Ανεφοδιασμος μεγαλων αεροδρομιων

killerwing

Economy-Class-Member
Εγγραφή
23/07/2006
Μηνύματα
224
Likes
0
Εχω μια απορια το LGAV πως ανεφοδιαζεται με καυσιμα?Εχει απευθειας συνδεση με διυλιστηριο,μεσω θαλασσης ή τα φερνουν βυτιοφορα?

Αν σκεφτομαι οτι εχει ημερησιος 80 δρομολογια για εξωτερικο και καθε αεροσκαφος παιρνει 60 τονους καυσιμο,πανω κατω 5000 τονους αυτο σημαινει 100 περιπου βυτιοφορα
 
Re: Ανεφοδιασμος μεγαλων αεροδομιων

killerwing":32f260yz said:
Εχω μια απορια το LGAV πως ανεφοδιαζεται με καυσιμα?Εχει απευθειας συνδεση με διυλιστηριο,.............. :great: :great: :great:

Μεσω αγωγου απο τον Ασπροπυργο........................
 
Το οτι καθε αεροσκαφος παιρνει 60 τοννους καυσιμο ποιος στο ειπε???
 
Παμε και λεμε

Η σειρα A320 παιρνει 23,700L, η σειρα Α300 παιρνει πανω απο 60000L, η σειρα Α330 και A340 παιρνει πανω απο 120000L. (airbus.com)

το 737-600 pairnei peripoυ 26000l και παμε μεχρι το 747-800 με 243000 λιτρα(boeing.com)

πυκνοτητα καυσιμου στους 15 βαθμους celsius ειναι d=820kg/m3 (bp handbook)

Απο το τυπο m=d*V (οπου V ογκος σε m3) υπολογιζουμε το βαρος του καυσιμου σε κιλα. (χημεια δευτερας γυμνασιου)

1m3=1000 λιτρα (α γυμνασιου).

Εγω εκανα το λαθος οτι ειπα 80 τονους,ξεχασα οτι τετοια αεροπλανα 747,340, 330,777,767 ειναι ειδος προς εξαφανισης LGAV (killerwing) :) :) :shock:
 
killerwing":1ijhnls9 said:
Παμε και λεμε

Η σειρα A320 παιρνει 23,700L, η σειρα Α300 παιρνει πανω απο 60000L, η σειρα Α330 και A340 παιρνει πανω απο 120000L. (airbus.com)

το 737-600 pairnei peripoυ 26000l και παμε μεχρι το 747-800 με 243000 λιτρα(boeing.com)

πυκνοτητα καυσιμου στους 15 βαθμους celsius ειναι d=820kg/m3 (bp handbook)

Απο το τυπο m=d*V (οπου V ογκος σε m3) υπολογιζουμε το βαρος του καυσιμου σε κιλα. (χημεια δευτερας γυμνασιου)

1m3=1000 λιτρα (α γυμνασιου).

Εγω εκανα το λαθος οτι ειπα 80 τονους,ξεχασα οτι τετοια αεροπλανα 747,340, 330,777,767 ειναι ειδος προς εξαφανισης LGAV (killerwing) :) :) :shock:

Η μέγιστη χωρητικότητα του αεροσκάφους που αναφέρεις, δεν είναι χρηστική πληροφορία για τον όγκο του καυσίμου που θα λάβει, πριν την πτήση. Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους είναι υποχερωμένος πριν την αναχώρηση να έχει στις δεξαμενές του, ποσοτητα ικανή για να:
- του εξασφαλίσει την άφιξη στο αερορόμιο προορισμού, σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης, συν:
- ποσότητα ικανή για να φτάσει στο εναλλακτικό αεροδρόμιο άφιξης, συν:
- ποσότητα για να εξασφαλίσει 40' επιπλέον πτήσης.

