Air Sea Lines

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
PILOTGR":2ixzc1ft said:
Στα περισσοτερα υδατοδρομια που εχει φτιαξει η εταιρεια εχουν τον κυριο διαδρομο εκτος λιμενα αλλα υπαρχει και βοηθητικος μεσα σε αυτον σε περιπτωση ασχημων καιρικων συνθηκων. Το λαυριο εχει τετοιο βοηθητικο. Τωρα για τον ανεμο οσο πιο δυνατοσ ειναι (σε καποια ορια φυσικα) τοσο λιγοτεροσ διαδρομος χρειαζεται για την προσθαλασσωση και σταματημα του υδροπλανου. Σιγουρα θα ειναι χειροτερο το αιγαιο απο το ιονιο αλλα πιστευω οτι ολα θα πανε καλα.

Σε οτι αφορα το Λαυριο, δεν υπαρχει αυτη την στιγμη "βοηθητικος" (???)!
Και απ'οτι ειμαι σε θεση να γνωριζω, δεν υπαρχει και περιπτωση να γινει ποτε.
Αληθεια, εχει κανεις απο τους κυριους αυτους, παει ποτε καλοκαιριατικα στο Λαυριο, που με τους αεριδες, σβουρνιζονται ακομα και τεραστια πλοια???
Το twin otter, θα το παρει ο αερας, και θα το "φτυσει" στην Τζια! Ας ειμαστε λιγο φιδολοι, σε αυτα που μας λενε καποιοι, ειδικα σε οτι αφορα τα υδροπλανα και το Αιγαιο!!!
 
CONFIG2":3tuovj7f said:
Ας ειμαστε λιγο φιδολοι, σε αυτα που μας λενε καποιοι, ειδικα σε οτι αφορα τα υδροπλανα και το Αιγαιο!!!

Και δη άμα δεν πετάνε για την ΟΑ.. ;) ;) :cool:
 
makedonas":1tszwwo7 said:
CONFIG2":1tszwwo7 said:
Ας ειμαστε λιγο φιδολοι, σε αυτα που μας λενε καποιοι, ειδικα σε οτι αφορα τα υδροπλανα και το Αιγαιο!!!

Και δη άμα δεν πετάνε για την ΟΑ.. ;) ;) :cool:

Διακρινω καποιο ειδος "χιουμορ".... :twisted: (αμα δεν γνωριζεις το αντικειμενο, γινεσαι γραφικος)
Τωρα, σε οτι αφορα το Αιγαιο και τα υδροπλανα, ευτυχως η ΟΑ δεν εφτασε στο σημειο, να ρισκαρει ζωες, σε ενα Operation με υδροπλανα, στο Αιγαιο.
Εδω CL215 σπανε στα κυματα (Λεγραινα καλοκαιρι 2006, οπου εσπασε canadair απο τον κυματισμο). Ας ειμαστε λιγακι σοβαροι, Operation με υρδοπλανα στο Αιγαιο, ειναι risky bussiness. Ουτε γραμμα διαβασμενο!
 
Captainjumbo έγραψε:
Η εταιρία πάντως έχει ακυρώσει όλα τα δρομολόγια από/προς Πάτρα μέχρι τις 03JAN07.

Πάντως τα δρομολόγια από και προς Πάτρα, όπως έμαθα σήμερα μετά από τηλ. επικοινωνία με το τοπικό γραφείο, δεν πρόκειται να ξεκινήσουν πριν την 13.01.2007...

Captainjumbo έγραψε:
Δεν θα ήταν κακό να το αναφέρει και στο site της.

Το επίσημο site της Airsea Lines έχει ακόμα το πρόγραμμα πτήσεων της περιόδου από 03.12.2006 μέχρι 31.12.2006...
 
GP707":2fcmz962 said:
captainjumbo":2fcmz962 said:
Ta 8alassopoulia viwnoun mia xeimeria narki. To noiologoumeno SX- ksevaftike. Vaftike se ololeuko xrwmma, evgale tous plwtires kai me ena terastio sima "UN" taksidepse eis Aigypton...To de HB- paramenei ston aero-limena twn Gouviwn ektos drasis.

