Argo Airways

  • Thread starter stiv
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Υπάρχει κάποια σχέση με το Argo Travel?
 
argoairways":1m2wqb5n said:
Κύριε Μακεδόνα. Προς το τέλος του 2007 θα αρχίσουμε να πετάμε. Θα σας κρατάμε ενημερωμένο.

Καλή χρονια

ArGo Airways

Κυριε argoairways. Πριν απo τη νυξη μoυ στην ιστoσελιδα (sic) σας ελεγε "early 2007" Τωρα λεει "late 2007" (μετα τη νυξη μoυ) Θα δειξω κλαση και δεν θα πω τιπoτα κoλακευτικo... :twisted: :twisted: :twisted:
 
κ. Μακεδόνα η "ιστεροσελιδα" έλεγε (early 2007) από λάθος. Αν δείτε τα προηγούμενα μηνύματα μου, θα διαπιστώσετε ότι πάντα μιλούσα για τέλος 2007.

Νομίζω ότι έχετε κάποια ιδέα από αεροπορικές εταιρίες και πρέπει να έχετε εν γνώση τι χρειάζεται μια καινούργια αεροπορική εταιρία για να αρχίσει να πετάει.

Τέλος πάντων πίσω στο θέμα τις "ιστεροσελιδας" σας ενημερώνω ότι αυτή τι στιγμή που μιλάμε σχεδιάσετε στην Αγγλία η οριστική "ιστεροσελιδα" τις εταιρίας με όλες τις λεπτομέρειες όπως δρομολόγια, κράτησης, κλπ.

Αν πάλι υπονοείτε άλλο πράγμα, μπορείτε να ρωτήσετε ευθέως αυτό που σας απασχολεί.

Αρχίσαμε αυτό το Forum για ενημέρωση με την ελπίδα να μας δώσετε συμβουλές και ψυχική βοήθεια, που προσπαθούμε να επενδύσουμε ότι έχουμε, στην Ελλάδα και όχι στο εξωτερικό όπου ζούμε.

Ευκαιρίες για επένδυσης υπάρχουν παντού, αλλα τι να κάνουμε, προσπαθούμε να επενδύσουμε και να φέρουμε ξένα κεφαλαια στην Ελλάδα, γιατί την αγαπάμε.

Προβλήματα και εννoουμένα έχουμε κάθε μέρα. Ελπίζω να τα πούμε από κοντά τέλη 2007 και να ανταλλάξουμε απόψεις.

See you in Greece
 
Διαβαζω με ενδιαφερον ολα αυτα "περι ιδρυσης νεας αεροπορικης εταιριας στην Ελλαδα", και πραγματικα, υπο αλλες περιστασεις, θα ημουν ευτυχισμενος. Ομως, η ιστορια στην Ελλαδα εχει δειξει, οτι μεχρι σημερα, πλην της ΑΙΓΑΙΟΥ, ολες οι προσπαθειες, εχουν καταληξει στο κλεισιμο των εταιριων, στην απαξιωση του αεροπορικου κλιματος, στις διαφορες "αρπαχτες" που εγιναν στο παρελθον, με θυματα εργαζομενους που εμειναν απληρωτοι, κλο, κλπ. Σημερα, για να γινει μια νεα εταιρια στην Ελλαδα, απαιτουνται κεφαλαια, και μιλαμε για πολλες δεκαδες εκ/ρια US$,,,,,οχι για 3-4 ! Ο σοφος Ελληνικος λαος, λεει οτι "με π....ες, αυγα δεν βαφονται"!
Ουτε φυσικα μπορω να δεχθω, οτι με 2-3 αεροπλανακια 10 θεσεων, η εταιρια αυτη θα αναστηλωθει και θα ευδοκιμησει. Μελετες που εχουν γινει απο σοβαρους επενδυτες, μιλανε για εταιρια που θα εχει τουλαχιστον 10 αεροπλανα του τυπου Bombardier Q400, που θα εκτελει shutle service μεταξυ ΑΤΗ-SKG για να εχει προοπτικη καποιων κερδων, μετα απο 4-5 χρονια συνεχους και αδιαλυπτης λειτουργιας. Ποιος σοφρων επενδυτης θα "εβαζε το χερι στην τσεπη", με κινδυνο να τα ζασει ολα? Θα μπορουσε να επενδυσει στο real estate και στις οικοδομες, με σιγουρα μεγαλα κερδη σε μικρο χρονικο διαστημα.
Μακαρι η εταιρια αυτη να ειναι ε "εξαιρεση του κανονα", και οι φοβοι μου, να μην επαληθευτουν!
 