Η ποσότητα που ο Κυβερνήτης θα ζητήσει εξαρτάται λοιπόν:
- από την ποσότητα που ήδη έχει στις δεξαμενές του
- τον ανωτέρω αλγόριθμο και
- την τιμή και την διαθεσιμότητα καυσίμου στο αεροδρόμιο προορισμού

Ως εκ τούτου, ένα 734 που απογειώνεται για Θεσσαλονίκη θα πάρει διαφιρετική ποσότητα από ένα που απογειώνεται για Λονδίνο.

Όσον αφορά τα θέματα εφοδιασμού και διακίνησης, όντως εδώ και περίπου τρία χρόνια το Ελ. Βενιζέλος εφοδιάζεται με Jet A-1 απ' ευθείας από το διϋληστήριο του Ασπροπύργου με αγωγό που κατασκευάστηκε για το σκοπό αυτό. Αποθηκεύεται στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας αποθήκευσης και διανέμεται στα αεροσκάφη μέσω υπογείου συστήματος αγωγών (στα fuel pits) και μέσω βυτίων για εκείνα που βρίσκονται σε πιο απομακρυσμένες θέσεις, κυρίως τα cargo.

Η δε ποσότητα, εξαρτάται από την κίνηση φυσικά και εμφανίζει σημαντικές αυξομειώσεις μέσα στη χρονιά (Αύγουστος-Φεβρουάριος) και μέσα στην εβδομάδα.
 
Γνωριζω οτι δεν γεμιζουμε καυσιμα παραπανω απο οσα χρειαζεται για το ταξιδι,λογο βαρους.Γνωριζω τους νομους.

Εκανα λαθος που εγραψα το μεγεθος. Ηθελα να μαθω πως προμηθευεται το αεροδρομιο καυσιμα, η αποσταση μεταξυ LGAV και ασπροπυργο δεν ειναι μεγαλη?
 
killerwing":3c69pglb said:
Γνωριζω οτι δεν γεμιζουμε καυσιμα παραπανω απο οσα χρειαζεται για το ταξιδι,λογο βαρους.Γνωριζω τους νομους.

Εκανα λαθος που εγραψα το μεγεθος. Ηθελα να μαθω πως προμηθευεται το αεροδρομιο καυσιμα, η αποσταση μεταξυ LGAV και ασπροπυργο δεν ειναι μεγαλη?

Ο αγωγός είναι μήκους περίπου 53 χλμ. και είναι πολύ μικρός σε σχέση με τους αγωγούς υγρών καυσίμων (αργού πετρελαίου, έτοιμων προϊόντων) και φυσικού αερίου (LPG) που λειτουργούν σε άλλες χώρες. Βρίσκεται λίγα μέτρα κάτω από το έδαφος και "τρέχει" δίπλα στις γραμμές του προαστιακού σιδηρόδρομου.

Η κατασκευή του είχε προβλεφθεί από το Ν.3054/2002 (Οργάνωση Αγοράς Πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις) που είναι εδώ: http://www.ypan.gr/docs/a230.pdf Στις τελευταίες σελίδες φαίνεται και η κάτοψη του σχεδιαγράμματος της διαδρομής του.

Είναι δε, μέχρι ώρας, ο μοναδικός αγωγός μεταφοράς καυσίμων για δημόσια χρήση που λειτουργεί στη χώρα μας. Φιλοδοξούμε, ως κράτος, ο επόμενος να είναι ο αγωγός αργού πετρελαίου Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, που θα μεταφέρει το εξορυγνυόμενο από τις περί τη Μαύρη Θάλασσα πετρελαιοπαραγωγές χώρες, προς τη Μεσόγειο, αποτρέποντας έτσι τη διέλευση βαρέων πετρελαιοφόρων από τα στενά του Βοσπόρου, που επιβαρύνει οικονομικά το πετρέλαιο και ελλοχεύει κινδύνους περιβαλλοντικής φύσης.
 
Ean einai o monadikos agogos mexri tora sto LGAT kai sta alla aerodromia tis xoras pos pigainane/pigainoune tota ta kausima;

Kseri kanis;
 
ston araxo pantos sigoura exei agogo apo to diktio pou exei h PA..
 
Top