edo mesa kai ergazomenous

Ας σοβαρευτουμε λιγο, δεν μπορει ο καθε τυχαρπαστος που αποφασισε να ανοιξει αεροπορικη εταιρεια, να ξεφτυλιζει τους εργαζομενους του, πληρωνοντας μισθους πεινας. Για ονομα του Θεου παιδια! Πεταμε αεροπλανα. Ο μισθος του Αλβανου που δουλευει στην οικοδομη (σκληρη δουλεια, δεν λεω), ειναι υψηλοτερος απο αυτον του Συγκυβερνητη στην Aegean. Για να μην μιλησουμε για κατι αλλα μαγαζακια τυπου Euroair κλπ. Μιλαμε για πολλη σοβαροτητα

Καλημέρα αγαπητέ FL420 ,

Ως γνωστόν «Όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος» οπότε προφανώς δεν μπορώ να σχολιάσω την ουσία των γραπτών σου αλλά μου κάνει εντύπωση πώς ένας εργαζόμενος (πιλότος) στην Α3 μπορεί να χαρακτηρίζει έτσι τον εργοδότη του και παρ όλα αυτά να παραμένει εργαζόμενος εκεί.....

Προφανώς και οι συνθήκες εργασίας δεν είναι παραπλήσιες με τις συνθήκες που επικρατούν στην ΟΑ , αλλά αν και η ΟΑ ήταν ιδιωτική εταιρία πιθανότατα έτσι να πίεζε τους εργαζόμενούς της.

Απ΄την άλλη πλευρά η ίδρυση κάποιον ιδιωτικών εταιρειών στην Ελλάδα έδωσε την ευκαιρία να βρουν δουλειά πιλότοι (και προσωπικό ) που θα ήταν σχεδόν αδύνατο να μπουν στην ΜΟΝΗ τότε Ελληνική εταιρεία.

Πιλότοι που θα αναγκαζόταν να δούλευαν μόνο εξωτερικό σε άλλες (μάλλον ιδιωτικές) εταιρείες βρήκαν επιτέλους δουλειά στην Ελλάδα .

Ευχής έργο θα ήταν η δημιουργία και άλλων εταιρειών σαν την Α3 στην Ελλάδα ώστε να υπάρχει απορρόφηση των πιλότων (αφού εν έτι 2006 υπάρχει πληθωρισμός πτυχίων) και να πάρουν σαφώς καλύτερους μισθούς από τις τυχούσες μεταγραφές που θα έκαναν.

Προς άρσην τυχούσας παρεξήγησης σου δηλώνω ότι σαν επιβάτης σαφώς και προτιμώ να πετώ με καλοπληρωμένους και ευχαριστημένους πιλότους παρά με κακοπληρωμένους και γεμάτους προβλήματα.

Φιλικά
Aas59

Αγαπητε Αas59 καλωσηρθες στο forum αλλα εχω να επισημανω τα εξης σε αυτα που εχεις γραψει.

Πως ειναι δυνατον να απορεις που ενας πιλοτος που εργαζεται στην Α3 μιλαει ασχημα για την εταιρεια οταν παρακατω αναλυεις μονος σου τους λογους:
(1)Θεωρεις οτι αν η ΟΑ ηταν ιδιωτικη θα πιεζε τους υπαλληλους της "ετσι".Αρα παραδεχεσαι οτι πιεζει τους υπαλληλους της η Α3.
(2)Μετα γραφεις οτι παλι καλα που υπαρχει η Α3 που προσελαβε τοσους πιλοτους οι οποιοι θα αναγκαζοταν να πανε στο εξωτερικο και μακαρι να υπηρχαν και αλλες εταιρειες να προσλαβουν κοσμο.
Μηπως οι παραπανω δυο παρατηρησεις (που εσυ εγραψες) ειναι ο λογος που ναι μεν εργαζεται καποιος εκει (γιατι που αλλου να παει) αλλα τα κακως κειμενα τα βλεπει;
Δηλαδη καποιος που εργαζεται καπου δε θα μιλαει καθολου για τα ασχημα που βιωνει, ο,τι και αν του κανουν;Και εδω που τα λεμε δεν εγραψε και τιποτα τραγικο (ουτε εβρισε η κατι τετοιο).Απλα , ο ανθρωπος ειναι αγανακτισμενος προφανως που μου φαινεται απολυτα λογικο.
Και κατι τελευταιο: εγω δεν ειμαι οπαδος ουτε της ΟΑ ουτε της Α3.Για εμενα και οι δυο εχουν τα χαλια τους.Απλα,αυτο που με νευριαζει με την Α3 ειναι οτι παταει πανω στα συντριμια της ΟΑ και προσπαθουν να την παρουσιασουν ως φοβερη εταιρεια.
Μακαρι να δημιουργηθουν και αλλες εταιρειες στην Ελλαδα (και εσυ το θελεις απο οσο γραφεις) και μακαρι να δημιουργηθει καμια σοβαρη εταιρεια ωστε και ο επιβατης αλλα και ο εργαζομενος να εχει μετρο συγκρισης.
Και παλι καλως ηρθες!
 