Καπως ετσι πιθανολογω θα παει το θεμα με τα Θαλασσοπουλια. Το καλοκαιρι πάνικ και το χειμωνα να βρουμε κανενα leasing να παιρνουμε και κανενα φραγκακι!!!
Παντως το νηολογιο του δευτερου ισχυει ακομα κι αν δεν εχει βαφτει ακομα, ειναι reserved.

Υπάρχει και άλλος τρόπος επιβίωσης της εταιρείας, τον χειμώνα σε αμφίβιους πλωτήρες και προσγειο-απογειώσεις από αεροδρόμια. Η γνώμη μου είναι να κρατήσει το δρομολόγιο Κέρκυρα - Ιωάννινα και Κέρκυρα - Παξούς σαν υδροπλάνο και του υπόλοιπους προορισμούς που έχει επιλέξει να τους επιχειρεί με ρόδες.
Γεώργιος Σφίγγας":2fcmz962 said:
Captainjumbo έγραψε:
Η εταιρία πάντως έχει ακυρώσει όλα τα δρομολόγια από/προς Πάτρα μέχρι τις 03JAN07.

Πάντως τα δρομολόγια από και προς Πάτρα, όπως έμαθα σήμερα μετά από τηλ. επικοινωνία με το τοπικό γραφείο, δεν πρόκειται να ξεκινήσουν πριν την 13.01.2007...
Πιστεύω ότι θα ήταν προτιμότερο εάν είχε βάσει ένα υδροπλάνο στην Π'ατρα και επιχειρούσε καθημερινά μεταξύ Πάτρας - Ζακύνθου - Κεφαλονιάς - Πάτρα. Η καθημερινή μεταφορά με πλοία από Ζάκυνθο - Κεφαλονιά πρός και από Πάτρα είναι τεράστια.

CONFIG2":2fcmz962 said:
Διακρινω καποιο ειδος "χιουμορ".... :twisted: (αμα δεν γνωριζεις το αντικειμενο, γινεσαι γραφικος)
Τωρα, σε οτι αφορα το Αιγαιο και τα υδροπλανα, ευτυχως η ΟΑ δεν εφτασε στο σημειο, να ρισκαρει ζωες, σε ενα Operation με υδροπλανα, στο Αιγαιο.
Εδω CL215 σπανε στα κυματα (Λεγραινα καλοκαιρι 2006, οπου εσπασε canadair απο τον κυματισμο). Ας ειμαστε λιγακι σοβαροι, Operation με υρδοπλανα στο Αιγαιο, ειναι risky bussiness. Ουτε γραμμα διαβασμενο!
Συγνώμη που επεμβένω, αλλά η γνώση σου σχετικά με τα υδροπλάνα δεν πρέπει να είναι και η καλύτερη! Θέλω να σου πώ ότι υπήρξα από τους ιδρυτές της εταιρείας των υδροπλάνων και ότι τα safety που διαγράφονται για την ασφάλεια των πτήσεων είναι τέτοια ώστε να τόσο το πλήρωμα όσο και οι επιβάτες να έχουν πάντα την ασφαλέστερη πτήση. Να γνωρίζεις ότι ένα υδροπλάνο προσνειώνετε πάντα σε νερά που δεν βγάζουν πάνω από δύο - τρία μποφώρ. Η εκπαίδευση των πληρωμάτων είναι τέτοια ώστε να αισθάνεσαι ασφάλεια.
 
Πιστεύω ότι θα ήταν προτιμότερο εάν είχε βάσει ένα υδροπλάνο στην Π'ατρα και επιχειρούσε καθημερινά μεταξύ Πάτρας - Ζακύνθου - Κεφαλονιάς - Πάτρα. Η καθημερινή μεταφορά με πλοία από Ζάκυνθο - Κεφαλονιά πρός και από Πάτρα είναι τεράστια.