Φίλε μου ARGO καλημέρα,

Διάβασα με προσοχή τα γραφομενά σου σχετικά με την ίδρυση αεροπορικής εταιρείας με υδροπλάνα στην Ελλάδα και σου εύχομαι καλή επιτυχία!!!

Επέτρεψε μου μέσα από αυτό το FORUM να σου αναφέρω κάποια πράγματα σχετικά με το αντικείμενο που θα επιχειρήσεις.

Υπήρξα από τα ιδρυτικά στελέχη της AirSea Lines την περίοδο 2001-2003, το άκουσμα των υδροπλάνων ήταν κάτι που μού κίνησε το ενδιαφέρον όχι μόνον εμένα αλλά και πολλών Ελλήνων.

Η πρωτοπορειακή αυτή ιδέα φόβισε αρκετά το Υπουργείο Ναυτιλίας, την ΥΠΑ και το Υπουργείο Συγκοινωνιών και αυτό διότι το αντικείμενο ήταν μέν δοκισμαμένο επί σειρά ετών στον Καναδά αλλά σε πειραματικό στάδιο στην Ελλάδα.
Οι ανυσυχίες των παραπάνω είχαν εστιαστεί στους εξής παράγοντες,

α. Κανονισμοί που διέπουν το συγκεκριμένο εγχείρημα

β. Ασφάλεια πτήσεων

γ. Υδατοδρόμια

δ. Χώροι παραμονής και ασφάλειας επιβατών

ε. Πιλότοι

Μέσω μακροχρόνιων συζητήσεων και αποδείξεων των παραπάνω με τους παραπάνω φορείς, καταφέραμε να αδειοδοτηθούμε και να επιχειρούμε τις πρώτες πτήσεις από την Κέρκυρα προς Παξούς.
Το υδατοδρόμιο καθώς και οι γνώσεις κατασκευής αυτών υλοποιήθηκαν με την συνεργασία έμπειρων ανθρώπων που είχαν έρθει από τον Καναδά.

Στην πορεία και με μεγάλο κόπο κατορθώσαμε και πήραμε άδειες λειτουργείας για Ιωάννινα, Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά, Λευκάδα, Πάτρα.

Θέλω να επισημάνω ότι σαν εγχείρημα είναι πολύ καλό με την προυπόθεση ότι, θα πρέπει να έχεις υπόψιν σου τα εξής:

1. Σωστή και ενδελεχή έρευνα αγοράς στους προορισμούς που έχεις επιλέξει να πετάς, τόσο από πλευράς επιβατικής κίνησης όσο και από πλευράς καιρικών συνθηκών και προιστορίας καιρικών φαινομένων από τους ντόπιους κατοίκους που σίγουρα θα έχουν κάτι παραπάνω να σου υποδείξουν.

2. Τον σωστό και επαρκή στόλο αεροσκαφών ώστε να είσαι σε θέση να επιχειρείς με ασφάλεια και βάσει των προγραμματισμένων ώρων.

3. Την κατάλληλη υποδομή σχετικά με εγκαταστάσεις μηχανικής συντήρησης αεροσκαφών.

4. Την σωστή εκπαίδευση πληρωμάτων και μηχανικών στο συγκεκριμένο εγχείρημα.

5. Την εγκατάσταση καυσίμων στους προορισμούς που έχεις επιλέξει τον ανεφοδιασμό σου

6. Την συνεργασία με τοπικούς πράκτορες για την πώληση εισητηρίων

7. Ταχύπλοο σκάφος σε κάθε προορισμό για την τήρηση τις ασφάλειας πρίν από την απογείωση και την προσγείωση των αεροσκαφών

8. Ράδιο συχνότητες

9. Σωστό και δυναμικό τμήμα Sales

10. Ζήτηση αρχικά της τεχνογνωσίας από έμπειρα άτομα του χώρου ώστε να αποφύγεις τα λάθη.

Και άλλα πολλά που θα τα μάθεις στην πορεία της ίδρυσης.

Θα ήθελα να σου πώ ότι είναι ένα εγχείρημα που θα πρέπει να βάλεις βαθειά το χέρι στην τσέπη΄και να οπλιστείς με υπομονή και επιμονή για να πετύχεις τον στόχο σου.
Είναι ένα εγχείρημα το οποίο στην αρχή θα σου αποφέρει πολλές πικρίες και ανασφάλειες και θα βρείς αρκετά εμπόδια που θα σε απογοητεύσουν, μην απογήτεύεσαι, συνέχισε σωστά και οργανωμένα και θα δείς τους κόπους σου να αποφέρουν καρπούς στα επόμενα τρία χρόνια από την ημέρα έναρξης.

