Air Sea Lines

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πάντως όπως διάβασα χτες στην Ναυτεμπορική η εταιρία πήρε την έγκριση για την άδεια υδατοδρομίου στο λιμάνι του Λαυρίου και έτσι θα ξεκινήσει τα δρομολόγια στα νησιά του Αιγαίου απο εκεί. Αναφέρει επίσης οτι θα συνδέεται το υδατοδρόμιο του Λαυρίου και της Πάτρας με το Σύνταγμα και το Ελευθέριος Βενιζέλος με λεωφορείο.
 
Πάντως όπως διάβασα χτες στην Ναυτεμπορική η εταιρία πήρε την έγκριση για την άδεια υδατοδρομίου στο λιμάνι του Λαυρίου και έτσι θα ξεκινήσει τα δρομολόγια στα νησιά του Αιγαίου απο εκεί. Αναφέρει επίσης οτι θα συνδέεται το υδατοδρόμιο του Λαυρίου και της Πάτρας με το Σύνταγμα και το Ελευθέριος Βενιζέλος με λεωφορείο.
Πάντως, ελπίζω να είναι πράγματι αληθές αυτό για την δημιουργία υδατοδρομίου στο λιμάνι του Λαυρίου. Και φυσικά, δεν αμφισβητώ την εγκυρότητα της δημοσίευσης του "MerNion". Απλά, ελπίζω πραγματικά να μπορέσει να υλοποιηθεί αυτό το σχέδιο της εταιρείας, γιατί πρώτον στο Λαύριο ζω αρκετούς μήνες, κυρίως του καλοκαιρινούς, και θα με βολέψει ιδιαίτερα κι εμένα και αρκετούς κατοίκους της πόλης κι επίσης θα γίνει ευκολότερη η πρόσβαση στα νησιά από το Λαύριο και εξίσου οικονομική με τα ήδη υπάρχοντα highspeed. Και φυσικά, θα αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο ο ήδη υπάρχων χώρος του λιμανιού, πράγμα ευνοϊκότατο για την πόλη.
 
Συμφωνώ με όσα λές αλλά επανέρχομαι:Έχει διευθετηθεί το ζήτημα του ανεφοδιασμού καυσίμων και έχει εγκριθεί ή/και ξεκινήσει η κατασκευή βάσεων στους αναφερόμενους προορισμούς;
 
alex96":tdwwhw93 said:
Συμφωνώ με όσα λές αλλά επανέρχομαι:Έχει διευθετηθεί το ζήτημα του ανεφοδιασμού καυσίμων και έχει εγκριθεί ή/και ξεκινήσει η κατασκευή βάσεων στους αναφερόμενους προορισμούς;

Να ερωτησω τα θαλασσοπουλια καινε avgas 100LL? Αν ναι ποιο ειναι το προβλημα για το ανεφοδιασμο?
 
Καίνε JET A1 και σίγουρα θα λύσουν το πρόβλημα του ανεφοδιασμού όπως και στους υπόλοιπους σταθμούς που έχουν δημιουργήσει έως τώρα
 
Το πρόβλημα είναι οτι δεν υπάρχει εξασφάλιση νομιμότητας για διαδικασία συνεχούς παροχής καυσίμου και μάλιστα ατελώνιστου,δηλαδή ίδιου τύπου με αυτό για τα αεροσκάφοι που επιχειρούν απο αεροδρόμια.Η διαδικασία που ακολουθείται στις περιφερειακές βάσεις δε φαίνεται να είναι κατάλληλη για πολλούς λόγους για κεντρικούς σταθμούς.
 
ΝΕΑ:Δείτε ΤΟ http://www.et.gr και αναζητήστε στη κατηγορία "Τεύχος Δεύτερο" ή Β' τον αριθμό φύλλου 38 με ημερομηνία έκδοσης 22 Ιανουαρίου 2007!
Δημοσιεύονται πολύ σημαντικές πληροφορίες για όσους ασχολούνται με τα υδροπλάνα!
 
Είναι η υπουργική απόφαση για την άδεια στο Λαύριο
 
Ενδιαφέρον!

Και εντελώς εκτός θέματος, προσέξατε σε τι αναφέρεται η αμέσως προηγούμενη απόφαση και για ποιες ημέρες;
 
Για τις ημέρες του τελικού :)

Μήπως να γινόταν μια διάσπαση από εδώ και κάτω για να συζητήσουμε τις αναμενόμενες αφίξεις κλπ του τελικού του champions league ξεχωριστά;

Λέει οτι αεροσκάφη που πάρουν άδεια να μείνουν στο αεροδρόμιο πάνω από 2 ώρες ενδέχεται να μετακινηθούν σε θέσεις που δεν αναφέρονται στο AIP (καλά το έλεγε κάποιος οτι θα γεμίσει ο B με το ένα πίσω από το άλλο :p )
 
Top