Καλημέρα Connie ,

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.

Φοβάμαι πως παρεξήγησες το post μου .
Με κανένα τρόπο δεν προσπαθώ να «πείσω» τον FL420 να μήν παραπονιέται γιατί «δεν υπάρχει λόγος» .

Απλά μου έκανε εντύπωση η έκφραση «ο καθε τυχαρπαστος που αποφασισε να ανοιξει αεροπορικη εταιρεια,» !!!

Δηλαδή αν θεωρείται τυχάρπαστος ένας επιχειρηματίας που έχει καλή «φήμη» στην πατρίδα του , που ρισκάρει δικά του χρήματα , ενώ η εταιρεία που ίδρυσε συνεχίζει (μετά από τόσα χρόνια αθέμιτου ανταγωνισμού και εντός του γραφειοκρατικού περιβάλλοντος του δημοσίου ) να λειτουργεί χωρίς να επιβαρύνει τον Έλληνα φορολογούμενο , τότε φοβάμαι πως οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια για ίδρυση νέας Αεροπορικής Εταιρίας θα αντιμετωπισθεί με ακόμα χειρότερες εκφράσεις.

Δεν νομίζω όμως να παραγνωρίζεις ότι αν δέν υπήρχαν οι ιδιωτικές εταιρίες ο Μ.Ο του ναύλου ΑΤΗ-HER , ATH-SKG θα ήταν σήμερα στα 130 EUR/ Trip αντί στα 60 EUR/ Trip που είναι σήμερα.

Βλέποντας τα από αυτή την σκοπιά ελπίζω να γίνεται κατανοητό ότι δεν φιλοδοξώ να γίνω υπερασπιστής της Α3 και άοκνος επιτιθέμενος κάθε κριτικής.

Απο μένα ,
Δέν περνά απαρατήρητη η υποβάθμιση της ποιότητας του service της σε σχέση με τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της.
Δέν περνά απαρατήρητη η υποβάθμιση της εμφάνισης των αεροσκαφών της εσωτερικά και εξωτερικά.
Δέν περνά απαρατήρητη η κούραση και η χωρίς «όρεξη» λειτουργία που εμφανίζουν τα πληρώματα .

Μένει να διευκρινισθεί τι εννοεί (και πως) ο καθένας μας την «Σοβαρή» εταιρία.

Και πάλι ευχαριστώ για τις ευχές...
Φιλικά
aas59
 
και παλι γεια σου aas59!

