syngrousi aeroplano tis OA me LTU sto Jfk

  • Thread starter alex2
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ap'oti fainetai pantos petouse arketo kairo xoris winglet.

I aporia mou einai kata poso auto epirease tin katanalosi kausimon, giati
kanonika ta winglets einai gia kaliteri aerodinamiki kai epomenos ligoteri antistasi
kai katanalosi. Iparxoune fuel consumption tables gia 1 winglet;

Mipos kseri kanis na mou pi kata poso epireazoune ta winglets (ego thimamai giro sto
1-3 %).

Euxaristo
 
Με πιασατε "αδιαβαστο"(ημουν κρεββατομενος λογω ιωσης), και εχασα "εργα".
Λοιπον, το αεροπλανο πραγματι, χτυπησε το ενα winglet οταν το εβαζαν στο υποστεγο οι μηχανικοι, για MI. Το εβγαλαν λοιπον, και το επισκευασαν. (νομιζω τους πηρε 3-4 ημερες, δεν ειμαι σιγουρος). Αυτο εγινε πριν απο καμμια εβδομαδα.
Τωρα, σε οτι αφορα το penalty με ενα winglet u/s.
Εχουμε λοιπον.
1. -30.000kgrs στο max t/o mass.
2. 2% increase of fuel flow.
3. 1% decrease in t/o and cruise gradient.
Υπαρχουν και καποιοι αλλοι περιορισμοι (οχι στο operation), αλλα ειναι ανευ σημασιας.
Ελπιζω να σας κατατοπισα.
 
CONFIG2":2ffnm343 said:
1. -30.000kgrs στο max t/o mass.
Μονο αυτο. Τι εννοεις με "-30.000kg t/o mass"? Σιγουρα οχι -30 τονους στο TOW, αρα τι? :?: :shock:
 
Βασει των JAR's, το TOW εχει αλλαξει σε Τake Off MASS (καταργηθηκε ο ορος "κιλα-λιβρες", και αντικατεσταθη με τον ορο ΜΑΖΑ σε κιλα η λιβρες).
Οσον αφορα το -30000krs, ναι ειναι -30t μειωση στο T/O MASS (παλαιο Tow)
 
CONFIG2 euxaristo poli gia tis plirofories :D

I -30t fainontai poli vevaia, ean kai den to amfisvito.
Kseris me ti mpori na exi sxesi;

Enas logos endexomenos tha mporouse na einai i antistathmisi
tis asimetrias logo tou winglet pou lipi;
 
Σιγουρα παιζει μεγαλο ρολο αυτο, καθ'οσον μεγαλωνει το induced drαg, αρα εχει ως επακολουθο την αυξηση της καταναλωσης, την ελλατωση του total lift, κλπ.
Τα winglets, εχουν ως κυριο σκοπο, την ελλατωση των vortex που δημιουργουνται στα ακροπτερυγια λογω της διαφορας πιεσης που υπαρχει απο το ανω και κατω μερος της πτερυγας . Οταν αυτα λειπουν , τοτε ως κυριο επακολουθο, ειναι η αυξηση των vortex, Που ειναι αναλογα με την αυξηση του Induced drag (Το induced drag, ειναι αναλογο του Lift).
Οπως αναφερεται στα βιβλια,και συγκεκριμμενα στο ENCYCLOPEDIA OF TECHNICAL AVIATION, "Winglets are aerodynamic efficient surfaces located at the wing tips. They are disigned to reduce induced drag. They dispense the spanwise airflow from the upper and lower surfaces at different points, thereby preventing the intermix of these airflows, which otherwise would create induced-drag vortices".
 
CONFIG2 σ'ευχαριστω. Δεν το ηξερα το περι "μαζας" πλεον και οχι "βαρους". (ακομα δουλευω loadsheets με "βαρος"...)
 
Ξεχασα να σας πω, οτι αν ενδιαφερεστε για "τεχνικα θεματα" (ευρειας γνωσης), το βιβλιο που ανεφερα, ειναι συγγραφη του GARY BRISTOW, και μπορει να το εχει ο ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ, η ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΔΑΚΗΣ. Ειναι ενα εξαιρετο βοηθημα για ολους (νεους και παλιους), και λυνει πολλες αποριες.
Ευχαριστως, αν δεν το βρητε εδω, να σας φερω απο ΚΑΝΑΔΑ η ΑΜΕΡΙΚΗ.
 
seven4seven":2j3bqmh6 said:
CONFIG2 σ'ευχαριστω. Δεν το ηξερα το περι "μαζας" πλεον και οχι "βαρους". (ακομα δουλευω loadsheets με "βαρος"...)
Δεν εισαι ο μονος! Και εμεις την "πατησαμε". οταν αλλαξαν τα loadsheets χωρις να μας ενημερωσουν!
 
Top