Μισθοί Ιπταμένων

  • Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας
oat_student":18npmj2k said:
Εγω εχω εναν γνωστο (πρωην αρχιχειριστης των ΟΑ) ο οποιος πηγε στην Air India και παιρνει περιπου 8500ευρω το μηνα.Ειναι κυβερνητης στα 747.

δεν νομιζω τοσα πολλα να παιρνει λογο οτι η Air india παιρνει ινδους πιλοτους, με ινδικο διπλωμα με 2500ευρω. Αν στην ινδια ο κυβερνητης-ινδος παρει 8500 ευρω τοτε θα δουλεψει ενα χρονο και θα ξεκουραζεται πεντε χρονια.τετοιες εταιρειες δεν πληρωνουν τετοια ποσα.
 
Κι ομως τοσα παιρνει...Κillerwing.
Δεν υπηρχε λογος να μου πει ψεμματα.
Τον παρακαλαγανε για να παει...
 
Βέβαια μην ξεχνάμε κιόλας για την Ελλάδα, ότι εκτός από τους μισθούς που είναι όπως φαίνεται χαμηλοί υπάρχει και το πρόβλημα ότι δεν υπάρχει ασφαλιστικό ταμείο!! Τι θα γίνει ένας πιλότος όταν ξαφνικά στα 40 του αποκτήσει ένα πρόβλημα στο αυτί του...και δεν μπορεί να πετάξει...

... πρέπει να το αγαπάς πολύ μα πάρα πολυ αυτό το εππάγελμα για να δουλέψεις στην Ελλάδα!

Γιάννης


Χαιρετώ και εύχομαι σε όλους Χρόνια Πολλά!
 
file johnyk stin ellada oloi ine asfalismenoi an pathoun kati pou den tous epitrpei na petaxoun xana.asfalizoun ta ptixia tous!episis tous katevazoun sto edafos kai tous apasxoloun se alles theseis oi idies oi etetreies.to asximo ine na petas ektos europe (vlepe ek)opou den exeis asfalisi kai an ginei kati girnas sti xwra sou kai psaxneis gia douleia kai kala na xeis pronoisei gia aytasfalisei se kana ika diaforetika oute sintaxi oute tipota...
 
Ασφαλιζονται στην Allianz οι πιλοτοι ΕK, δεν επιτρεπεται να εργαζεσαι χωρις ασφαλιση (ιατρικη περιθαλψη),

η εταιρεια μολις φτασεις στα 60 σου δινει σαν εφαπαξ το οποιο ειναι πολλα λεφτα....

πρεπει να ξερουμε οτι οι συνθηκες εργασιες σε τετοιες εταιρειες δεν ειναι καλες, υπαρχει τεραστια κοπωση...δεν πρεπει να σκεφτεσαι εργατικα δικαιωματα,ωραριο, οι νομοι περι εργασιας καταπατονται.
 
@οατ_student φανταζεσαι σε τι χωρο εργαζεται, που δεν θελει κανενας να παει. Γι άυτο μπορει και να του δινουν τετοια λεφτα.
 
AirbusPilot":n3elm67r said:
4ο χρονια στην JetBlue F/O στα 320 και κανω λιγο πανω απο 5000 δολαρια το μηνα

Στην Ελλαδα οι πιλοτοι στην ΟΑ αρχιζουν στα 1500 και κανουν Max στα περιπου 8000 ευρω.

Στην Α3 αρχιζεις επισης στα 1500 .. μπορει και λιγοτερα .. εχω ακουσει και 1000 ευρω στα 737 1 χρονια, και max κοντα στα 4000 (αλλα δεν ειμαι σιγουρος)


Στην ΟΑ, αυτο το ποσο που αναφερεις, δεν υφισταται! ΜΑΧ, κυβερνητης Α340 24 ετων στην εταιρια, πιανει ισα-ισα τα 6000 καθαρα.

oat_student":n3elm67r said:
Εγω εχω εναν γνωστο (πρωην αρχιχειριστης των ΟΑ) ο οποιος πηγε στην Air India και παιρνει περιπου 8500ευρω το μηνα.Ειναι κυβερνητης στα 747.Ολα πληρωμενα φαγητο,μετακινησεις και του εχουν σουιτα σε πολυτελες ξενοδοχειο με μονιμο ατομο εξω απο τη πορτα του για οτι χρειαστει...Βασιλικη ζωη :p

Αλλα οι συνθηκες στο Νεο Δελχι ειναι αθλιες και ψαχνεται για να φυγει..

Περισοτερα παιρνουν, πολυ περισοτερα! Καπου 13000 $ τον μηνα, με ολα πληρωμενα...αλλα τους φευγει ο κ...ος στο πεταγμα. Καπου 100 με 120 ωρες (δεν εχει εκει ορια), και 6 μερες την εβδομαδα!
 