Ίσως κάτι τέτοιο να γίνει, όταν αυξηθεί ο αριθμός των υδροπλάνων που αποτελούν τον στόλο της εταιρείας. Μόνο με δύο υδροπλάνα, το βλέπω δύσκολο. Μακάρι πάντως να γίνει.

Γιώργος
 
Αναστέλλονται προσωρινά οι πτήσεις με υδροπλάνα

Η εταιρεία Air Sea Lines/Pegasus Aviation αναστέλλει προσωρινά τα δρομολόγια με υδροπλάνα έως ότου ολοκληρωθεί η εταιρική αναδόμηση και αναβάθμιση, αλλά και διότι πραγματοποιούνται προγραμματισμένες επιθεωρήσεις στα αεροσκάφη. Η χρονική συγκυρία δεν είναι τυχαία αφού είναι περίοδος με χαμηλό τουριστικό ενδιαφέρον.

Από το in.gr

http://www.in.gr/news/QuickNews.asp?lngEntityID=769422
 
Τα δρομολόγια των υδροπλάνων, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, θα ξαναρχίσουν από τον Απρίλιο 2007. Το πρόγραμμα των πτήσεων για την περίοδο από 1η Απριλίου και μετά, πρόκειται να ανακοινωθεί στις 15.01.2007.

Γιώργος
 
thanosp":1qi2aomd said:
Η εταιρεία Air Sea Lines/Pegasus Aviation αναστέλλει προσωρινά τα δρομολόγια με υδροπλάνα έως ότου ολοκληρωθεί η εταιρική αναδόμηση και αναβάθμιση, αλλά και διότι πραγματοποιούνται προγραμματισμένες επιθεωρήσεις στα αεροσκάφη.
Καλά, για την επιθεώρηση το καταλαβαίνω. Αλλά εκείνο το "εταιρική αναδόμηση" δεν μου κάθεται καλά και με βάζει σε υποψίες. Ξέρετε πόσα καταστήματα κλείνουν "για ανακαίνιση" ή "για διακοπές" και δεν ξανανοίγουν ποτέ?
 
Tolis":2ohv3r75 said:
CONFIG2":2ohv3r75 said:
Τωρα, σε οτι αφορα το Αιγαιο και τα υδροπλανα, ευτυχως η ΟΑ δεν εφτασε στο σημειο, να ρισκαρει ζωες, σε ενα Operation με υδροπλανα, στο Αιγαιο.
Εδω CL215 σπανε στα κυματα (Λεγραινα καλοκαιρι 2006, οπου εσπασε canadair απο τον κυματισμο). Ας ειμαστε λιγακι σοβαροι, Operation με υρδοπλανα στο Αιγαιο, ειναι risky bussiness. Ουτε γραμμα διαβασμενο!
Συγνώμη που επεμβένω, αλλά η γνώση σου σχετικά με τα υδροπλάνα δεν πρέπει να είναι και η καλύτερη! Θέλω να σου πώ ότι υπήρξα από τους ιδρυτές της εταιρείας των υδροπλάνων και ότι τα safety που διαγράφονται για την ασφάλεια των πτήσεων είναι τέτοια ώστε να τόσο το πλήρωμα όσο και οι επιβάτες να έχουν πάντα την ασφαλέστερη πτήση. Να γνωρίζεις ότι ένα υδροπλάνο προσνειώνετε πάντα σε νερά που δεν βγάζουν πάνω από δύο - τρία μποφώρ. Η εκπαίδευση των πληρωμάτων είναι τέτοια ώστε να αισθάνεσαι ασφάλεια.

Συγγνώμην που επεμβαίνω κι'εγώ αλλά άν ύπήρξες "από τούς ιδρυτές τής εταιρείας τών υδροπλάνων",γιατί δέν απαντάς επωνύμως και μέ σαφήνεια παραθέτοντας στοιχεία γιά να μάς πείσης γιά τά λεγόμενά σου;

Εξ άλλου,ο τρόπος που γράφεις και ακόμα και η ύπαρξη οφθαλμοφανών ορθογραφικών λαθών στο κείμενό σου,δέν μέ πείθουν οτι είσαι αυτό που δηλώνεις.
 
Top