Δεν νομιζω οτι παρεξηγησα κατι.Και εκτος αυτου εμενα λιγο με ενδιαφερει αν ο επιχειρηματιας ειναι "τυχαρπαστος" η οχι.
Εγω σχολιασα το οτι δεν πρεπει να κατηγορουμε τους εργαζομενους αν μιλουν ετσι.
Δηλαδη τι ειναι πιο σημαντικο;Το οτι δεν πληρωνονται καλα οι πιλοτοι , τα πληρωματα κλπ η το να μην πουμε ασχημη κουβεντα για τους επιχειρηματιες;
Αν θες την ταπεινη μου αποψη(και αυτο το ταπεινη το εννοω) ενας καλος επιχειρηματιας(σε οποιοδηποτε κλαδο) φροντιζει πρωτα να ειναι ευχαριστημενοι οι υπαλληλοι του.Αυτο βεβαια,εχει και τις δυσκολιες του γιατι υποσχεται μακροπροθεσμα κερδη και οχι αμεσα,αλλα ετσι χτιζονται οι σοβαρες επιχειρησεις και το σοβαρη εταιρεια το εννοω ακριβως οπως το εννοεις και εσυ και οπως και ολοι μας νομιζω(με τα χαρακτηριστικα που περιγραφεις οτι λειπουν.).Απλα υπαρχει κατι σα μονοπωλειο στην Ελλαδα,τουλαχιστον ετσι το αντιλαμβανονται και στην Ολυμπιακη και στην Aegean.
Ξαναλεω,μακαρι να δημιουργηθει καμια αλλη εταιρεια,μηπως και βελτιωθουν τα πραγματα γενικα(για την Ολυμπιακη δεν το βλεπω δηλαδη,αυτη παει).
Και αυτο το πραγμα με τον αθεμιτο ανταγωνισμο,ισχυει αλλα ποικιλοτροπως.Δηλαδη,να πιστεψω τωρα οτι στην περιπτωση που καποια αλλη εταιρεια αποφασισει να ανοιξει η Aegean θα χαρει πολυ και δε θα φερει αντιρρησεις;Θα αφησει τα πραγματα να κυλησουν ομαλα;Δεν ξερω μπορει και να συμβει αν και πολυ αμφιβαλλω!
Και τελος,δεν κανω κριτικη,την αποψη μου λεω οπως και εσυ,νομιζω ολοι εχουμε το δικαιωμα!
[/b]
 
¨Όπως νομίζεις connie.

Ισχύει όμως η απορία μου πώς κάποιος χαρακτηρίζει "τυχάρπαστο" τον εργοδότη του και παρ όλα αυτά συνεχίζει να εργάζεται εκεί!!!

Εγώ επί παραδείγματι θα προσπαθούσα να μεταβώ σε κάποιον εργοδότη που να τον θεωρώ "σοβαρό".

Βέβαια υπάρχει και η εκδοχή την λέξη αυτή να μην την εννοεί σύμφωνα με την βαρύτητά της αλλά με πολύ ποιο χαλαρή έννοια.

Τεσπα , λυπάμαι αν τα σχόλια μου δημιούργησαν κάποια ένταση.
Δεν υπήρξε εκ μέρους μου πρόθεση να φιμωθεί κανείς εργαζόμενος απ την άλλη πλευρά όμως θεωρώ ότι ορισμένες εκφράσεις (αν δεν αιτιολογούνται) αφήνουν γενικά άσχημες εντυπώσεις για την ιδιωτική πρωτοβουλία και κάνουν κακό μακροπρόθεσμα.
 
Καλε μου aas59 δε νομιζω οτι δημιουργηθηκε καμια ενταση.
Απλα βλεπουμε τα πραγματα διαφορετικα.
Εμενα δε μου κανει εντυπωση καποιος να μη θεωρει αξιολογο τον εργοδοτη του αλλα να εξακολουθει να εργαζεται σε αυτον.Στην Ελλαδα αυτα συμβαινουν γιατι δεν υπαρχουν επιλογες.
Οπως και να εχει,δε θα φανατιστουμε υπερ της Α3 η κατα της Α3,δεν εχουμε κανενα συμφερον εξαλλου!
Καλο βραδυ!
 
Θα συμφωνήσω με τα περισσότερα που είπε η connie και ειδικά αυτό περί ".....να μη θεωρει αξιολογο τον εργοδοτη του αλλα να εξακολουθει να εργαζεται σε αυτον".

Στην Ελλάδα τουλάχιστον (σε όλους τους εργασιακούς κλαδους και ειδικά στον αεροπορικό που είναι και πουλμούρ) υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΕΧΕΙΑ σε απαράδεκτες καταστάσεις.

Τελευταία φορά που ήμουνα κάτω, πετυχαίνω στο λεωφορείο συζήτηση δύο κυριών, όπου η μία εξέφραζε την απεριόριστη ευχαρίστηση της που ο γιός της βρήκε την τάδε δουλειά που είναι πολύ καλή "άν και δεν του βάζουν ένσημα και τέτοια, αλλά ...αυτά θα κοιτάμε τώρα !!!"

Μου έφυγε η χειρολαβή από το χέρι. Ήξερα ότι η κατάσταση ήταν έτσι στην Ελλάδα, αλλά όχι ότι υπήρχε και μεγάλη ευχαρίστηση κι'απο πάνω.
 
Top