Air Sea Lines

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Λαύριο

Σύντομα ανοίγει το πρώτο υδατοδρόμιο των Αθηνών. Είναι σχεδόν έτοιμο και θα εξυπηρετεί για άρχη την Κάλυμνο και την Ίο. Μέσα στο 2007 θα καλυφθουν και άλλοι προορισμοί στις Κυκλάδες.
 
Παντως οσο παει η ιστοσελιδα της εταιρειας γινεται και πιο ομορφη.. ;) Αλλα κατα την αποψη μου θα πρεπει σιγα σιγα να αρχισουνε και την ελληνικη εκδση της σελιδας... :oops:
 
Sto xarti me ta dromologia i koukida efage ti kerkira!!! Oi paxoi pantos fenonte kato apo ti diki tous koukida! :D
 
Επιτρεψτε μου καποιους ενδιασμους, σε οτι αφορα την "χρηση" του Αιγαιου.
Ειναι γνωστο, οτι τα μελτεμια και οι βοριαδες γενικα, επικρατουν τον περισσοτερο καιρο στο Αιγαιο. Σε οσους εχουν η ειχαν την τυχη να πεταξουν στην περιοχη αυτη, η να "πλευσουν" με καθε λογης πλεουμενο, καταλαβαινουν αμεσως τι εννοω. Σπηλιαδες, shear, κλπ, δεν ειναι οτι καλυτερο για μικρα αεροπλανα, ειδικα οταν αυτα επιχειρουν απο θαλασσα, οπου ο κυματισμος δεν ειναι αθωος. Θα μου πειτε, "εδω πετανε τοσο καιρο απο την Κερκυρα και τα περιξ". Ναι, αλλα αλλο το Ιονιο, και αλλο το Αιγαιο. Οσον αφορα ο Λαυριο, και επειδη τυχαινει να μενω στην περιοχη, η χρηση του λιμενα, ειναι ακαταλληλη, οταν τα μεγαλα πλοια που επιχειρουν απο εδω, πολλες φορες, δυσκολευονται στις απαρσεις τους, λογω των ισχυρων δυνων της περιοχης.
Ευχομαι ολα να πανε "κατ'ευχην", και οι φοβοι μου, να μην επαληθευτουν.
 
Παρόμοιους -καί χειρότερους- ενδοιασμούς έχω και εγώ σχετικά μέ την εν γένει χρήση τών υδροπλάνων καθώς και τόν τρόπο που αντιμετωπίζεται θεσμικά το όλο ζήτημα στην Ελλάδα (σέ σχετική συζήτηση τόσο στο παρόν forum όσο και σέ αντίστοιχο ναυτιλιακό είχε ειπωθεί οτι βάσει νόμου τα υδροπλάνα θεωρούνται..πλωτά μέσα και υπάγονται στό Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας!!!).

Οσον αφορά το Αιγαίο:Οταν ακόμα και μεγάλα πλοία δυσκολεύονται να μπούνε στά περισσότερα λιμάνια ακόμα και μεγάλων σχετικά νησιών ιδίως τον χειμώνα (καί εν γένει όποτε επικρατούν ισχυροί άνεμοι,οπότε υπάρχει και έντονος κυματισμός),πώς θά προσθαλασσώνωνται τά υδροπλάνα (που μάλιστα δέν μπορούν να το κάνουν αυτό μέσα στο λιμάνι αλλά πρέπει να είναι έξω από αυτό,δηλαδή στά ανοιχτά);

Φαντάζομαι δέ οτι και στο Λαύριο θά συμβαίνη κάτι παρόμοιο,αλλά ακόμα και άν η λιμενολεκάνη είναι προστατευμένη από τους καιρούς,ένα υδροπλάνο δέν μπορεί να προσθαλασσωθή ΜΕΣΑ σ'αυτήν-πρέπει να προσθαλασσωθή έξω,στά ανοιχτά,και μετά να πλεύση μέ μειωμένη ταχύτητα και να μπή στο λιμάνι...
 
Στα περισσοτερα υδατοδρομια που εχει φτιαξει η εταιρεια εχουν τον κυριο διαδρομο εκτος λιμενα αλλα υπαρχει και βοηθητικος μεσα σε αυτον σε περιπτωση ασχημων καιρικων συνθηκων. Το λαυριο εχει τετοιο βοηθητικο. Τωρα για τον ανεμο οσο πιο δυνατοσ ειναι (σε καποια ορια φυσικα) τοσο λιγοτεροσ διαδρομος χρειαζεται για την προσθαλασσωση και σταματημα του υδροπλανου. Σιγουρα θα ειναι χειροτερο το αιγαιο απο το ιονιο αλλα πιστευω οτι ολα θα πανε καλα.
 
Η εταιρία πάντως έχει ακυρώσει όλα τα δρομολόγια από/προς Πάτρα μέχρι τις 03JAN07. Δεν θα ήταν κακό να το αναφέρει και στο site της. Όχι τίποτ άλλο, αλλά έκανα 250 χιλιόμετρα να να το δω στην σημερινή προγραμματισμένη πτήση του.... :evil: Χρόνια τους πολλά...
 
PILOTGR":28mblenn said:
Στα περισσοτερα υδατοδρομια που εχει φτιαξει η εταιρεια εχουν τον κυριο διαδρομο εκτος λιμενα αλλα υπαρχει και βοηθητικος μεσα σε αυτον σε περιπτωση ασχημων καιρικων συνθηκων. Το λαυριο εχει τετοιο βοηθητικο. Τωρα για τον ανεμο οσο πιο δυνατοσ ειναι (σε καποια ορια φυσικα) τοσο λιγοτεροσ διαδρομος χρειαζεται για την προσθαλασσωση και σταματημα του υδροπλανου. Σιγουρα θα ειναι χειροτερο το αιγαιο απο το ιονιο αλλα πιστευω οτι ολα θα πανε καλα.

Συγγνώμη αλλά έχω κάποιες απορίες:

1.Ποιά "υδατοδρόμια" έχει φτιάξει η εταιρεία;Απ'όσο ξέρω μόνο κάτι προβλήτες έχει.Δέν υπάρχει στην Ελλάδα "υδατοδρόμιο",δηλαδή κατασκευή αντίστοιχη μέ τά αεροδρόμια-μέ διαδρόμους,τροχοδρόμους,περιοχές στάθμευσης κλπ.Απλά το υδροπλάνο προσθαλασσώνεται σέ μιά καθορισμένη περιοχή τής θάλασσας...

2.Από που έχεις τίς πληροφορίες οτι "το Λαύριο έχει βοηθητικό διάδρομο μέσα στο λιμάνι";Καί πώς μπορεί να συμβαίνη κάτι τέτοιο;Επιτρέπεται να κάνη προσέγγιση τό υδροπλάνο πάνω ακριβώς από τά πλοία καί να πλέη μέσα στο λιμάνι μέ 100+ μίλια την ώρα,τη στιγμή που ακόμα και τά ταχύπλοα (που πάνε γύρω στά 60) είναι υποχρεωμένα να μειώσουν περίπου στό 1/4 τής ταχύτητας λίγο πρίν περάσουν τά φανάρια τού λιμανιού;

3.Τά περί ανέμου σωστά είναι αλλά γιά την περίπτωση αεροδρομίου.Οταν πρόκειται γιά θάλασσα,όσο πιό ισχυρός ο άνεμος,τόσο μεγαλύτερος και ο κυματισμός,άρα τόσο μεγαλύτερος και ο κίνδυνος γιά το υδροπλάνο....
 
Top