Συμβουλή μου, μην βασίσεις τα σχεδιά σου στην ήδη περπατημένη οδό, προσπάθησε να αποδείξης στην αγορά ότι μπορείς να κάνει κάτι διαφορετικό από τους άλλους και βάλτο σε εφαρμογή.
Να ξέρεις ότι η διαφορά κάνει την επιτυχία, πρέπει να διαφέρεις σε αυτό που κάνουν οι άλλοι.

Σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία σε αυτό το δύσκολο έργο που θα επιχειρήσεις και να θυμάσαι πάντα,
ΣΩΣΤΗ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ,
ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΘΕΣΗ
ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ!!!

Καλή Τύχη.
 
Αγαπητέ CONFIG2, έχεις δίκαιο σε ότι γραφής. Η μελέτη που έχουμε κάνει μας έδωσε ακριβώς τα αποτελέσματα που επισημαίνεις.Το Business Plan που έχουμε είναι για 15 αεροπλάνα και περιμένουνε να έχουμε κέρδη τον έκτο χρόνο.
 
Φιλε Τόλη,

Σε ευχαριστούμε για όλες τις χρήσιμες συμβουλές. Οι αεροπορικές εταιρίες είναι μια από τις πιο δύσκολες επενδύσεις που υπάρχουν.

Το team που έχουμε είναι έμπειρο και έχουμε προϋπηρεσία σε διοικητικές θέσεις, από 15 μέχρι 20 χρονια σε εταιρίες όπως American Airlines, Continental Express, Lone Star Airlines, Aspen Mountain Air, Aeromexico, Interjet, Viva Aerobus, US Airways, America West, κλπ.

Ελπίζουμε να μην κάνουμε τα ίδια λάθη που έχουμε είδη δει.

Σας ευχαριστούμε μια ακόμη φορα για τις συμβουλές σας, και να είστε σίγουρος ότι θα τις έχουμε υπόψη.

Νομίζω ότι μας βοηθάτε παρα πολύ με ότι έχετε γράψει.

Τα λέμε στην Ελλάδα σύντομα
 
argoairways":gi4wid60 said:
Αγαπητέ CONFIG2, έχεις δίκαιο σε ότι γραφής. Η μελέτη που έχουμε κάνει μας έδωσε ακριβώς τα αποτελέσματα που επισημαίνεις.Το Business Plan που έχουμε είναι για 15 αεροπλάνα και περιμένουνε να έχουμε κέρδη τον έκτο χρόνο.

Eυχομαι η αποφαση σας να ιδρυσετε την εταιρια σας, και να επενδυσετε αυτα τα πολλα χρηματα, να στεφθει απο επιτυχια. Και για το καλο του Τοπου, και για το καλο το δικο σας, και για το καλο του Κλαδου, που θα μπορει να απασχοληθει στην Εταιρια σας.
 
Στην πορεία και με μεγάλο κόπο κατορθώσαμε και πήραμε άδειες λειτουργείας για Ιωάννινα, Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά, Λευκάδα, Πάτρα.

[/quote]

Φίλε Tolis,
πολύ ενδιαφέρουσες και χρήσιμες οι πληροφορίες-συμβουλές που παραθέτεις. Χωρίς να θέλω να αμφισβητίσω όμως την ταυτότητα σου μήπως, λέω μήπως κάποια πράγματα τα παραλές;
Λές ότι κατορθώσατε και πήρατε άδειες για τα παραπάνω νησιά, όμως εγώ ψάχνοντας και γνωρίζοντας είμαι σε θέση να πώ με σιγουριά ότι τα υδροπλάνα ουδέποτε πέταξαν για Ζάκυνθο-Κεφαλλονιά, ουδέποτε απέκτησαν άδεια για εκεί και τέλος ουδέποτε κατέθεσαν αίτηση για άδεια λειτουργίας.
Τα υδροπλάνα πήγανε εκεί αλλά μόνο στο αεροδρόμιο με το αμφίβιο.
Το παραπάνω επιβεβαιώνεται και με ένα απλό τηλεφώνημα στην Air Sea lines η οποία και με ενημέρωσε ότι τα παραπάνω νησιά είναι απλά μελλοντικοί στόχοι.
Μήπως, λέω μήπως τα παραλές;!!!!
 
Top