εχω μπροστα μου, ενα εντυπο (πληροφοριες) της EMIRATES. (Καποιος φιλος εδωσε "εξετασεις" εκει...). Λοιπον.
Bond απο 12000$ εως 36000$ για τρια χρονια.
βασικος μισθος κυβερνητη AED28060. Σε αυτα προστιθεται και το ποσο των AD400 για καθε block hour πανω απο τις 78.
Ο αρχικος του κ2, αρχιζει απο 19660 ΑΕD και 280 ΑΕD πανω απο 78 ωρες.
Εχουν και ενα "ταμειο" οπως παλια η ΟΑ (FOAPE) , οπου βαζουν το 5% του μισθου, και βαζει και η εταιρια τουςτο 12% αρχικα, και μετα απο 10 χρονια, το ποσοστο ανεβαινει στο 15%.Ετσι οταν κανεις φευγει, "μαζευει" ενα σεβαστο ποσο.
Καλες ασφαλειες πτυχειων εχουν, καθως και ιατροφαρμακευτικη (οπως ειχε και η ΟΑ, μεχρι που καποιοι ....μην πω την λεξη....εκμεταλευομενοι το συστημα, εστελναν συγγενεις σε οδοντιατρους και πληρωνε η ΟΑ, οποτε τα κοψανε ολα, και τελειωσε!)
Δεν λεω, οι μισθοι δεν ειναι ικανοποιητικοι εκει. Σχεδον οσα παιρνει και καποιος στην ΟΑ. Εχουν ομως 12 μισθους, αντι 14! Προσωπικα, δεν θα πηγαινα εκει με τιποτα. Για "αρπαχτες" παμε Ινδιες, Κινα, και εκει γυρω. Μισθοι που αρχιζουν απο 12000$ και φτανουν......κοντα στα 25000$ αφορολογητα, και με accomodation. Η χρυση εποχη, για 8 περιπου ακομα χρονια.
 
CONFIG2":m53bh41s said:
AirbusPilot":m53bh41s said:
4ο χρονια στην JetBlue F/O στα 320 και κανω λιγο πανω απο 5000 δολαρια το μηνα

Στην Ελλαδα οι πιλοτοι στην ΟΑ αρχιζουν στα 1500 και κανουν Max στα περιπου 8000 ευρω.

Στην Α3 αρχιζεις επισης στα 1500 .. μπορει και λιγοτερα .. εχω ακουσει και 1000 ευρω στα 737 1 χρονια, και max κοντα στα 4000 (αλλα δεν ειμαι σιγουρος)


Στην ΟΑ, αυτο το ποσο που αναφερεις, δεν υφισταται! ΜΑΧ, κυβερνητης Α340 24 ετων στην εταιρια, πιανει ισα-ισα τα 6000 καθαρα.

oat_student":m53bh41s said:
Εγω εχω εναν γνωστο (πρωην αρχιχειριστης των ΟΑ) ο οποιος πηγε στην Air India και παιρνει περιπου 8500ευρω το μηνα.Ειναι κυβερνητης στα 747.Ολα πληρωμενα φαγητο,μετακινησεις και του εχουν σουιτα σε πολυτελες ξενοδοχειο με μονιμο ατομο εξω απο τη πορτα του για οτι χρειαστει...Βασιλικη ζωη :p

Αλλα οι συνθηκες στο Νεο Δελχι ειναι αθλιες και ψαχνεται για να φυγει..

Περισοτερα παιρνουν, πολυ περισοτερα! Καπου 13000 $ τον μηνα, με ολα πληρωμενα...αλλα τους φευγει ο κ...ος στο πεταγμα. Καπου 100 με 120 ωρες (δεν εχει εκει ορια), και 6 μερες την εβδομαδα!

6000 kathara .. ara anti 8000 eprepe na balw 7000..
kserw arketous gnwstoys poy bgazan ligo parapanw apo 6000 kathara, enas apo aytous einai India twra. cheers
 
johnyk":2osiscc5 said:
... πρέπει να το αγαπάς πολύ μα πάρα πολυ αυτό το εππάγελμα για να δουλέψεις στην Ελλάδα!

Μπορεί επίσης εκτός από το επάγγελμα, να αγαπάς και πάρα πολύ :
1) Την Ελλάδα
2) Την γκόμενά σου (που δεν θέλει να έρθει μαζί σου στο Ναντάκετ)
3) Την μάνα σου (και την σιγουριά του σίγουρου πιάτου φαγητού)
4) Τον φραπέ
5) Την φέτα (τελεμέ ή βαρέλι)
6) Τον ήλιο
7) την θάλασσα
8 ) τα σουβλάκια
9) τα παϊδάκια
10) τους κολλητούς σου
11) τα μπουζούκια
.................
.................

Ίσως Γιάννη να είναι ακριβώς αντίθετα τα πράγματα. Ότι πρέπει να αγαπάς πάρα πολύ αυτήν την δουλειά για να φύγεις από την Ελλάδα.
 
Top